DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 48
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 48
 #838490  autor: xander21
 05 gru 2015, 19:12
Ja mam cały czas aktywne numery VM i obserwuje.
Freemium nie jest za darmo, bo taka mała ilość gratisu nie wystarcza. Każdy będzie dokupywać pakiety. Więc nie ma ludzi, którym np. 300MB by wystarczyło.
Ja średnio na dzień 100MB wykorzystuje, więc 300MB to trochę mało. :)
 #838544  autor: molibden
 06 gru 2015, 09:23
Freemium nie jest za darmo, bo taka mała ilość gratisu nie wystarcza. Każdy będzie dokupywać pakiety. Więc nie ma ludzi, którym np. 300MB by wystarczyło.
że co? Nie ma takich ludzi? Wyobraź sobie że są i dlatego biora freemium.
 #838561  autor: SomalijskiWluczega
 06 gru 2015, 10:47
A ja mam takie pytanie: wie ktoś co virgin mobile.pl freemium da od 7 grudnia 2015 roku taniej? był 1 GB netu za 2 zł, jest do dzisiaj 10 GB netu za 10 zł - co będzie następne? Wie ktoś?
 #838567  autor: everymen
 06 gru 2015, 11:02
molibden pisze:że co? Nie ma takich ludzi? Wyobraź sobie że są i dlatego biora freemium.
Może Xander się trochę źle wyraził, ale jego tok myślenia jest jak najbardziej słuszny. Biorąc pod uwagę statystyczne (średnie) zużycie przedstawione w analizie UKE z 2013 roku, większość użytkowników #Freemium prędzej czy później dokupi jakieś dodatkowe pakiety, nawet ci z tzw. koszyka "low user". Ci którzy pozostaną przy darmowych pakietach, będą stanowić margines. Tak jak napisałem wcześniej, w Virgin Mobile nie siedzą idioci. Ktoś to na pewno mądrze policzył. I mają rację także Ci, którzy mówią, że nic nie ma za darmo. Nie w ten jednak sposób, że zaleje nas fala spamu (krótkowzroczne i bardzo ryzykowne), tylko mając wabik, statystyczna większość skorzysta z dodatkowych pakietów, które bardziej się opłacają niż cennikowe stawki.
To takie proste. Wszyscy będą zadowoleni. Virgin Mobile w krótkim czasie zwiększy ilość aktywnych kart (efekt wizerunkowy), a w dłuższym rozrachunku zacznie na tym zarabiać.
Nie ma co snuć niestworzone teorie. To zwykła ekonomia. Niska marża + duża ilość klientów = zysk.

źródła:
https://www.uke.gov.pl/analiza-cen-uslu ... owej-12260
https://www.uke.gov.pl/raport-o-stanie- ... roku-16295
 #838587  autor: Rebeliant
 06 gru 2015, 12:03
Może te SMS-y były związane z aktywacją Freemium, a może nie. Natomiast warto pisać o każdym takim przypadku i wtedy będziemy wiedzieli na ile to zjawisko jest przypadkowe, czy są to jednak działania tego marketingu, na który wyraziliśmy zgodę. Piszmy obiektywnie o zaletach i wadach opów, bez zbędnego fanboystwa.
 #838612  autor: everymen
 06 gru 2015, 14:12
bazooka pisze: Z jednej strony może to uświadamiać część społeczeństwa o pewnych kwestiach (nasze posty są widoczne nie tylko dla zarejestrowanych użytkowników), z drugiej pobudza nas do dyskusji oraz dzielenia się wiedzą.
Gdyby nie te teorie, owej analizy byś nam nie przedstawił.
Tutaj mógłbym być złośliwy, ale z szacunku do Ciebie sobie odpuszczę:P
Mam kolejną teorię... :) Może Ci, którzy nie wykupili przez jakiś czas takiego pakietu PÓŁDARMO dostają więcej tego spamu (tu przypominam: na który sami się zgodzili) :?:
I masz 100% racji:) Pisałem o tym wcześniej. Porównując ilość smsów, które przychodzą na moje 3 numery we #Freemium, wyszło że w przypadku wykupienia pakietu 1 GB za 2 zł, z 3 smsów dotyczącej tej promocji, przychodzi tylko pierwszy informacyjny. Tak samo w przypadku promocji 10 GB za 10 zł.

Nie zgodzę się jednak, że te zewnętrzne smsy, o których wspomnieliście zostały wysłane przez Virgin mobile. Byłoby to niezgodne z regulaminem, który w punkcie 35 precyzuje to jasno i wyraźnie:
"35. Dane osobowe Abonentów mogą być wykorzystywane przez Virgin Mobile Polska do celów przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowych pochodzących od Virgin Mobile Polska oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Virgin Mobile samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, w celu umożliwienia korzystania przez Abonenta z Ofert udostępnianych przez Operatora po wyrażeniu przez Abonenta zgody na takie wykorzystanie."
Czyli tylko i wyłącznie informacje dotyczące oferty Virgin Mobile.
Dlatego też nie jest to za darmo...
Jeśli tak bardzo w Polsce ważna jest ilość abonentów to proszę bardzo, ale prawda jest taka, że na sporym ich odsetku nie zarobią nawet 5zł rocznie, skoro Freemium daje RWK - prawda czy nie :?:
Peace :supz:
Prawda. Kluczowe jest jednak czy to rzeczywiście odsetek, czy tylko promil:) A jeśli odsetek, to czy rzeczywiście spory.
 #839633  autor: xander21
 11 gru 2015, 02:38
Spotkała mnie niemiła sytuacja. Dziś dostałem smsa reklamowego, że mam kupić pakiet sms za 3zł. Tylko, że ja już od tygodnia nie jestem w VM. Przeniosłem się.
 #839714  autor: xander21
 11 gru 2015, 13:30
Gregrin pisze:Pewnie aktualizują bazę co miesiąc. Zgłoś to do nich i zapytaj.
Zapytałem się. Powiedzieli, że wyłączenie freemium to jedno ale zgody marketingowe to drugie. Trzeba to i to wyłączyć. Ja wył freemium, ale zapomniałem zgody marketingowe. Nawet po przeniesieniu smsy by przychodziły. Skontaktowałem się c CMOK i usunęli moje zgody. Zobaczymy czy to coś da. :?
 #839746  autor: Maks SIM
 11 gru 2015, 15:57
xander21 pisze: Zapytałem się. Powiedzieli, że wyłączenie freemium to jedno ale zgody marketingowe to drugie.
w Virgin najlepiej od razu po aktywacji numeru wykonać tel do CMOK
i wyłączyć wszystkie zgody marketingowe na przetwarzanie danych związanych z numerem telefonu,
oprócz tych "związanych z freemium"

