DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 43 z 71
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 71
 #832297  autor: Gregrin
 31 paź 2015, 00:47
molibden pisze: nju nie ma żadnego normalnego pakietu minutowego
Jest 99gr za dzień na komórki.
molibden pisze: Do którego opa można przeniesć się na moment przez neta
.
Liquid pisze:Virgin Mobile #freemium
Przez neta, czyli list z karta sim i czekanie na aktywacje (po odesłaniu papierów), nie wiem czy jest sens.
Mel pisze:Czy tak powinno być, czy też jest coś nie tak?
To pewnie będzie tak tylko na pierwszej fakturze gdy numery jeszcze nie były do końca połączone.
 #832313  autor: molibden
 31 paź 2015, 06:52
Czy tak powinno być, czy też jest coś nie tak? Nie po to przenosiłam numer, żeby teraz dwa razy w miesiącu płacić dwie różne faktury.
To normalne. Przypuszczam ze dostałaś fakturę korygującą za okres od 14.X do 23.X. najprawdopodobniej zaa pojedynczy telefon (główny) Dalej bedzie już normalnie. Jedna faktura za dwa telefony. Następna faktura - zbiorcza tym razem - będzie wystawiona 14XI o ile dobrze liczę. O ile dobrze zrozumiałem umowę przy łączeniu telefonów tworzy się generalnie nowe konto abonenckie wiec chyba nic dziwnego że masz tą fakturę i zmienione dane. jak masz wątpliwosci czy to oryginalna faktura a nie fake to sprawdź w panelu www.
Na pewno musi być dostarczona i podpisana umowa.
W banku umowę możesz zawrzeć jednym esemesem i przelewem z banku :-) Tutaj też jak najbardziej technicznie możnaby to zrobić, ale prawdopodobnie są jakies inne przepisy które to uniemożliwiają. CHodzi o to że bank dostajac pierwszy przelew z innego banku zakłada (i słusznie) że dane osoby ubiegającej się o zostanie klientem banku są już zweryfikowane przez poprzedni bank - z którego idzie przelew.. Podejrzewam ze banki mają jakąś umowę między sobą w tej sprawie jako że straty wynikające w konkurencji w tym obszarze w przypadku banków przeważają nad potencjalnymi zyskami więc wymieniają się danymi. Operatorzy komórkowi mimo że weryfikacja klientów banku odbywa się dzięi ich infrastrukturze jeszcze jak widać nie wpadli na ten pomysł. Przecież oni wszystko mają. Co ciekawsze to w banku możesz be zproblemu w ten sposób założyć konto mając np zdezaktualizowany numer dowodu (sam tak załozyłem przypadkowo konto a Aliorze). W przypadku telefoniarzy to nie przejdzie. Nie przeniosą numeru jak okaże się że nie zaktualizowałeś numeru d.osob. Faktem jest że ludzie przenosiliby wtedy telefony co kilka tygodni :-)
Przez neta, czyli list z karta sim i czekanie na aktywacje (po odesłaniu papierów), nie wiem czy jest sens
Niestety ojca do salonu z dowodem żeby podpisywał coś czego nie widzę to nie poślę. To na niego telefony, ja mu to wszystko prowadzę i za wszystko odpowiadam a razem z nim pójść do salonu niestety nie mogę wiec wolę przez neta i pocztę. Rożnicy wielkiej nie ma bo jak składam zamówienie to czekam na kopertę z papierami i kartą. Po tygodniu wszystko jest zrobione a i tak czekam miesiac na przeniesienie numeru z abonamentu. Czy to w salonie czy przez neta. Nei wiem.. gdybym wiedział ze z karty nju na abo nju przeniosą mnie w 2-3 dni to bym nawet głowy sobie nie zawracał, ale zakladam ze moze być poślizg więc wolalbym mieć jkiś plan awaryjny. Kartę virgina i tak sobie jakąs kupię bo bedzie potrzebna od nowego roku
 #832317  autor: Mel
 31 paź 2015, 07:46
molibden pisze:
Mel pisze:Czy tak powinno być, czy też jest coś nie tak? Nie po to przenosiłam numer, żeby teraz dwa razy w miesiącu płacić dwie różne faktury.
