DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 69 z 418
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 418
 #823067  autor: jason22
 13 wrz 2015, 21:32
Ok, zadzwonilem ze nie ten numer mi przelaczyli, a facet ze nie szkodzi, bo stan konta przechodzi. Jestem z powrotem w Play, ale stan konta 0 zł (zamiast 40 na koncie promocyjnym) i waznosc konta miesiąc (zamiast rok). Myslicie, ze to przywroca do 24h?
 #823069  autor: Rebeliant
 13 wrz 2015, 21:40
Konto promocyjne przepada w przypadku w/w migracji, ale po kontakcie z BOK niektórym przywracali. W Twoim przypadku powinni postąpić tak samo, ale napisz zgłoszenie z dokładnym opisem co i jak. Ważność konta przy zmianach taryfy ulega zmianie, ale przy powrocie z Faktu, po uzyskaniu RWK, przechodzi. Gdybyś doładował choćby za piątaka będąc jeszcze w Fakcie, to ważność ta przeszłaby do Play.
 #823078  autor: Maks SIM
 13 wrz 2015, 22:23
jason22 pisze:Ok, zadzwonilem ze nie ten numer mi przelaczyli, a facet ze nie szkodzi, bo stan konta przechodzi. Jestem z powrotem w Play, ale stan konta 0 zł (zamiast 40 na koncie promocyjnym) i waznosc konta miesiąc (zamiast rok). Myslicie, ze to przywroca do 24h?
Pisz zgłoszenie, że przez pomyłkę konsultant przeniósł numer, z którego dzwoniłeś, a nie ten o który Tobie chodziło i który podawałaś do przeniesienia. Opisz dokładnie ile miałeś na koncie promocyjnym i datę ważności.
NP: "Proszę o przywrócenie stanu numeru xxx-xxx-xxx, który z winy pomyłki konsultanta został przeniesiemy do FaktMObile. Na kncie głownym bylo:xx.xx zł ważne do:xxxxxx
Na koncie promocyjnym:xxxxx ważne do:......"[....} itp itd

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #823156  autor: adik
 14 wrz 2015, 14:07
Ale na tej infolinii Faktu mają burdel,wczoraj zgłaszałem migrację do RBM MNP 7, a dziś jak dzwoniłem z zapytaniem co z moją migracją (minęło 24h) twierdzi mi inna osoba że wogóle takiej dyspozycji nie zrobiłem, ale to nie wszystko ta pani twierdziła że wogóle nigdy takiej możliwości nie było :)
Czy u nich są konsultanci z różnymi prawami zmiany taryfy czy jak ?

