DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 82 z 205
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 205
 #839707  autor: reboot
 11 gru 2015, 13:12
Jak stwierdzić, że nr w Virgin jest już aktywny? Połączenie wykonane, połączenie odebrane, a przy próbie rejestracji na stronie Virgin wciąż informacja "NUMER TELEFONU NIE ZOSTAŁ JESZCZE AKTYWOWANY, BRAK 'PIERWSZEJ ROZMOWY'".
Ile trwa aktywacja numeru?

WKS
 #839708  autor: Loniser
 11 gru 2015, 13:14
Polecam - na początku miałem obawy jak będzie z przenosinami numeru, bo już to kiedyś przerabiałem. Virgin jest spoko - wszystko można kontrolować w ich appce, która jest wygodna. No i przede wszystkim nikt nie ma tak dobrej oferty jak oni :)
 #839715  autor: xander21
 11 gru 2015, 13:31
reboot pisze:Jak stwierdzić, że nr w Virgin jest już aktywny? Połączenie wykonane, połączenie odebrane, a przy próbie rejestracji na stronie Virgin wciąż informacja "NUMER TELEFONU NIE ZOSTAŁ JESZCZE AKTYWOWANY, BRAK 'PIERWSZEJ ROZMOWY'".
Ile trwa aktywacja numeru?
Poczekaj jeszcze z godzinkę lub dwie. Niech się wszystko ustabilizuje, każdy tak ma :)
 #839717  autor: Gregrin
 11 gru 2015, 13:37
reboot pisze:Jak stwierdzić, że nr w Virgin jest już aktywny? Połączenie wykonane, połączenie odebrane, a przy próbie rejestracji na stronie Virgin wciąż informacja "NUMER TELEFONU NIE ZOSTAŁ JESZCZE AKTYWOWANY, BRAK 'PIERWSZEJ ROZMOWY'".
Ile trwa aktywacja numeru?
Ich bok (czy cmok) jest darmowy, wiec nie boj się do nich zadzwonić. Nie dość ze otrzymasz informacje to pewnie jeszcze do razu twój numer aktywują (jeśli jeszcze nie jest ;)).
 #839745  autor: Maks SIM
 11 gru 2015, 15:51
reboot pisze:Jak stwierdzić, że nr w Virgin jest już aktywny? {...}Ile trwa aktywacja numeru?
Trochę mało szczegółów napisałeś...
1.Kiedy aktywowałeś SIM Virgin ?
2.Jaka taryfa w Virgin ?
3.Wykonałeś chociaż 1 sek połączenie? (np. z nr:799-555-222, 799-595-505)
Jeżeli dzisiaj (11.12.2015) aktywowałeś SIM to będziesz musiał poczekać do jutra
i spróbować po godz. 10 rano
Taka sama sytuacja "pełnej aktywacji" numeru jest w systemie PLAY.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #839812  autor: reboot
 11 gru 2015, 23:43
Maks SIM, przeczytaj, co napisałem - wykonałem i odebrałem połączenie chwilę przed napisaniem posta. Zawsze wykonuję połączenie na co najmniej 1 sekundę na darmowych starterach, żeby je aktywować. W Play trwa to kilka sekund i można numer dodawać bez problemu na Play24 i aktywować Stan Darmowy.
W Virgin mieli zwłokę ok. 1,5h, na szczęście już działa.

To ten darmowy starter z Freemium.

Dziwne, że miałem 4,99zł na koncie, a mam teraz 0,99zł ;) Nic nie aktywowałem, ktoś wie, gdzie zniknęły 4zł?
Niby na stronie jest obecnie napisane "#FREEMIUM ZA DARMO – 300 MB, 30 SMS-ÓW, 30 MINUT DO WSZYSTKICH ORAZ 1 ZŁ NA KONCIE", ale nie kojarzę, żeby kilka dni temu był taki duży slogan o 1zł na koncie.

WKS
 #839815  autor: reboot
 12 gru 2015, 00:34
Co powiecie na to? Na szczęście nie zamknąłem strony w przeglądarce, więc mogłem zrobić zrzut ekranu.
Gdzie się podziały 4zł ? :)

Obrazek

Obrazek

WKS
 #839826  autor: reboot
 12 gru 2015, 08:51
Dostałem odpowiedź :)
Aj cebula we mnie mocna, mogłem to wykorzystać zawczasu :D

Witam serdecznie,

Wiąże się to ze specyfiką realizacji bezpłatnych starterów - stan konta jest ograniczany do poziomu 1 pln, żeby wyeliminować ryzyko realizacji zamówień na potrzeby bezpłatnych usług premium. Stan konta ulega korekcji po uruchomieniu numeru i tak też było w tej sytuacji.