To normalne. Przypuszczam ze dostałaś fakturę korygującą za okres od 14.X do 23.X. najprawdopodobniej zaa pojedynczy telefon (główny) Dalej bedzie już normalnie. Jedna faktura za dwa telefony. Następna faktura - zbiorcza tym razem - będzie wystawiona 14XI o ile dobrze liczę. O ile dobrze zrozumiałem umowę przy łączeniu telefonów tworzy się generalnie nowe konto abonenckie wiec chyba nic dziwnego że masz tą fakturę i zmienione dane. jak masz wątpliwosci czy to oryginalna faktura a nie fake to sprawdź w panelu www.
Numer dodatkowy ma mój bratanek, któremu konto na stronie Nju założyli rodzice. Spodziewałam się, że numer automatycznie "wskoczy" i dołączy do mojego ale tak się nie stało. Tak więc ma oddzielne konto i oddzielnego @ a oddzielna faktura przyszła na mój @. Zrobię tak jak piszesz, zapytam brata czy na koncie ma fakturę. Niestety mam doświadczenie z fałszywymi fakturami, co jakiś czas dostaję taką od oszustów podszywających się pod mbank - mam tam konto. W tym przypadku teoretycznie faktura nie budzi wątpliwości.

Natomiast jeśli chodzi o oddzielne konto abonenckie i łączenie numerów. W Regulaminie korzystania z planu Nju Dodatkowy w ofercie „nju z rachunkiem” z 27 lipca 2015r. jest wyraźnie napisane:

(...)Warunkiem zawarcia Umowy w ramach planu Nju Dodatkowy jest posiadanie aktywnego numeru w ramach planu taryfowego nju buz z oraz wyrażenie zgody na wspólne konto abonenckie (rozliczanie należności z wielu numerów abonenckich na jednym koncie abonenckim). W przypadku odwołania przez Abonenta zgody udzielonej na wspólne konto abonenckie w odniesieniu do planu Nju Dodatkowy, konieczne jest złożenie dodatkowej dyspozycji rozwiązania umowy dotyczącej planu Nju Dodatkowy, zgodnie z trybem określonym w Umowie.(...)

oraz

(...)1.5. Numer Dodatkowy rozliczany jest w takich samych okresach rozliczeniowych co powiązany z nim Numer Główny.
1.6. Dla Numeru Dodatkowego i Numeru Głównego będzie wystawiana wspólna faktura. Wydatki Numeru Dodatkowego będą wyodrębnione w osobnej sekcji na fakturze i będą naliczane do momentu wspólnego osiągnięcia limitów wydatków przez Numer Główny i Numer Dodatkowy.(...)


Fakturę sprawdzę, jeśli wszystko będzie ok zapłacę i zobaczę jaki będzie finał.
