DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 48
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 48
 #832144  autor: everymen
 30 paź 2015, 10:49
molibden pisze:Ciekawy tez jestem tego jak odnawiają się te pakiety. Skoro ważne są do końca miesięcznego pakietu Freemium to oznacza to ze odnawiałyby się dokładnie w tym samym momencie co i freemium. Tylko ile trwa odnowienie takowego skoro zastrzegli sobie jakąś przerwę w odnowieniu Freemium?
Nie wiem, czy Cię dokładnie zrozumiałem, ale pakiety dodatkowe "pół darmo" nie są samoodnawiające:(
 #832146  autor: molibden
 30 paź 2015, 11:09
Rzeczywiście nie są. Zmylił mnie opis na www gdzie pod szczegółami oferty mamy napisane "Pakiety mają miesięczną ważność i są samoodnawialne ", ale to się odnosi najwidoczniej do samych pakietów Freemium. W regulaminie "półdarmo" w pkt 29 już jasno napisano że po upływie czas wskazanego w regulaminie pakiet jest wylaczany. Chyba byłoby za dobrze :-) TO byłby quasi abonament za 19zł z no limit. Nie ma tak dobrze. W sumie to raczej nie sprezentowałbym takiego rozwiazania osobom starszym bo się pogubią.
 #832152  autor: looki556
 30 paź 2015, 11:28
Czy pakiety minut w #Freemium łączą się ? Na przykład w tym miesiącu kupię 100minut a w następnym 50minut. Pakiety półdarmo się zsumują a ja dodatkowo dostanę 2x30 min. Dobrze myślę ?
 #832153  autor: everymen
 30 paź 2015, 11:31
looki556 pisze:Czy pakiety minut w #Freemium łączą się ? Na przykład w tym miesiącu kupię 100minut a w następnym 50minut. Pakiety półdarmo się zsumują a ja dodatkowo dostanę 2x30 min. Dobrze myślę ?
Niestety źle:( Pakiety we #Freemium nie sumują się i zawsze mają ważność podstawowego pakietu.
 #832243  autor: everymen
 30 paź 2015, 18:29
brick001 pisze:Jakieś krótkie kody do sprawdzania stanu jednostek Freemium? I czy można jakoś przedłużyć na rok bez doładowania 5 zł?
Stan pakietu : *222#
Konto #Freemium jest ważne rok po aktywacji. Pakiet co miesiąc sam się aktywuje. Po 6 miesiącach następuję automatyczna dezaktywacja pakietu i w przypadku chęci dalszego korzystania, należy go ponownie aktywować. Spowoduje to przedłużenie ważności konta na kolejne 12 miesięcy.
 #832281  autor: Maks SIM
 30 paź 2015, 23:03
everymen pisze: Konto #Freemium jest ważne rok po aktywacji. Pakiet co miesiąc sam się aktywuje. Po 6 miesiącach następuję automatyczna dezaktywacja pakietu i w przypadku chęci dalszego korzystania, należy go ponownie aktywować. Spowoduje to przedłużenie ważności konta na kolejne 12 miesięcy.
Tylko takie malutkie uściślenie, żeby było czytelniej :
Konto numeru w VM jest ważne rok po aktywacji pakietu #Freemium
Po 6 mies. następuje samoczynna dezaktywacja pakietu #Freemium
Każda aktywacja pakietu #Freemium przedłuża ważność numeru konta o kolejne 12 mies.
Pakiet #Freemium można w dowolnej chwili wyłączyć i włączyć
Kod włączenia pakietu #Freemium: *222*000#
Kod wyłączenia pakietu #Freemium:*222*999# (na 3 dni przed końcem daty ważności)
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 10:05 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832303  autor: iPlus
 31 paź 2015, 01:25
molibden pisze:nie wiem co wy macie z tymi danymi. Ta dyskusja o danych marketingowych ciągnie się od 2012r jeśli dobrze pamiętam i jakoś specjalnie nie dostrzegłem problemu. Mam numer w VM od zdaje sie lutego 2013 i jeszcze nigdy nie dostałem żadnego SMS z ofertą reklamową czy promocyjną.