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #823257  autor: adik
 14 wrz 2015, 22:01
tak jak mówicie migracja w Fakcie to kwestia tylko i wyłącznie właściwej osoby,dzwoniłem 10 min temu w celu ponownej migracji bo wczorajsza się nie dokonała, a teraz 5 min i już wszystko działa.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #823275  autor: Maks SIM
 14 wrz 2015, 23:29
Aby skorzystać z LTE i pakietu 1GB można wybrać to co
w USSD jest widoczne jako RedBull na Karte 5 zł
Tutaj wszystkie informacje:http://www.redbullmobile.pl/obsluga-kli ... -karte-ii/
Tutaj jeszcze post bolek2004, jakby ktoś miał wątpliwości:
bolek2004 pisze:No bo wychodzi że tak właśnie jest, bo to jest rbm na kartę II tyle że ja migrując kodem zmigrowałem też do rbm na kartę 5, a to jest właśnie też ta taryfa.
To jest po prostu celowe działanie i mieszanie żeby się ludzie tego nie ogarnęli.
[.......]
Czyli mamy rbm energy na kartę 5 i rbm na kartę 5, albo rbm na kartę 9, te 2 ostatnie taryfy to to samo.
Najlepiej to konsultantowi powiedzieć że chce się zmigrować do rbm na kartę, ale aby to nie była taryfa energy.
Sam jestem w rbm na kartę II, a w play24 mam że to rbm na kartę 5, a nie 9.
Była jeszcze starsza taryfa RedBull I, w której było to sławne 150dni/50zł
Edit:
Przed chwilą znalazłem opakowanie od zestawu RedBul 9zł+puszka.
W tym zestawie było 7zł do wykorzystania i 150dni/50zł.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2015, 00:12 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 5 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #823280  autor: Gregrin
 14 wrz 2015, 23:51
adik pisze:,dzwoniłem 10 min temu w celu ponownej migracji bo wczorajsza się nie dokonała, a teraz 5 min i już wszystko działa.
I tak to przeważnie działa. Jeśli do ~10-15min nie zauważymy zmiany na naszym koncie to najlepiej od razu dzwonić ponownie i nawet nie tłumaczyć niczego tylko poprosić o zmianę taryfy :) Najpewniej jest jak konsultant powie ze dokonał zmiany a nie złożył zlecenie. Natomiast jak już nas przeniesie po tych 15minutach to kolejna zmiana będzie możliwa TYLKO po 24h (konsultanci nie będą mieli do wyboru opcji zmiany taryfy dopóki nie mina 24h -taka blokada systemu).
Maks SIM pisze:Aby skorzystać z LTE i pakietu 1GB można wybrać to co
w USSD jest widoczne jako RedBull na Karte 5 zł
Maks SIM pisze:Była jeszcze starsza taryfa RedBull I, w której było to sławne 150dni/50zł
Przenosząc się z faktu można tez przenieść się do tej starszej taryfy RBM I 7zl. Ja nie miałem problemu. Jeśli komuś nie będą chcieli przenieść radze rozłączyć się i sprobowac ponownie.
adik pisze:Czy u nich są konsultanci z różnymi prawami zmiany taryfy czy jak ?
Ktos ostatnio pisał ze pytał o to na infolinii i podobno maja nowych konsultantów którzy maja mniejsze uprawnienia w systemie ale mi to nie tłumaczy sytuacji kiedy konsultant mówi ze zmienił taryfę a u nas się nic nie dzieje. Sam raz tak miałem. Po 15min zadzwoniłem ponownie, poprosiłem o zmianę i wtedy poszło już po krótkiej chwili.
jason22 pisze:Jestem z powrotem w Play... ... i waznosc konta miesiąc (zamiast rok).
A miałeś konto ważne rok ?? Bo teoretycznie po takich migracjach powinno zostać RWK. Ale żeby zostało trzeba najpierw go uzyskać ładując konto główne będąc w fakcie za min5zl.
PS; przerzucili cie do faktu a później z powrotem do play w parę minut ?? (bo nie wiem czy te posty są pisane na świeżo po kontakcie z infolinia czy opisujesz ogólnie sytuacje i odstęp czasowy w postach nie ma z tym nic wspólnego ;)). Mnie nie udało się przed upływem 24h zmienić ponownie taryfy u 3 konsultantów. Po24h wystarczył jeden telefon.
 #823343  autor: Maks SIM
 15 wrz 2015, 14:39
Maks SIM pisze:Aby skorzystać z LTE i pakietu 1GB można wybrać to co
w USSD jest widoczne jako RedBull na Karte 5 zł.Była jeszcze starsza taryfa RedBull I, w której było to sławne 150dni/50zł
Gregrin pisze: Przenosząc się z faktu można tez przenieść się do tej starszej taryfy RBM I 7zl. Ja nie miałem problemu. Jeśli komuś nie będą chcieli przenieść radze rozłączyć się i sprobowac ponownie.
Gregrin Czyli masz RBM7 ? Możesz napisać jak na Play24 jest prezentowana ta Twoja taryfa?
RBM na karte 5? , czy RBM na karte 7?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #823366  autor: Gregrin
 15 wrz 2015, 16:26
Maks SIM pisze:Gregrin Czyli masz RBM7 ? Możesz napisać jak na Play24 jest prezentowana ta Twoja taryfa?
RBM na karte 5? , czy RBM na karte 7?
RBM na kartę 7 MNP. Przenosząc się z faktu powiedziałem tylko ze chce do RBM 7.
 #823415  autor: jason22
 15 wrz 2015, 19:58
A miałeś konto ważne rok ?? Bo teoretycznie po takich migracjach powinno zostać RWK. Ale żeby zostało trzeba najpierw go uzyskać ładując konto główne będąc w fakcie za min5zl.
PS; przerzucili cie do faktu a później z powrotem do play w parę minut ?? (bo nie wiem czy te posty są pisane na świeżo po kontakcie z infolinia czy opisujesz ogólnie sytuacje i odstęp czasowy w postach nie ma z tym nic wspólnego ). Mnie nie udało się przed upływem 24h zmienić ponownie taryfy u 3 konsultantów. Po24h wystarczył jeden telefon.
Tak w 5 minut z Play Rok Ważności Konta (konto ważne do 2016 i 40 zł na koncie promocyjnym) do Fakt Mobile (konto ważne 30 dni, stan konta 0 zł), a w następne 5 minut z Fakt Mobile do Play RWK (konto ważne 30 dni, stan konta 0 zł).
Skoro Fakt to taryfa tak jak PNK, RWK czy Formuła, odbyło się to błyskawicznie + (nie)ogarnięty konsultant.

