DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 78 z 205
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 205
 #833947  autor: iPlus
 08 lis 2015, 13:47
sprawe doładowań w firmach takich jak napisałeś może załatwić dział księgowy, doładowanie z konta bankowego z fakturą i od razu mają gotowe dokumenty, wystarczy tylko wydrukować do pdf a z niego do papieru,

w biznesie można mieć więcej numerów, np jeden w sieci z salonami żeby zawsze wszyscy mogi się dodzwonić i żeby móc dzwonić, a drugi numer może być do przenoszenia po różnych sieciach, jeśli są minimum dwa numery to zawsze któryś z nich działa i nie straszne wtedy przenoszenie numeru czy chwilowy brak korzystania z drugiego numeru :)
 #833958  autor: xander21
 08 lis 2015, 14:17
iPlus pisze:sprawe doładowań w firmach takich jak napisałeś może załatwić dział księgowy, doładowanie z konta bankowego z fakturą i od razu mają gotowe dokumenty, wystarczy tylko wydrukować do pdf a z niego do papieru,

w biznesie można mieć więcej numerów, np jeden w sieci z salonami żeby zawsze wszyscy mogi się dodzwonić i żeby móc dzwonić, a drugi numer może być do przenoszenia po różnych sieciach, jeśli są minimum dwa numery to zawsze któryś z nich działa i nie straszne wtedy przenoszenie numeru czy chwilowy brak korzystania z drugiego numeru :)

Z drugiej strony, lepiej mieć 1 numer, bo jak ogłaszasz się w necie, to wpisujesz swój numer telefonu. Lepiej wygląda pojedyńczy numer niź dwa. :)
A jak klient trafi na ten nieczynny nr to może go to zniechęcić. I dwa numery aktywne to większy koszt.
 #833965  autor: iPlus
 08 lis 2015, 14:44
możesz mieć jeden numer do odbierania i go tylko utrzymywać,

drugi do aktywnego korzystania,

obydwa możesz podać na stronie netowej, wizytówkach, reklamach,

koszt niewielki, kombinacji minimum i pewność, że zawsze się klient dodzwoni na któryś numer, a dwa numery to nie tak dużo i nikt zawrotu głowy od nich nie dostanie :)

albo można podawać tylko numer do odbierania którego nie będziesz przenosił tylko utrzymywał do odbierania połączeń, a oddzwaniać możesz z drugiego który przenosisz tam gdzie jest korzystna oferta :)
 #834060  autor: molibden
 09 lis 2015, 07:48
Przyznam, że w tych komentarzach bawią mnie wielcy biznesmeni, który na 36h odcięci są od świata i klientów więc oczekują od Virgin rekompensaty. Pewnie w innych MVNO to też się może zdarzyć. Nie wiem jak Wy, ale gdybym prowadził jakiś solidny biznes, zwłaszcza taki który wymagałby ode mnie mobilności i solidności zasięgu to raczej nie przeszedłbym do żadnej z takich sieci, zwłaszcza jadących na Playu, żeby tylko zaoszczędzić parę albo kilkanaście złotych.
a czy przypadkiem nie dotyczy to głównie playowców? O ile pamietam w red bullu też były jakieś problemy z przenosinami z Play. Czy czasem Orange też nie pozwalało przejść z orange do nju początkowo? Coś mi się kojarzy ze były takie przeboje. Nie wiem jak w obrębie t-mobile bo w biedronce nie gustuję a to jedyny mi znany podoperator na tej sieci. O plusie nie mam pojęcia bo tam mam tylko Klucza i nigdzie się nie przenosiłem.
A co do numerów firmowych to generalnie firma powinna miec dwa numery . Wtedy można sie bawić w przenosiny a jak jest jeden to cóż... należy liczyć się z konsekwencjami.
Liczę że moje 2 numery pójdą bez problemu z platformy Orange.
 #834265  autor: xander21
 10 lis 2015, 11:20
A ja już 4 dni czekam na aktywację numeru. Ehh komuś się nie spieszy. Szkoda mi tylko tego numeru, był łatwy do zapamiętania i czysty.
Jak myślicie, czy mam domagać się rekompensaty w postaci jakiegoś bonusu extra za stracony czas, jeśli w końcu aktywują nr?
 #834277  autor: drozda
 10 lis 2015, 12:23
Hmmm , ten problem jest po przeniesieniu numeru ? Ja 4.11 wysłałem wniosek przez internet ze skanami dowodu - tego samego dnia wydrukowane dokumenty wrzucone do skrzynki pocztowej - 7.11 potwierdzenie otrzymania dokumentów a wczoraj SMS że przeniesienie z nju nastąpi 12.11 Szału nie ma zobaczymy pojutrze czy przeniesienie się uda ....
 #834281  autor: molibden
 10 lis 2015, 12:40
To daj znać jak poszło bo ja też złożyem wnioski i zabieram z nju ale im więcej czytam to zastanawiam się czy nie lepiej by było jednak kupić po prostu nowe startery Bo coś z tymi przenosinami ludzie za dużo problemów mają.
 #834300  autor: drozda
 10 lis 2015, 14:24
Ja chcę jeszcze skorzystać z programu STARS - do końca roku jak doładuje nowy numer to dostanę na główny drugie tyle :)
 #834315  autor: xander21
 10 lis 2015, 17:26
drozda pisze:Ja chcę jeszcze skorzystać z programu STARS - do końca roku jak doładuje nowy numer to dostanę na główny drugie tyle :)
Już koniec przecież programu stars? :)
 #834330  autor: Wulo
 10 lis 2015, 20:12
drozda pisze:Ja chcę jeszcze skorzystać z programu STARS - do końca roku jak doładuje nowy numer to dostanę na główny drugie tyle :)
Niestety, zamawianie kart do programu STARS II było możliwe tylko do 22.10.2015, a bonusowe doładowania zostaną tylko przyznane do 31.12.2015. Wycofali promocję nagle, aż się zdziwiłem. Pewnie za dużo chętnych i się przeliczyli czy coś.
 #834370  autor: drozda
 11 lis 2015, 09:18
Wiem ale ja mam 5 (teraz 4) czystych kart sim zamówionych przed likwidacją programu ...
 #834391  autor: obru
 11 lis 2015, 12:03
Jak to jest z ilością danych w pakiecie bez limitu? Na www jest 5 GB, w aplikacji 2 GB. Wcześniej było również 5.
 #834405  autor: xander21
 11 lis 2015, 13:07
obru pisze:Jak to jest z ilością danych w pakiecie bez limitu? Na www jest 5 GB, w aplikacji 2 GB. Wcześniej było również 5.
Jest w dalszym ciągu promocja i 5GB. :)
 #834444  autor: everymen
 11 lis 2015, 15:23
Z tego, co zdążyłem prześledzić na FP Virgin Mobile, nasilone problemy z przenosinami numerów zaczęły się na przełomie czerwca i lipca. Wychodzi na to, że może być to związane z wdrażaniem przez UKE nowej, zcentralizowanej platformy PLI CBD. Niby UKE twierdzi, że system działa stabilnie, ale jak widać nie do końca:(
https://www.uke.gov.pl/zmiana-techniczn ... row-16256#
 #834452  autor: Jakub
 11 lis 2015, 16:02
everymen pisze:Z tego, co zdążyłem prześledzić na FP Virgin Mobile, nasilone problemy z przenosinami numerów zaczęły się na przełomie czerwca i lipca. Wychodzi na to, że może być to związane z wdrażaniem przez UKE nowej, zcentralizowanej platformy PLI CBD. Niby UKE twierdzi, że system działa stabilnie, ale jak widać nie do końca:(
https://www.uke.gov.pl/zmiana-techniczn ... row-16256#
Masz racje, dlatego przenoszenie w tym czasie swojego numeru to niezbyt dobry pomysl. Zaczalem przenosic swoj drugi numer wiec dam znac czy byly problemy :)