 #832321  autor: molibden
 31 paź 2015, 08:37
Mój brat przypadkowo zostawił u swoich rodziców swoją fakturę za telefon. Wyobraź sobie że ma tak samo na imię, tak samo na nazwisko (to akurat nic dziwnego), miał sam adres zamieszkania co mój ojciec i telefon w tej samej sieci. Różnica była tylko w numerze konta. Tydzień czasu zachodziłem w głowę skąd pojawiła sie faktura na 140zł na dane ojca aż w końcu domyśliłem się że brat miał umowę na stary jeszcze dowód gdzie miał jeszcze wpisany adres zameldowania rodzicow. Bywają i takie sytuacje :-)
Inna sprawa to np nie wiedziałem że istnieje coś takiego jak książka telefoniczna dla numerów komórkowych. Dowiedziałem się dopiero jak przyszedł do mnie monit z gazowni o niezapłacony rachunek. Skąd u licha maja mój numer tel i dlaczego wysylają monit za rachunki ojca na mój telefon? Tym bardziej ze sam zapłacilem mu ten rachunek. Myślałem że to oszustwo i narobiłem nawet rabanu na BOK że niby ktoś rozsyła esemesy z fąłszywymi fakturami. Odpowiedzieli mi że mam zadłuzenie na 400zł. Dopiero wtedy zaświtało mi że najemca w moim mieszkaniu mógł nie zapłacić rachunku. Nie miałem nawet założonego konta www w BOK na to mieszkanie a oni już znali mój numer tel mimo że w żadnej umowie z nimi ani w korespondencji nie podawałem im numeru który mieli. I rzeczywiście. Po założeniu konta okazało się że jest dług a w panelu z danymi abonenta widniał mój numer. Skad, jak dlaczego? Potem się dowiedziałem od prawnika że istnieje książka telefoniczna dla numerów w sieci gsm. Gdzie ona jest i co w niej można znaleźć już ne drążyłem bo do niczego to mi nie było potrzebne.
Także różne rzeczy w zyciu się zdarzają... nie zawsze jest to oszustwo. Dobry nawyk to sprawdzanie konta na które się wpłaca i kontakt z EBOK i sprawdzanie @ z których przychodzą faktury. Papierowych już nie mam a to nimi można najlatwiej oszukać człowieka. Całkiem niedawno na osiedlach kradli rachunki ze skrzynek po czym ludziom przychodziły fałszywe faktury w których fałszywe były tylko i wyłacznie numery kont. Reszta wszystko zgodnie ze stanem faktycznym także jak ktoś dzwonił na bok i nie zapytał o numer konta to przelewał na konto złodzieja. Takie cuda pani...
 #832331  autor: Gregrin
 31 paź 2015, 09:46
molibden pisze: To na niego telefony, ja mu to wszystko prowadzę
Z doświadczenia napisze ze jeśli już będziesz dokonywał zmian, to jeśli jest taka możliwość, lepiej wziąć to na siebie- W nju po przejściu na kartę jest to bananie proste bo zmieniasz dane osobowe bezpośrednio na stronie. Moze warto rozważyć uporządkowania spraw przy tej okazji.

Mozesz tez zadzwonić do nju i zapytać jak to najszybciej zrobić. Może twoi rodzice przez parę dni przemęcza się z tym pakietem za 99gr ??
molibden pisze:czekam miesiac na przeniesienie numeru z abonamentu.
Ja tylko jeszcze raz napisze ze jeśli chcesz wypowiadać umowę w nju to możesz to zrobić ze skutkiem natychmiastowym (po co czekać ??) i jeśli nie masz wygadane nic na koncie to nie płacisz kompletnie nic (żadnej kary). Jeśli już włączył się nolimit to oczywiście szkoda go marnować bo trwa on do końca okresu rozliczeniowego ;)
 #832333  autor: molibden
 31 paź 2015, 09:56
W nju po przejściu na kartę jest to bananie proste bo zmieniasz dane osobowe bezpośrednio na stronie.
W sumie można by to tak zrobić, ale trzeba by było jeszcze zmienić ten drugi telefon który jest na abo a tu ju sprawa nie będzie chyba aż tak prosta. A co do pakietu to myślę że na początek niczego nie bedę brał tylko zostawię samo doładowanie na koncie. Do wychodzących mama będzie uzywac telefonu ojca a krótkie rozmowy to powinno starczyć parę złotych na koncie na kilka dni. nie wiem... oni coś na start dają? jakieś 5zl przynajmniej?
Jeszcze napiszcie mi czy jak juz będę na karcie to zamówienie na przenosiny na abo dokonuje sie z poziomu panelu użytkownika na www czy normalnie na tym formularzu ogólnie dostępnym na głównej ich stronie? I czy nie ma jakiegoś haczyka w regulaminie kart że np przenosiny na abo nie mogą być dokonane przed upływem jakiegoś czasu pobytu na karcie. nie wiem. jeszcze nie czytałem regulaminu karty ale nie sądzę aby były jakieś obostrzenia.
i jeśli nie masz wygadane nic na koncie to nie płacisz kompletnie nic (żadnej kary).
