DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 79 z 207
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 207
 #834473  autor: xander21
 11 lis 2015, 18:55
everymen pisze:Xander, każdy sposób dobry, jeśli ma doprowadzić do szczęśliwego rozwiązania:)
Jakby nie patrzeć, nikomu tak nie zależy (oprócz Ciebie) jak Virgin, żebyś jak najszybciej się do nich przeniósł. Widocznie jest jakiś problem na linii Virgin->Play->platforma UKE->Twój stary operator. Nie mają przecież żadnego interesu w tym, żeby uczynić z Ciebie kolejnego wściekłego klienta.
Od starego operatora numer wyszedł, bo nie istnieje w ich bazie (play) tego dnia co miał być przeniesiony.
Czyli, wisi gdzie w nicości, bo "numer nie istnieje", dzwoniąc do niego.
 #834532  autor: molibden
 12 lis 2015, 06:00
Hmmm... Takie szopki z przenosinami numerów moga opa słono kosztować. Może zabulić nawet do 3% rocznych przychodów co w skali takiego Virgin byłoby chyba kwotą dośc pokaźną. Niestety nie ma róży bez kolców. kara poszłaby do kieszeni UKE a nie poszkodowanego klienta :-) Sam przenoszę numery i im więcej czytam tym mniej mi się to podoba mimo że już mam jeden numer w VM i sobie chwalę
 #834534  autor: everymen
 12 lis 2015, 06:36
Wcześniej zdarzały się problemy z przenosinami w Virgin mobile, ale nigdy nie było ich tyle i nie trwały tak długo. To chyba nie jest przypadek, że większość negatywnych recenzji, dotyczących przeniesienia, pojawiła się w ciągu ostatnich paru miesięcy. Może to być spowodowane zmasowanym zainteresowaniem ofertą Virgin Mobile, sądzę jednak, że w jakiejś mierze odpowiedzialność leży też po stronie UKE, a dokładniej platformy PLI CBD. Jak to zwykle w Polsce bywa, przy wdrażaniu nowego systemu muszą być ofiary:(
 #834535  autor: molibden
 12 lis 2015, 06:53
Podejrzewam że największym poszkodowanym będzie nju i fakt bo oferta wyraźnie pod tanie rozmawianie choć promocja na 1gb też może skusić tych którzy coś tam siedzą w necie. Virgin to generalnie ma od lat dziwną ofertę. Kampanie reklamowe wycelowane w młody 'elektorat' a oferta jak dla emerytów głównie. Najpierw 50% doładowania i w sumie jedne z najtańszych rozmów na rynku bez abo i pakietow a teraz no limit za 19zł i śmiesznie tanie pakiety minutowe. Może nie bez przyczyny pojawiła się gigababcia. Telefon od wnuczka jak znalazł.
A co do przenosin to jak czytam znóæ największe problemy mają użytkownicy play. Nie wiem na cym to polega, ale tak się zastanawiam czy jak bedę wynosil się z Virgin to też będe miał takie problemy?
 #834538  autor: everymen
 12 lis 2015, 07:26
molibden pisze:Virgin to generalnie ma od lat dziwną ofertę. Kampanie reklamowe wycelowane w młody 'elektorat' a oferta jak dla emerytów głównie. Najpierw 50% doładowania i w sumie jedne z najtańszych rozmów na rynku bez abo i pakietow a teraz no limit za 19zł i śmiesznie tanie pakiety minutowe. Może nie bez przyczyny pojawiła się gigababcia. Telefon od wnuczka jak znalazł.