692 XXX XXX: T-Mobile -> Play
729 XXX XXX: LycaMobile -> Virgin Mobile (18.11.2015)
 #834460  autor: pauvre
 11 lis 2015, 17:55
W moim przypadku, przeniesienie numeru z RBM na kartę dla mojej mamy odbyło się bez żadnych problemów. Wniosek złożony i dokumenty odesłane pod koniec października. W wybranym przeze mnie dniu - 9 listopada rano numer był już aktywny (w nocy nie sprawdzałem). Rano była od razu możliwość włączenia pakietu Freemium, a po dłuższej chwili, aktywacji przez aplikację oraz infolinię pakietu rozmów do wszystkich bez limitu za 19zł. To nie pierwszy numer przenoszony do Virgin i nigdy nie było z tym najmniejszych problemów. Również korzystam w tym przypadku z programu STARS do końca roku. Nie sprawdzałem na bieżąco, ale doładowanie za polecenie zasiliło mój numer po kilku, może maks. kilkudziesięciu minutach.
 #834464  autor: xander21
 11 lis 2015, 18:31
A gdzie zgłosić przedłużające się przeniesienie? VM jest bezradne. Ciągle to samo piszą, że robią co w ich mocy. :?
 #834466  autor: everymen
 11 lis 2015, 18:36
Xander21, cytując tekst z linka, który podpiąłem: "W przypadku wystąpienia problemów przy przenoszeniu numerów telefonów z wykorzystaniem systemu PLI CBD po dniu 26 czerwca 2015 r. informację o takich sytuacjach można skierować do UKE za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP (www.epuap.gov.pl), a także za pośrednictwem formularza kontaktowego (www.uke.gov.pl/formularz) zamieszczonego na naszej stronie internetowej, bądź tradycyjną formą, tj. pisemnie na adres Urzędu."
 #834467  autor: xander21
 11 lis 2015, 18:39
everymen pisze:Xander21, cytując tekst z linka, który podpiąłem: "W przypadku wystąpienia problemów przy przenoszeniu numerów telefonów z wykorzystaniem systemu PLI CBD po dniu 26 czerwca 2015 r. informację o takich sytuacjach można skierować do UKE za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP (http://www.epuap.gov.pl), a także za pośrednictwem formularza kontaktowego (http://www.uke.gov.pl/formularz) zamieszczonego na naszej stronie internetowej, bądź tradycyjną formą, tj. pisemnie na adres Urzędu."
Powiedz mi, dlaczego ja się mam domagać aktywacji numeru samodzielnie?
To nie powinno być w interesie VM, dałem im pełnomocnictwo. To oni muszą zrobić wszystko, aby się udało przeniesienie i klient był zadowolony. I to w trybie natychmiastowym, a nie ociągać się.
 #834472  autor: everymen
 11 lis 2015, 18:51
Xander, każdy sposób dobry, jeśli ma doprowadzić do szczęśliwego rozwiązania:)
Jakby nie patrzeć, nikomu tak nie zależy (oprócz Ciebie) jak Virgin, żebyś jak najszybciej się do nich przeniósł. Widocznie jest jakiś problem na linii Virgin->Play->platforma UKE->Twój stary operator. Nie mają przecież żadnego interesu w tym, żeby uczynić z Ciebie kolejnego wściekłego klienta.
  • Strona 78 z 205
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 205
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 205