DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 111
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 111
 #832887  autor: Maks SIM
 02 lis 2015, 23:12
a dlaczego żart :D
blacQ1 zasugerował, że chce przenieść numer do KluczMobile to podałem numer do BOK Klucz,
żeby się dowiedział jak procedura przeniesienia numeru wygląda.. to wcale nie jest śmieszne:D
Tutaj nie żartujemy, tylko pomagamy jak ktoś się pyta ......

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832890  autor: bazooka
 02 lis 2015, 23:33
Ależ kolego, co to za pomoc... gdzie jest Twoja odpowiedź na pierwsze pytanie, które zawiera błąd merytoryczny (cyan, już to skwitował)... Poza tym po co kierować człowieka do dzwonienia na BOK skoro zakładasz, że jesteśmy po to by pomóc? To pomóż, wskaż odpowiedni link... https://klucz.net/TransferNumber ...oraz poinformuj, że żaden kontakt telefoniczny nie jest potrzebny.
P.S.
Oczywiście numer u obecnego operatora musi być zarejestrowany na dokładne dane wnioskodawcy.
 #832891  autor: Maks SIM
 02 lis 2015, 23:41
bazooka pisze:oraz poinformuj, że żaden kontakt telefoniczny nie jest potrzebny.
Mylisz się....Każdy , kto coś robi z numerem zasięga najpierw informacji u źródeł, a nie tylko z linku do formularza. To, że Ty nie lubisz rozmawiać z BOK to nie znaczy, żeby innym odradzać rozmowę informacyjną w sprawie przeniesienia numeru.
black01 może sobie zadzwonić i się zapytać, co go interesuje i czego nie wie...
Mogłeś ten link od razu podać, a nie nabijać się w/g Ciebie "ze złego merytorycznie" zapytania kolegi black01.
My tutaj na Forum nie przeniesiemy numeru i nie wypełnimy za kogoś formularza.
I proszę nie twórz kolejnego konfliktu na forum.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2015, 17:21 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #832915  autor: bazooka
 03 lis 2015, 06:54
Jak wszyscy zapewne zdążyli zauważyć kolega wyżej nie potrafi, nie chce, nie jest wstanie nic nikomu przyznać...
Uzupełniając więc: Po zapoznaniu się z ofertą i po podjęciu decyzji można przenieść numer według podanego wyżej opisu i formularza.

@blacQ - odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: nie musisz dzwonić nigdzie jeśli nie chcesz. Nurtujące Ciebie pytania możesz zawsze zadać mailowo każdemu operatorowi. Szybkość i rzetelność odpowiedzi na tak zadane pytanie drogą internetową daje Ci obraz jak funkcjonuje operator, tymbardziej jeśli tak jak Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., nie ma On swoich salonów naziemnych, to bardzo ważne by zaufać operatorowi MVNO.
Jak zobaczyłem Twój post naprawdę pomyślałem, że żartujesz - czy nie wiesz, że migrację między taryfami mogą odbywać się krótkim kodem i poprzez infolinię tylko w obrębie jednego operatora? Czy wiesz, że Klucz jest operatorem korzystającym tylko z zasięgu Plus GSM?
Polecam krótką lekturę: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/MVNO
 #832942  autor: blacQ1
 03 lis 2015, 09:00
Maks ,ja nie chcę tworzyć konfliktów na fora ,lecz chcę ,chciałem dowiedzieć się ,czegoś ...



