I sam pokazałeś, że to tylko przy konkretnym sposobie użytkowania się sprawdza. A wykupując pakiet miesięcznie nie mam jak sprawdzić w P24 ani ważności, ani salda pakietu.xander21 pisze:Sprawdzanie voicherów to akurat zbedna opcja, bo wiadomo, że tydzień. Jak wbijasz kod regularnie tego samego dnia, to nie musisz sprawdzać.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Może tego nie wprowadzili, bo kody będą chwilowo a potem przestaną w gazetach podawać?
A co to ma do rzeczy? Żadnych pakietów nie da się w P24 sprawdzić, a przez USSD idzie. A pakiety miesięczne mają niezłe.
xander21: a jak nie wbijam ? w końcu są 3 dni na ich wbicie. Ja wykorzystuje te 3 dni, bo inaczej sam sobie zaciskam pętle, że muszę to robić konkretnego dnia. Nie żyję (żyjemy ?) tylko po to , żeby wbijać te kody. W dodatku jak zarządzą się rodzinki telefonami to też via play24 jest tutaj zbawieniem, inaczej trzeba angażować sporo osób.
Po drugie "primo", jak skorzysta się z pakietu to CI się wydłuży o 30 dni i wtedy też pamiętać ?
Bez dwóch zdań zarządzanie przez play24 jest dużo wygodniejsze.
Po drugie "primo", jak skorzysta się z pakietu to CI się wydłuży o 30 dni i wtedy też pamiętać ?
Bez dwóch zdań zarządzanie przez play24 jest dużo wygodniejsze.
Napisać do boku Play kiedy to wprowadzą. jakoś u mnie matkę nauczyłem kodu *106# a jak się kończy pakiet to przychodzą smsy przypomnienia
zapytałem infolinie FM - Trwają ponoć prace nad tym.
Pytałem też tego gościa o brak opcji voucher w play24 - "na razie wyłączyli bo działało nieprawidłowo"
Pytałem też tego gościa o brak opcji voucher w play24 - "na razie wyłączyli bo działało nieprawidłowo"
garfield- pisze:zapytałem infolinie FM - Trwają ponoć prace nad tym.
Pytałem też tego gościa o brak opcji voucher w play24 - "na razie wyłączyli bo działało nieprawidłowo"
To super, że coś robią. Co do voicherów to mogli ograniczoną liczbę kliknięć wprowadzić, jak im 9999 razy nie pasuje.
Swoją drogą czy o końcu pakietu nielimitowanych rozmów na stac. i na komórkowe tez przychodzi info ? Dzień przed czy kiedy ?
No i odrzucili moją dyspozycję przeniesienia numeru z rbm do FM ;/ Zgłoszenie było telefoniczne pod numerem 799599999. A w odpowiedzi mam tylko podane info, że żeby zmienić taryfę należy skontaktować się telefonicznie pod numerem 799599999 albo w salonach play ;/
Dzwonić do skutku aż trafisz na ogarniętego konsultanta, który wyklika ci przejście do FM od ręku w czasie rozmowy. Niektórzy tego nie rozumieją i zlecają to komu innemu i tak to się ciągnie.jadrian pisze:No i odrzucili moją dyspozycję przeniesienia numeru z rbm do FM ;/ Zgłoszenie było telefoniczne pod numerem 799599999. A w odpowiedzi mam tylko podane info, że żeby zmienić taryfę należy skontaktować się telefonicznie pod numerem 799599999 albo w salonach play ;/
Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
trzy dni używałem karty normalnie...sms..telefon..internet...i dopiero po trzech dniach użytkowania rbm zleciłem przeniesienie.Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
Dzwoniłem dzisiaj znowu i to samo. Facet powiedział, że nie ma takiej możliwości ale zleci przeniesienie numeru i kazał czekać ;/
ja walczyłem tydzień... by się przenieść z play na kartę do FM. a to dowód nieważny, a to system nie puszcza i wreszcie trafiłem na ogarniętego konsultanta który zajarzył o co chodzi. tu nie chodziło o dowód nieważny tylko o zmianę taryfy w PLAY. miałem taryfę darmowe do play a system tylko wpuszcza z podstawowej taryfy. to był 9 konsultant z którym rozmawiałem. jak powiedział reszta nie zna podstawowego regulaminu migracji... dobrze że choć jeden był jarzący
Przypuszczam, że to problemy techniczne. Tak samo jak zniknęły opcje voicherów, też problemy. Muszą się z tym uporać. Nie wiem na jakim są etapie, ale wolno im to idzie.jadrian pisze:trzy dni używałem karty normalnie...sms..telefon..internet...i dopiero po trzech dniach użytkowania rbm zleciłem przeniesienie.Mam nadzieje, że poczekałeś 24godziny po aktywacji redbulla a potem dopiero dzwoniłeś do FM?
Dzwoniłem dzisiaj znowu i to samo. Facet powiedział, że nie ma takiej możliwości ale zleci przeniesienie numeru i kazał czekać ;/
Zależy co potrzebujesz.
Tak.
Złe wieści - zmniejszyli nabite minuty,smsy,MB obecnie mam:
Stan minut to: (HH:MM) - 01:00 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Stan SMS to 60 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Ilosc MB to 300.0 MB wazne do 2015-07-xx 23:59:59
Tak.
Złe wieści - zmniejszyli nabite minuty,smsy,MB obecnie mam:
Stan minut to: (HH:MM) - 01:00 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Stan SMS to 60 wazne do 2015-07-xx 23:59:59; Ilosc MB to 300.0 MB wazne do 2015-07-xx 23:59:59
Potwierdzam, po sprawdzeniu *106# pakiety zmniejszone.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 02:14 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku
/ Szczęśliwego Nowego Roku
Czy ja wiem czy zmniejszyli. Raczej tak jak pisze xander21 zresetowali do stanu po max 6 kodach (dziś zaczyna się szósta kolejka kodów). Pisze ze zresetowali ponieważ ja pamiętam ze minut miałem mniej a teraz podnieśli na 60 natomiast neta było więcej a teraz jest trochę mniej. Ewidentnie robią porządki i wszystko "ustawiają" do prawidłowego stanuMaks SIM pisze:Potwierdzam, po sprawdzeniu *106# pakiety zmniejszone.
Ale chyba nie liczysz ze włączanie voucherów powróci w takiej formie jak na początku ?xander21 pisze:Tak samo jak zniknęły opcje voicherów, też problemy. Muszą się z tym uporać. Nie wiem na jakim są etapie, ale wolno im to idzie.
Jeśli przywrócą ta opcje w play24 to do jej włączania pewnie będzie trzeba podawać kod z gazety bo inaczej mija się to z przeznaczeniem.
dziś ku mojemu zdziwieniu, na karcie którą migrowałem do RBM pojawiło się nie wiedzieć skąd 5 zeta na koncie promocyjnych. Żadnych zgłoszeń nie robiłem.
garfield jakim sposobem zmigrowałeś do RBM? Kodem USSD czy telefonicznie przez Bok FaktMobile?garfield- pisze:dziś ku mojemu zdziwieniu, na karcie którą migrowałem do RBM pojawiło się nie wiedzieć skąd 5 zeta na koncie promocyjnych. Żadnych zgłoszeń nie robiłem.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 02:16 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku
/ Szczęśliwego Nowego Roku