DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 417
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 417
 #823483  autor: bobiwr
 16 wrz 2015, 10:33
Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM?
Mówisz o przeniesienie numeru:
- Od innego operatora? W poniedziałek aktywowana karta ma 30 dni ważności,
- Z innej taryfy Play? Tu nie mam doświadczeń.
 #823484  autor: Gregrin
 16 wrz 2015, 10:35
Po przejściu do faktu powinno nam ustawić 30dni.
Regulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile” pisze: 6. Po zmianie dotychczasowej oferty na Ofertę Fakt Mobile:
a. Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania
b. okres ważności Pakietu Złotówek wynikającego z Doładowania wynosi 30 dni od
momentu zmiany oferty.
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/reg ... 062015.pdf
Natomiast przenosząc numer z Fatu do RBM albo Play'a w większości taryf zachowuje się ważność konta posiadaną w fakcie.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2015, 10:47 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #823488  autor: Daawid1993
 16 wrz 2015, 10:45
Rebeliant pisze:Dawidzie, skoro w regulaminie nie ma mowy o 30-tu dniach ważności konta, to nie możesz mieć o to do nich pretensji. Widocznie 30 dni ważności były tylko wynikiem błędu, na korzyść klientów. Jeżeli natomiast jest taki zapis w regulaminie, to masz podstawę do roszczeń. Jak dla mnie, to nie ma żadnego problemu z tego powodu, wbić za piątkę i RWK.;)

Wracając do tematu starterów FM. Odwiedziłem kilka miejsc, tak z ciekawości i o firmie owszem słyszeli (nie było tu takiego zdziwienia jak w przypadku doładowań Vectone itd.), ale nie mieli, bądź mieli ale dostawca im odebrał - to mnie najbardziej zaciekawiło.
Właśnie w regulaminie jest mowa o 30 dniach
bobiwr pisze:
Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM?
Mówisz o przeniesienie numeru:
- Od innego operatora? W poniedziałek aktywowana karta ma 30 dni ważności,
- Z innej taryfy Play? Tu nie mam doświadczeń.
To karta przeniesiona z Play do Fakt Mobile
 #823492  autor: Gregrin
 16 wrz 2015, 11:07
A ile minęło od przeniesienia ?? Moze jeszcze nie wszystko zdążyło się poustawiać. Racje masz, powinno być 30dni ale w regulaminie piszą tez ze na przeniesienie jest 7dni :!: . Pomijając nawet to ze konsultanci twierdza inaczej to i tak raczej nie przyjmą ci zgłoszenia o nieprawidłowości przy zmianie taryfy przed upływem 24h od zlecenia tej zmiany.
 #823499  autor: Daawid1993
 16 wrz 2015, 11:20
Gregrin pisze:A ile minęło od przeniesienia ?? Moze jeszcze nie wszystko zdążyło się poustawiać. Racje masz, powinno być 30dni ale w regulaminie piszą tez ze na przeniesienie jest 7dni :!: . Pomijając nawet to ze konsultanci twierdza inaczej to i tak raczej nie przyjmą ci zgłoszenia o nieprawidłowości przy zmianie taryfy przed upływem 24h od zlecenia tej zmiany.
Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem... Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!) co jest kolejną bzdurą bo ważność mojego konta po zmianie pozostała bez zmian (10 dni) i nie została ustawiona na 14 dni...
 #823505  autor: Gregrin
 16 wrz 2015, 11:45
Daawid1993 pisze:Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem...
Ktoś już o tym pisał ze maja to tak mylnie ( podobnie czy nawet tak samo) nazwane ze później nie można się dogadać (co może nawet jest celowym zabiegiem bo później można wmawiać "ze źle się zrozumieliśmy"). Z iloma konsultantami już rozmawiałeś ze jeszcze nie trafiłeś na kompetentnego ??
Daawid1993 pisze:Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!)
Pewnie są to konsultanci z playa i sugerują się tym ze typowa zmiana taryfy w play ustawia na 14dni.
Jak jesteś uparty to czytaj z nimi regulaminy :D
CENNIK OFERTY FAKT MOBILE pisze:Pakiet Złotówek – określona liczba jednostek rozliczeniowych przyznana w ramach danego Doładowania konta lub/i w ramach jednego z Zestawów Startowych Fakt Mobile (5 P LN ) , która może być wykorzystana na wszystkie u sługi dostępne w Ofercie Fakt Mobile z zastrzeżeniem ust.II lit. c poniżej.
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/cen ... mobile.pdf
Daawid1993 pisze:To raczej nie kwesta poczekania 1 czy 7 dni, wg. mnie to po prostu błąd systemu.
Pewnie tak ale i tak trzeba czekać czy "system" czasem nie zatrybi tak jak być powinno i zgłoszenia raczej przed 24h nie zaczyna rozpatrywać. Mi tu bardziej chodzi o to ze jeszcze nikt nie przyznał ci racji ze coś jest źle...
 #823506  autor: Daawid1993
 16 wrz 2015, 11:51
Gregrin pisze:
Daawid1993 pisze:Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem...
Ktoś już o tym pisał ze maja to tak mylnie ( podobnie czy nawet tak samo) nazwane ze później nie można się dogadać (co może nawet jest celowym zabiegiem bo później można wmawiać "ze źle się zrozumieliśmy"). Z iloma konsultantami już rozmawiałeś ze jeszcze nie trafiłeś na kompetentnego ??
Daawid1993 pisze:Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!)
Pewnie są to konsultanci z playa i sugerują się tym ze typowa zmiana taryfy w play ustawia na 14dni.
Jak jesteś uparty to czytaj z nimi regulaminy :D
CENNIK OFERTY FAKT MOBILE pisze:Pakiet Złotówek – określona liczba jednostek rozliczeniowych przyznana w ramach danego Doładowania konta lub/i w ramach jednego z Zestawów Startowych Fakt Mobile (5 P LN ) , która może być wykorzystana na wszystkie u sługi dostępne w Ofercie Fakt Mobile z zastrzeżeniem ust.II lit. c poniżej.
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/cen ... mobile.pdf
Tak właśnie robię :-D Dzisiaj już z czterema konsultantami poruszałem tą sprawę i dalej żaden nie potrafi jednoznacznie określić powodu takiej sytuacji :mrgreen:
 #823507  autor: bobiwr
 16 wrz 2015, 11:55
Użyłeś już kodu? Jak tak to z jakim skutkiem? Jak nie to wyślij na nr 4949 sms o treści: HJKV
Powinno przyznać od reki 10 sms premiowych i zobacz czy pojawi się voucher w play24 - możliwe, że to sie stanie dopiero jutro.
 #823511  autor: Daawid1993
 16 wrz 2015, 12:19
Rebeliant pisze:No chyba, że chcesz korzystać przez miesiąc. W takim wypadku, nie ma sensu wbijać za 5.
Mniejsza już z tym do czego będzie używana karta i przez jaki czas, chodzi bardziej o niekompetencje konsultantów (lub być może specjalnie udają niedoinformowanych?). Jeżeli coś jest zapisane w regulaminie to tak powinno być, a tymczasem próbują nabić w butelkę nieświadomych klientów...