bazooka dzięki serdeczne za wytłumaczenie no i podanie linka

PS chcę ,aby panował spokój
POZDRAWIAM!
 #833018  autor: Niezgodna7
 03 lis 2015, 17:14
Hello
:- D
A czy w Kluczu będą święta..?
Czy jedziemy z tą samą prędkością przez rok cały?
;- )
...najlepiej bez świąt - na stałe pakiet 5oo' obniżcie z tych 3o zł
...na 20zł.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #833039  autor: Maks SIM
 03 lis 2015, 19:13
bazooka pisze: @blacQ - odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: nie musisz dzwonić nigdzie jeśli nie chcesz. Nurtujące Ciebie pytania możesz zawsze zadać mailowo każdemu operatorowi. Szybkość i rzetelność odpowiedzi na tak zadane pytanie drogą internetową daje Ci obraz jak funkcjonuje operator {......}
Telefonicznie można szybciej uzyskać potrzebne informacje, mailowo ustawowo można czekać 30 dni.
I tak doradzasz.. ktoś ma czekać ... i czekać
informacja telefoniczna jest natychmiastowa: pytanie -> odpowiedz
telefonicznie: łatwiej, szybciej i sprawniej, zawsze można o coś dopytać od razu w rozmowie.
Oczywiście formalności i wypełnianie formularza już przez stronę www.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #833041  autor: Rebeliant
 03 lis 2015, 19:18
Maks SIM pisze:Telefonicznie można szybciej uzyskać potrzebne informacje, mailowo ustawowo można czekać 30 dni.
Ja wystosowałem do KM kilka e-mailów i odpowiedź miałem najpóźniej następnego dnia. Zwykle w telefonicznym BOK pracują osoby niekompetentne, ale nie w przypadku Klucza. I proszę Was, skończcie już z rozmywaniem tematu.
 #833078  autor: Maks SIM
 03 lis 2015, 21:36
To nie chodzi o rozmywanie tematu, tylko o niewytłumaczalne i złośliwe odradzanie przez użytkownika bazoka kontaktu z BOK KluczMobile.
Myśle, że miłe konsultantki z BOK KluczMobile nie będą takim postępowaniem bazoki ucieszone.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #833088  autor: Niezgodna7
 03 lis 2015, 22:17
Też uważam, że mimo możliwości przedłużania pakietu 5oo' jego cena stała się przestarzała, ledwo gonią Pomarańczę... więc wracam częściej do niewygody, ale tańszej (+ stacjonarne bo nie zabrali)
A przez tyyyle lat - nikt jeszcze nie daje tańszych minut! zgrozaaaa! (niż Pomarańcza)
sim Klucz zostawię - to zawsze alternatywny Op, dzięki któremu awaryjnie zdzwonię się z innymi.
PS.
eS. hihihi... w końcu straciłeś swoje minuty - a miałeś tak wszystko wyliczone autoponastawiane
;-)
Ja nastawiam kalendarz, daję 29dni - i nie da się spóźnić.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #833097  autor: Niezgodna7
 03 lis 2015, 22:55
eS.
Bez przesady z tym ,,bawi nieszczęście"
Sytuacja i dawne rozmowy ntt to spowodowały, że tak to ująłem, może ciut niefortunnie...
PS. kurcze, kilka sekund..?! myślałem, że co najmniej kilku godzin.
PS. 2.
oj nie nie! żadnych fremium virginiów!

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #833120  autor: bazooka
 04 lis 2015, 06:34
Ka. po części masz rację, z tym 'żadnych virginów', tylko pamiętaj mam duala, i dodatkowy numer do cięcia kosztów :-)
 #833254  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2015, 15:00
Szkoda, że w trochę emocjonalnym kierunku idzie ta dyskusja. Niepotrzebnie.
Bazooka: mniej emocji i będzie super. Ale w kilku kwestiach się z Tobą nie zgodzę.

> BOK: Akurat BOK w MVNO naprawdę jest kompetentny. Są od tego, żeby udzielić informacji i pomóc. Jeśli nie masz do nich zaufania, zawsze są inne metody.
> Oferta: krajowa - średnia, lecz jeśli ktoś ma wyśrubowane wymagania - MB, rozmowy - Klucz jest bardzo dobry, szczególnie, gdy pakiety MB są teraz z bezpiecznym lejkiem.
Zagraniczna oferta (połączenia międzynarodowe) - tutaj jest walka z Lycamobile, która ogólnie jest gorzej zorganizowana niż Klucz (Lyca próbują być niezależni od Plusa). O korzyść ofert nie będę się wypowiadam - nie dzwonie za granicę.
> Nowe opcje: w Kluczu nie liczyłbym na nowe opcje, MVNO są biedne i też liczą budżet, aby cokolwiek zorganizować. To też przekłada się na liczbę klientów. Ale nie oszukujmy się, większy sukces mają sieci działające na Playu, bo trafiają na bardziej uniwersalną grupę docelową (rozmowy+SMS+MB/GB).
Zmiana podejścia Klucza i szersza promocja mogłaby pomóc sieci, a tak to będzie stagnacja.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #833255  autor: cyanoone
 04 lis 2015, 15:11
I do tego jeszcze promocje doładowań. Klucz cześć oferty powinien skopiować od Lajt mobile, w szczególności ten pakiet za 21 zł (no limit rozmów i smsów).