Co do Freemium to sam zastanawiam się nad zmigrowaniem do niej wszystkich telefonów w domu bo rodzice korzystają tylko z rozmów właściwie a tam jest pakiet 19zł no - limit dla komórkowych i stacjonarnych wiec przydałoby się to zrobić przy samoodnawiajacycch się pakietach. Nie wiem tylko po co oni co pół roku każą odnawiac taryfę? Bez sensu ze strony klienta. Chyba ze im chodzi o to zeby mieli możliwość wycofania się z tej oferty.
Ciekawy tez jestem tego jak odnawiają się te pakiety. Skoro ważne są do końca miesięcznego pakietu Freemium to oznacza to ze odnawiałyby się dokładnie w tym samym momencie co i freemium. Tylko ile trwa odnowienie takowego skoro zastrzegli sobie jakąś przerwę w odnowieniu Freemium?
Tak czy siak Virgin wycelowało w segment emerytów tak naprawdę. 19zł za no limit z odnawiajacym sie pakietem to właściwie abonament - jeden z najtańszych na rynku. Wątpliwości budzi tylko właśnie ta półroczna potrzeba reaktywowania freemium - tak jakby operator planował sytuację gdzy odnawiać nie będzie czego.

jest dokładnie tak jak napisałeś, Virgin zostawiło sobie opcje wycofania się z tej oferty, wystarczy, że kiedyś zrobi kominikat, że nie przedłuża oferty i ludzie zostają z niczym, więc nie migruj tylko kup nowe startery żeby z tej oferty korzystać, a jak Virgin wycofa to wrócisz na stare startery,

ta oferta no limit za 19 zł to nic nowego, w takim Red Bull Mobile masz pakiet za 20 zł no limit rozmowy komórki i stacjonarne, w Fakt Mobile też jest ten pakiet, to bardziej Fakt Mobile jest bardziej dla emerytów,
molibden pisze:Rzeczywiście nie są. Zmylił mnie opis na www gdzie pod szczegółami oferty mamy napisane "Pakiety mają miesięczną ważność i są samoodnawialne ", ale to się odnosi najwidoczniej do samych pakietów Freemium. W regulaminie "półdarmo" w pkt 29 już jasno napisano że po upływie czas wskazanego w regulaminie pakiet jest wylaczany. Chyba byłoby za dobrze :-) TO byłby quasi abonament za 19zł z no limit. Nie ma tak dobrze. W sumie to raczej nie sprezentowałbym takiego rozwiazania osobom starszym bo się pogubią.
zwyczajnie opłata nie quazi abonament choć można tak to też nazwać, różnica jest tylko taka że abonament płaci się po zużyciu, a w karcie przed, więc czy to abonament czy karta ma niewielkie znaczenie jeśli patrzysz przez pryzmat kasy jaką wydajesz miesięcznie na karte sim
 #832330  autor: forum_tg
 31 paź 2015, 09:34
Maks SIM pisze: Kod włączenia pakietu #Freemium: *122*000#
Kod wyłączenia pakietu #Freemium:*122*999# (na 3 dni przed końcem daty ważności)
dlaczego podajesz takie kody? w regulaminie podane są następujące:
kod aktywacyjny: *222*000#;
kod dezaktywacji usługi:*222*999#;

regulamin #FREEMIUM
 #832335  autor: Maks SIM
 31 paź 2015, 10:19
Te zgody marketingowe to "małe piwo".
Gorzej z aplikacją, która zbiera wszystkie możliwe dane łącznie z namierzaniem telefonu przez GPS.
Ciekawe do czego Virgin wykorzystuje te dane...
i do tego blokowanie numerów za "długie" rozmowy.
Jak tak dalej będzie Virgin podzieli losy Vectone
Widać jakaś nie przemyślana strategia "odpychania", a nie przyciągania użytkowników
----------
tomektg Odpowiedź udzielona w wiadomości prywatnej.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 11:09 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 2 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832337  autor: Gregrin
 31 paź 2015, 10:27
iPlus pisze:nie wiem co wy macie z tymi danymi. Ta dyskusja o danych marketingowych ciągnie się od 2012r jeśli dobrze pamiętam
Teraz to nowa bajka bo włączając pakiet freemium trzeba potwierdzić zgodę marketingowa która przychodzi sms'em. Wyłączenie zgody powoduje wyłączenie pakietu freemium (w następnym okresie rozliczeniowym -według regulaminu).
