DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 48
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 48
 #833352  autor: xander21
 05 lis 2015, 01:40
iPlus pisze:
xander21 pisze:Potwierdzone - po przeniesieniu numeru VM daje gratis 5zł na koncie :)
dalej Virgin wymaga kopi dowodu osobistego, żeby przenieść numer ?
Jak kolega wyżej mówi. Każda sieć wymaga dowodu.
Muszą wiedzieć, czy ty to ty :)
 #833949  autor: Maks SIM
 08 lis 2015, 13:50
Po lekturze wpisów ludzi na FB Virgin wychodzi, że dodatkowe pakiety nie są ważne 30 dni, tylko do daty kolejnego co-miesięcznego odnowienia #Freemium, nie fajnie to wygląda....

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #833952  autor: Remington
 08 lis 2015, 14:03
Od początku o tym informowali. Tak samo zresztą jest z pakietami w ofercie Wszystko. Ważność miesięczna jest tylko jak się nie jest w żadnej z ofert cyklicznych.
 #833953  autor: iPlus
 08 lis 2015, 14:04
Maks SIM pisze:Po lekturze wpisów ludzi na FB Virgin wychodzi, że dodatkowe pakiety nie są ważne 30 dni, tylko do daty kolejnego co-miesięcznego odnowienia #Freemium, nie fajnie to wygląda....
doradzałem,ostrożność z tą ofertą i eksprymentowanie na nowej karcie sim jeśli ktoś ma 2012 BK,

ciekawe co wyjdzie z tego freemium
 #833955  autor: Maks SIM
 08 lis 2015, 14:12
Na szczęście zachowałem SIM-ke z BK2012, mam FaktMobile z mnóstwem minut do wszystkich,
do playa mam SIM-ke z RWK i stanem darmowym - starczy:)
Sam pisałem na początku, ze mi szkoda BK2012 i się nie skusiłem jak do tej pory na #Freemium :)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, 12:12 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #833961  autor: iPlus
 08 lis 2015, 14:32
ja poczekam co będzie dalej z tego Freemium bo nie ma nic za darmo, okaże się może po nowym roku co się kryje za zgodami marketingowymi i darmowością
 #834445  autor: everymen
 11 lis 2015, 15:28
Bardzo Ci współczuję Xander1, bo sytuacja jest bardzo niekomfortowa. Trzymajmy się jednak tematu. Mamy osobny wątek o Virgin Mobile. Tutaj piszmy wyłącznie o pakiecie #Freemium. Proszę;)








Słownictwo everymen. Kultura obowiązuje na forum. Morvius
 #834446  autor: Maks SIM
 11 lis 2015, 15:31
Ależ trzymamy się jak najbardziej wątku, bo ludzie chcą przenieść numer do oferty #FREEMIUM i....zostają bez kontaktu ponad tydzień - zostawieni na lodzie przez Virgin
Ponieważ zrzuty ekranu okazały się za duże, zamieszczam jako przykład 1 zrzut Ekranowy,
oraz 2 linki, które są dokumentacją na forum problemów z przenoszeniem numerów do Virgin
Obrazek
Obrazek
PRZYKŁĄD 1
PRZYKŁAD 2
PRZYKŁAD 3
Forum telepolis.pl jest miejscem, gdzie ujawniamy zarówno pozytywy ja i negatywy ofert Operatorów.Telepoolis.pl nie jest własnością Virgin Mobile i wszelkim próbom oddziaływania na użytkowników w ujawnianiu prawdy mówimy STOP - to Forum publiczne, dzięki któremu informujemy też o Prawach konsumenckich.
Za okres nieaktywności numeru przysługuje rekompensata, o czym napiszę następnym razem.
Wszystkie nieprawidłowości związane z przenoszeniem numeru należy zgłaszać.
do >>>Urzędu Komunikacji Elektronicznej<<<
tel.infolinia 801 900 853 lub tel. 22 534 91 74
Od poniedziałku do piątku w godz. 8:15 - 16:15
Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
tel. (recepcja): 22 53 49 190
e-mail: [email protected]
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, 20:01 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 4 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #834465  autor: xander21
 11 lis 2015, 18:35
OK wracamy do fremium. Zastanawiam się nad tym, jak mi się skończy freemium 22 listopada, to: dostanę nowy pakiet do końca miesiąca? w regulaminie piszę, że pierwszy raz fremium ma wazność miesiąca, niezależnie od dnia. A co z drugim pakietem? musi się przecież wyrównać do pełnego miesiąca? nie może być przerwy kilka dni do początku miesiąca? :D
 #834474  autor: everymen
 11 lis 2015, 18:55
Szczerze mówiąc, ten fragment regulaminu jest dla mnie niejasny, ale myślę, że odpowiedź na Twoje pytanie będę znał z 14 na 15.11, kiedy skończy mi się pakiet:)
Dam znać.
 #834513  autor: xander21
 11 lis 2015, 22:43
Maks SIM pisze:xander21 sam pakiet #Freemium jest ważny 30 dni i w Twoim wypadku odnowi się automatycznie 23 listopada w nocy. Natomiast z pakietami dodatkowymi jest trochę inaczej...
chyba odpowiedz masz tutaj poniżej, czarno na białym:
Obrazek
o to Tobie chodziło ?
Chodziło mi o przerwę między 22 a końcem miesiąca. Po minięciu 30dni od aktywacji. Pewnie na te kilka dni freemium się aktywuje, żeby zachować ciągłość. :? Potem już poleci od pełnego miesiąca..
 #834514  autor: Maks SIM
 11 lis 2015, 22:55
xander21
w regulaminie trochę niefortunnie jest podane z datami 1 i 30- ale to są tylko przykłady miesięcznego obowiązywania #Freemium.
Możesz być spokojny- pakiet #FREEMIMUM odnowi się 23 Listopada u Ciebie i będzie ważny do 23 grudnia,potem ponownie się odnowi.
- obowiązuje 30 dni od daty aktywacji, a nie miesiąc kalendarzowy
(podaje potwierdzoną informacje po rozmowie z CMOK)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, 12:14 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #834516  autor: xander21
 11 lis 2015, 23:02
Maks SIM pisze:xander21
w regulaminie trochę niefortunnie jest podane z datami 1 i 30- ale to są tylko przykłady miesięcznego obowiązywania #Freemium.
Możesz być spokojny- pakiet #FREEMIMUM odnowi się 23 Listopada u Ciebie
- obowiązuje 30 dni od daty aktywacji, a nie miesiąc kalendarzowy (podaje potwierdzoną informacje po rozmowie z CMOK)
Myślałem, że musi się wyrównać z miesiącem kalendarzowym. O dzięki na info.
 #834531  autor: molibden
 12 lis 2015, 05:48
No jest mały haczyk. Regulamin mówi wyraźnie ze pakiet odnawia się co miesiąc czyli w każdym miesiącu licząc 30dni od resetu. Takim miesiącem który może wypaść z kalendarza jest zdaje się luty który ma 29dni a czasem mniej. Jeśli odnowienie pakietu nastąpiłoby 31stycznia to następne wypada jeśli dobrze liczę 1 marca. Dlatego też Virgin zastrzegło sobie prawo do skrócenia pakietu w takim wypadku i aktywacja nowego pakietu nastąpiłaby ostatniego dnia takiego miesiąca - czyli 28-29 lutego. Tak bedzie w tym roku jeśli komuś tak wypadnie i aktywuje fremium bodaj 1 stycznia :-). A poza tym to pakiety są ważne 30dni od aktywacji. I tyle
 #834536  autor: everymen
 12 lis 2015, 06:57
molibden pisze:No jest mały haczyk. Regulamin mówi wyraźnie ze pakiet odnawia się co miesiąc czyli w każdym miesiącu licząc 30dni od resetu.

