Moja firma korzysta z VoIP actio.pl, działa bezproblemowo, z tego co wiem szef jest zadowolony..
- Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Trzeba było jeszcze dopisać, że Twoim szefem jest szef firmy actio.pl. Słaba reklama.
Dokładnie, ja też nie lubię nachalnej reklamy na forach.
Temat postu to "który operator VoIP" - jak mam wg was polecić cokolwiek, żeby nie było reklamą? :>
Po prostu podaj jakieś konkretne argumenty. Działa bezproblemowo to żaden argument - to norma.
Nie polecaj. Skoro rejestrujesz się na forum po to by minutę później "polecać", to jesteś zwykłym spamerem. A takim dziękujemy.Hakka23 pisze:Temat postu to "który operator VoIP" - jak mam wg was polecić cokolwiek, żeby nie było reklamą? :>
happycall promocja
Przenieś numer i odbierz 120 zł
Warunki promocji
Promocja trwa od 14 kwietnia 2015 r. do odwołania.
Warunkiem skorzystania z promocji jest przeniesienie numeru od innego operatora do sieci Happycall.
Promocja dotyczy numerów, których przeniesienie nastąpiło w czasie trwania promocji.
W ramach promocji klient otrzyma 12 doładowań konta kwotą 10 zł brutto w odstępie 30-dniowym, począwszy od dnia przeniesienia numeru.
W przypadku przeniesienia numeru, dzięki któremu klient korzysta z promocji, do innej sieci, lub rezygnacji z tego numeru, kolejne darmowe doładowania (jeśli jeszcze pozostały) nie są dokonywane. Doładowania są wstrzymywane od chwili otrzymania przez Happycall wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci.
Dla numerów, które zostały przeniesione do Happycall w ramach promocji, obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy w przypadku przeniesienia numeru do kolejnego operatora.
Zastanawiam się na przeniesieniem z TPSA do Halonet [najczęściej się powtarza ta firma jako dobra w komentarzach].
I tu pytania:
1. Moja wieloletnia niezmieniana umowa z TPSA to dawny Plan Socjalny, miesięczna opłata to 31,98zł. W abonamencie jest 15 impulsów [nie wiem ile to minut, na pewno mało], ostatnio zmienili na fakturze liczbę impulsów na limit 4,35zł. Czy dobrze rozumiem, że to umowa na czas nieokreślony? Kiedyś w internecie czytałem, że Orange stosowało automatyczne przedłużanie umów o pół roku. Ja w umowie z TPSA mam 30-dniowy okres wypowiedzenia, jednak nie mam pewności, czy nie przysyłali nam jakichś aneksów na przestrzeni lat. Orientujecie się jak to jest?
2.Zastanawiam się też nad kupnem telefonu voip SIEMENS Gigaset A510IP co o tym sądzicie?
3. Chyba będę musiał w ustawieniach routera zarezerwować jakąś część prędkości na telefon voip, i tu pytanie jaką prędkość ustawić? 0,1MBit/s?
I tu pytania:
1. Moja wieloletnia niezmieniana umowa z TPSA to dawny Plan Socjalny, miesięczna opłata to 31,98zł. W abonamencie jest 15 impulsów [nie wiem ile to minut, na pewno mało], ostatnio zmienili na fakturze liczbę impulsów na limit 4,35zł. Czy dobrze rozumiem, że to umowa na czas nieokreślony? Kiedyś w internecie czytałem, że Orange stosowało automatyczne przedłużanie umów o pół roku. Ja w umowie z TPSA mam 30-dniowy okres wypowiedzenia, jednak nie mam pewności, czy nie przysyłali nam jakichś aneksów na przestrzeni lat. Orientujecie się jak to jest?
2.Zastanawiam się też nad kupnem telefonu voip SIEMENS Gigaset A510IP co o tym sądzicie?
3. Chyba będę musiał w ustawieniach routera zarezerwować jakąś część prędkości na telefon voip, i tu pytanie jaką prędkość ustawić? 0,1MBit/s?
________________________________
1. Nie wiem jak jest z Orange ale ja ostatnio przenosiłem numer z MNI do Halonetu, działa to jak w telefonii komórkowej, podpisujesz pełnomocnictwo a oni działają dalej za Ciebie. Nie obyło się bez problemów i kilku intrewencji u dotychczasowego operatora, ale się udało ostatecznie przenieść ten numer.
2. Mam ten model A580, dobra jakość połączeń, bateria trzyma ok. tygodnia, pewnie tu będzie podobnie. Czasami korzystam z klienta SIP na Androidzie, może nawet jest lepsza jakość dźwięku chociaż bardzo porównywalna, ale tu Siemens jest cały czas wpięty do sieci i nie drenuje baterii więc komfort jest większy.