A jak jest wygadane to ile się placi za przedwczesne zerwanie umowy? I jak w takim razie dokonac takiego przejścia na kartę w trybie natychmiastowym bo na ich stronie jest tyllko wzór pisma na wypowiedzenie w trybie zachowania miesięcznego okresu i z opcją przeniesienia na kartę. Obecnie jeszcze nie ma no-limit na koncie mamy
 #832334  autor: Gregrin
 31 paź 2015, 10:04
molibden pisze:trzeba by było jeszcze zmienić ten drugi telefon który jest na abo a tu ju sprawa nie będzie chyba aż tak prosta
Dlatego pisze ze warto to zrobić za jednym zamachem. Nie znam sytuacji ale wypowiedziałbym albo 2 numery jednocześnie (całość może potrwać trochę dłużej bo ten pierwszy numer musi ponownie wrócić na abo) albo najpierw zacząłbym od tego pierwszego numeru.
Gdyby numer był już na ciebie to wystarczyło by przejść się do salonu play i oni załatwili by wszystko za ciebie i na drugi dzień byłbyś w play, doładował 5zl i miał 60zl bonusu a później spokojnie mógł dalej działać.
molibden pisze:oni coś na start dają? jakieś 5zl przynajmniej?
Jak przeniesiesz numer z abo na kartę w nju to będziesz miał puste konto.
molibden pisze:A jak jest wygadane to ile się placi za przedwczesne zerwanie umowy?
Tyle ile masz wykorzystane. Cos mi się wydaje ze trochę pobieżnie czytasz wszystko bo pisałem o tym wcześniej. Jeśli takiej opcji we wzorcu nie ma to możesz sam napisać takie pismo (dopisać/zmienić w ich formularzu).

PS: w nju na kartę masz tez opcje miesio 19 która działa tak jak w abonamencie czyli nie zapłacisz więcej niż 19zl za rozmowy na komórkowe. Ale tu musiałbyś mieć te 19zl na koncie bo w przeciwnym wypadku nolimit się nie włączy.
 #832339  autor: molibden
 31 paź 2015, 10:46
No to że się placi tyle ile ma się wygadane to takie "must be" :D . Zajrzałem do umowy i sprawa nie jest taka jasna - przynajmniej w świetle papierów jakie mam. Punkt 17 umowy daje prawo do wcześniejszego zerwania umowy i w tym wypadku płaci się opłatę abonamentową za jeden miesiąc (czyli +9zł do tego co się wygadało w obecnym okresie) i do tego ta suma jest " powiększona o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi, obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia umowy. " Ja w umowie nie mam ulgi, ale mam włączoną opcję "tylko do komórkowych" już po podpisaniu umowy i w sumie to nie pamietam czy tam była jakas ulga w tej promocji czy nie więc podejrzewam ze moga coś jeszcze skasowac. musiałbym zajrzeć do regulaminu.
 #832473  autor: molibden
 01 lis 2015, 07:22
zdecydowałem że oba telefony przeniosę jednak do virgin. Przynajmniej na jakiś czas i tam będę miał też 2x19zł no limit i rzeczywiście przepiszę to na siebie mając to na karcie. Ojcu z tego co widzę nawet no limit niepotrzebny bo wydzwania średnio w okolicach 150min i tylko raz w roku zdarzyło się 240. mamie no limit jak najbardziej sie przyda. Z tego co zrozumiałem aby przepisać numery na siebie mając numery na karcie to w Virgin wystarczy wejść w panel użytkownika i tam jest zakładka gdzie się wpisuje dane czy też trzeba słać do nich formularze pocztą? Sam jestem w Virgin na taryfie BK, też pamiętam dyskusję sprzed paru lat jakie to straszne iości spamu będę dostawał przy wyrażeniu zgody na treści reklamowe i do dziś mam głuchy telefon jak chodzi o reklamy :-)
Słuchaj... co do tego natychmiastowego przeniesienia to w Virgin masz opcję 'na konkretną datę". Skąd mogę wiedzieć kiedy oni uzgodnią datę przeniesienia. jak wpisze że chcę 19. XI a papiery będa jeszcze niegotowe to co będzie? analogicznie jak wpisze dziś we wniosku że chcę rozwiązać umowę 2XI to czy nie będzie tak ze juz 3XI wyłaczą mi nju a przeniosą dopiero jak papiery bedą wszystkie ok po obu stronach?
