DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 139
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 139
 #813467  autor: adik
 22 lip 2015, 20:47
Antyfcb pisze:Czy jeśli przejdę na 1 dzień do FM to stracę wszystkie środki z konta?
Nie, bo to tylko zmiana taryfy a nie operatora
Antyfcb pisze:Czy po powrocie do Red Bull'a będę miał konto ważne rok a darmowe LTE będę przedłużał pakietami MB?
Tak ale tylko wtedy jak zrobisz wcześniej doładowanie min 5 zł w FM, a potem dopiero wrócisz do RBM,a na drugą część pytania masz już odpowiedź wcześniej.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #813500  autor: wojbig92
 22 lip 2015, 22:09
A czy do przeniesienia nr z RBM do Fakt Mobile musi być ten nr zarejestrowany? I czy ewentualnie można to zrobić przez internet czy tylko w salonie?
 #813808  autor: mikkel
 24 lip 2015, 13:07
Hej. Przeniosłem numer z pleja minimax do fakta. Doładowałem 5 zeta i mam rwk. Po czym przeniosłem numer do rbm ale tam tylko do taryfy rbm5 a nie do rbm9. W tej pierwszej nie ma dostępnego lte a więc cały mój misterny plan poszedł...
Dzwoniłem do rbma i tam mi powiedzieli że lte jest dostępne tylko w starej taryfie która jest dostępna tylko po przenoesieniu numeru z innej sieci.
Tak więc doładowałem numer przeniesiony z nju i, może się mylę, myk z faktem nie działa.
 #813818  autor: darkangel
 24 lip 2015, 14:25
Hmm po przeniesieniu z faktu do RBM, nie masz tej pierwszej taryfy z 150 dniami za 50zł?

Najlepiej zobaczyć jakie pakiety możesz wykupić w tej taryfie co masz.
 #813820  autor: Gregrin
 24 lip 2015, 14:34
Według regulaminu który podałem wyżej jest tak: "Zmiana Oferty Fakt Mobile jest możliwa tylko na " ... "Red Bull Mobile Energy na Kartę oraz Red Bull Mobile na Kartę." Czyli można zmienić na energy albo ta z LTE tylko chyba trzeba to uściślić w momencie przechodzenia z faktu. Zrób zgłoszenie ze przenieśli cie nie do tej taryfy co chciałeś. Albo zadzwoń do faktu żeby się poskarżyć może konsultant będzie umiał to naprawić...
 #813835  autor: perdos1
 24 lip 2015, 15:18
mikkel pisze:Hej. Przeniosłem numer z pleja minimax do fakta. Doładowałem 5 zeta i mam rwk. Po czym przeniosłem numer do rbm ale tam tylko do taryfy rbm5 a nie do rbm9. W tej pierwszej nie ma dostępnego lte a więc cały mój misterny plan poszedł...
W tej pierwszej jak najbardziej jest LTE, LTE nie ma w RBM Energy 5.

W RBM są dostępne następujące oferty na kartę:
RBM na Karte 5 (Red Bull MOBILE na kartę II) - tutaj działa darmowe LTE
RED BULL MOBILE ENERGY NA KARTĘ - tutaj nie działa darmowe LTE

oraz dostępna tylko przy przeniesieniu numeru:
RBM na Kartę (MNP 7, Red Bull MOBILE na kartę) - tutaj działa darmowe LTE

Konsultant musiał przenieść cię po prostu do Energy. Ja na twoim miejscu nie bawiłbym się w żadne reklamacje, tylko wrócił do FM i ponownie zlecił migrację, tym razem pilnując żeby znaleźć się w odpowiedniej taryfie.
 #814076  autor: n1rbf49lzjx
 26 lip 2015, 11:15
Witam serdecznie.
Chciałbym tylko napomknąć o problemach z przeniesieniem z Faktu do Red bull mobile przy pomocy krótkiego kodu *163*99# - pojawia się komunikat o niemożliwości zarządzania kontem i aby spróbować ponownie. Dość powiedzieć że można zadzwonić na infolinię faktu i tak zostanie przyjęte zgłoszenie o przeniesienie numeru z faktu do Red bull na interesująca nas taryfę.
Tak też zrobiłem i zleciłem przeniesienie do red bull mobile na kartę 9 zł.
1. czy powinienem był zlecić migrację do red bull mobile na kartę 5 zł.?
