Patrzcie jakiego dzisiaj maila dostałem od
[email protected]
Nr zgłoszenia: 10*92****
Data wpłynięcia do P4: 2015-06-30 1X:XX:40
Data zamknięcia zgłoszenia: 2015-07-02 1X:XX:30
Szanowny Panie.
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia drogą elektroniczną w dniu 12 czerwca 2015.
Sprawa dotyczyła braku możliwości przejścia do operatora Fakt Mobile. Informuję, że numer 48XXXYYYZZZ zostanie przeniesiony do Fakt Mobile z dniem 3 lipca 2015 o godzinie 00:00. Po migracji numeru proszę zasilić usługę kwotą przynajmniej 5 PLN.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Fakt Mobile.
A sytuacja wygląda tak:
Numer 48XXXYYYZZZ chciałem przenieść z nju mobile do faktu w dniu startu FM ale konsultant (tak jak pisałem kilka stron wcześniej) nic nie wiedział o Fakcie stąd zdecydowałem się przenieść do Play. Następnie napisałem zgłoszenie w play24, że w związku z brakiem możliwości przeniesienia numeru do Faktu proszę o migrację. Odpisali, że muszę zadzwonić do BOK. Nie dzwoniłem potem bo w końcu mi już nie zależało
dam znać, czy mnie przeniosą i jutro chyba znowu wracam do Play
---
03.07.2015r. Jak napisali, tak zrobili. Jestem w Fakt Mobile