DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 417
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 417
 #809271  autor: PiotrG-dz
 29 cze 2015, 16:34
A jakie doładowania trzeba kupić w Redbull Mobile?Czy może te z Play?
Teraz mam Fresza to aby przejść do Red Bulla to jak mam migrować? Fresz>Fakt> Red Bull?
A z Faktu na Red Bulla to kodem przez Play24?
 #809272  autor: Gregrin
 29 cze 2015, 16:45
PiotrG-dz pisze:A jakie doładowania trzeba kupić w Redbull Mobile?Czy może te z Play?
Teraz mam Fresza to aby przejść do Red Bulla to jak mam migrować? Fresz>Fakt> Red Bull?
To wszystko są submarki play wiec te same doładowania ale waznosc konta jest niekorzystniejsza wiec musiałbyś ładować 50zl na 100dni i potem 10zl żeby 3 miesiąc włączyć pakiet. W tej taryfie jest tez darmowo stan darmowy do play http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-k ... -na-karte/
Dokładnie tak migrujesz.Wszystko podobno załatwia się przez infolinie Faktu. Można zmienić taryfę tylko raz dziennie (24h) wiec tu mimo ze przejście trwa krótko to i tak będziesz musiał czekać dzień na kolejna zmiane.
 #809275  autor: DanielR
 29 cze 2015, 17:06
PiotrG-dz pisze:4.Jak długo czeka się na zmianę taryfy z Play na Fakt Mobile?
Gregrin pisze:4. Regulaminowo 24h. Praktycznie po zakończeniu rozmowy z infolinia parę do parudziesięciu minut.
Ten http://faktmobile.pl/app/views/file/reg ... 062015.pdf regulamin w punkcie 4. mówi o terminie "do 7 dni kalendarzowych". :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #809281  autor: sql
 29 cze 2015, 17:43
Myślę że warto by było abyście podawali kody z Faktu wraz z tym co dają np. tyle i tyle minut ważnych tyle i tyle, wysyłamy na numer ten i ten. Dodam że nie czytam Faktu.
 #809283  autor: Andrzej24
 29 cze 2015, 17:44
do PiotrG-dz
Pamiętaj że w redbull na kartę są 2 taryfy więc przy zmianie nie zapomnij podać jaką chcesz.
Zrób tak:
1. dzisiaj zadzwoń do faktmobile i przenieś numer do nich
2. Jutro ponownie zadzwoń do faktmobie i poproś o przeniesienie do redbull mobile energy jeśli zależy ci na korzystnych pakietach połączeń głosowych (druga taryfa w redbull jest bez dopisku energy i jest bardziej korzystna do internetu)
3. Pojutrze możesz włączać pakiety w redbull
 #809292  autor: xander21
 29 cze 2015, 18:45
Zmieniło się coś w procedurach migracji? Dzwoniłem nr zmigrować do faktu i zamiast od razu wyklikać podczas rozmowy konsultant mówi, że mam czekać na telefon. Czekam już dziś cały dzień i nic. :?
 #809306  autor: Gregrin
 29 cze 2015, 19:08
xander21 pisze:Zmieniło się coś w procedurach migracji? Dzwoniłem nr zmigrować do faktu i zamiast od razu wyklikać podczas rozmowy konsultant mówi, że mam czekać na telefon. Czekam już dziś cały dzień i nic. :?
Mnie parę dni temu jeden konsultant powiedział ze zmienił taryfę ale po 15 min nie było żadnych zmian wiec zadzwoniłem ponownie. Bez tłumaczenia poprosiłem o zmianę taryfy znowu powiedział ze zmienił. Tym razem po paru chwilach na play24 (warto się wylogować i zalogować ponownie przy każdym sprawdzaniu i nie wieżyc w samo odświeżanie strony) w zakładce zmiana taryfy było już info ze jest w trakcie.
Nie czekaj tylko dzwon. Nie tłumacz im sytuacji bo jeśli coś jest w toku to zobaczy to w systemie i wtedy sobie podyskutujecie jeśli jednak nie to cie normalnie przeniesie.
