DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 383 z 692
  • 1
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • 692
 #816212  autor: booboo
 07 sie 2015, 09:46
Witam, z tego co wyczytałem wcześniej w ofercie za 19,99 zł nie ma opcji dokupienia dodatkowego neta i nie ma lejka po wykorzystaniu 250 MB (można wykupić tylko nielimitowane LTE), natomiast w ofercie za 19,50 zł są dodatkowe pakiety internetowe.
Dodatkowa różnica to zgody marketingowe, które w ofercie za 19,99 są konieczne a w tej za 19,50 konieczne jest tylko wyrażenie zgody na faktury elektroniczne i terminowe dokonywanie płatności.

Net w tej za 19,50 można włączyć z oferty super pakiet internet play 1 GB za 7,99 lub 2 GB za 9,99 (promocja ważna do odwołania). Po zakończeniu promo 250 MB za 10 zł., 1 GB za 15 zł, 2 GB za 20 zł lub LTE za 20 zł gdzie też dostaje się 2 GB na transmisję oprócz oczywiście LTE.

Janek11, to normalne... u mnie też o niej nigdy nie słyszeli ale poczytaj wcześniej porady ludzi bo wszystko dokładnie zostało opisane
 #816238  autor: 0lek102
 07 sie 2015, 12:58
Janek11 pisze:mam jeszcze ponad 2 miesiąca do końca umowy i jak zapytałem o ofertę 19,50 to usłyszałem ze nigdy takiej nie było i nie ma a no limit zaczyna sie od 39 zł
Standard
-Nie prosze Pana, nie ma takiej oferty, a ludzie często o nią pytają... (ciekawe dlaczego)
-Ona jest ale została już wycofana, już nie aktualna (a po powiedzeniu do słuchawki ze czytalem ze nawet dzis ktoś przedłużył to Pan stwierdził, że ona sie pojawia miesiąc przed końcem, ale o tym że jest nieaktualna, już chyba zapomniał w jakieś 5 sekund).

Ja jestem umówiony z Panem z BOK ze 20 sierpnia ma dzwonić i proponować tę ofertę. Jak będzie zobaczymy. Za te 2 tygodnie opisze co i jak. Ale póki co czekaj. Jak będą dzwonić to mów, że interesuje Cie oferta za 19,50 i nic więcej.
 #816243  autor: zito
 07 sie 2015, 13:08
Analizując regulaminy również doszedłem do takich wniosków:

Abonament za 19.99 zrobiony jest na podstawie Formuła Smartfon Unlimited, podstawowa różnica pomiędzy nim a tym za 19,50 to brak możliwości doqpienia pakietów z zestawu "super pakiet internet" oraz zniżki do abo zaczepione są o (e'fakturę+terminowe płatności -> 5,99)+(zgody marketingowe -> 5,99) - podczas gdy w abo za 19.50 zniżki do abo o3muje się za (e'fakturę+terminowe płatności -> 5,99).

Widać wyraźną presję na sprzedaż abo ,,19.99", chociaż wersja ,,19.50" jest cały czas dostępna.
 #816332  autor: Mr. Allen
 08 sie 2015, 11:45
W jaki sposób mogę zgłosić wypowiedzenie umowy w trybie normalnym? Salon - wiadomo, ale przez internet? Dzięki z góry.
 #816369  autor: konserwatysta
 08 sie 2015, 17:06
W czerwcu przedłużyłem umowę na abonament za 19,50 zł. Wszystko miało być nielimitowane a dzisiaj dostaje sms, że od następnego miesiąca muszę płacić za sms/mms. Dzwoniłem i złożyłem reklamacje, mają odsłuchać rozmowę. Czy ktoś z was tak miał?
 #816370  autor: mariusz.dytko
 08 sie 2015, 17:17
Tak, też tak miałem. SMS jest wysyłany z automatu ~ tylko nic sam nie wyłączaj. Też dzwoniłem do BOK. Sytuację wyjaśniłem od razu.

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #816371  autor: konserwatysta
 08 sie 2015, 17:26
konsultant na infolinii wyłączył mi stacjonarne i sms/mms do czasu wyjaśnienia sprawy. Kazał czekać na telefon od poniedziałku do soboty. Jakiś nie ogarnięty był. Czy będzie z tego problem? Stacjonarne kazał włączyć samemu od nowego okresu rozliczeniowego(powiedział, że mam rabat) a sms/mms wyłączane do czasu wyjaśnienia.
 #816380  autor: mariusz.dytko
 08 sie 2015, 18:37
No to faktycznie ten kosultant mało kumaty był tylko namieszał...