A co do opłat za przedwczesne zerwanie to skoro zapłaciłeś tyle ile wygadałeś to znaczy że to 9zł minimalnego obciążenia brane jest z góry (nie chce mi sie sprawdzać w umowach) i dotyczy następnego miesiaca właśnie bo umowa jest jasna - dodatkowo kwota miesięcznego zobowiązania. Myślałem że to jest tak że płacisz tyle ile masz na rachunku bieżącym + dodatkowo 9zł. Mi się na razie nie spieszy bo jak pisałem - wyższe rachunki na pewno bedę mial od zakończenia umowy na stacjonarkę od której nie mogłem sie uwolnić i tu też mam zagwozdkę.
W umowie mam napisane że umowa kończy się wraz z ostatnim dniem 24 miesiąca. Umowa zaczeła obowiazywac 1 lutego na 24mc. W trakcie umowy zmienili mi dziady okres rozliczeniowy kradnąc de facto 25zł przy jednej fakturze . Okres zaczynał się pierwszego dnia miesiaca teraz na 19. I teraz nie wiem kiedy mi tą stacjonarkę wyłączą. Pierwotnie wypadało chyba 1 lutego a teraz chyba 19lutego, ale nie jestem pewien i podejrzewam czy aby cwaniaki nie bedą chcieli dowalić mi jeszcze jednego okresu rozliczeniowego. Wysłałem wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu na jaki umowa została zawarta, ale zastanawiam się czy profilaktycznie nie wysłac im wniosku o zawieszeniu świadczenia usługi bo płacę 50zł za coś z czego coraz mniej się korzysta a jakbym szybko przeniosł się do virgin to stacjonarki w ogóle mogłoby nie być.
 #832684  autor: forresty
 02 lis 2015, 05:38
Mała łyżka dziegciu . jako że sam jestem zainteresowany przejściem (również z nju) do Virgin to otrzymałem newsa że przejście o jakim piszecie - natychmiastowe z abo czy na konkretną datę - nie jest możliwe przez formularz www. Tą drogą tylko z zachowaniem okresy wypowiedzenia jeśli to umowa na czas nieokreślony.Trzeba by chyba najpierw z abo nju na kartę nju i dopiero wtedy z karty na kartę. Operacja taka znacznie się wydłuża i jest niewygodna z uwagi właśnie na to że w nju nie można sobie kupić jakiegoś tradycyjnego pakietu minut na czas formalności.
Z włączeniem pakietu też w Virgin nie bedzie problemu. jak ktoś zapomni o resecie to przez jakiś czas ma te 30 min do wykorzystania zanim zacznie ciągnąć z konta głównego więc chyba jest to ok propozycja
 #832687  autor: bazooka
 02 lis 2015, 07:30
U każdego operatora istnieje opcja przeniesienia numeru "z końcem wypowiedzenia umowy, na czas nieokreślony". Operator docelowy dokonuje formalności za klienta od A do Z. Podpisuje się odpowiednie upoważnienie operatorowi docelowemu by występował w imieniu klienta w danej sprawie, m.in. wypowiedzenia umowy.