 #832356  autor: iPlus
 31 paź 2015, 11:37
Gregrin,

ja tego nie napisałem, źle zacytowałeś,
molibden pisze:nie wiem co wy macie z tymi danymi.
to jest autor tego stwierdzenia,
Maks SIM pisze:Te zgody marketingowe to "małe piwo".
Gorzej z aplikacją, która zbiera wszystkie możliwe dane łącznie z namierzaniem telefonu przez GPS.
Ciekawe do czego Virgin wykorzystuje te dane...
i do tego blokowanie numerów za "długie" rozmowy.
Jak tak dalej będzie Virgin podzieli losy Vectone
Widać jakaś nie przemyślana strategia "odpychania", a nie przyciągania użytkowników
----------
tomektg Odpowiedź udzielona w wiadomości prywatnej.

Virgin spotkało wielkie nieszczęście - że prezeską jest harfistka, zawodowa prezeska gazowa z Orange, jej rządy na nic dobrego nie wskazują, więc trzeba teraz uważać na każdą zmiane w Virgin,

oby to się zmieniło na lepsze bo jak tak dalej będzie to Virgin zamiast zyskać klientów zacznie ich tracić, chyba że ludzie poczekają z nieaktywnymi kartami sim aż zmieni się prezes Virgin
 #832373  autor: everymen
 31 paź 2015, 13:15
iPlus pisze:Virgin spotkało wielkie nieszczęście - że prezeską jest harfistka, zawodowa prezeska gazowa z Orange, jej rządy na nic dobrego nie wskazują, więc trzeba teraz uważać na każdą zmiane w Virgin, oby to się zmieniło na lepsze bo jak tak dalej będzie to Virgin zamiast zyskać klientów zacznie ich tracić, chyba że ludzie poczekają z nieaktywnymi kartami sim aż zmieni się prezes Virgin
Moim zdaniem przesadzasz iPlus. Od kilku postów siejesz niepotrzebny defetyzm, dotyczący tego jaka straszna rzecz stanie się wszystkim korzystającym obecnie "Bez Kompromisów", jeśli przejdą do #Freemium:)
Co do kondycji samego Virgin to fakty są następujące:
- jedne z najlepszych ofert No Limit na rynku, które wyznaczają trendy innym operatorom;
- rewolucyjna oferta #Freemium;
- solidna i zgrabna kampania reklamowa;
- solidna pozycja i wizerunek;
- konsekwencja w dążeniu do zwiększenia bazy klientów.
Praktyka z "promocjami" w przypadku Virgin mobile jest już stałym elementem i jak do tej pory, nigdy nie skończyła się zmianą na wcześniejsze gorsze warunki, a wręcz przeciwnie.
Moim zdaniem oferta #Freemium została solidnie przemyślana i obliczona. W globalnym rozrachunku może nie przynosić strat, a nawet generować wymierne zyski. Nie sądzę, żeby była wymyślona tylko i wyłącznie w celu "wrobienia" garstki posiadaczy archaicznej BK 2012 albo w celu sztucznego i krótkotrwałego zwiększenia puli klientów. Tam nie siedzą debile, a sama Pani Prezes nie ma władzy absolutnej. Na pewno sobie zdają sprawę, że klienci ofert prepaidowych są mocno świadomi i mocno kapryśni:) Każdy nieprzemyślany ruch w złą stronę może przynieść potężną falę migracji do innych operatorów.
To jest moja analiza i oczywiście mogę się mylić:) Na jej podstawie dziś w nocy przechodzę z BK do #Freemium z pokaźną skarbonką i cokolwiek się stanie, wyjdę na tym ruchu na plus. A czas pokaże, kto miał rację i kto będzie się bił w pierś:P
 #832383  autor: Maks SIM
 31 paź 2015, 14:16
ooo matko.... te reklamówki to jakiś horrrorrrr :)
To ma być przemyślana strategia z takimi reklamami ?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 14:20 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832385  autor: forum_tg
 31 paź 2015, 14:19
Maks SIM pisze:Po 6 mies. następuje samoczynna dezaktywacja pakietu #Freemium
Każda aktywacja pakietu #Freemium przedłuża ważność numeru konta o kolejne 12 mies.