3. Ja bym nic nie zmieniał, routery same dzielą sobie pasmo tak aby VoIP był priorytetem.
2. Mam ten model A580, dobra jakość połączeń, bateria trzyma ok. tygodnia, pewnie tu będzie podobnie. Czasami korzystam z klienta SIP na Androidzie, może nawet jest lepsza jakość dźwięku chociaż bardzo porównywalna, ale tu Siemens jest cały czas wpięty do sieci i nie drenuje baterii więc komfort jest większy.
3. Ja bym nic nie zmieniał, routery same dzielą sobie pasmo tak aby VoIP był priorytetem.
Dzięki za odpowiedzi.
Czyli ściągam plik z sieci, ktoś dzwoni i automatycznie plik jest pobierany trochę wolniej by umożliwić rozmowę? To super.
Jakie ten MNI robił ci dokładnie problemy?
Na razie nie mogę się zalogować na orange online, ale pewnie mam trzy warianty: 1. przeniesienie po 30 dniach, 2. przeniesienie po 3 miesiącach lub 3. przeniesienie po max pół roku.
Czyli ściągam plik z sieci, ktoś dzwoni i automatycznie plik jest pobierany trochę wolniej by umożliwić rozmowę? To super.
Jakie ten MNI robił ci dokładnie problemy?
Na razie nie mogę się zalogować na orange online, ale pewnie mam trzy warianty: 1. przeniesienie po 30 dniach, 2. przeniesienie po 3 miesiącach lub 3. przeniesienie po max pół roku.
________________________________
Tak, dokładnie, sprawdzę po południu przy pełnym obciążeniu torrentów czy nie przycina rozmowy. Były problemy w komunikacji między operatorami, w końcu miałem numer aktywny w halonet, czyli mogłem dzwonić a połączenia odbierałem w MNI Klika telefonów do jednego i drugiego i w końcu przenieśli.
Jak złożysz wniosek o przeniesienie numeru w halonet to poinformują Cię mailowo kiedy numer zostanie przeniesiony i załatwią formalności.
Jak złożysz wniosek o przeniesienie numeru w halonet to poinformują Cię mailowo kiedy numer zostanie przeniesiony i załatwią formalności.
Ktos z tego korzystał ?? Te bonusowe 10zl jest na konto główne i ważne jest cały czas ?? Sa jakieś kruczki (jestem przewrażliwiony, po patrzeniu na "promocje" u operatorów mobilnych) ??macc pisze:happycall promocjaPrzenieś numer i odbierz 120 zł
Mam jeden numer w Halonet'cie i zastanawiam się czy przenieść... Ze stacjonarnego korzystam mało a taki bonus 120zl był by bardzo sporym dodatkiem... Porównywałem kiedyś jakość u obu operatorów i nie odczułem żadnej różnicy. Konto w happycall'u również jest ważne rok (prawda?) Ktos ma jakieś uwagi ??
Gregrin składam jutro papiery i będę eksperymentował. Zobaczymy co z tego wyjdzie. przenoszę z FCN.
Sprawdzałem, telefon działa stabilnie.buba1234 pisze:Dzięki za odpowiedzi.
Czyli ściągam plik z sieci, ktoś dzwoni i automatycznie plik jest pobierany trochę wolniej by umożliwić rozmowę? To super.
Wielkie dzięki.
________________________________
Ja przenoszę z halonet i mam 2 pytania do formularza z happycall:garfield- pisze:Gregrin składam jutro papiery i będę eksperymentował. Zobaczymy co z tego wyjdzie. przenoszę z FCN.
1.W polu "Numer umowy
lub numer ewidencyjny" nie wiem co mam wpisać i gdzie na stronie halonetu miałbym to znaleźć.
2. Co do podpunktu "Z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Bez zachowania okresu wypowiedzenia" to zaznaczam "Bez zachowania okresu wypowiedzenia" i wpisuje 0 dni roboczych ??
mam pytanie do uzytkownikow happycall-a. czy w formularzu rejestracyjnym trzeba podawac dane poza loginem, emailem i haslem?
Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
To jest któreś ustawienie czasu w ms. Mialem ten sam problem. O ile dobrze pamiętam to przestawiałem z 6 na 2 ms. Nie mam Ci tego teraz jak sprawdzić. Zajrzyj do pomocy w konfiguracji urządzenia na ich stronie.zolvio pisze:Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
RTP Packet Size w ustawieniach SIP na 0.020. To chyba było to ustawienie. W konfiguracji Halonet ustawia się na 0.60.