DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 48
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 48
 #835509  autor: Maks SIM
 17 lis 2015, 23:16
Wyliczyłem, że za starter 5zł i aktywacje #Freemium dostajemy:
konto ważne 365 dni, oraz:
5zł z doładowania = ok 17min
300MB x12= 3,6 GB Internet
30min x12= 360min (6 godz.) Rozmowy
30sms x12= 360 SMS

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #835557  autor: iPlus
 18 lis 2015, 10:15
Maks SIM,

tyle tylko, że to wszystko co wyliczyłeś nie skumulujesz na rok bo co miesiąc oferta się odnawia, więc nie ma co liczyć rocznie tylko trzeba miesięcznie
Ostatnio zmieniony 18 lis 2015, 11:16 przez iPlus, łącznie zmieniany 1 raz.
 #835563  autor: jarekt
 18 lis 2015, 10:40
Maks SIM pisze:Wyliczyłem, że za starter 5zł i aktywacje #Freemium dostajemy
Ja dodam, że przenosząc numer do Virgin (poprzez internet, bez wychodzenia z domu) otrzymujemy od Virgin 5zł na konto główne, ważne rok po aktywowaniu #Freemium (przenosiłem kilkanaście numerów i wszystkie dostały po 5zł ważne rok po aktywacji #Freemium)

Więc pierwszy rok jest za 0zł, albo np. tak: za pierwsze 2 lata #Freemium jest za 2,50zł rocznie (oczywiście dla numeru przeniesionego do Virgin i zakładając, że za doładowanie 5zł w drugim roku zapłaciliśmy maksymalną stawkę 5zł, bo można taniej, a nawet dostać za darmo takie doładowanie, czy nawet kilka doładowań, korzystając np. z kuponów na Allegro).
 #835565  autor: everymen
 18 lis 2015, 10:56
jarekt pisze: Więc pierwszy rok jest za 0zł, albo np. tak: za pierwsze 2 lata #Freemium jest za 2,50zł rocznie (oczywiście dla numeru przeniesionego do Virgin i zakładając, że za doładowanie 5zł w drugim roku zapłaciliśmy maksymalną stawkę 5zł, bo można taniej, a nawet dostać za darmo takie doładowanie, czy nawet kilka doładowań, korzystając np. z kuponów na Allegro).
Przenosząc numer do Virgin Mobile i aktywując pakiet #Freemium, za konto ważne rok (jak i kolejne lata) zapłacimy -5zł (słownie minus pięć złotych). Choć brzmi to absurdalnie, znaczy to tyle, że mamy wartość dodaną w postaci 5 zł, które otrzymujemy na start:) Co 6 miesięcy musimy ponownie aktywować pakiet #Freemium, a każda taka aktywacja przedłuża ważność konta o rok bez żadnych opłat.
2,50 zł na rok (przy założeniu 2 lat we #Freemium) mamy w przypadku zakupienia nowego startera.
 #835571  autor: iPlus
 18 lis 2015, 11:22
jarekt,

jak przeniosiłeś te kilanaście numerów to wypełniałeś kikanaście papierów dla każdego numeru czy podałeś wszystkie numery w jednym formularzu ?
 #835572  autor: jarekt
 18 lis 2015, 11:25
everymen pisze:zapłacimy -5zł
Oczywiście można i tak napisać, ale obawiam się, że część "widzów" może to źle zrozumieć i pomyśleć, że jednak coś tam się płaci za przeniesienie numeru.
Lepiej więc (moim skromnym zdaniem) nie "mieszać" i lepiej trzymać się wersji, że przeniesienie numeru nic nie kosztuje (jest zupełnie darmowe) a Virgin w ramach podziękowań daje 5zł na konto główne bez żadnych warunków, które będzie ważne rok po aktywacji #Freemium.

Czyli nie trzeba nigdzie szukać starterów Virgin, stać w kolejce i jeszcze za nie płacić 5zł - można go mieć za darmo i to bez wychodzenia z domu w dodatku z saldem 5zł ważnym rok.

A to czy za rok jeszcze będzie #Freemium, i czy będzie jednak trzeba za rok (gdy się skończy roczna ważność konta uzyskana dzisiaj dzięki aktywacji #Freemium) doładować z własnych pieniędzy 5zł aby przedłużyć ważność konta to raczej drugorzędna sprawa - tak myślę.
 #835574  autor: jarekt
 18 lis 2015, 11:36
@iPlus - dla każdego przenoszonego numeru trzeba wypełnić osobny formularz internetowy, ale korzystając np. z Firefoxa i jeśli numery są zarejestrowane na tą samą osobę (jak było w moim przypadku) to wypełniłem formularz tylko za pierwszym razem a za kolejnymi razami tylko klikałem w puste pole (np. z nazwą ulicy, czy imieniem) i już pole samo się wypełniało.
Oczywiście numer telefonu trzeba za każdym razem wpisać bo jest przecież inny (i otrzymany kod SMS również).

Koperty ze starterami przyszły po 3 dniach wszystkie razem (duże czerwone koperty). Po złożeniu podpisu na wnioskach i włożeniu do załączonych kopert zwrotnych razem ze skanem dowodu ("opłata pobrana", więc wysyłka zwrotna za darmo) wysłałem wszystkie tego samego dnia jeszcze przed południem (priorytet) a po kolejnych 2 dniach numery już miałem przeniesione.