 #809311  autor: xander21
 29 cze 2015, 19:22
Gregrin pisze:
xander21 pisze:Zmieniło się coś w procedurach migracji? Dzwoniłem nr zmigrować do faktu i zamiast od razu wyklikać podczas rozmowy konsultant mówi, że mam czekać na telefon. Czekam już dziś cały dzień i nic. :?
Mnie parę dni temu jeden konsultant powiedział ze zmienił taryfę ale po 15 min nie było żadnych zmian wiec zadzwoniłem ponownie. Bez tłumaczenia poprosiłem o zmianę taryfy znowu powiedział ze zmienił. Tym razem po paru chwilach na play24 (warto się wylogować i zalogować ponownie przy każdym sprawdzaniu i nie wieżyc w samo odświeżanie strony) w zakładce zmiana taryfy było już info ze jest w trakcie.
Nie czekaj tylko dzwon. Nie tłumacz im sytuacji bo jeśli coś jest w toku to zobaczy to w systemie i wtedy sobie podyskutujecie jeśli jednak nie to cie normalnie przeniesie.
Dzwoniłem dziś znów i konsultant mówi, ze jest w trakcie i mam czekać na telefon.

Nie żeby mi zależało, ale ten nr potrzebny na jutro dla członka rodziny. :)
 #809325  autor: Gregrin
 29 cze 2015, 20:01
xander21 pisze:Dzwoniłem dziś znów i konsultant mówi, ze jest w trakcie i mam czekać na telefon.
No to dziwnie. Zadzwoń znowu i powiedz ze już jeden numer przenosiłeś i było to od razu, spytaj sie co sie dzieje ze teraz to tyle trwa a tobie zależy na szybkim przeniesieniu. Co ci pisze w play24 gdy wejdziesz na zmianę taryfy ??
 #809326  autor: adik
 29 cze 2015, 20:11
aż 24h nie trzeba czekać,wystarczy wieczór i rano, u mnie zmiana taryfy była tak szybka że mnie rozłączyło chwilę po zatwierdzeniu zmiany przez konsultanta,i nie zdążyłem podczas jednej rozmowy załatwić dwóch przeniesień,jeśli migrujemy z więcej niż jednym numerze to lepiej zaczynać od tego z którego nie dzwonimy,albo załatwiać to z numeru którego migracja nie dotyczy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #809327  autor: xander21
 29 cze 2015, 20:12
adik pisze:aż 24h nie trzeba czekać,wystarczy wieczór i rano, u mnie zmiana taryfy była tak szybka że mnie rozłączyło chwilę po zatwierdzeniu zmiany przez konsultanta,i nie zdążyłem podczas jednej rozmowy załatwić dwóch przeniesień,jeśli migrujemy z więcej niż jednym numerze to lepiej zaczynać od tego z którego nie dzwonimy,albo załatwiać to z numeru którego migracja nie dotyczy.
Przez noc wszystko się stabilizuje
Gregrin pisze:
xander21 pisze:Dzwoniłem dziś znów i konsultant mówi, ze jest w trakcie i mam czekać na telefon.
No to dziwnie. Zadzwoń znowu i powiedz ze już jeden numer przenosiłeś i było to od razu, spytaj sie co sie dzieje ze teraz to tyle trwa a tobie zależy na szybkim przeniesieniu. Co ci pisze w play24 gdy wejdziesz na zmianę taryfy ??
Zero zmian w play24
 #809333  autor: Gregrin
 29 cze 2015, 21:11
adik pisze:aż 24h nie trzeba czekać
Wedlug regulaminu jest 7dni (sam sie zdziwilem).
xander21 pisze:Zero zmian w play24
To dzwon, pytaj, pros ;) Najlepiej z telefonu gdzie masz nolimit :)
 #809336  autor: xander21
 29 cze 2015, 21:22
Gregrin pisze:
adik pisze:aż 24h nie trzeba czekać
Wedlug regulaminu jest 7dni (sam sie zdziwilem).
xander21 pisze:Zero zmian w play24
To dzwon, pytaj, pros ;) Najlepiej z telefonu gdzie masz nolimit :)
Każdy konsultant mówi inaczej. Jeden, że kilka godzin, drugi dwa dni, trzeci 7 dni. W praktyce jak mówiłem, jedna noc.