Podzieliłbym rozwój Virgin Mobile na 3 etapy. 1 etap (sierpień 2012 - lipiec 2014) stonowana kampania reklamowa, target szeroki (z akcentem na młodych, aktywnych), najlepsza oferta na kartę (najlepsza stawka minutowa + bonus 50%), 2 etap (sierpień 2014 - wrzesień 2015) rewolucja! - target mocno sprofilowany: gimbaza, liczą się tylko pakiety zintegrowane, 3 etap (październik 2015 - teraz) kolejna rewolucja - pakiet #Freemium, znowu rozszerzenie targetu, niekoniecznie trzeba Gigabacię traktować literalnie, ale fakt jest taki, że oferta znowu jest bardziej uniwersalna. Możliwe, że w Virgin zorientowano się, że same nastolatki nie wystarczą, by osiągnąć oczekiwany pułap klientów i zysków;)
 #834567  autor: drozda
 12 lis 2015, 10:40
No to melduje że przenosiny odbyły się wzorowo.Rano karta Orange wylogowana z sieci po włożeniu Virgin od razu zalogowany w Play i SMS od Play o blokadzie. Po pierwszym połączeniu wychodzącym odblokowano przychodzące.Teraz czekam na aktywację Freemium i wszystko ...
 #834568  autor: Przemix
 12 lis 2015, 10:41
Ja uważam, że freemium to desperacki sposób powiększenia bazy kart sim by wywindować cenę virgin mobile polska przed sprzedażą, obym się mylił.
 #834582  autor: molibden
 12 lis 2015, 12:25
nie jestem fanboyem VM, ale pamiętam że jak wprowadzali Bkompromisów to też przez długie tygodnie pisano jak to szybko Virgin pójdzie z torbami i że ta promocja to kupowanie klienta przed sprzedażą. Po 2 latach Virgin istnieje z najlepszym Arpu z MVNO a ja dalej mam Bez Kompomisów :-). jak zaczną coś majstrowac to się wyniosę. W czym problem?
 #834599  autor: grzegi
 12 lis 2015, 14:28
Przemix pisze:Ja uważam, że freemium to desperacki sposób powiększenia bazy kart sim by wywindować cenę virgin mobile polska przed sprzedażą, obym się mylił.
Odkąd pamiętam - cokolwiek Virgin by nie zmieniał w swojej ofercie i jak bardzo by jej nie ulepszał zawsze znajdą się zwolennicy "teorii spiskowych", że firma idzie na odstrzał albo sprzedaż...
 #834601  autor: grzegi
 12 lis 2015, 14:37
xander21 pisze:Powiedz mi, dlaczego ja się mam domagać aktywacji numeru samodzielnie?
To nie powinno być w interesie VM, dałem im pełnomocnictwo. To oni muszą zrobić wszystko, aby się udało przeniesienie i klient był zadowolony. I to w trybie natychmiastowym, a nie ociągać się.
Xander - gwarantuję Ci, że nikt, a tym bardziej VM nie robi Ci na złość. Przenoszenie numerów to proces informatyczny i chcąc nie chcąć zdarzają się błędy, czasem nie z winy użytkownika (tak samo jak Windows często przestaje odpowiadać nie z winy użytkownika tylko programu).

