Mel pisze:Przeniosłam numer z Orange do Nju jako dodatkowy. Numer w Nju został włączony 23.10.
Okres rozliczeniowy nr głównego mam od 14 do 13.
29.10 dostałam fakturę na 3,21zł płatną do 12.11. W dodatku na fakturze mam zupełnie inny numer klienta i inny numer konta na który się wpłaca należności. Zdaję sobie sprawę, że z pierwszą fakturą zawsze jest różnie, ale żeby były aż takie rozbieżności?
Czy tak powinno być, czy też jest coś nie tak? Nie po to przenosiłam numer, żeby teraz dwa razy w miesiącu płacić dwie różne faktury.
molibden pisze:
To normalne. Przypuszczam ze dostałaś fakturę korygującą za okres od 14.X do 23.X. najprawdopodobniej zaa pojedynczy telefon (główny) Dalej bedzie już normalnie. Jedna faktura za dwa telefony. Następna faktura - zbiorcza tym razem - będzie wystawiona 14XI o ile dobrze liczę. O ile dobrze zrozumiałem umowę przy łączeniu telefonów tworzy się generalnie nowe konto abonenckie wiec chyba nic dziwnego że masz tą fakturę i zmienione dane. jak masz wątpliwosci czy to oryginalna faktura a nie fake to sprawdź w panelu www.
Mel pisze:
Fakturę sprawdzę, jeśli wszystko będzie ok zapłacę i zobaczę jaki będzie finał.
Finał cz.1:
Wysłałam zapytanie, otrzymałam odpowiedź na reklamację. W skrócie - czytaj co podpisujesz. Sęk w tym, że czytałam.
Dowcip polega na tym, że na stronie Nju złożyłam wniosek o Nju dodatkowy. Tak, jestem tego pewna i nie, nie ma możliwości, że się pomyliłam. Najpierw mi podziękowali za złożenie wniosku. Potem potwierdzili przyjęcie zamówienia. Kolejno informacja o wysłaniu zamówienia oraz na koniec potwierdzili wysłanie paczki kurierskiej. W żadnej z tych wiadomości nie było słowa jakie to zamówienie tzn abonament. Kurier przyjechał, przeczytałam - tak przeczytałam, podpisałam.
Podpisałam, jak się okazuje nową aktywację. Dlatego, że w polu
Pakiet taryfowy miałam
nju buzz a powinnam mieć
nju dodatkowy.
Jak już wspomniałam pani mi odpisała i załączyła formularz wypowiedzenia umowy świadczenia usług z zachowaniem trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia. Nie interesuje mnie taka opcja, chcę wypowiedzieć umowę i przejść na kartę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Odpisałam na maila:
[email protected] a mailer-daemon mojej poczty twierdzi, że to niemożliwe.
Czy zatem pozostaje mi jedynie kontakt przez stronę (nie chce tego załatwiać przez telefon) czy jest jakiś działający mail?