Ludzie przenosili przy minimalnej autoryzacji (pytania w stylu "czy telefon był przez ostatnie 7 dni doładowywany", "jaki jest stan konta" itp) ale pewnie system podświetla na czerwono i nie puszcza nieważnego dowodu :/
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
A skąd konsultant ma informację do kiedy ktoś ma ważny dowód?
Może przy rejestracji numeru przy przeniesieniu z Orange do P4 pracownik salonu operatora musiał tę ważność jakoś wprowadzić do ich systemu.
Dziś dwa razy dzwoniłem do Fakt Mobile i nie chcą mi przenieść numeru, który mam zarejestrowany i obecnie znajduje się w Play, mówią że coś im blokuje, pytają się czy nie wykonywałem jakiś operacji, czyli zmian na tej karcie, a ja mówię, że nic nie zmieniałem i nie wprowadzałem.
Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
Skoro tak, to w jaki sposób można przejść z Fakt Mobile do Play na Kartę Lubię To?
Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
ja zauważyłem że zarejestrowany numer jest dużo trudniej przenieść niż zwykłe startery play na kartę, na moim zarejestrowanym numerze ponoć wyskakiwała im jakaś blokada i nie mogli od ręki zmienić taryfy z FM na Play na Karte Lubię to
To jest k**** kabaret Fakt odsyła mnie do Play że zmienią taryfę na Fakt z RWK a Play odsyła mnie do Faktu
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłanie zgłoszenia dotyczącego zmiany taryfy na Fakt Mobile. W celu wyjaśnienia sprawy kontaktowałam się telefonicznie jedna nie udało nam się porozmawiać.
W odniesieniu do przesłanej korespondencji pragnę poinformować, że jako konsultantka Obsługi Klienta nie mam możliwości dokonania zmiany na tę właśnie ofertę.
Aby tego dokonać należałoby udać się do salonu lub skontaktować się z dostawcą pod numerem infolinii 799599999.
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłanie zgłoszenia dotyczącego zmiany taryfy na Fakt Mobile. W celu wyjaśnienia sprawy kontaktowałam się telefonicznie jedna nie udało nam się porozmawiać.
W odniesieniu do przesłanej korespondencji pragnę poinformować, że jako konsultantka Obsługi Klienta nie mam możliwości dokonania zmiany na tę właśnie ofertę.
Aby tego dokonać należałoby udać się do salonu lub skontaktować się z dostawcą pod numerem infolinii 799599999.
Migracja z Play do Fakt odbywa się za pomocą wyżej wspomnianej infolinii. Pamiętaj, że możesz złożyć skargę na pracownika Fakt, który wprowadził cię w błąd, do czego gorąco zachęcam.
Ale w regulaminie jest nawet zapiska że zmianę z FM do Play również można dokonać przez infolinię Fakt Mobile. Nieraz się spotkałem z tym ze konsultant FM mówił mi że to niemożliwe i kazał dzwonić na infolinię Play. Gdzie można takową skargę złożyć?
Bingo!Już wiem z skąd P4 wie o ważności mego dowodu osobistego.W latach 2008-2010 miałem tam w abo Play Online a przy podpisaniu umowy to chyba kserują dowód.Jednak nie rozumiem żeby utrudniać przeniesienie usług w ramach prepaid
Ostatnio zmieniony 18 lip 2015, 20:08 przez Golarz Filip, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: błąd ;-)
Wczoraj przeszedłem z Play RWK na Fakt Mobile dzwoniąc na infolinię faktu bez żadnych problemów. Doładowałem za 5 zł, żeby przedłużyć ważność o rok. Dzisiaj przeszedłem z Fakt Mobile do RBM 5, również przez infolinię Faktu, ważność konta rok, stan darmowy działa, LTE działa. Stan darmowy na rok za darmo do tego nielimitowane LTE za 5 zł/miesiąc, coś pięknego.
To zarejestrowany numer, czy pierwszy lepszy anonimowy starter ze sklepuperdos1 pisze:Wczoraj przeszedłem z Play RWK na Fakt Mobile dzwoniąc na infolinię faktu bez żadnych problemów.
A tak przy okazji. Ktoś już w ogóle w pełni korzysta z tej sieci? Tzn., mam na myśli aktywację i korzystanie z różnych pakietów i usług promocyjnych dostępnych w ofercie. Działa Wam to wszystko normalnie, trzyma się kupy? Czy tylko aktywujecie pakiety internetowe?
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Moje 2 zarejestrowane numery przeszły migrację w czasie poniżej 5 minut,więc widać że nie ma reguły który numer bardziej bezproblemowo przechodzi proces migracji.
Warto podczas rozmowy wspomnieć o zgłoszeniu skargi na play24 jeśli trafimy na niekompetentnego konsultanta, ale tylko wtedy jak on nam będzie stwarzał problemy.
Warto podczas rozmowy wspomnieć o zgłoszeniu skargi na play24 jeśli trafimy na niekompetentnego konsultanta, ale tylko wtedy jak on nam będzie stwarzał problemy.
http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
Niezarejestrowany, ale używany już z pól roku.DanielR pisze:To zarejestrowany numer, czy pierwszy lepszy anonimowy starter ze sklepu
czy komuś jeszcze konsultant powiedział że nie moze zmienić taryfy z FM na Play i kazał dzwonić na infolinię play?
Tak mi, a Play powiedział - ni nie mogą dzwoń do Fakt.
Czy aby zmienić taryfę z play na fakt to numer musi być zarejestrowany ? W regulaminie nic na ten temat nie pisze a odmówiono mi zmiany oferty bez podania wyraźnej przyczyny zalecając kontakt z play. W odpowiedzi play poinformował, że nie powinno być problemu i żebym zadzwonił na infolinię faktu. Trochę to dziwne..
nie musi być zarejestrowany, chyba zacznę straszyć konsultantów składaniem skarg bo najwyraźniej sobie lecą w kulki
Jak najbardziej,
Jeśli konsultant Fakt informuje was, że aby dokonać migracji, nalezy skontaktować się z BOK Play, to należy:
1. jeszcze raz wytłumaczyć o co chodzi i poprosić o migrację
2. Zadzwonić ponownie z tym samym żądaniem
3.
a. W wypadku, gdy 2. negatywna, ponowić próbę w innych godzinach
b. W wypadku, gdy 2. pozytywna, dodatkowo złożyć skargę na poprzedniego konsultanta (i opcjonalnie pochwałę dla pracownika, który dokonał zlecenia, ale to już przez Play24). Skargę można złożyć też przez Play24.
Bardzo ważne jest, aby złożyć skargę na każdego pracownika, który przekazuje nieprawdziwe informacje.
Jeśli konsultant Fakt informuje was, że aby dokonać migracji, nalezy skontaktować się z BOK Play, to należy:
1. jeszcze raz wytłumaczyć o co chodzi i poprosić o migrację
2. Zadzwonić ponownie z tym samym żądaniem
3.
a. W wypadku, gdy 2. negatywna, ponowić próbę w innych godzinach
b. W wypadku, gdy 2. pozytywna, dodatkowo złożyć skargę na poprzedniego konsultanta (i opcjonalnie pochwałę dla pracownika, który dokonał zlecenia, ale to już przez Play24). Skargę można złożyć też przez Play24.
Bardzo ważne jest, aby złożyć skargę na każdego pracownika, który przekazuje nieprawdziwe informacje.
Mnie nie mogą przenieść z oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta, wyskakuje błąd. Jeden konsultant twierdził również, że taka zmiana z tej oferty jest nie możliwa.