Kwestia przehulania okresu do końca wypowiedzenia jest odrębnym tematem. Można wyłączyć telefon włączając pocztę głosową z odpowiednim komunikatem, o ile operator nie oferuje przekierowania. Można nosić numer w drugim telefonie i tylko odbierać połączenia a oddzwaniać z tymczasowego numeru na kartę itp itd.
 #832703  autor: Gregrin
 02 lis 2015, 08:59
forresty pisze: natychmiastowe z abo czy na konkretną datę - nie jest możliwe przez formularz www. Tą drogą tylko z zachowaniem okresy wypowiedzenia jeśli to umowa na czas nieokreślony.Trzeba by chyba najpierw z abo nju na kartę nju i dopiero wtedy z karty na kartę.
Jeśli to twój numer to nie ma problemu i tak jak pisze bazooka, możesz go przenieść natychmiastowo z tym ze do innego operatora (a nie na kartę w nju). Jeśli chcesz do virgin, to zobacz czy nie maja takiej moziwosci w okolicy https://virginmobile.pl/gdzie-moge-kupic/lista-punktow
molibden pisze:Ojcu z tego co widzę nawet no limit niepotrzebny bo wydzwania średnio w okolicach 150min i tylko raz w roku zdarzyło się 240
To może pakiet 120min za 9zl w orange (sam się odnawia (zaraz po zużyciu!!) i kumuluje) ??
 #833286  autor: Mel
 04 lis 2015, 17:48
Mel pisze:Przeniosłam numer z Orange do Nju jako dodatkowy. Numer w Nju został włączony 23.10.
Okres rozliczeniowy nr głównego mam od 14 do 13.
29.10 dostałam fakturę na 3,21zł płatną do 12.11. W dodatku na fakturze mam zupełnie inny numer klienta i inny numer konta na który się wpłaca należności. Zdaję sobie sprawę, że z pierwszą fakturą zawsze jest różnie, ale żeby były aż takie rozbieżności?

Czy tak powinno być, czy też jest coś nie tak? Nie po to przenosiłam numer, żeby teraz dwa razy w miesiącu płacić dwie różne faktury.
molibden pisze: To normalne. Przypuszczam ze dostałaś fakturę korygującą za okres od 14.X do 23.X. najprawdopodobniej zaa pojedynczy telefon (główny) Dalej bedzie już normalnie. Jedna faktura za dwa telefony. Następna faktura - zbiorcza tym razem - będzie wystawiona 14XI o ile dobrze liczę. O ile dobrze zrozumiałem umowę przy łączeniu telefonów tworzy się generalnie nowe konto abonenckie wiec chyba nic dziwnego że masz tą fakturę i zmienione dane. jak masz wątpliwosci czy to oryginalna faktura a nie fake to sprawdź w panelu www.
Mel pisze: Fakturę sprawdzę, jeśli wszystko będzie ok zapłacę i zobaczę jaki będzie finał.
Finał cz.1:

Wysłałam zapytanie, otrzymałam odpowiedź na reklamację. W skrócie - czytaj co podpisujesz. Sęk w tym, że czytałam.

Dowcip polega na tym, że na stronie Nju złożyłam wniosek o Nju dodatkowy. Tak, jestem tego pewna i nie, nie ma możliwości, że się pomyliłam. Najpierw mi podziękowali za złożenie wniosku. Potem potwierdzili przyjęcie zamówienia. Kolejno informacja o wysłaniu zamówienia oraz na koniec potwierdzili wysłanie paczki kurierskiej. W żadnej z tych wiadomości nie było słowa jakie to zamówienie tzn abonament. Kurier przyjechał, przeczytałam - tak przeczytałam, podpisałam.
Podpisałam, jak się okazuje nową aktywację. Dlatego, że w polu Pakiet taryfowy miałam nju buzz a powinnam mieć nju dodatkowy.

Jak już wspomniałam pani mi odpisała i załączyła formularz wypowiedzenia umowy świadczenia usług z zachowaniem trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia. Nie interesuje mnie taka opcja, chcę wypowiedzieć umowę i przejść na kartę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Odpisałam na maila: [email protected] a mailer-daemon mojej poczty twierdzi, że to niemożliwe.