2. Jak wygląda sprawa darmowego LTE gdy mam RWK w redbull mobile 9zł. Na pewno muszę mieć minimum 30 zł. oraz ważny pakiet internetowy ale czy wtedy dotyczy mnie te 150 dni czy już mam darmowe LTE na rok czasu?
3. Co jest lepsze: red bull mobile na kartę 5 zł. czy red bull mobile na kartę 9 zł.?
4. Czy możliwe jest jednoczesne posiadanie stanu darmowego i darmowego LTE w red bull mobile na kartę 9 zł.?
Pozdrawiam.
 #814089  autor: bolek2004
 26 lip 2015, 12:15
Ja wczoraj przechodziłem też kodem, ale wybrałem *163# i potem z menu odpowiednią taryfę. Poszło bez problemu.
1. Jeśli chcesz mieć darmowe lte to trzeba było przenieść do rbm na kartę 5 (to jest taryfa rbm na kartę II). Rbm na kartę 9 to taryfa rbm energy, a tam darmowego lte nie aktywujesz.
2. Patrz wyżej, nie aktywujesz w tej taryfie darmowego lte.
3. To zależy czego potrzebujesz, jeśli no limit to lepsze będzie energy.
4. W rbm na kartę 9 nie aktywujesz darmowego lte, stan darmowy powinien być do aktywacji.
 #814293  autor: Tint123
 27 lip 2015, 16:40
Po wybraniu *163# na liście taryf nie ma dostępnego RBM na kartę 5 (jest tylko RBM Energy). Czy do tej taryfy można przenieść się tylko poprzez infolinię Faktu?
 #814295  autor: bolek2004
 27 lip 2015, 16:57
Powinny być i taryfy Play, rbm na kartę 5 jest tam ukryty, jak wyświetlą się nazwy taryf to trzeba tam chyba 8 wcisnąć czyli więcej i powinna pojawić się ta taryfa między innymi. Chyba że coś znowu zmienili.
Sama taryfa energy pojawia się jak już jest się w rbm na kartę 5. Jeśli jesteś pewien że nie jesteś już w rbm na kartę tylko dalej w Fakcie to zostaje tylko zmiana taryfy przez infolinię.
 #814296  autor: Tint123
 27 lip 2015, 17:10
Faktycznie, już znalazłem. Niestety przy próbie przejścia wyświetla się komunikat "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później."
P.S. Przenoszę oryginalny numer Fakt Mobile.
 #814297  autor: bolek2004
 27 lip 2015, 17:23
No to pozostaje tylko biuro obsługi, w wątku o Fakcie też niektórzy pisali że nie udało im się kodem zmienić na rbm, nie wiem od czego to zależy, mi się udało akurat tyle że numer najpierw był w play na kartę.
 #814338  autor: p2225
 27 lip 2015, 20:21
Witam,
jako że zmieniam internet na LTE (z różnych powodów, nie wnikajmy) to zainteresował mnie temat RBM. Wiem, że jest jakiś podział na starą taryfę i nową i że w tej nowej jest gorzej czy coś. W każdym razie mam dawno zamówiony starter RBM Darmowe LTE po doładowaniu (RBM na kartę II). Czy jest to stara taryfa czy nowa i jaka jest różnica? Na starterze jest info o pierwszym darmowym miesiącu, ale czy to jeszcze zadziała, coś się zmieniło? Podobno najlepiej ładować za 100zł i to wystarczy na pół roku. Jak to jest? Dzisiaj go aktywowałem i dorzucili 1GB wakacyjny gratis :)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #814371  autor: bolek2004
 27 lip 2015, 23:16
Pisałem stronę wcześniej. Z darmowego lte można skorzystać na 2 taryfach. Rbm na kartę I (stara) i rbm na kartę II (nowsza). Główna różnica jest taka że w rbm I za doładowanie 50zł miałeś ważność na wychodzące na 150 dni, w rbm na kartę II za doładowanie 50zł masz 100 dni na wychodzące. W rbm I za doładowanie 50zł dostawałeś 500MB, w rbm II dostajesz 2gb.
Skoro masz rbm na kartę II to już wiesz jak to wygląda.