A jak jest liczone te 6 miesięcy? przykładowo niech to będzie dzień ze środka miesiąca, np. 11.11.2015, to usługa zostanie wyłączona w dniu 10.05.2016? W regulaminie jest tylko info 6 miesiącach, a w pakietach podają ilość dni (czyli odnawia się po 30 dniach)
everymen pisze: Co do kondycji samego Virgin to fakty są następujące:
- jedne z najlepszych ofert No Limit na rynku, które wyznaczają trendy innym operatorom;
- rewolucyjna oferta #Freemium;
- solidna i zgrabna kampania reklamowa;
- solidna pozycja i wizerunek;
- konsekwencja w dążeniu do zwiększenia bazy klientów.
AD.1
na pewno weszli ostro z ceną 29 zł na no-limit i popsuli konkurencji humory! zyskali tym sporo klientów (mówię z perspektywy znajomych ile w krótkim czasie przeszło), ale jak już inne sieci dają podobne ceny to część wraca, np. do Play ze względu na zasięg 4 sieci, a cena jest 5 zł większa.
ad. 2
na tą chwilę super sprawa, w tym dla starszych osób i bardzo małych dzieci, nic nie płacą mają stały dostęp do telefonu, kontakt z rodziną itd.
ad.3
reklama - dla mnie słaba
ad.4
raczej pozycję to oni dopiero tworzą!
ad.5
masz rację walczą ostro o klientów i idą w dobrą stronę. Swoim działaniem teraz, przypominają mi sieć Play sprzed kilku lat, gdzie klient był bardzo ważny.
 #832386  autor: everymen
 31 paź 2015, 14:20
cyanoone pisze:
everymen pisze:- solidna i zgrabna kampania reklamowa;
Nie zgadzam się z tym, że zgrabna.
Obrazek.
O gustach ciężko dyskutować:P Poza tym wyrwane z całościowego kontekstu... Ok, może nieco brzydkie i przerażające:) Nie wpływa to jednak na całokształt kampanii, która w przeciwieństwie do początkowej debilno-gimbazowej, jest bardziej uniwersalna:P
 #832389  autor: everymen
 31 paź 2015, 14:27
tomektg pisze:ad. 2
na tą chwilę super sprawa, w tym dla starszych osób i bardzo małych dzieci, nic nie płacą mają stały dostęp do telefonu, kontakt z rodziną itd.
Moim zdaniem nie tylko. Atrakcyjna również dla szerszego grona klientów, ze względu na dosyć atrakcyjne pakiety "pół darmo"
tomektg pisze:ad.3
reklama - dla mnie słaba
Tak jak napisałem wcześniej. Kwestia gustu:)
tomektg pisze:ad.4
raczej pozycję to oni dopiero tworzą!
Ze wszystkich MVNO największa rozpoznawalność i pozycja. Nie porównuję do pozycji operatorów MNO.
 #832390  autor: Maks SIM
 31 paź 2015, 14:29
tomektg pisze:A jak jest liczone te 6 miesięcy? przykładowo niech to będzie dzień ze środka miesiąca, np. 11.11.2015, to usługa zostanie wyłączona w dniu 10.05.2016? W regulaminie jest tylko info 6 miesiącach, a w pakietach podają ilość dni (czyli odnawia się po 30 dniach){...}
To 6 mies. jest liczone dokładnie od daty aktywacji, czyli w tym wypadku od 11.11.2015
i tak jak piszesz będzie wyłączona ok 10.05.2016
everymen pisze:Tak jak napisałem wcześniej. Kwestia gustu:)
{....}O gustach ciężko dyskutować:P Poza tym wyrwane z całościowego kontekstu... Ok, może nieco brzydkie i przerażające:) Nie wpływa to jednak na całokształt kampanii, która w przeciwieństwie do początkowej debilno-gimbazowej, jest bardziej uniwersalna:P
To jednak nie jest kwestia gustu, bo takie reklamy trafiają podprogowo na negatywny odbiór.