EDIT: Podczas rozmowy z szóstym(!) już dzisiaj konsultantem w końcu jeden przyznał że coś jest nie tak i zaproponował napisanie zgłoszenia do działu technicznego, teraz tylko czekać na niemniej kompetentną odpowiedź :smt004
 #823590  autor: blacQ1
 16 wrz 2015, 19:28
Ciekw jestem czy jak by ktoś z użytkowników fakt (mobile) zadzwonił na infolinię o tak przez przypadek i powiedział konsultantowi iż trzeba aktywować pakiet dany minuty ,smsy net zaznaczmy iż kod dany ma użytkownik telefoni aktywowany! ,ale nie w dzień wychodzenia kodów w gazecie co by zrobił dany konsultant!? jak by się zachował :-)
 #823596  autor: bobiwr
 16 wrz 2015, 19:53
Z pamiętnika użytkownika kodów i voucher'ów...

Poniedziałek
- wysyłam sms z kodem, odzew: "Przepraszamy. Operator nie aktywował...". Kolejny sms z kodem, odzew: "... przekroczono już dozwolona ilość aktywacji...", Patrze na play24 - vouchera brak. OK - mam to w d.... , nie będę nigdzie dzwonić.

Wtorek
- wysyłam sms z kodem, odzew: "... przekroczono już dozwoloną ilość aktywacji...", Patrzę na play24 - jest voucher i komunikat: możesz aktywować jeszcze jeden. Co uczyniłem. Pakiet przyznany. OK - 10 SMS to lepiej niż nic. Zobaczymy co będzie z SMS'ami z tydzień...

Środa
- nie robię nic.Tel leży nieużywany. Przychodzi wiadomość "Dziękujemy zlecenie przyjęto do realizacji. Usługa Promocyjny pakiet 10 SMS..." Ale pakietu nie przyznali. No to patrzę na Play24 - jest voucher i komunikat: możesz aktywować jeszcze jeden. Co oczywiście uczyniłem. Pakiet przyznany...
Już nic nie rozumiem...
 #823615  autor: Maks SIM
 16 wrz 2015, 21:45
Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM? Zawsze ważność konta była ustawiana na 30 dni po przeniesieniu a wczoraj ważność mojego konta pozostała bez zmian. Rozmawiałem o tej sprawie z dwoma konsultantami którzy jednak upierają się że w regulaminie nie ma mowy o tym że ważność konta powinna być ustawiona na 30 dni...
Daawid1993 - szkoda Ci wydać 5 zł, przecież to śmieszna kwota, nie szkoda Ci czasu....
Być może masz "świeżo aktywowany starter"? - z nimi zawsze są problemy, zwłaszcza jeżeli próbuje się wykonać zmiany przed upływem 24 godz. od aktywacji.
Chcesz za darmo skorzystać z voucherów, a szkoda Ci wydać 5 zł żeby mieć konto ważne na rok.....
Daawid1993 - masz jeszcze drugi numer w FaktMobile ? czy to Twój pierwszy w FM ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 70 z 417
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 417
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 417