DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 48
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 48
 #833053  autor: everymen
 03 lis 2015, 20:00
molibden pisze:Słuchajcie, a dla Freemium jest jakas opcja zeby dostać jakiś bonus przy doładowaniu albo gdzieś kupić tańsze doładowanie? Chodzi mi o legalne źródło a nie firmy które niby zarejestrowane za granicą a działają w PL i nie płacą vat przez co potencjalnie ja witam się z US jak zacznę od takich kupować.
Oprócz wspomnianych sklepów i allegro, raczej nie ma możliwości kupienia doładowania taniej. Osobiście korzystałem z tych opcji, ale namawiać Cię nie będę, bo sytuacja prawna jest niejasna.
 #833058  autor: molibden
 03 lis 2015, 20:18
Wiesz... nie chodzi mi o moralne rozterki tylko wizję narobienia sobie problemów przez głupie parę złotych . I też nie to ze nagle zapukają mi do drzwi o 6 rano bo nie sądze zeby ktoś siedział od rana do nocy i śledził kto nie zaplacil podatku od doładowania za 4zł, tylko przy jakiejś kontroli w innej sprawie zrobią skany kont bankowych i wtedy jeszcze ci za głupie doładowania narobią ci bałaganu. już raz miałem wizytę na dywanie Skarbówki.. Dziękuje ;-)
Myślałem że da się jednak gdzieś znaleźć jakieś bonusy. Sam siedze jeszcze w BKompromisów i mam 50% a że mało dzwonię to i mi to bardzo pasuje.
 #833100  autor: iPlus
 03 lis 2015, 23:45
jak sytuacja prawna jest niejasna to zawsze urząd skarbowy interpretuje przepisy na korzyść państa, a nie podatnika, więc lepiej trzymać się od tego z daleka, a bardziej korzystać z rozwiązań przez które nie będzie problemów,

