SJa08 pisze:No to kurcze jak z nimi gadać? powołać się na to forum? Bluzgać? Straszyć ich? To ze dawali nowym klientom lepsze oferty niż nam to ok ale żeby stałych klientów też dzielić na grupy komu dać tyle a komu tyle?
Nie ma nic dziwnego, w tym że dzielą klientów. Na jednych zarabiają krocie, do innych dokładają.
Jeden klient płaci abonament z rabatem i wydzwania 3000 minut do innych sieci, drugi płaci abonament bez rabatu, mało dzwoni, większość w sieci a jeszcze odbiera sporo połączeń przychodzących z innych sieci, na których operator ma zysk z mtr-ów.
Bluzganie i straszenie to zdecydowanie zły pomysł.
Proponuję żebyś napisał emaila na
[email protected] w którym zaproponujesz warunki na których chcesz przedłużyć umowę.
W ten sposób albo te warunki dostaniesz albo za kilkadziesiąt dni staniesz się nowym klientem i dostaniesz warunki jeszcze lepsze