DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #793456  autor: Hakka23
 31 mar 2015, 12:21
Moja firma korzysta z VoIP actio.pl, działa bezproblemowo, z tego co wiem szef jest zadowolony..
 #793465  autor: qcom
 31 mar 2015, 13:03
Trzeba było jeszcze dopisać, że Twoim szefem jest szef firmy actio.pl. Słaba reklama.
 #793711  autor: kowal2200
 01 kwie 2015, 15:07
Dokładnie, ja też nie lubię nachalnej reklamy na forach.
 #794985  autor: Hakka23
 09 kwie 2015, 12:14
Temat postu to "który operator VoIP" - jak mam wg was polecić cokolwiek, żeby nie było reklamą? :>
 #794995  autor: greenrs
 09 kwie 2015, 12:40
Po prostu podaj jakieś konkretne argumenty. Działa bezproblemowo to żaden argument - to norma.
 #795007  autor: mi80
 09 kwie 2015, 13:14
Hakka23 pisze:Temat postu to "który operator VoIP" - jak mam wg was polecić cokolwiek, żeby nie było reklamą? :>
Nie polecaj. Skoro rejestrujesz się na forum po to by minutę później "polecać", to jesteś zwykłym spamerem. A takim dziękujemy.
 #797234  autor: macc
 19 kwie 2015, 22:22
happycall promocja
Przenieś numer i odbierz 120 zł
Warunki promocji

Promocja trwa od 14 kwietnia 2015 r. do odwołania.
Warunkiem skorzystania z promocji jest przeniesienie numeru od innego operatora do sieci Happycall.
Promocja dotyczy numerów, których przeniesienie nastąpiło w czasie trwania promocji.
W ramach promocji klient otrzyma 12 doładowań konta kwotą 10 zł brutto w odstępie 30-dniowym, począwszy od dnia przeniesienia numeru.
W przypadku przeniesienia numeru, dzięki któremu klient korzysta z promocji, do innej sieci, lub rezygnacji z tego numeru, kolejne darmowe doładowania (jeśli jeszcze pozostały) nie są dokonywane. Doładowania są wstrzymywane od chwili otrzymania przez Happycall wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci.
Dla numerów, które zostały przeniesione do Happycall w ramach promocji, obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy w przypadku przeniesienia numeru do kolejnego operatora.
 #797473  autor: buba1234
 20 kwie 2015, 23:47
Zastanawiam się na przeniesieniem z TPSA do Halonet [najczęściej się powtarza ta firma jako dobra w komentarzach].

I tu pytania:
1. Moja wieloletnia niezmieniana umowa z TPSA to dawny Plan Socjalny, miesięczna opłata to 31,98zł. W abonamencie jest 15 impulsów [nie wiem ile to minut, na pewno mało], ostatnio zmienili na fakturze liczbę impulsów na limit 4,35zł. Czy dobrze rozumiem, że to umowa na czas nieokreślony? Kiedyś w internecie czytałem, że Orange stosowało automatyczne przedłużanie umów o pół roku. Ja w umowie z TPSA mam 30-dniowy okres wypowiedzenia, jednak nie mam pewności, czy nie przysyłali nam jakichś aneksów na przestrzeni lat. Orientujecie się jak to jest?

2.Zastanawiam się też nad kupnem telefonu voip SIEMENS Gigaset A510IP co o tym sądzicie?

3. Chyba będę musiał w ustawieniach routera zarezerwować jakąś część prędkości na telefon voip, i tu pytanie jaką prędkość ustawić? 0,1MBit/s?

________________________________
 #797710  autor: kowal2200
 21 kwie 2015, 22:31
1. Nie wiem jak jest z Orange ale ja ostatnio przenosiłem numer z MNI do Halonetu, działa to jak w telefonii komórkowej, podpisujesz pełnomocnictwo a oni działają dalej za Ciebie. Nie obyło się bez problemów i kilku intrewencji u dotychczasowego operatora, ale się udało ostatecznie przenieść ten numer.
2. Mam ten model A580, dobra jakość połączeń, bateria trzyma ok. tygodnia, pewnie tu będzie podobnie. Czasami korzystam z klienta SIP na Androidzie, może nawet jest lepsza jakość dźwięku chociaż bardzo porównywalna, ale tu Siemens jest cały czas wpięty do sieci i nie drenuje baterii więc komfort jest większy.
3. Ja bym nic nie zmieniał, routery same dzielą sobie pasmo tak aby VoIP był priorytetem.
 #797731  autor: buba1234
 22 kwie 2015, 00:13
Dzięki za odpowiedzi.

