Użytkownik
xander21
Od starego operatora numer wyszedł, bo nie istnieje w ich bazie (play) tego dnia co miał być przeniesiony.everymen pisze:Xander, każdy sposób dobry, jeśli ma doprowadzić do szczęśliwego rozwiązania:)
Jakby nie patrzeć, nikomu tak nie zależy (oprócz Ciebie) jak Virgin, żebyś jak najszybciej się do nich przeniósł. Widocznie jest jakiś problem na linii Virgin->Play->platforma UKE->Twój stary operator. Nie mają przecież żadnego interesu w tym, żeby uczynić z Ciebie kolejnego wściekłego klienta.
Podzieliłbym rozwój Virgin Mobile na 3 etapy. 1 etap (sierpień 2012 - lipiec 2014) stonowana kampania reklamowa, target szeroki (z akcentem na młodych, aktywnych), najlepsza oferta na kartę (najlepsza stawka minutowa + bonus 50%), 2 etap (sierpień 2014 - wrzesień 2015) rewolucja! - target mocno sprofilowany: gimbaza, liczą się tylko pakiety zintegrowane, 3 etap (październik 2015 - teraz) kolejna rewolucja - pakiet #Freemium, znowu rozszerzenie targetu, niekoniecznie trzeba Gigabacię traktować literalnie, ale fakt jest taki, że oferta znowu jest bardziej uniwersalna. Możliwe, że w Virgin zorientowano się, że same nastolatki nie wystarczą, by osiągnąć oczekiwany pułap klientów i zysków;)molibden pisze:Virgin to generalnie ma od lat dziwną ofertę. Kampanie reklamowe wycelowane w młody 'elektorat' a oferta jak dla emerytów głównie. Najpierw 50% doładowania i w sumie jedne z najtańszych rozmów na rynku bez abo i pakietow a teraz no limit za 19zł i śmiesznie tanie pakiety minutowe. Może nie bez przyczyny pojawiła się gigababcia. Telefon od wnuczka jak znalazł.
Odkąd pamiętam - cokolwiek Virgin by nie zmieniał w swojej ofercie i jak bardzo by jej nie ulepszał zawsze znajdą się zwolennicy "teorii spiskowych", że firma idzie na odstrzał albo sprzedaż...Przemix pisze:Ja uważam, że freemium to desperacki sposób powiększenia bazy kart sim by wywindować cenę virgin mobile polska przed sprzedażą, obym się mylił.
Xander - gwarantuję Ci, że nikt, a tym bardziej VM nie robi Ci na złość. Przenoszenie numerów to proces informatyczny i chcąc nie chcąć zdarzają się błędy, czasem nie z winy użytkownika (tak samo jak Windows często przestaje odpowiadać nie z winy użytkownika tylko programu).xander21 pisze:Powiedz mi, dlaczego ja się mam domagać aktywacji numeru samodzielnie?
To nie powinno być w interesie VM, dałem im pełnomocnictwo. To oni muszą zrobić wszystko, aby się udało przeniesienie i klient był zadowolony. I to w trybie natychmiastowym, a nie ociągać się.
NIgdy nie słyszałem o takich smsach.molibden pisze:Czasem sobie myślę czy lepiej jednak nie kupować nowych numerów. Kiedyś była taka usługa co wysyłała esemesy powiadamiające o zmianie numeru. Jest jeszcze cos takiego ? Ile to kosztuje? A jak nie ma to jak alternatywnie wysłać takie esemesy?
Była usługa o nazwie "Wizytówka" w sieci Heyah. Przy zakupie nowego numeru był pakiet darmowych smsów z gotową treścią. Ale to było dobre kilka lat temu.xander21 pisze:nIgdy nie słyszałem o takich smsach.
Myślę, że w dobie nielimitowanych pakietów sms, wizytówka jest bez sensu. Doładowujesz za 10 zł, aktywujesz pakiet i ślesz wizytówek do oporumolibden pisze:Jest jeszcze cos takiego ? Ile to kosztuje? A jak nie ma to jak alternatywnie wysłać takie esemesy?
No nie tak do końca, jeśli na zbyt dużą liczbę numerów będziesz chciał wysłać wiadomość o tej samej treści operator może potraktować to jako spam i zablokować twój numer.grzegi pisze:Myślę, że w dobie nielimitowanych pakietów sms, wizytówka jest bez sensu. Doładowujesz za 10 zł, aktywujesz pakiet i ślesz wizytówek do oporu
Wtedy dzwonisz do BOK, przedstawiasz sytuację i oblokowują wszystko w minutę bez problemu.Morvius pisze:No nie tak do końca, jeśli na zbyt dużą liczbę numerów będziesz chciał wysłać wiadomość o tej samej treści operator może potraktować to jako spam i zablokować twój numer.
Prawdopodobnie tak jest. Miałem przypadek blokady karty chyba w T-m po wysłaniu ok 60 smsów świątecznych. Numeru nie dało się odzyskać. To pewnie też kwestia indywidualna. Numer był kuzynki, zmuszona była zmienić.Gregrin pisze:Zależy to chyba tez od stażu. Ktos pisał ze na nowym numerze wysyłał do ok 90 osób i od razu blokada.