 #814409  autor: almutester
 28 lip 2015, 09:49
Przed chwilą dzwoniłem na infolinię Fakt Mobile i z tego co się dowiedziałem nie ma możliwości przeniesienia na starą taryfę RBM (50zł/150 dni). Czy komuś udała się taka migracja? Jeśli tak, to dzwonić do skutku na infolinię czy pisać do nich?
 #814411  autor: n1rbf49lzjx
 28 lip 2015, 09:56
Na dzień dzisiejszy w ogóle nie można się przenieść do RBM na żadną taryfę. Dopóki o tej metodzie było jeszcze w miarę cicho to krótkim kodem można było się przenieść z Faktu do RBM. W czwartek wieczorem (23.07.2015) jeszcze przeniosłem się z faktu do RBM i udało się. Z drugim numerem chciałem zrobić to samo w sobotę (25.07.2015) i od tamtej pory cały czas to samo: "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później". Od razu zgłosiłem to na infolinię Faktu to konsultant zgłoszenie przyjął i obiecał że zlecił migrację do RBM energy (ale nie jest istotna jaka taryfa: chodzi ogólnie o przeniesienie do RBM tak żeby było RWK). Jednak następnego dnia zadzwoniłem i okazało się że konsultant tak sobie tylko powiedział bo żadna migracja nie była zgłoszona. Więc została mi założona sprawa o odpowiednim numerze. Mój przypadek nie jest odosobniony: znam co najmniej kilkanaście innych przypadków gdzie też zostały sprawy pozakładane w Fakt mobile i trzeba czekać. Czas oczekiwania do 30 dni. No i tyle, pozamiatane: skończyło się przenoszenie do Faktu, doładowanie za 5 zł. i powrotna migracja do RBM.
P.S. Dzwoniąc na infolinię faktu z numeru, który jest w fakcie płacimy za połączenie. Dzwoniąc z numeru play na infolinię faktu połączenie jest darmowe. Na całe szczęście jeszcze jest tak że można zadzwonić z jednego numeru w sprawie innego. Bo przykładowo w virgin jest tak że można załatwić sprawę tylko tego numeru, z którego się dzwoni.
 #814414  autor: bolek2004
 28 lip 2015, 10:26
almutester Już sto razy w tym wątku było to pisane. Na pierwszą taryfę rbm na kartę I gdzie masz 150 dni na wychodzące po doładowaniu za 50zł można zmigrować tylko przez przeniesienie numeru z innej sieci do rbm na kartę jeśli oczywiście znajdziesz w salonie czyste karty do przeniesienia numeru (bo jest z tym problem)
Z faktu można było zmigrować na rbm na kartę II i rbm energy. W sumie ważność konta nie ma znaczenia bo jeśli w fakcie miałeś ważność na rok to po zmianie taryfy będzie też rok ważności konta.
n1rbf49lzjx Widocznie się jorgnęli że mają błąd choć wszystko jest zgodne z regulaminem.
Może to coś pomoże, migrując kodem do rbm zrobiłem tak że praktycznie nie czekałem 24 godziny tylko od razu jak konsultant zmienił mi na Fakt, doładowałem konto za 5zł i wklepałem kod na migrację do rbm, nie czekając aż się wszystko poustawia. Wszystko poszło dobrze, jedyny błąd to taki że dalej mam na wyświetlaczu Fakt Mobile:)
Chociaż zgodnie z regulaminem to wszystko jest w porządku więc nie wiem czemu to utrudniają. Pewnie zabolał ich ten rok ważności konta w rbm. Widać nie przestrzegają swojego regulaminu który sami napisali:
"W przypadku zmiany na ofertę Red Bull Mobile Energy na Kartę lub Red Bull Mobile na Kartę Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania z niezmienionym okresem jej ważności, a promocyjne złotówki przyznane na podstawie
innych Ofert Promocyjnych przepadają"
 #814418  autor: perdos1
 28 lip 2015, 11:12
almutester pisze:Przed chwilą dzwoniłem na infolinię Fakt Mobile i z tego co się dowiedziałem nie ma możliwości przeniesienia na starą taryfę RBM (50zł/150 dni). Czy komuś udała się taka migracja? Jeśli tak, to dzwonić do skutku na infolinię czy pisać do nich?
Nie jest możliwa taka migracja. Poza tym, nie ma ona sensu, bo po zmianie na nową zostaje RWK. Lepiej mieć RWK niż 150 dni za 50 zł.
  • Strona 52 z 139
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 139
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 139