DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 417
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 417
 #811760  autor: Remington
 14 lip 2015, 12:00
xander21 pisze:Sprawdzanie voicherów to akurat zbedna opcja, bo wiadomo, że tydzień. Jak wbijasz kod regularnie tego samego dnia, to nie musisz sprawdzać.
I sam pokazałeś, że to tylko przy konkretnym sposobie użytkowania się sprawdza. A wykupując pakiet miesięcznie nie mam jak sprawdzić w P24 ani ważności, ani salda pakietu.
 #811761  autor: xander21
 14 lip 2015, 12:05
Może tego nie wprowadzili, bo kody będą chwilowo a potem przestaną w gazetach podawać?
 #811764  autor: Remington
 14 lip 2015, 12:11
A co to ma do rzeczy? Żadnych pakietów nie da się w P24 sprawdzić, a przez USSD idzie. A pakiety miesięczne mają niezłe.
 #811765  autor: garfield-
 14 lip 2015, 12:17
xander21: a jak nie wbijam ? w końcu są 3 dni na ich wbicie. Ja wykorzystuje te 3 dni, bo inaczej sam sobie zaciskam pętle, że muszę to robić konkretnego dnia. Nie żyję (żyjemy ?) tylko po to , żeby wbijać te kody. W dodatku jak zarządzą się rodzinki telefonami to też via play24 jest tutaj zbawieniem, inaczej trzeba angażować sporo osób.

Po drugie "primo", jak skorzysta się z pakietu to CI się wydłuży o 30 dni i wtedy też pamiętać ?
Bez dwóch zdań zarządzanie przez play24 jest dużo wygodniejsze. :)
 #811766  autor: xander21
 14 lip 2015, 12:19
Napisać do boku Play kiedy to wprowadzą.:) jakoś u mnie matkę nauczyłem kodu *106# a jak się kończy pakiet to przychodzą smsy przypomnienia
 #811774  autor: garfield-
 14 lip 2015, 12:44
zapytałem infolinie FM :) - Trwają ponoć prace nad tym.

Pytałem też tego gościa o brak opcji voucher w play24 - "na razie wyłączyli bo działało nieprawidłowo" ;)
 #811776  autor: xander21
 14 lip 2015, 12:49
garfield- pisze:zapytałem infolinie FM :) - Trwają ponoć prace nad tym.

Pytałem też tego gościa o brak opcji voucher w play24 - "na razie wyłączyli bo działało nieprawidłowo" ;)

To super, że coś robią. Co do voicherów to mogli ograniczoną liczbę kliknięć wprowadzić, jak im 9999 razy nie pasuje. :)
 #811783  autor: garfield-
 14 lip 2015, 14:02
Swoją drogą czy o końcu pakietu nielimitowanych rozmów na stac. i na komórkowe tez przychodzi info ? Dzień przed czy kiedy ?
 #811831  autor: jadrian
 14 lip 2015, 16:44
No i odrzucili moją dyspozycję przeniesienia numeru z rbm do FM ;/ Zgłoszenie było telefoniczne pod numerem 799599999. A w odpowiedzi mam tylko podane info, że żeby zmienić taryfę należy skontaktować się telefonicznie pod numerem 799599999 albo w salonach play ;/
 #811859  autor: xander21
 14 lip 2015, 17:16
jadrian pisze:No i odrzucili moją dyspozycję przeniesienia numeru z rbm do FM ;/ Zgłoszenie było telefoniczne pod numerem 799599999. A w odpowiedzi mam tylko podane info, że żeby zmienić taryfę należy skontaktować się telefonicznie pod numerem 799599999 albo w salonach play ;/
Dzwonić do skutku aż trafisz na ogarniętego konsultanta, który wyklika ci przejście do FM od ręku w czasie rozmowy. Niektórzy tego nie rozumieją i zlecają to komu innemu i tak to się ciągnie.

Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
 #811861  autor: jadrian
 14 lip 2015, 17:29
Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
trzy dni używałem karty normalnie...sms..telefon..internet...i dopiero po trzech dniach użytkowania rbm zleciłem przeniesienie.

Dzwoniłem dzisiaj znowu i to samo. Facet powiedział, że nie ma takiej możliwości ale zleci przeniesienie numeru i kazał czekać ;/
 #811863  autor: artmor
 14 lip 2015, 17:33
ja walczyłem tydzień... by się przenieść z play na kartę do FM. a to dowód nieważny, a to system nie puszcza i wreszcie trafiłem na ogarniętego konsultanta który zajarzył o co chodzi. tu nie chodziło o dowód nieważny tylko o zmianę taryfy w PLAY. miałem taryfę darmowe do play a system tylko wpuszcza z podstawowej taryfy. to był 9 konsultant z którym rozmawiałem. jak powiedział reszta nie zna podstawowego regulaminu migracji... dobrze że choć jeden był jarzący
 #811866  autor: xander21
 14 lip 2015, 17:35
jadrian pisze:
Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
trzy dni używałem karty normalnie...sms..telefon..internet...i dopiero po trzech dniach użytkowania rbm zleciłem przeniesienie.

Dzwoniłem dzisiaj znowu i to samo. Facet powiedział, że nie ma takiej możliwości ale zleci przeniesienie numeru i kazał czekać ;/
Przypuszczam, że to problemy techniczne. Tak samo jak zniknęły opcje voicherów, też problemy. Muszą się z tym uporać. Nie wiem na jakim są etapie, ale wolno im to idzie.
 #812259  autor: garfield-
 16 lip 2015, 01:49
Zależy co potrzebujesz.
Tak.

Złe wieści - zmniejszyli nabite minuty,smsy,MB obecnie mam:
Stan minut to: (HH:MM) - 01:00 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Stan SMS to 60 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Ilosc MB to 300.0 MB wazne do 2015-07-xx 23:59:59

:o
 #812264  autor: Maks SIM
 16 lip 2015, 02:28
Potwierdzam, po sprawdzeniu *106# pakiety zmniejszone.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 02:14 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #812266  autor: Gregrin
 16 lip 2015, 08:10
Maks SIM pisze:Potwierdzam, po sprawdzeniu *106# pakiety zmniejszone.
Czy ja wiem czy zmniejszyli. Raczej tak jak pisze xander21 zresetowali do stanu po max 6 kodach ;) (dziś zaczyna się szósta kolejka kodów). Pisze ze zresetowali ponieważ ja pamiętam ze minut miałem mniej a teraz podnieśli na 60 natomiast neta było więcej a teraz jest trochę mniej. Ewidentnie robią porządki i wszystko "ustawiają" do prawidłowego stanu ;)
xander21 pisze:Tak samo jak zniknęły opcje voicherów, też problemy. Muszą się z tym uporać. Nie wiem na jakim są etapie, ale wolno im to idzie.
Ale chyba nie liczysz ze włączanie voucherów powróci w takiej formie jak na początku ?
Jeśli przywrócą ta opcje w play24 to do jej włączania pewnie będzie trzeba podawać kod z gazety bo inaczej mija się to z przeznaczeniem.
 #812305  autor: garfield-
 16 lip 2015, 11:02
dziś ku mojemu zdziwieniu, na karcie którą migrowałem do RBM pojawiło się nie wiedzieć skąd 5 zeta na koncie promocyjnych. Żadnych zgłoszeń nie robiłem. :o
 #812323  autor: Maks SIM
 16 lip 2015, 11:35
garfield- pisze:dziś ku mojemu zdziwieniu, na karcie którą migrowałem do RBM pojawiło się nie wiedzieć skąd 5 zeta na koncie promocyjnych. Żadnych zgłoszeń nie robiłem. :o
garfield jakim sposobem zmigrowałeś do RBM? Kodem USSD czy telefonicznie przez Bok FaktMobile?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 02:16 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 41 z 417
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 417
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 417