Moim zdaniem te reklamy nie były robione i zatwierdzone przez speców od reklamy, a do profesjonalizmu to jej daleko.Pozostaje nadal taka jak na początku-pewnie oszczędzają na firmach reklamowych :D
Wolę pooglądać PLUShowego misia:))
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 14:50 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832391  autor: forresty
 31 paź 2015, 14:41
mam takie pytanko. jestem trochę laikiem w tych kwestiach wiec chciałbym się dopytać zanim przeniosę numer do Virgin na freemium. Konkretnie chodzi mi o to jak łaczą się pakiety. Rozumiem że co 30 dni jest zerowane konto bo tak się zeruje freemium. Ale jak na początku nazwijmy to umownie "okresu rozliczeniowego" dostaję 30min darmowych to po wykorzystaniu np 10 min chcę dokupić pakiet. I z tego co zrozumiałem te pakiet dołącza się do tych darmowych minut. Jak dokupię 30 min to w połączeniu z 20 minutami darmowymi co zostały mam 50min. I teraz chcę dokupić jeszcze jeden pakiet 100 min. Załóżmy ze nic nie wykorzystałem z tych 50min i dokupuję 100. Razem będę mial 150 czy któryś z pakietów zostanie skasowany? Wydaje mi się że do czasu resetu Freemium wszystko się sumuje i w czasie resetu wszystko się zeruje. Chyba tak to wygląda?
Kolejna sprawa. jak już mam te (łącznie) 3 pakiety to moge sprawdzić jakimś kodem lub na www ile minut mi zostało do końca? Pakiet złotówek na koncie łatwo mogę sprawdzić ale chodzi mi o minuty w ramach freemium i Półdarmo.
generalnie co ewentualnie polecilibyście w okolicach 200min (stacjonarne i komórkowe) za jakieś niewielkie pieniadze choc przy 19zł za no-limit to juz nie ma chyba czego szukać , ale może coś jest poniżej tej ceny i oferuje ok 200min?
Aha - i kiedy się zeruje freemium - to jest jakiś stały dzien dla wszystkich czy każdemu liczy się od dnia aktywacji 30 dni?
 #832395  autor: bazooka
 31 paź 2015, 14:47
Trzy zdania mojego komentarza, dlaczego NIE skorzystam:
1. nie przeniosę z BK, bo wątpliwa jest konstrukcja oferty dezaktywującej usługę Freemium po 6 miesiącach - skoro każdy ma możliwość jej wyłączenia na 3 dni przed końcem ważności pakietu - dlaczego ma się to automatycznie wyłączyć po sześciu :?: Po odpowiedź merytoryczną pisałem do Virgina (trzykrotnie), nie doczekałem się jakiejś sensownej odpowiedzi.
2. brak zasięgu Plusa oznacza też, że nie przeniosę tam numeru np z Klucza;
3. zniesienie w VM, od czasu oferty #WSZYSTKO, gołej stawki 19gr/min jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe, w szczególności w takiej ofercie jak #FREEMIUM (oddzielnej w zasadzie do oferty #WSZYSTKO) budzi moją wątpliwość i dezaprobatę.
P.S.
Jakoś o te zgody marketingowe się nie martwię, ale te 3 powyższe punkty dla mnie przekreślają na chwilę obecną FREEMIUM.

Żeby postem podtrzymać dyskusję, choć nie minął jeszcze miesiąc to bardzo ciekawią mnie faktycznie zasady aktywacji pakietów minutowych poza darmowymi 30minutami. Dajmy na to pakiet nolimitu 19zł - jak może to wzbudzić czyjeś zainteresowanie skoro np włączony po wykorzystaniu darmowych 30minut będzie działał tylko do końca tych 30dni. Czy jest jakieś uzasadnienie na godzenie się na te tematy marketingowe i korzystania z takiego pakietu np przy ofercie RBM Energy :?: Krótko mówiąc ciekawi mnie czy czasami te pakiety minut nie będą działały dłużej lub nie da się ich wydłużyć (zsumować) kolejnym pakietem... np aktywuje nolmit za 19zł a potem wydłużam to pakietem za 3zł na następne 30dni ostatniego dnia ? ...jak ktoś to przetestuje proszę o podzielenie się tą informacją.
EDIT
...o widzę, że kolegę przede mną też dręczą podobne pytania :)
  • Strona 11 z 48
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 48
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 48