Otrzymywałem cały czas maile i SMSy o stanie całej procedury (np. "dziękujemy za odesłanie dokumentów" itp.).
 #835576  autor: iPlus
 18 lis 2015, 11:38
ludzie, dajcie spokój z tym saldem 5 zł ważnym rok, fajnie, że Virgin daje 5 zł na konto numeru ale nie róbcie z tego takiego hitu bo tą kase można wykorzystać w jeden dzień, poza tym 5 zł to dziś nie jest rewelacja, dla Virgin to koszt jeśli policzyć po cenach hurtowych 5 gr za minute, a jeśli minuta kosztuje według taryfy 29 gr to za 5 zł to jest 17 minut to razy 5 gr daje 0,85 gr niecałą złotówkę, a jak dzwonicie do sieci to nic to Virgin nie kosztuje :),
jarekt pisze:@iPlus - dla każdego przenoszonego numeru trzeba wypełnić osobny formularz internetowy, ale korzystając np. z Firefoxa i jeśli numery są zarejestrowane na tą samą osobę (jak było w moim przypadku) to wypełniłem formularz tylko za pierwszym razem a za kolejnymi razami tylko klikałem w puste pole (np. z nazwą ulicy, czy imieniem) i już pole samo się wypełniało.
Oczywiście numer telefonu trzeba za każdym razem wpisać bo jest przecież inny (i otrzymany kod SMS również).

Koperty ze starterami przyszły po 3 dniach wszystkie razem (duże czerwone koperty). Po złożeniu podpisu na wnioskach i włożeniu do załączonych kopert zwrotnych razem ze skanem dowodu ("opłata pobrana", więc wysyłka zwrotna za darmo) wysłałem wszystkie tego samego dnia jeszcze przed południem (priorytet) a po kolejnych 2 dniach numery już miałem przeniesione.

Otrzymywałem cały czas maile i SMSy o stanie całej procedury (np. "dziękujemy za odesłanie dokumentów" itp.).

to szybko działa przenoszenie numerów w Virgin,

w przeglądarce netowej masz pewnie zaznaczone autouzpełnianie formularzy i może dlatego nie musiałeś wpisywać danych jeszcze raz ?
 #835580  autor: everymen
 18 lis 2015, 11:48
iPlus pisze:ludzie, dajcie spokój z tym saldem 5 zł ważnym rok, fajnie, że Virgin daje 5 zł na konto numeru ale nie róbcie z tego takiego hitu bo tą kase można wykorzystać w jeden dzień, poza tym 5 zł to dziś nie jest rewelacja, dla Virgin to koszt jeśli policzyć po cenach hurtowych 5 gr za minute, a jeśli minuta kosztuje według taryfy 29 gr to za 5 zł to jest 17 minut to razy 5 gr daje 0,85 gr niecałą złotówkę, a jak dzwonicie do sieci to nic to Virgin nie kosztuje :)
Nikt tu się tym nie podnieca, tylko stwierdzamy fakty.
Poza tym za 5 zł możesz w #Freemium wykupić pakiet 60 minut (wychodzi 0,083 zł za minutę)
 #835581  autor: jarekt
 18 lis 2015, 11:52
iPlus pisze:autouzpełnianie formularzy
Przeglądarkę trzeba oczywiście mieć odpowiednio skonfigurowaną aby to ułatwienie działało, ale to raczej prosta sprawa (kwestia zazwyczaj jednej opcji) i chyba najlepiej ta funkcjonalność działa w FF.
 #835585  autor: iPlus
 18 lis 2015, 12:04
jarekt pisze:
iPlus pisze:autouzpełnianie formularzy
Przeglądarkę trzeba oczywiście mieć odpowiednio skonfigurowaną aby to ułatwienie działało, ale to raczej prosta sprawa (kwestia zazwyczaj jednej opcji) i chyba najlepiej ta funkcjonalność działa w FF.
możliwe, że najlepiej działa w FF tylko mi chodzi o to czy Virgin ma formularz w którym z góry na dół możesz wpisać hurtowo dowolną ilość numerów do przeniesienia ?
 #835591  autor: jarekt
 18 lis 2015, 12:21
Zacytuję sam siebie sprzed kilkudziesięciu minut:
jarekt pisze:@iPlus - dla każdego przenoszonego numeru trzeba wypełnić osobny formularz internetowy
 #836065  autor: Maks SIM
 21 lis 2015, 15:56
od 14 listopada w ofercie Freemium jest dostępna poczta głosowa standard pod numerem 799-595-505
Informacje w tym wątku:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=68084

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #836272  autor: everymen
 23 lis 2015, 07:10
W aplikacji pojawił się pakiet promocyjny 10 GB za 10 zł. Nie wiem, czy to oficjalna promocja, czy jakiś błąd:) Na stronie nie ma jeszcze takiej informacji. Jak ktoś potrzebuje takiej paczki danych, może spróbować aktywować ten pakiet:)
 #836278  autor: everymen
 23 lis 2015, 08:21
1 GB za 2 zł. Tak miało być. Promocja obowiązywała do 22.11.
 #836285  autor: SomalijskiWluczega
 23 lis 2015, 09:34
do everymen: na infolinii virgin potwierdzono mi że jak na aplikacji jest taki pakiet 10GB za 10zł to taki pakiet jest i przez aplikację można taki pakiet spokojnie zamawiać :)
 #836290  autor: everymen
 23 lis 2015, 10:04
Już się pojawiła oficjalna informacja na stronie.
 #836292  autor: iPlus
 23 lis 2015, 10:08
widać Virgin staje się coraz bardziej atrakcyjną siecią, ciekawe co będzie dalej i czy wprowadzą abonament z cenami tak korzystnymi jak w karcie
 #836340  autor: Gregrin
 23 lis 2015, 15:20
Moim zdaniem mogą takie promocje wprowadzać bo i tak wszystko jest ważne tylko do końca pakietu freemium i nie da się kupić "na zapas" tak jak np w play a oni mogą sobie testować jakie jest zainteresowanie takimi pakietami przed końcem roku, żeby zamówić odpowiednie ilości na przyszły rok ;)
  • Strona 18 z 48
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 48
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 48