DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 393 z 692
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 692
 #821181  autor: piotras
 03 wrz 2015, 22:43
Robertdg pisze: Niby wszystko mam włączone już od dawna (e-fakturę, zgody marketingowe) dlatego dziwi Mnie kwota 31zł a powinienem mieć około 20zł, poprzednią ofertę miałem tańszą a internetów nie mam żadnych. Cóż będzie aktywna faktura to sprawdzę co mi policzyli
To faktura wyrownawcza. Za okres od momentu podpisania aneksu do początku kolejnego okresu rozliczeniowego + caly następny okres rozliczeniowy.

Do ostatniej faktury którą już zaplaciles (stara taryfa) wystawia korektę czego efektem bedzie nadpłata na koncie wiec ostatecznie nie zapłacisz 31 tylko duzo mniej
 #821208  autor: zdzislawt
 04 wrz 2015, 09:36
piotras pisze: To faktura wyrownawcza. Za okres od momentu podpisania aneksu do początku kolejnego okresu rozliczeniowego + caly następny okres rozliczeniowy.
należy także pamiętać, iż za "okres od momentu podpisania aneksu do początku kolejnego okresu rozliczeniowego" nie naliczane są rabaty do abonamentu (ani ten za eFV ani za zgody) albowiem zgodnie z Reg.:
Pierwszy rabat w wysokości 5,99 PLN przyznawany jest od kwoty Abonamentu za pierwszy pełny Okres Rozliczeniowy, uwidoczniony na pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym.
Z.
 #821216  autor: KC-KARLOS
 04 wrz 2015, 10:36
Czyli wszystko jasne - pierwszy niepełny i pierwszy pełny okres rozliczeniowy jest bez rabatu 5,99. U mnie w rozliczeniu za wrzesień (abo z góry) jest 25,98. A od 10 do 31 sierpnia mam 22,69 (rozliczenie proporcjonalne).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #821237  autor: Robertdg
 04 wrz 2015, 12:08
Karlos20 pisze:Czyli wszystko jasne - pierwszy niepełny i pierwszy pełny okres rozliczeniowy jest bez rabatu 5,99. U mnie w rozliczeniu za wrzesień (abo z góry) jest 25,98. A od 10 do 31 sierpnia mam 22,69 (rozliczenie proporcjonalne).
Ja też mam za wrzesień 25,98 i nie wiem dlaczego, gdyż to jest już pełny okres rozliczeniowy od 01.09 do 30.09 i powinni naliczyć wszystkie rabaty, moim zdaniem powinno być 19,99zł a nie 25 chyba że się mylę?, natomiast za Moje 10 dni nowego abonamentu w sierpniu się zgadza policzyli proporcjonalnie od kwoty bez rabatów czyli od 31zł. Dałem zgłoszenie na Play24 może mi to wyjaśnią dlaczego naliczyli za wrzesień tak a nie inaczej.
 #821239  autor: KC-KARLOS
 04 wrz 2015, 12:25
Robertdg: dzwoniłem do konsultanta przed chwilą. BRAK zgód marketingowych spowodował u mnie naliczenie 5,99 zł do rozliczenia wrześniowego. Konsultantka, przez którą przedłużyłem umowę, pomyliła się i tych zgód nie zaznaczyła.
Konsultant własnie naprawił błąd. Otrzymam na fakturze październikowej RABAT 10 ZŁ (REKOMPENSATA), dzięki któremu fakturę za telefon otrzymam za kwotę 9,99 zł :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #821243  autor: Robertdg
 04 wrz 2015, 12:52
Karlos20: Dzięki za info czyli z tego wynika że to taka zbiorowa chyba pomyłka i być może każdemu nie zaznaczają tych zgód marketingowych i doliczają 5,99zł, Ja pamiętam dokładnie jak konsultant pytał się Mnie czy wyrażam na nie zgodę, nic czekam na kontakt z ich strony może oddzwonią i podobnie jak u Ciebie załatwią sprawę. Dobrze że się wyjaśniło wszystko.
 #821296  autor: ZbujMadej
 04 wrz 2015, 17:55
Ponieważ przy przedłużaniu umowy prawie na pewno będą problemy w postaci dziwnego naliczania opłat (tak, jak wyżej) , dlatego proponuję pewien "chłyt" :
- podczas rozmowy przedłużającej umowę należy zastrzec, że prosi się o wprowadzenie w życie aneksu po zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego.

