Jason22, jeżeli masz facebooka, to napisz takie pytanie z numerem zgłoszenia.
Jeżeli masz numer zgłoszenia możesz normalnie zadzwonić na infolinie FaktMobile, powinni Ci powiedzieć jaki jest stan realizacji zgłoszeń i czy przypadkiem nie zostały zamknięte.jason22 pisze:Co do mojej sprawy (utracone 40 zł na koncie promocyjnym przez przeniesienie złego numeru do FM), zaproponowano mi doładowanie za 30 zł rozbite na dwie raty (konto promocyjne).
Napisałem kolejne zgłoszenie, w celu domagania się o wyrównanie do utraconej kwoty 40 zł, nie z mojej winy. Zgłoszenie zniknęło z Play24, a mam jego numer w smsie potwierdzającym.
Można jakoś sprawdzić, czy usunęli je umyślnie (status tego zgłoszenia) ?
Przedstawili jakieś uzasadnienie dlaczego całej kwoty 40 zł nie mogą zwrócić ?
Może odsłuchali rozmowę i coś tam im się nie zgadza, ale mimo tego postanowili Ci przyznać kompromisowo 30 zł... można tylko gdybać....
Dobra rada dla wszystkich, żeby robić zrzuty ekranowe
stanu konta, stanu pakietów, zgłoszeń na P24, odpowiedzi itp.
Dobrze, żeby była widoczna data i numer telefonu (jeżeli się da)
W razie czego zawsze będzie jakiś dowód wzmacniający zasadność reklamacji.
Z tego, co wyczytałem powinieneś mieć 2 numery zgłoszeń ? To pierwsze jest zamknięte ?