Zamiast psioczyć tutaj na VM, napisałbyś interwencję do UKE. Założę się, że będzie to trwało mniej więcej tyle, co napisanie postra na forum, a znacząco przybliży Cię do przeniesienia numeru bo zgłaszasz to do źródła.

Oczywiście - za przeniesienie numeru odpowiada operator zdający i przyjmujący, jak najbardziej, ale tak jak powiedziałem - w interesie żadnego z nich nie jest blokowanie przenosin, albo ich utrudnianie, bo nie ma nic gorszego z punktu widzenia PR, niż nowy klient, który od razu jest wściekły.

Twoja postawa pełna pretensji i żądająca na pewno nie pomoże w obecnej sytuacji, za to zgłoszenie do UKE na pewno.
 #834645  autor: xander21
 12 lis 2015, 18:26
Stał się cud. Dziś po południu mój numer stał się aktywny i tak oto po 6 dniach, wszystko działa. :D
 #834722  autor: molibden
 13 lis 2015, 10:22
Czasem sobie myślę czy lepiej jednak nie kupować nowych numerów. Kiedyś była taka usługa co wysyłała esemesy powiadamiające o zmianie numeru. Jest jeszcze cos takiego ? Ile to kosztuje? A jak nie ma to jak alternatywnie wysłać takie esemesy?
 #834748  autor: xander21
 13 lis 2015, 12:54
molibden pisze:Czasem sobie myślę czy lepiej jednak nie kupować nowych numerów. Kiedyś była taka usługa co wysyłała esemesy powiadamiające o zmianie numeru. Jest jeszcze cos takiego ? Ile to kosztuje? A jak nie ma to jak alternatywnie wysłać takie esemesy?
NIgdy nie słyszałem o takich smsach.

Ja jak zmieniam numer raz na kilka lat, to szukam go wszędzie. Musi być czysty i łatwy do zapamiętania. Dlatego przenosiłem numer, bo wychaczyłem w nju na karte. Nie wszędzie można online przeglądać numery i wybrać sobie swój. :?
 #834754  autor: grzegi
 13 lis 2015, 13:28
xander21 pisze:nIgdy nie słyszałem o takich smsach.
Była usługa o nazwie "Wizytówka" w sieci Heyah. Przy zakupie nowego numeru był pakiet darmowych smsów z gotową treścią. Ale to było dobre kilka lat temu.
molibden pisze:Jest jeszcze cos takiego ? Ile to kosztuje? A jak nie ma to jak alternatywnie wysłać takie esemesy?
Myślę, że w dobie nielimitowanych pakietów sms, wizytówka jest bez sensu. Doładowujesz za 10 zł, aktywujesz pakiet i ślesz wizytówek do oporu :)
 #834757  autor: Morvius
 13 lis 2015, 13:42
grzegi pisze:Myślę, że w dobie nielimitowanych pakietów sms, wizytówka jest bez sensu. Doładowujesz za 10 zł, aktywujesz pakiet i ślesz wizytówek do oporu
No nie tak do końca, jeśli na zbyt dużą liczbę numerów będziesz chciał wysłać wiadomość o tej samej treści operator może potraktować to jako spam i zablokować twój numer.

Klasyczny obserwator wątku.
 #834759  autor: grzegi
 13 lis 2015, 13:57
Morvius pisze:No nie tak do końca, jeśli na zbyt dużą liczbę numerów będziesz chciał wysłać wiadomość o tej samej treści operator może potraktować to jako spam i zablokować twój numer.
Wtedy dzwonisz do BOK, przedstawiasz sytuację i oblokowują wszystko w minutę bez problemu.
BTW. Wysyłając masowe życzenia o długości dwóch smsów do ~ 250 kontaktów w Święta nie zdarzyło mi się nigdy, żeby zablokowali numer, więc myślę, że ten limit jednak jest ustawiony na dość wysoką wartość.
 #834760  autor: Gregrin
 13 lis 2015, 14:01
Zależy to chyba tez od stażu. Ktos pisał ze na nowym numerze wysyłał do ok 90 osób i od razu blokada.
 #834762  autor: Morvius
 13 lis 2015, 14:12
Gregrin pisze:Zależy to chyba tez od stażu. Ktos pisał ze na nowym numerze wysyłał do ok 90 osób i od razu blokada.
Prawdopodobnie tak jest. Miałem przypadek blokady karty chyba w T-m po wysłaniu ok 60 smsów świątecznych. Numeru nie dało się odzyskać. To pewnie też kwestia indywidualna. Numer był kuzynki, zmuszona była zmienić.

Klasyczny obserwator wątku.
 #834875  autor: xander21
 14 lis 2015, 14:39
Działa wam hd-voice w roamingu t-mobile? Mam dwie lumie, dzwonie do siebie samego w zasiegu 3G i nic. Tak samo w 2g. Oba telefony wspierają hd voice i są w VM. :?
  • Strona 79 z 207
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 207
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 207