Już nr wyrzuciłem, mam inny nr właśnie mi się przypomniało, w którym aktywowałem fakt w zeszłym tygodniu. Jest już spokój.
 #809354  autor: Gregrin
 29 cze 2015, 22:17
xander21 pisze:Już nr wyrzuciłem, mam inny nr właśnie mi się przypomniało, w którym aktywowałem fakt w zeszłym tygodniu. Jest już spokój.
Szkoda bo fajnie było by wiedzieć jak się sprawa skończyła. A jak ci zależało na nowym numerze to wiesz ze startery są dostępne " placówkach Poczty Polskiej oraz punktach RUCH i Kolporter" ?? ;)
U ciebie ewidentnie coś nie zaskoczyło (albo rzeczywiście coś zmieniają) bo miałem podobnie (chociaż nikt mi nie mówił ze będzie do mnie dzwonił) i po pierwszym telefonie nic się nie działo a po drugim minęła chwila i na play24 było widać ze taryfa się zmienia.
 #809355  autor: garfield-
 29 cze 2015, 22:21
Ja od dwóch dni próbuje przenieś rbm5 do fakt i jest coś zablokowane, dziś mi zamkneli zgłoszenie, że jest ok, ale dalej nie można. Konsultant z faktu, radził poczekać do jutra.
Robię test zanim zmigruje moje MNP7 z RBM i jak też tak to długo będzie trwać to szykuje się kilka dni bez internetu ... a jeszcze później powrót ... :roll:
 #809356  autor: xander21
 29 cze 2015, 22:27
Gregrin pisze:
xander21 pisze:Już nr wyrzuciłem, mam inny nr właśnie mi się przypomniało, w którym aktywowałem fakt w zeszłym tygodniu. Jest już spokój.
Szkoda bo fajnie było by wiedzieć jak się sprawa skończyła. A jak ci zależało na nowym numerze to wiesz ze startery są dostępne " placówkach Poczty Polskiej oraz punktach RUCH i Kolporter" ?? ;)
U ciebie ewidentnie coś nie zaskoczyło (albo rzeczywiście coś zmieniają) bo miałem podobnie (chociaż nikt mi nie mówił ze będzie do mnie dzwonił) i po pierwszym telefonie nic się nie działo a po drugim minęła chwila i na play24 było widać ze taryfa się zmienia.
Ja miałem na stanie kilka wolnych simek play to wybrałem najlepszą. Nic na tym nie tracę to darmówki były. Mój nr stały już dawno jest w fakcie. Byłem dzisiaj na poczcie i nie widziałem starterów fakt lub były dobrze zamaskowane przez gazetki i małe okno boczne.
 #809603  autor: perdos1
 01 lip 2015, 17:23
Jeszcze dzisiaj rano miałem możliwość zmiany taryfy z fakt mobile na inną, teraz dostaję informacje "Brak ofert na które możliwa jest migracja". Mam nadzieję że przez telefon da radę i będę miał rwk w RBM.
 #809607  autor: Andrzej24
 01 lip 2015, 17:42
to musiałeś mieć jakiś błąd. taryfę na redbull zmienisz tylko poprzez konsultanta Faktmobile.
 #809618  autor: Cage
 01 lip 2015, 19:49
Chciałem zapytać, czy będzie to możliwe, że zdobyć stan darmowy w Play ważny rok czasu :?:
Obecnie mam stary numer zarejestrowany w Play, który dawno temu należał do Orange.
Chcę zadzwonić do Fakt Mobile, że przenieść numer z Play do nich, a następnie doładować konto za 5 zł i po pewnym czasie mając rok ważności konta w Fakt Mobile przejść ponownie do Play na Kartę Lubię To!
Nie wiem, czy po takich manewrach będę miał w Play stan darmowy ważny 365 dni :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #809620  autor: Andrzej24
 01 lip 2015, 19:56
Cage pisze:Nie wiem, czy po takich manewrach będę miał w Play stan darmowy ważny 365 dni :?:
Nie licz na to. Zawsze po zmianie nie tylko operatora lecz również zmiana taryfy zawsze ważność konta skraca się a wszystkie dotychczasowe bonusy i pakiety są kasowane. Jedynie co przechodzi to złotówki na koncie głównym
  • Strona 33 z 417
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 417
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 417