Pozdrawiam,
Zespół Obsługi Klienta Virgin Mobile Polska

WKS
 #840000  autor: motyl27
 13 gru 2015, 09:55
Zamówiłem darmowy starter Virgin, wczoraj sprawdzam pocztę, no i widze maila od Virgin:
Z powodu braku płatności Twoje zamówienie zostalo anulowane.
Pozdrawiamy Virgin.
Miał ktoś podobnie ?
 #840037  autor: xander21
 13 gru 2015, 13:29
motyl27 pisze:Zamówiłem darmowy starter Virgin, wczoraj sprawdzam pocztę, no i widze maila od Virgin:
Z powodu braku płatności Twoje zamówienie zostalo anulowane.
Pozdrawiamy Virgin.
Miał ktoś podobnie ?
Nie kliknełeś w link potwierdzający zamówienie. A jest on w pierwszym emailu po zamówieniu.
 #840072  autor: motyl27
 13 gru 2015, 15:40
Po telefonie do CMOK wiem że źle zadziałał link aktywacyjny po zlozeniu zamówienia. Zrobilem nowe zamowienie za radą konsula na nowy adres email. Teraz czekanie na realizacje zamowienia.
 #840385  autor: konn365
 14 gru 2015, 22:34
xander21 pisze:
motyl27 pisze:Zamówiłem darmowy starter Virgin, wczoraj sprawdzam pocztę, no i widze maila od Virgin:
Z powodu braku płatności Twoje zamówienie zostalo anulowane.
Pozdrawiamy Virgin.
Miał ktoś podobnie ?
Nie kliknełeś w link potwierdzający zamówienie. A jest on w pierwszym emailu po zamówieniu.
miałem to samo

co ciekawe.. kwota płatności: 0 zł :mrgreen:

offtop.. przenoszę dwa numery z Orange do Virgin.. przyszedł mi dzisiaj e-mail, że numery zostaną przeniesione 15.12

do tego dnia mogę używać kart Orange

jak to mam rozumieć? do końca dnia dzisiejszego będą działały numery na kartach Orange, a już po północy mogę włożyć karty Virgin Mobile? ile czekaliście na aktywacje numeru przy przeniesieniu?
 #840391  autor: Gregrin
 14 gru 2015, 22:56
konn365 pisze:jak to mam rozumieć? do końca dnia dzisiejszego będą działały numery na kartach Orange, a już po północy mogę włożyć karty Virgin Mobile? ile czekaliście na aktywacje numeru przy przeniesieniu?
Tak. Ok 20min po północy karta virgin powinna być aktywna.
 #840397  autor: konn365
 14 gru 2015, 23:04
Gregrin pisze:
konn365 pisze:jak to mam rozumieć? do końca dnia dzisiejszego będą działały numery na kartach Orange, a już po północy mogę włożyć karty Virgin Mobile? ile czekaliście na aktywacje numeru przy przeniesieniu?
Tak. Ok 20min po północy karta virgin powinna być aktywna.
potem tylko zostaje doładowanie konta, włączanie pakietu w Virgin Club?

ile trwa włączenie pakietu? rano już wszystko powinno 'buczeć jak trzeba'?

jak to jest z odnawianiem się tych pakietów? kiedy powinienem zapewnić środki na koncie abonenckim, żeby wszystko szło automatycznie?
 #840404  autor: drozda
 15 gru 2015, 00:14
Przygotuj się że wszystko zacznie hulać dopiero po południu. Przenosiłem dwa numery i po porannym odpaleniu karty trzeba było odczekać jakieś pół godziny aż aktywowały się połączenia a potem odczekać po doładowaniu żeby przyjął aktywację pakietu. Rejestracja numeru w Klubie Virgin była możliwa dopiero po kilku godzinach jak serwery przemieliły nowy numer ...
 #840406  autor: konn365
 15 gru 2015, 00:24
na ten moment niestety karta Virgin Mobile jeszcze nie działa :>

zobaczymy ile im to wszystko zajmie.. zdam relację 'na żywo' ;)

karta Orange jeszcze działa.. ciekawe..

w e-mailu od Virgin z wczoraj było..

"Miło nam poinformować, że Twój dotychczasowy operator wyznaczył datę przeniesienia numeru do Virgin Mobile na dzień 15-12-2015. Tego dnia możesz rozpocząć korzystanie z naszych usług. Pamiętaj, że do dnia przeniesienia Twój numer będzie aktywny na karcie poprzedniego operatora, a otrzymana od nas karta SIM będzie nieaktywna. W dniu przeniesienia numeru konieczna będzie
wymiana karty SIM w telefonie. Aby rozpocząć korzystanie z naszych usług, włóż kartę Virgin Mobile
do telefonu i wykonaj pierwsze połączenie w celu jej aktywacji."

może oni to rozumieją jako przełom z 15 na 16 grudnia? :D

-----
godzina 00.42 - karta Orange przestała działać.. wkładam więc kartę z Virgin i zobaczymy kiedy załapie ;)
-----
godzina 01.55 - obie karty Virgin Mobile aktywne.. bierzemy się za doładowywanie.. włączanie pakietów itd. :D

pierwsze połączenie do BOK (*222) wykonane.. niestety przy próbie dodania numeru do Virgin Club wyskakuje info, że jeszcze nie wykonałem pierwszego połączenia, więc jest to niemożliwe :lol: może po prostu parę minut zajmie im przetwarzanie danych

na koncie na start jest 5 zł, ważne 30 dni

taka ciekawostka.. z numeru można dzwonić.. ale jeśli próbowałem na niego zadzwonić, to pada info, że numer jest zajęty i proszę spróbować później.. tak więc chwilowo numer przeniesiony z Orange do Virgin działa tylko w jedną stronę :D zobaczymy co wydarzy się dalej
-----
niestety wciąż nie mogę wejść do Virgin Club, więc doładowałem numery z konta bankowego, zleciłem włączenie pakietu 'manualnie' (kodem wklepywanym na klawiaturze) - pozostaje tylko czekać kiedy pakiet zostanie włączony (liczę na jakiegoś SMSa w tej sprawie)
  • Strona 82 z 205
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 205
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 205