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #816422  autor: KC-KARLOS
 09 sie 2015, 07:34
Reklamacja i tak trochę potrwa.
Ja przedłużyłem w sobotę 08/08/2015 umowę w opcji za 19,99 zł.
Dziś o 1 numer przełączyli na abonament, a rano widzę już wszystkie pakiety pod krótkimi kodami lub Play24.
Muszę się tylko z BOK skontaktować, aby mi za abo tel + abo net wysyłali mi JEDNĄ eFakturę.
No i szkoda, że w tej taryfie jest mało ciekawych pakietów netowych (najlepszy jest jedynie 2 GB za 20 zł).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #816429  autor: mariusz.dytko
 09 sie 2015, 09:02
Konserwatysta
Warto iść bo tak jak napisał kolega wyżej reklamacja potrwa...
Musisz to wyjaśnić, było już o tym w tym wątku. Ktoś wyłączył te pakiety, które są zgodnie z umową w tej taryfie bezpłatne i to był błąd bo ponowne ich włączenie spowodować może opłaty. Trochę tu Play zamieszał, ale tak to wygląda. W umowie papierowej jest jasno napisane wszystko bez limitu i bez opłat. Po upływie czasu określonego w umowie przechodzi ona na czas nieokreślony na tych samych warunkach.

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #816451  autor: konserwatysta
 09 sie 2015, 11:56
Byłem dzisiaj w play z aneksem umowy, powiedzieli, że jak już zgłosiłem reklamacje to muszę poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Pani powiedziała, że jej zdaniem powinienem mieć wszystko za free ale nic nie poradzi bo jest zgłoszenie.
 #816456  autor: iPlus
 09 sie 2015, 12:01
konserwatysta pisze:W czerwcu przedłużyłem umowę na abonament za 19,50 zł. Wszystko miało być nielimitowane a dzisiaj dostaje sms, że od następnego miesiąca muszę płacić za sms/mms. Dzwoniłem i złożyłem reklamacje, mają odsłuchać rozmowę. Czy ktoś z was tak miał?
19 zł to zniżka z 39 zł jakoś tak, sms pewnie się tyczył tej taryfy za 39 zł albo jakiś błąd systemu,

jeśli tak ktoś ma to najlepiej zignorować sms i poczekać do wystawienia kolejnej faktury, jak wystawią prawidłowo to ok, jak naliczą więcej wtedy zgłaszać reklamacje,

sam mam tą ofertę za 19 zł i też miałem takiego sms, nic nie zgłaszałem, czekałem czy kolejna faktura będzie dobrze naliczona i było ok, nic nie trzeba było zgłaszać,

robicie tylko zamieszanie jeśli to zgłaszacie zanim wystawią nową fakturę, a jak jeszcze to ktoś wyłączy to może stracić prawo do rabatu -100% i jak ponownie to aktywuje to płaci normalną cene bez rabatu, więc czekajcie do kolejnej faktury zanim zgłosicie,

jak się jeszcze da to wycofaj tą reklamacje żeby jeszcze bardziej nie shrzanić sprawy i czekaj do faktury
 #816491  autor: Robertdg
 09 sie 2015, 16:59
Też próbuje od jakiegoś czasu dorwać tą ofertę za 19,50zł ale jakoś nie chcą mi jej na razie dać, umowa kończy mi się 31 sierpnia, złożone wypowiedzenie, wszystko opłacone a Oni wciskają mi kity i udają głupków że czegoś takiego nie ma a niektórzy konsultanci prawie wprost mówią jak Ci się nie podoba to spadaj, żenujący spektakl w tym Play
 #816507  autor: Mr. Allen
 09 sie 2015, 18:52
Wypowiedzenie w salonie złożone - 3 miesiące do końca umowy - Pani w salonie powiedziała, że na miesiąc przed można coś wymyśleć, ale to po prostu będzie niższy abonament - podobny do oferty pracownicznej, a ceny telefonów bez zmian. Dzwonić samemu, czy czekać? Kiedy to zrobić i pod który numer?
 #816515  autor: iPlus
 09 sie 2015, 19:33
Mr. Allen,

idź do salonu do tej konsultantki, która tak mówiła jeśli taka oferta jest ok i z nią rozmawiaj,

oferty mogą się różnić w zależności czy przedłużasz w salonie, przez net czy przez utrzymanie klienta,

a jak zaczniesz dzwonić w sprawie ofert o których mówiła konsultantka w salonie to mogą ich nie mieć w utrzymaniu telefonicznie i powiedzą, że nie ma takich ofert bo mogą mieć inne oferty
 #816548  autor: Mr. Allen
 09 sie 2015, 22:11
Ona mówiła o jakiejkolwiek ofercie lepszej niż standardowa, właśnie na miesiąc przed końcem, więc podejrzewam, że te oferty w dużo lepszej wersji otrzymam od razu od DUKu, więc salonu nawet nie zamierzam odwiedzać, bo niczym mnie nie zaskoczą - to samo na stronie, a telefony jeszcze droższe.
  • Strona 383 z 692
  • 1
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • 692
  • 1
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • 692