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #833257  autor: jutek
 04 lis 2015, 15:42
bazooka pisze:Teoretycznie, Ka. - swoje skorzystałem - to było wtedy 4. przedłużenie. Aplikacja Auto SMS zamiast zadziałać, dała sam komunikat - zorientowałem się po godzinie, czy dwóch ale wysłałem USSD przed czasem, jednak aktywacja nastąpiła sekundę czy 3 po. Brak chęci przywrócenia minut potraktowałem jako konsumpcyjne podejście do klienta, a nie stawienie się do niego frontem.
Podejrzewam, że technicznie są tak mocno uzależnieni od Plusa, że nawet gdyby chcieli to nie mogliby tych minut przywrócić. Pamiętam, że po wprowadzeniu pakietów minut na początku sami nie wiedzieli jak one będą się zachowywać i czy wykupienie kolejnego będzie przedłużało ważność dotychczasowego, dopiero w praktyce to wyszło, czyli zachowanie systemów Plusa rządzi w tych kwestiach.
 #833293  autor: bazooka
 04 lis 2015, 18:33
Karlos20 pisze:Bazooka: mniej emocji i będzie super.
A mogę być chociaż szczery? Bo jeśli tak to Twoja uwaga nie jest godna Moderatora forum - jest wycieczką osobistą, którą mam głęboko...
Karlos20 pisze:Ale w kilku kwestiach się z Tobą nie zgodzę.
...
Zmiana podejścia Klucza i szersza promocja mogłaby pomóc sieci, a tak to będzie stagnacja.
Hmmm - nie wiem co napisać, niby się nie zgadzasz z czymś, w całej wypowiedzi może dwa sformułowania inne niż moje, a na koniec konkluzja zbliżona do moich wywodów :?
jutek pisze:Podejrzewam, że technicznie są tak mocno uzależnieni od Plusa, że nawet gdyby chcieli to nie mogliby tych minut przywrócić.
Chciałbym by mogli, ale musisz zdawać sobie sprawę, że to nie jedyne wyjście... podam taki przykład: Orange bez lejka...przychodzi o północy sms, że skończył się pakiet danych - czytasz go rano...potem logujesz się a tu 0zł na koncie...a wczoraj było 107zł. Oczywiście wku.... się, ale potem piszę (w imieniu ciotki) zgłoszenie... co robi Orange (tak znienawidzony op za brak lejka i za samą pomarańcz) - stwierdza, że rozliczenie odbyło się prawidłowo, ale...oddadzą kasę (całe 100pare złotych) tylko potrącą 2zł za 200MB pakiet na 24h, by mogli z tego te sesje nocną rozliczyć.
Można? Można.
Nie jestem chytry, czasem liczą się chęci - starczyłby pakiet 50minut na pocieszenie.
Chyba, że jest jednak tak:
Karlos20 pisze:MVNO są biedne i też liczą budżet
...ale w takim razie to kto chce ze mną MVNO założyć, ja też jestem biedny? :)
I takim rozluźniającym zdaniem chciałbym zakończyć swoje wywody i zaprosić pracownika Klucza do wypowiadania się o przyszłości sieci w ramach oferty krajowej oraz by potwierdził lub zaprzeczył, że po odświeżeniu swojej strony wprowadzi możliwości kontroli pełnej nad kontem, m.in. załączania pakietów... apka nie jest jak na razie do tego potrzebna... :?:
 #833301  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2015, 19:05
bazooka: tym razem przegiąłeś, moderator forum również ma prawo się wypowiadać, jeśli to kwestionujesz, zgłoś to do Admina. Zjechałem Ciebie, bo wypowiedzi Twoje są za bardzo emocjonalne. A to rodzi konflikty. Nie o to nam chodzi. Można swobodnie zachwalać i krytykować oferty Klucza czy innych sieci/produktów, ale nie atakować osobiście samych userów.

I nie spieraj się, że MVNO są biedne. Taka jest prawda. Tylko dzięki umowom z operatorami z Plusem i Playem (bo tylko w tych sieciach jest najwięcej MVNO), są trzymani TECHNICZNIE przy życiu. Te sieci to bunt dla stałych i zacementowanych taryf u Wielkiej Czwórki, ale i dodatkowe wpływy. Zobacz na VIRGIN. Mają najwięcej ludzi ze wszystkich MVNO. Dlaczego? Bo mają ofertę, dobre relacje z Play i kasę z kredytów, które się kończą. Sama prezes mówiła, że będą rentowni za 2 lata.
Tak się składa, że moim zdaniem to właśnie KLUCZ jest trzecim MVNO z dobrą sytuacją ofertową i techniczną oraz w obsłudze klienta.
A jeśli chodzi o panel obsługi klienta przez Internet, to i tak coś tam mają w Kluczu. Dla porównania sieć "Rydzyka" <<w NASZEJ rodzinie>> (na wyświetlaczu pisze "NASZA"), która działa również na zasięgu i platformie billingowej PLUSA - NIE MA jakiejkolwiek obsługi przez Internet - tylko kodami i przez konsultantów. Więc proszę nie opowiadać głupot.
Pozdrawiam, Karol

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #833312  autor: Rosolak
 04 lis 2015, 19:52
Podziwiam Cię bezoka. Nie pasuje Ci większość userów (bo zwolennicy Playa), moderatorzy (najpierw Divhashmorex, a teraz Karlos). Dziwię się, że nadal tu jesteś, tym bardziej, że czujesz się poniżany.:mrgreen: Bez napinki, szczery podziw :!:

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
  • Strona 72 z 111
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 111
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 111