Jakiś czas temu pisałem w tym temacie, szukając informacji na temat, co można ugrać na przedłużeniu umowy w Orange odnośnie Internetu mobilnego. Za 3 miesiące kończy mi się umowa i zacząłem się rozglądać. Orange zaczęło dzwonić.
Obecnie mam Orange free net bez urządzenia, a więc z rabatem 50 % na abonament przez cały okres umowy. Płacę 44,95 za 35 GB plus do tego mam w gratisie nocki od 0:00 do 8:00.
Zadzwoniono do mnie i przedstawiono ofertę: 39 z groszami przez pół roku, później bodajże 49 i w tym 42 GB plus nielimitowane LTE na cały okres umowy do 10 Mb/s i nocki od 0:00 do 8:00. Oferta bez urządzenia, więc konieczny byłby zakup urządzenia obsługującego LTE, takiego nie posiadam. Kontrakt na 2 lata. Ciut kiepsko.
Miałem przechodzić na kartę w Play - 45 zł za nolimit (100GB), na całym zasięgu pl Napisałem wypowiedzenie do Orange, by umowę rozwiązać wraz z jej końcem, nie spodziewając się rewelacji z ich strony.Przyszło mi potwierdzenie, że moje wypowiedzenie dotarło i na 2 dzień dostałem telefon z propozycją przedłużenia na innych warunkach:
Abonament 19,43zł przez 6 miesięcy
później 26,43 zł do końca umowy.
pakiet 14GB
Nielimitowane LTE do 5Mb/s na całą umowę
Orange AirBox 2 za 9 zł.
nocki 0:00 -8:00
umowa na 2 lata
Ogólnie fajnie, bo niski abonament, LTE jest więc pakietem podstawowym się nie przejmowałem, ale chciałem router domowy, a nie przenośny i zaproponowano mi drugą propozycję:
33,43 zł przez pół roku
40,43 do końca umowy
42 GB + nielimitowane LTE do 10 Mb/s
Router ZTE MF283+ za 63 zł. (nie był dostępny w niższym abonamenie)
Nocki 0:00-8:00
Umowa na 2 lata
Tę ofertę wziąłem, w poniedziałek powinien być kurier. Przedłużałem umowę we czwartek.
Abonamenty zawierają:
rabat 5,01 zł za efakturę
rabat 10 zł na abonament za przedłużenie
rabat 30% na abonament
Oferta nosi nazwę FreeNet Propozycja
Myślę, że więcej nie ugram. Abonament będzie niższy niż miałem - GB będzie więcej, LTE nolimit (według regulaminu też 100gb) no i nowe urządzenie. Postarali się. W obliczu nowej pogorszonej oferty abonamentowej Play i widma zakończenia nolimitu na kartę u nich (jest korzystniejszy niż abonament) - decyzja była prosta. Mam nadzieję, że będzie wszystko zacnie śmigać. Większych problemów z Internetem u nich w sumie nie miałem - wynikały one raczej z przegrzewania się mojego Huaweia e587 u-2, dlatego tym razem zależało mi na routerze domowym a nie mobilnym, bo w sumie z Internetu korzystam głównie w domu. W ogóle byłem bardzo zaskoczony obsługą na linii - kiedyś jak miałem jeszcze u mich telefon to było kiepsko, a tu miły pan, przedstawił wszystko dokładnie i powoli, nie pomijając żadnych szczegółów, informując o całej procedurze zwrotu jeśli w ciągu 14 dni, coś by mi nie odpowiadało. Miło.