Mówisz o przeniesienie numeru:Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM?
- Od innego operatora? W poniedziałek aktywowana karta ma 30 dni ważności,
- Z innej taryfy Play? Tu nie mam doświadczeń.
Mówisz o przeniesienie numeru:Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM?
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/reg ... 062015.pdfRegulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile” pisze: 6. Po zmianie dotychczasowej oferty na Ofertę Fakt Mobile:
a. Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania
b. okres ważności Pakietu Złotówek wynikającego z Doładowania wynosi 30 dni od
momentu zmiany oferty.
Właśnie w regulaminie jest mowa o 30 dniachRebeliant pisze:Dawidzie, skoro w regulaminie nie ma mowy o 30-tu dniach ważności konta, to nie możesz mieć o to do nich pretensji. Widocznie 30 dni ważności były tylko wynikiem błędu, na korzyść klientów. Jeżeli natomiast jest taki zapis w regulaminie, to masz podstawę do roszczeń. Jak dla mnie, to nie ma żadnego problemu z tego powodu, wbić za piątkę i RWK.
Wracając do tematu starterów FM. Odwiedziłem kilka miejsc, tak z ciekawości i o firmie owszem słyszeli (nie było tu takiego zdziwienia jak w przypadku doładowań Vectone itd.), ale nie mieli, bądź mieli ale dostawca im odebrał - to mnie najbardziej zaciekawiło.
To karta przeniesiona z Play do Fakt Mobilebobiwr pisze:Mówisz o przeniesienie numeru:Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM?
- Od innego operatora? W poniedziałek aktywowana karta ma 30 dni ważności,
- Z innej taryfy Play? Tu nie mam doświadczeń.
Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem... Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!) co jest kolejną bzdurą bo ważność mojego konta po zmianie pozostała bez zmian (10 dni) i nie została ustawiona na 14 dni...Gregrin pisze:A ile minęło od przeniesienia ?? Moze jeszcze nie wszystko zdążyło się poustawiać. Racje masz, powinno być 30dni ale w regulaminie piszą tez ze na przeniesienie jest 7dni. Pomijając nawet to ze konsultanci twierdza inaczej to i tak raczej nie przyjmą ci zgłoszenia o nieprawidłowości przy zmianie taryfy przed upływem 24h od zlecenia tej zmiany.
Ktoś już o tym pisał ze maja to tak mylnie ( podobnie czy nawet tak samo) nazwane ze później nie można się dogadać (co może nawet jest celowym zabiegiem bo później można wmawiać "ze źle się zrozumieliśmy"). Z iloma konsultantami już rozmawiałeś ze jeszcze nie trafiłeś na kompetentnego ??Daawid1993 pisze:Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem...
Pewnie są to konsultanci z playa i sugerują się tym ze typowa zmiana taryfy w play ustawia na 14dni.Daawid1993 pisze:Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!)
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/cen ... mobile.pdfCENNIK OFERTY FAKT MOBILE pisze:Pakiet Złotówek – określona liczba jednostek rozliczeniowych przyznana w ramach danego Doładowania konta lub/i w ramach jednego z Zestawów Startowych Fakt Mobile (5 P LN ) , która może być wykorzystana na wszystkie u sługi dostępne w Ofercie Fakt Mobile z zastrzeżeniem ust.II lit. c poniżej.
Pewnie tak ale i tak trzeba czekać czy "system" czasem nie zatrybi tak jak być powinno i zgłoszenia raczej przed 24h nie zaczyna rozpatrywać. Mi tu bardziej chodzi o to ze jeszcze nikt nie przyznał ci racji ze coś jest źle...Daawid1993 pisze:To raczej nie kwesta poczekania 1 czy 7 dni, wg. mnie to po prostu błąd systemu.
Tak właśnie robięGregrin pisze:Ktoś już o tym pisał ze maja to tak mylnie ( podobnie czy nawet tak samo) nazwane ze później nie można się dogadać (co może nawet jest celowym zabiegiem bo później można wmawiać "ze źle się zrozumieliśmy"). Z iloma konsultantami już rozmawiałeś ze jeszcze nie trafiłeś na kompetentnego ??Daawid1993 pisze:Konsultanci nie rozróżniają nawet Pakietu złotówek (konto główne) od konta promocyjnego. Powiedzieli mi że "Pakiet złotówek" którego ważność według regulaminu ustawiana jest na 30dni nie jest równoznaczny z ważnością konta, co jest totalnym absurdem...
Pewnie są to konsultanci z playa i sugerują się tym ze typowa zmiana taryfy w play ustawia na 14dni.Daawid1993 pisze:Wciskają mi informację że ważność konta przy zmianie taryfy ustawiana jest na 14dni (o tym nie ma nawet wzmianki w regulaminie!)
Jak jesteś uparty to czytaj z nimi regulaminy
Źródło http://faktmobile.pl/app/views/file/cen ... mobile.pdfCENNIK OFERTY FAKT MOBILE pisze:Pakiet Złotówek – określona liczba jednostek rozliczeniowych przyznana w ramach danego Doładowania konta lub/i w ramach jednego z Zestawów Startowych Fakt Mobile (5 P LN ) , która może być wykorzystana na wszystkie u sługi dostępne w Ofercie Fakt Mobile z zastrzeżeniem ust.II lit. c poniżej.
Mniejsza już z tym do czego będzie używana karta i przez jaki czas, chodzi bardziej o niekompetencje konsultantów (lub być może specjalnie udają niedoinformowanych?). Jeżeli coś jest zapisane w regulaminie to tak powinno być, a tymczasem próbują nabić w butelkę nieświadomych klientów...Rebeliant pisze:No chyba, że chcesz korzystać przez miesiąc. W takim wypadku, nie ma sensu wbijać za 5.
Daawid1993 - szkoda Ci wydać 5 zł, przecież to śmieszna kwota, nie szkoda Ci czasu....Daawid1993 pisze:Czy coś się zmieniło w sprawie przenoszenia numeru do FM? Zawsze ważność konta była ustawiana na 30 dni po przeniesieniu a wczoraj ważność mojego konta pozostała bez zmian. Rozmawiałem o tej sprawie z dwoma konsultantami którzy jednak upierają się że w regulaminie nie ma mowy o tym że ważność konta powinna być ustawiona na 30 dni...