Ponieważ jest duża szansa, że to i tak nic nie da, i zrobią po swojemu, mamy wtedy prostą drogę do złożenia reklamacji, po której najpewniej dostaniemy rabat na kolejne 2-3 faktury. Sprawdzone przy dwukrotnym przedłużaniu umowy.
 #821392  autor: solidburn
 05 wrz 2015, 10:10
ZbujMadej pisze: - podczas rozmowy przedłużającej umowę należy zastrzec, że prosi się o wprowadzenie w życie aneksu po zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego.
Tylko trzeba sobie nagrać taka rozmowę albo uzyskać taka informacje np na emaila
 #821541  autor: ZbujMadej
 05 wrz 2015, 21:13
Rozmowy są nagrywane w Play. Wystarczy się na to powołać - ja dwa razy dostałem rabat na abo po 3 miesiące obniżonej opłaty.
 #821592  autor: solidburn
 06 wrz 2015, 10:54
ZbujMadej pisze:Rozmowy są nagrywane w Play. Wystarczy się na to powołać - ja dwa razy dostałem rabat na abo po 3 miesiące obniżonej opłaty.
Rozmowy sa nagrywane dla nagrywającego , we wszelkich umowach jakie w życiu zawierasz nie licz na druga stronę tylko zadbaj o swoje bezpieczeństwo
 #821646  autor: wucash
 06 wrz 2015, 15:28
A co sądzicie o takiej ofercie przedłużeniowej z telefonem:

http://www.play.pl/telefony/samsung-gal ... _SFUN24_59
Telefon za 69 zł przy zamawianiu przez internet,
nielimit. do wszystkich sieci komórkowych
nielimit. sms/mms
internet 4 gb
nielimit. internet przez 6 miesięcy
umowa na 25 miesięcy za 59,99
 #821659  autor: wucash
 06 wrz 2015, 16:00
T-mati1 pisze:Nazwałbym ten telefon gównofonem
No wiesz nie wszyscy potrzebują Samsung Galaxy S6 ale jak policzyłem teraz to się faktycznie nie opłaca.
 #821670  autor: T-mati1
 06 wrz 2015, 16:17
Nie istnieje tylko Samsung na rynku. Jest wiele urządzeń które bardziej się opłaca kupić

THUNDER UP!!!
 #821818  autor: dawidb3
 07 wrz 2015, 08:16
Dziś dwa razy dzwoniłem do play, za 3 dni wchodzi w życie moja rezygnacja i przeniesienie na ofertę na kartę. 1. września otrzymałem telefon z ofertą za 19,50 zł, poprosiłem o przesłanie regulaminu, po zapoznaniu się z nim oczekiwałem na umówiony kontakt. Bez skutku. Po dzisiejszych moich dwóch telefonach do *500 8 2 dwa razy usłyszałem ze tej oferty juz nie ma (nie rozumiem po co przesłano mi regulamin) i proponują mi ofertę za 19,99 zł. Pani nachalnie starała mi się ją dać, tworząc że jest to to samo co oferta za 19,50. Jednak gdy zadałem pytanie czy jest tam możliwość włączenia darmowego lte odpowiedz była nie. A więc nie jest to ta sama oferta.
 #821826  autor: PannaCotta
 07 wrz 2015, 09:04
Hej :) czy jest jeszcze dostepna opcja z telefonem 3 mc za 0zl pozniej 34.99 z nielimitowanymi komorkami, smsami, mmsami i 750mb neta? Cena tel jak przy abo za 49.99.
 #821827  autor: T-mati1
 07 wrz 2015, 09:08
Dawidb3 No i po co Ci był ten regulamin jak tutaj walkowana jest ta umowa cały czas. Równie dobrze mogłeś podpisać umowę przeczytać regulamin i odstąpić od umowy jakby coś było nie tak. Teraz idź do salonu, odwolaj rezygnację i złóż ponownie. Czekaj na umowę za 19.50

THUNDER UP!!!
 #821836  autor: wibra
 07 wrz 2015, 10:44
Karlos20 pisze:Robertdg: dzwoniłem do konsultanta przed chwilą. BRAK zgód marketingowych spowodował u mnie naliczenie 5,99 zł do rozliczenia wrześniowego. Konsultantka, przez którą przedłużyłem umowę, pomyliła się i tych zgód nie zaznaczyła.
Konsultant własnie naprawił błąd. Otrzymam na fakturze październikowej RABAT 10 ZŁ (REKOMPENSATA), dzięki któremu fakturę za telefon otrzymam za kwotę 9,99 zł :)
Stary ich myk.U mnie taka sama sytuacja. Zapomnial zaznaczyć.Sk....wiele
 #821850  autor: T-mati1
 07 wrz 2015, 11:41
No to robicie reklamacje i domagać się rekompensaty z ich strony

THUNDER UP!!!
  • Strona 393 z 692
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 692
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 692