Czyli ściągam plik z sieci, ktoś dzwoni i automatycznie plik jest pobierany trochę wolniej by umożliwić rozmowę? To super.


Jakie ten MNI robił ci dokładnie problemy?


Na razie nie mogę się zalogować na orange online, ale pewnie mam trzy warianty: 1. przeniesienie po 30 dniach, 2. przeniesienie po 3 miesiącach lub 3. przeniesienie po max pół roku.

________________________________
 #797762  autor: kowal2200
 22 kwie 2015, 09:15
Tak, dokładnie, sprawdzę po południu przy pełnym obciążeniu torrentów czy nie przycina rozmowy. Były problemy w komunikacji między operatorami, w końcu miałem numer aktywny w halonet, czyli mogłem dzwonić a połączenia odbierałem w MNI :-D Klika telefonów do jednego i drugiego i w końcu przenieśli.
Jak złożysz wniosek o przeniesienie numeru w halonet to poinformują Cię mailowo kiedy numer zostanie przeniesiony i załatwią formalności.
 #797948  autor: Gregrin
 23 kwie 2015, 00:33
macc pisze:happycall promocja
Przenieś numer i odbierz 120 zł
Ktos z tego korzystał ?? Te bonusowe 10zl jest na konto główne i ważne jest cały czas ?? Sa jakieś kruczki (jestem przewrażliwiony, po patrzeniu na "promocje" u operatorów mobilnych) ??

Mam jeden numer w Halonet'cie i zastanawiam się czy przenieść... Ze stacjonarnego korzystam mało a taki bonus 120zl był by bardzo sporym dodatkiem... Porównywałem kiedyś jakość u obu operatorów i nie odczułem żadnej różnicy. Konto w happycall'u również jest ważne rok (prawda?) Ktos ma jakieś uwagi ??
 #798070  autor: garfield-
 23 kwie 2015, 20:26
Gregrin składam jutro papiery i będę eksperymentował. Zobaczymy co z tego wyjdzie. przenoszę z FCN.
 #798088  autor: kowal2200
 23 kwie 2015, 23:01
buba1234 pisze:Dzięki za odpowiedzi.

Czyli ściągam plik z sieci, ktoś dzwoni i automatycznie plik jest pobierany trochę wolniej by umożliwić rozmowę? To super.
Sprawdzałem, telefon działa stabilnie.
 #798107  autor: buba1234
 24 kwie 2015, 00:20
Wielkie dzięki.

________________________________
 #798762  autor: Gregrin
 27 kwie 2015, 18:30
garfield- pisze:Gregrin składam jutro papiery i będę eksperymentował. Zobaczymy co z tego wyjdzie. przenoszę z FCN.
Ja przenoszę z halonet i mam 2 pytania do formularza z happycall:
1.W polu "Numer umowy
lub numer ewidencyjny" nie wiem co mam wpisać i gdzie na stronie halonetu miałbym to znaleźć.
2. Co do podpunktu "Z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Bez zachowania okresu wypowiedzenia" to zaznaczam "Bez zachowania okresu wypowiedzenia" i wpisuje 0 dni roboczych ??
 #805546  autor: ukefake
 09 cze 2015, 18:55
mam pytanie do uzytkownikow happycall-a. czy w formularzu rejestracyjnym trzeba podawac dane poza loginem, emailem i haslem?
 #812454  autor: zolvio
 16 lip 2015, 22:23
Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #812683  autor: Yanix
 18 lip 2015, 07:08
zolvio pisze:Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
To jest któreś ustawienie czasu w ms. Mialem ten sam problem. O ile dobrze pamiętam to przestawiałem z 6 na 2 ms. Nie mam Ci tego teraz jak sprawdzić. Zajrzyj do pomocy w konfiguracji urządzenia na ich stronie.
 #813024  autor: Yanix
 20 lip 2015, 07:55
RTP Packet Size w ustawieniach SIP na 0.020. To chyba było to ustawienie. W konfiguracji Halonet ustawia się na 0.60.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7