Z punktu widzenia regulaminu wszystko prawidłowo:
http://forumplay.pl/regulaminy/Regulami ... 062015.pdf

Ale, że to błąd konsultanta, zgłosiłem już sprawę na play24.
Otrzymałem na razie smsa, że "sprawa wymaga dłuższej analizy naszych ekspertów" :P
 #823417  autor: Rebeliant
 15 wrz 2015, 20:12
jason22 pisze:Ale, że to błąd konsultanta, zgłosiłem już sprawę na play24.
Otrzymałem na razie smsa, że "sprawa wymaga dłuższej analizy naszych ekspertów" :P
Będą zapewne odsłuchiwać nagranie z tej rozmowy. Jestem dobrej myśli. ;-)
 #823425  autor: Gregrin
 15 wrz 2015, 21:03
jason22 pisze:Skoro Fakt to taryfa tak jak PNK, RWK czy Formuła, odbyło się to błyskawicznie + (nie)ogarnięty konsultant.
Nie jest tak do końca bo w takim wypadku możliwe byłoby przechodzenie samemu (kodem albo przez p24).
jason22 pisze: następne 5 minut z Fakt Mobile do Play RWK (konto ważne 30 dni, stan konta 0 zł)
Mozna zapytać po co do Play RWK ?? Sa lepsze taryfy w których do szczęścia brakuje tylko KWR (przeniesionego z faktu ;)).
 #823458  autor: jason22
 16 wrz 2015, 00:48
Nie jest tak do końca bo w takim wypadku możliwe byłoby przechodzenie samemu (kodem albo przez p24).
Ale też nie jest osobną siecią, która wymaga wizyty w salonie, kuriera lub wysłania dokumentów pocztą (Virgin), więc jak nazwiesz to, czym jest Fakt?
Mozna zapytać po co do Play RWK ?? Sa lepsze taryfy w których do szczęścia brakuje tylko KWR (przeniesionego z faktu ).
Ten numer był mi potrzebny tylko do zbierania doładowań z Fanty. I tak od maja b.r. uzbierałem 40 zł. Więc chyba nic dziwnego, że domagam się zwrotu za wyzerowanie konta nie z mojej winy.
 #823465  autor: Gregrin
 16 wrz 2015, 02:29
Heyah, NJU Mobile, Plush, Red Bull Mobile, Fakt to tak zwane MNO czyli submarki danego operatora. Takie taryfy ale w teorii nie połączone z główną oferta. Czasem nie obejmują ich promocje głównego operatora i raczej nie posiadające własnych salonów. Wszystko to żeby obniżyć koszty wiec są kierowane dla mocno świadomych konsumentów i czasami muszą tez być mocno zdeterminowani ;)
Virgin, Vikings,klucz, Lajt mobile to MVNO czyli operatorzy wirtualni którzy są pomiędzy użytkownikiem a operatorem. Tu to chyba jest lepiej opisane https://pl.wikipedia.org/wiki/Operator_wirtualny
 #823479  autor: Daawid1993
 16 wrz 2015, 10:22
Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM? Zawsze ważność konta była ustawiana na 30 dni po przeniesieniu a wczoraj ważność mojego konta pozostała bez zmian. Rozmawiałem o tej sprawie z dwoma konsultantami którzy jednak upierają się że w regulaminie nie ma mowy o tym że ważność konta powinna być ustawiona na 30 dni...
 #823481  autor: Rebeliant
 16 wrz 2015, 10:30
Dawidzie, skoro w regulaminie nie ma mowy o 30-tu dniach ważności konta, to nie możesz mieć o to do nich pretensji. Widocznie 30 dni ważności były tylko wynikiem błędu, na korzyść klientów. Jeżeli natomiast jest taki zapis w regulaminie, to masz podstawę do roszczeń. Jak dla mnie, to nie ma żadnego problemu z tego powodu, wbić za piątkę i RWK.;)

Wracając do tematu starterów FM. Odwiedziłem kilka miejsc, tak z ciekawości i o firmie owszem słyszeli (nie było tu takiego zdziwienia jak w przypadku doładowań Vectone itd.), ale nie mieli, bądź mieli ale dostawca im odebrał - to mnie najbardziej zaciekawiło.
  • Strona 69 z 418
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 418
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 418