Czy zatem pozostaje mi jedynie kontakt przez stronę (nie chce tego załatwiać przez telefon) czy jest jakiś działający mail?
 #833373  autor: molibden
 05 lis 2015, 08:45
To może pakiet 120min za 9zl w orange (sam się odnawia (zaraz po zużyciu!!) i kumuluje) ??
Niestety ten pakiet jest tylko na komórkowe. Jesli to o ten chodzi
http://www.orange.pl/kid,4002010499,id, ... ticle.html
Dlatego niestety odpada choć jest całkiem fajny gdy ktos potrzebuje tylko komórki. W Virgin mam 210min za 15 zł. To wystarczy na miesiąc myślę. Liczę 5+5+5zł +30min z freemium. Albo 230 za 16 (8+8+30min), ale cyrklowanie każdej złotówki to już przesada choć w skali roku 3 zl tojuż sobie można odłożyć na piwo i paluszki :-) zależy mi też na niecie z Virgin bo tam te 300mb + lejek do opery mini rodzicom w zupełności starczy a w NJu to bałem się im dawać telefonu do ręki bo w smartfonie to raz dwa i w kilka godzin rachunek 50zł się robi a to bez sensu i nie o to chyba chodzi zebym musiał za nimi chodzić i sprawdzać czy aktualizacje są powyłączane
A jeszcze dopytam o RBM - tam jak czytałem cennik to widziałem opcję internetu darmowego ale do przepustowości 8kbit i tylko w Play. Nie wiem jak to rozumieć. Musze kupić pakiet żeby z neta normalnie korzystać? Bo praca na 8kbit to do niczego się nie nadaje. I co to oznacza "tylko w sieci Play". Nie wiem czy RBM korzysta z roamingu. jeśłi nie to chyba bez wykupienia pakietu netowego masz tylko lejek za darmo. A jak sobie wykupisz to będziesz miał wyższe prędkosci. Tak to wygląda?
 #836171  autor: bolek2004
 22 lis 2015, 13:44
Mowa o nju buzz. Aktualnie nie mam jak tego sprawdzić, ale kiedyś jak była jakaś subskrypcja to w trakcie okresu rozliczeniowego nigdzie nie dało się sprawdzić kwoty poza abonamentem za jakieś smsy premium. Dopiero po okresie rozliczeniowym na fakturze było zdziwienie że za duży rachunek przyszedł.
Zmieniło się coś w tym temacie? Można to sprawdzić czy są nabite jakieś dodatkowe złotówki poza abonamentem za smsy premium przez www w trakcie okresu rozliczeniowego?
 #836317  autor: m17essi
 23 lis 2015, 12:32
Witam
mam dwa numery w nju , nju buzz i nju dodatkowy i chyba powinienem płacić za miesiąc nie więcej niż 48 zł a płacę więcej , z numerem nju buzz wszystkie opłaty się zgadzają , coś dziwnego jest z tym dodatkowym , teraz na załączniku do faktury koszty nju dodatkowy mam takie : 9 zł abonament + połączenia wykonane w kraju (rozmowy sms mms) ~17zł +przesyłanie danych ~21zł razem za dodatkowy mam zapłacić niecałe 48 zł , nju dodatkowy internet: liczba połączeń(kB)-40(374500) w tym płatne 27(163600) do zapłaty ~21zł

nju główny numer mam już ponad dwa lata i mam to włączone : http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-ra ... iem#dluzej
 #836395  autor: Gregrin
 23 lis 2015, 20:48
Patrze na suwaki i jedynie może być drożej niż 39zl +9zl jeśli się ma włączoną opcje "więcej internetu". Dzwon albo pisz do bok, wtedy dowiesz się co się dzieje.
PS masz włączone "jeden na wszystko" ??
PS2 nie dubluj postów :/ Jeden wystarczy...
  • Strona 43 z 71
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 71
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 71