zresztą nie ma na co narzekać jeśli to opcja darmowa :)
 #833116  autor: molibden
 04 lis 2015, 05:23
jak sytuacja prawna jest niejasna to zawsze urząd skarbowy interpretuje przepisy na korzyść państa, a nie podatnika, więc lepiej trzymać się od tego z daleka, a bardziej korzystać z rozwiązań przez które nie będzie problemów,
No to akurat się zmieniło w odwrotną strone :-), ale nie jestem pewien czy ta sytuacja jest niejasna. Ona dla mnie jest jasna. Firma zarejestrowana za granicą, ale de facto działajaca w Polsce nie placi Vat i towar sprzedaje z zagranicy. Normalnie nabywca winien cło (jeśłi to poza UE ) i Vat. Te firmy w opisach aukcji czasem sugerują że to rezydent kraju na terenie którego wykupiona została usługa ma sprawy podatkowe na głowie a oni rozliczają się w kraju w którym zarejestrowana jest firma. Ergo firma nie płaci Vat a towar sprzedany jest w PL więc Vat ktoś musi zapłacić bo to jakby wprowadzić nowy towar do obiegu.
Kończąs off topic - słuchajcie - a jak jest z właczaniem pakietów Półdarmo? Można to robić z panelu www? BO ja nie mam tej taryfy i nie mam takiej opcji widocznej i mam tylko pakiety dla mojej taryfy. Normalnie można wejść w swój panel i przez swoje konto kupić i aktywować taki pakiet nie mając telefonu w ręce? Pytam się bo to opcja wbrew pozorom ważna dla tych którzy chcieliby przenieść tam tel rodzinie i osobom starszym które nie bedą pamietały o wpisaniu kodu. Prawdopodobnie jest taka możliwosć jak przy reszcie pakietów, ale wolę się dopytać.
A druga sprawa to jak wygląda w Virgin sprawa przepisania numeru na inną osobę? Po zarestrowaniu numeru i utworzeniu konta to wystarczy w panelu wpisać swoje dane w miejsce dotychczasowego właściciela czy trzeba do nich jakieś pisama wysyłać?
 #833118  autor: everymen
 04 lis 2015, 06:21
molibden pisze:Kończąs off topic - słuchajcie - a jak jest z właczaniem pakietów Półdarmo? Można to robić z panelu www? BO ja nie mam tej taryfy i nie mam takiej opcji widocznej i mam tylko pakiety dla mojej taryfy. Normalnie można wejść w swój panel i przez swoje konto kupić i aktywować taki pakiet nie mając telefonu w ręce?
Tak, dokładnie tak to można zrobić, z poziomu przeglądarki albo aplikacji (na Twoim telefonie, kiedy numery które chcesz obsługiwać, masz podpięte pod swoje konto)
molibden pisze:A druga sprawa to jak wygląda w Virgin sprawa przepisania numeru na inną osobę? Po zarestrowaniu numeru i utworzeniu konta to wystarczy w panelu wpisać swoje dane w miejsce dotychczasowego właściciela czy trzeba do nich jakieś pisama wysyłać?
Masz dwie możliwości. Na Twoim koncie wybierasz opcję "Zmień dane" i tam wpisujesz co trzeba. Druga opcja - usuwasz numer ze swojego konta, a dana osoba rejestruje ten numer na nowym koncie (na swojego maila i dane). Wszystko odbywa się online.
 #833119  autor: molibden
 04 lis 2015, 06:29
Tak, dokładnie tak to można zrobić, z poziomu przeglądarki albo aplikacji (na Twoim telefonie, kiedy numery które chcesz obsługiwać, masz podpięte pod swoje konto)
super. dzięki
 #833133  autor: KR2615
 04 lis 2015, 08:11
everymen pisze:Masz dwie możliwości. Na Twoim koncie wybierasz opcję "Zmień dane" i tam wpisujesz co trzeba. Druga opcja - usuwasz numer ze swojego konta, a dana osoba rejestruje ten numer na nowym koncie (na swojego maila i dane). Wszystko odbywa się online.
I taka "rejestracja" numeru wystarczy, zeby go przenieść?
 #833135  autor: molibden
 04 lis 2015, 08:19
I taka "rejestracja" numeru wystarczy, zeby go przenieść?
W sumie dokonujesz tego z poziomu konta. Konto jest weryfikowane i musisz znać hasło więc w sumie to by chyba wystarczyło. Ostatnio dodawałem do danych numer dowodu. Poszło bez problemu. No przyznaję, to tylko aktualizacja a nie przerejestrowanie
 #833150  autor: everymen
 04 lis 2015, 09:09
VIP-Card pisze:I taka "rejestracja" numeru wystarczy, zeby go przenieść?
Tak, powinna. Najważniejszy jest PESEL. Można też dodać numer dowodu osobistego. Przed przeniesieniem najlepiej dla świętego spokoju zadzwonić do CMOK i sprawdzić czy wszystkie dane są w systemie i czy są prawidłowe. Pomoże to zaoszczędzić problemów na kolejnych etapach przenosin.
 #833154  autor: everymen
 04 lis 2015, 09:27
Odnośnie smsów reklamowo/informacyjnych w #Freemium. Tak wygląda obecny harmonogram: czwartego dnia od aktywacji przychodzi sms dotyczący pakietów #PółDarmo zaczynający się "Jeżeli wykorzystasz darmowe minuty...". Następnie 7 dni później przychodzi kolejny, również dotyczący pakietów dodatkowych zaczynający się "W ramach #Freemium możesz dokupić..."
Do tego dochodzić będą smsy informujące o aktualnych promocjach, tak jak było w przypadku pakietu 1 GB za 2 zł.
Podsumowując, do tej pory w okresie 15.10. - 04.11. pojawiły się 3 smsy reklamowo/informacyjne:)
 #833307  autor: dan7
 04 lis 2015, 19:38
Witam Wszystkich. Właśnie dołączyłem do Waszego Klubu Mobilnej Dziewicy aktywując na starej karcie syna Freemium. Każdy darmowy bonusik jest dobry, a tu są 3. Znacie jakieś telefony na 3 simy ;-) ?

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #833320  autor: dan7
 04 lis 2015, 20:45
@szunaj dzięki ! Jest nawet do kupienia za 8 stówek. Specyfikacja w miarę. Miałbym na Orange, T-Mobile vel Play i Wirgin Mobile.

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #833324  autor: kowal2200
 04 lis 2015, 21:21
Nawet 649 brutto z fakturą VAT na aledrogo, sam się kiedyś nad nim zastanawiałem.
 #833330  autor: Maks SIM
 04 lis 2015, 22:26
xander21 - już jesteś szczęśliwym posiadaczem #FREEMIUM :) ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #833332  autor: iPlus
 04 lis 2015, 22:48
xander21 pisze:Potwierdzone - po przeniesieniu numeru VM daje gratis 5zł na koncie :)
dalej Virgin wymaga kopi dowodu osobistego, żeby przenieść numer ?
  • Strona 15 z 48
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 48
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 48