DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 418
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 418
 #813328  autor: Maks SIM
 21 lip 2015, 22:45
xander21 pisze:Już widze jak na telefonie będzie się przesuwać ten nowy play. :shock: i ten rozmiar "dla ślepych". Rozumiem, że stronka przystosowana dla tabletów itp no, ale bez przesady.
Faktycznie masakra z tym rozmiarem nowego Play.
Zobaczcie ile procka zżerają te animcje po najechaniu.... głupią radość mają informatycy z Playa, ze telefon się "przesuwa" hihi
Przerost Formy nad treścią...

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #813421  autor: Rosolak
 22 lip 2015, 15:17
Mniejsza o to, średnio zależy mi na tych eskach. Byle śmigały pakiety, które wykupię. ;-)

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #813578  autor: bolek2004
 23 lip 2015, 13:33
Co to za jakieś mecyje w tym fakcie się robią? Aktywowałem dziś starter w play na kartę, chciałem zmienić taryfę na fakt, dzwonię do boku faktu po czym konsultant mówi że on złoży dyspozycję i w ciągu 2 dni mają zmienić taryfę ale i tak jeszcze będą się kontaktować czy na pewno chcę zmienić. Mówię że nie muszą dzwonić bo chcę zmianę taryfy. A ten że takie są procedury.
Ale najlepsze jest na końcu, po rozmowie przychodzi sms że przyjęto zgłoszenie nr.... no przecież jakbym chciał złożyć zgłoszenie to bym to zrobił przez play24. Załamka normalnie, czytałem wyżej że w ciągu godziny od rozmowy numery lądowały w fakcie, a tu takie problemy.
Ehh pewnie zależy na kogo się trafi w tym boku.
 #813581  autor: Ruben
 23 lip 2015, 13:51
bolek2004, z niektórymi numerami są problemy z szybką migracją i systemowo tego nie da się zrobić podobno tylko ręcznie trzeba a do tego nie maja konsultanci wszyscy uprawnień - taką informację otrzymałem. Inna sprawa, że mają chaos i mój numer przenoszony był 21 dni.
 #813584  autor: Maks SIM
 23 lip 2015, 14:03
bolek2004 pisze:Co to za jakieś mecyje w tym fakcie się robią? Aktywowałem dziś starter w play na kartę, chciałem zmienić taryfę na fakt, dzwonię do boku faktu po czym konsultant mówi że on złoży dyspozycję i w ciągu 2 dni mają zmienić taryfę ale i tak jeszcze będą się kontaktować czy na pewno chcę zmienić. Mówię że nie muszą dzwonić bo chcę zmianę taryfy. A ten że takie są procedury.
Ale najlepsze jest na końcu, po rozmowie przychodzi sms że przyjęto zgłoszenie nr.... no przecież jakbym chciał złożyć zgłoszenie to bym to zrobił przez play24. Załamka normalnie, czytałem wyżej że w ciągu godziny od rozmowy numery lądowały w fakcie, a tu takie problemy.
Ehh pewnie zależy na kogo się trafi w tym boku.
bolek2004 - po aktywacji nowego numeru (nowego startera) musi upłynąć 24 godziny
aby w pełni zarządzać numerem i aktywować usługi.
To nie wina konsultanta w tym przypadku, bo on też widzi blokadę, dlatego zrobił zgłoszenie.
Gdybyś poczekał do jutra - migracja do FM byłaby bezproblemowa.
Sam osobiście przerabiałem ten temat z dwoma starterami.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #813636  autor: Maks SIM
 23 lip 2015, 17:07
bolek2004 pisze:O tych 24 godzinach to wiedziałem ale myślałem że z poziomu systemu mogą to zrobić od ręki, nic poczekam sobie i zobaczymy co będzie.
bolek2004 Jeżeli zależy Tobie na czasie, to zadzwoń jutro rano po godz.11 na infolinie FM
i poproś o sprawdzenie, czy migracja już może być zrobiona przez konsultanta :)
Napisz potem czy się udało:)
Przypuszczam, że napiszesz post z podziękowaniami hihi :)
aha... i dobrze, żebyś miał telefon cały czas włączony na sieci macierzystej Play - żeby etykietka FaktMobile się dobrze wpisała :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #813639  autor: bolek2004
 23 lip 2015, 17:27
No zobaczę jak to rozegram, ale coś pewnie się da przyspieszyć.
Przy okazji ile kosztuje połączenie z bok Faktu? Dzwoniłem z play to na szczęście pobierało ze zbieraj minuty, nie z głównego.
 #813642  autor: KC-KARLOS
 23 lip 2015, 17:51
Z taryfy Fakt Mobile albo 15 gr/min albo z pakietu minut. Z numeru Play lub innych sieci, jak za połączenie do sieci Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #813650  autor: perdos1
 23 lip 2015, 18:15
Czy można przedłużyć ważność minut z pakietu 100min 100 SMS 100 MB kodem z faktu?
 #813729  autor: Gregrin
 23 lip 2015, 23:25
Karlos20 pisze:Można :)
A ważność takiego multipakietu przedłuży się tylko na jednym "elemencie" minutach mb lub sms ?? Pewnie tak ale chce zapytać jak to wygląda w praktyce. Ciekawe jak z przedłużaniem netu bo ja mam ostatnio problemy z kodami :/
 #813733  autor: Maks SIM
 24 lip 2015, 00:11
Gregrin pisze: A ważność takiego multipakietu przedłuży się tylko na jednym "elemencie" minutach mb lub sms ?? Pewnie tak ale chce zapytać jak to wygląda w praktyce. Ciekawe jak z przedłużaniem netu bo ja mam ostatnio problemy z kodami :/
Gregorin - Tutaj jest wątek o kodach, jakbyś miał problemy,
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=82383
powinno przedłużyć w/g typu,
np. kody pakiety smsów - przedłużą date ważności sms itp.
sprawdzenie kodem *106#

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #813794  autor: bolek2004
 24 lip 2015, 12:18
Nie chcę już marudzić w tym wątku ale dla mnie jest to jawne utrudnianie zmiany taryfy na Fakt.
Dzwoniłem do boku i dalej nie da się zmienić taryfy, jedne numery idą bez problemu podobno, inne nie.
Z utrudnianiem chodzi mi o to że mimo że jest złożona dyspozycja zmiany taryfy to i tak trzeba czekać na telefon od konsultanta który zapyta czy na pewno chcę zmienić taryfę na fakt bo muszę to potwierdzić, jak nie odbiorę to taryfy mi nie zmienią.
Skoro zgłosiłem chęć zmiany na fakt to znaczy że tak chcę i co tu jeszcze potwierdzać? Zapytałem o to konsultanta to stwierdził że takie są procedury.
Czyżby Play się obawiał Faktu? Jakaś nie zrozumiała paranoja.
 #813798  autor: KC-KARLOS
 24 lip 2015, 12:26
Raczej Play boi się ucieczki klientów Play na kartę do... Red Bulla poprzez Fakt :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #813833  autor: wasylek
 24 lip 2015, 15:16
dzisiaj dzwoniłem do Faktu i numer ma być przeniesiony w ciągu 7 dni. Czyli nie ma szans ze numer zostanie przeniesiony dzisiaj? I po rozmowie otrzymałem smsa z informacją o zarejestrowaniu zgłoszenia.
  • Strona 44 z 418
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 418
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 418