Cały czas twierdzę, że ten fragment jest niejasny:) Twoje wyjaśnienie nie do końca to zmienia...
Takim miesiącem który może wypaść z kalendarza jest zdaje się luty który ma 29dni a czasem mniej. Jeśli odnowienie pakietu nastąpiłoby 31stycznia to następne wypada jeśli dobrze liczę 1 marca. Dlatego też Virgin zastrzegło sobie prawo do skrócenia pakietu w takim wypadku i aktywacja nowego pakietu nastąpiłaby ostatniego dnia takiego miesiąca - czyli 28-29 lutego.
W regulaminowym przykładzie jest dokładnie taka sytuacja i jest napisane, że kolejny pakiet jest przyznawany 1 marca, a nie 28/29 lutego:)
Tak bedzie w tym roku jeśli komuś tak wypadnie i aktywuje fremium bodaj 1 stycznia :-). A poza tym to pakiety są ważne 30dni od aktywacji. I tyle
Dlaczego po prostu nie są ważne zawsze 30 dni? Po co to rozróżnienie - 1 pakiet przyznawany jest na 30 dni, a kolejne co miesiąc?
 #834539  autor: molibden
 12 lis 2015, 07:29
Ale reset masz na koniec lutego i od godziny 0:00:00 pierwszego dnia marca masz nowy pakiet. Gdyby zaszła taka sytuacja że pakiet zostałby wykupiony przed początkiem lutego a reset wyznaczyłby się już w marcu (luty w tym roku ma 28dni) to ci zresetują 28lutego. Trzeba to jakoś na palcach policzyć. Wydaje mi się że tak należy rozumiec ten zapis "co miesiac" " : w każdym miesiacu musi być reset. Jest to dość pokraczna i abstrakcyjna konstrukcja przyznaję, ale innego sensu jej wprowadzenia nie widzę. Pakiety ważne są 30 dni i odstępstwa od tej regułu poza tym lutym to nie bardzo widzę chyba że jest coś jeszcze w regulaminie świadczenia usług, ale z regulaminu promocji nie ynika żeby zrównywali wszystkim pakiety na pierwszy dzien miesiaca po pierwszym 30-dniowym okresie po aktywacji
ps. Zresztą w tym regulaminie jasno jest napisane. pakiet odnowiony 31 stycznia jest ważny do 28/29lutego. gdyby zresetowano go 28 lutego to masz ważnosć 29dni a nie 30. Chyba że źle liczę te godziny i dni
 #834557  autor: faxior3
 12 lis 2015, 09:53
Mam karte z virgin, ktora uzywalem w wakacje. Konto wazne ale brak srodkow. Wytlumaczy mi ktos jak z tego skorzystac i co dzieki temu bede mial dokladnie? Poza telepolis nie mam dostepu do internetu;-)
 #834564  autor: Przemix
 12 lis 2015, 10:29
jak ktoś ma problem ze zrozumieniem ważności freemium i pakietów, to przyrównajcie to sobie do abonamentu z okresem rozliczeniowym na dany dzień miesiąca, z pakietami ważnymi do końca tego cyklu i nie sumującymi się, cała filozofia. Mechanizm prosty ale "oregulaminowanie" go trudne.
faxior3 pisze:Mam karte z virgin, ktora uzywalem w wakacje. Konto wazne ale brak srodkow. Wytlumaczy mi ktos jak z tego skorzystac i co dzieki temu bede mial dokladnie? Poza telepolis nie mam dostepu do internetu;-)
Wykorzystaj dostęp do pierwszej strony tego tematu
  • Strona 16 z 48
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 48
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 48