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #839753  autor: Micho
 11 gru 2015, 16:32
Maks SIM pisze:numeru wykonać tel do CMOK
A nie da się ich wyłączyć logując na stronie? Dzisiaj zamówiłem ten darmowy starter do testów i mam nadzieję że mnie nie zaleją reklamami :)
 #839779  autor: xander21
 11 gru 2015, 18:48
Zgody marketingowe, tylko przez BOK wyłączyć idzie i mieć nadzieje, że konsultant rzeczywiście je wyłączył. Tak samo jak w Play.
 #840043  autor: iPlus
 13 gru 2015, 13:54
everymen pisze:
xander21 pisze:od 22 pażdziernika łącznie 3 smsy marketingowe. Ogólnie jestem zadowolony z VM. :) Pochwalcie się ile wam smsów przychodzi.
ps: Z czego 1sms powitalny* z tych trzech.
Jak na razie harmonogram smsów jest stały i raczej taki sam u wszystkich:) Przynajmniej u mnie na 3 numerach we #Freemium tak jest:
1) 4 dzień cyklu - "Jeżeli wykorzystasz darmowe minuty...".
2) 11 dzień cyklu - "W ramach #Freemium możesz dokupić...",
3) 29 dzień cyklu - "Twój pakiet #Freemium jest ważny do...",
4) 31 dzień cyklu - "Twój pakiet #Freemium jest ważny do...",
5) 1 dzień cyklu - "Witaj, właśnie odnowiliśmy darmowy pakiet #Freemium..."
Do tego dochodzą 2-4 smsy dotyczące aktualnej oferty promocyjnej (w listopadzie "1 GB za 2 zł" i "10 GB za 10 zł"). W przypadku wykupienia danego pakietu, tych smsów przychodzi mniej.

czyli biznes, płacą reklamodawcy i masz za darmo albo sam płacisz i nie masz reklam ale masz przynajmniej wybór opcji :),
xander21 pisze:Nikt nie jest jasnowidzem i nie wie:
1. Numer nowy czy przeniesiony.
2. Jeśli przeniesiony to czy:
wycofane wszelkie zgody marketingowe w momencie przeniesienia i u starego operatora tak samo zgody na off od nowości numeru przy kupnie.
3. Nikt nie wie gdzie podany został numer, czy to sms gra czy wróżka a może gdzieś jakiś serwis informacyjny.
4. Gdzieś się zarejestrowaliście i nie pamiętacie, czy to przy zakupach online czy forach.
Zdziwilibyście się jak potrafi numer latać tu i tam, tak przy okazji zakupów.

Wszystko pisze z własnego doświadczenia od samego siebie i rodziny a także przyjaciół.
Mały błąd i numer już nie jest czysty. :?

Ja mam dwa numery VM. Jeden przeniesiony i jedem oryginalny. Na każdym zero reklam oprócz raz na miesiąc namawiających do kupna pakietów.
zadza się,

numery po rezygnacji poprzednich użytkowników trafiają od nowa na startery, tak jest w każdej sieci, więc jeśli komuś zależy na tym, żeby wiedział gdzie podał numer to najlepiej mieć swój stały numer i go przenosić jeśli zmienia się sieć, a jak się jumer porzuci to potem ma go ktoś inny do kogo dzwonią znajomi albo bank wysyła info o saldzie konta albo inne takie, ale numer można wyczyścić np dając znać że należy do kogoś innego, najgorzej jest z reklamami, te się potrafią przyczepić na długo, więc albo jakąś usługę trzeba aktywować która blokuje reklamy albo je kasować,

czego by się nie zrobiło to i tak zawsze jakieś reklamy będą wysyłane,
bazooka pisze:Niektóre osoby na tym forum wciąż myślą, że w życiu - oprócz wygranej w teleturnieju, loterii, konkursie - można dostać coś całkowicie za darmo...

za to co wymieniłeś też trzeba zapłacić
 #840105  autor: barney89
 13 gru 2015, 18:47
Dopiero doczytałem, że pakiet za 19 zł to rozmowy bez limitu także na stacjonarne (dotychczas taki pakiet był tylko w RBM). Rozumiem, że jest on aktywowany na 30 dni, a we Freemium również jest RWK po każdym doładowaniu?

Mam też pytanie jak długo ważne są te "tymczasowe, promocyjne pakiety" ? Chodzi mi o to, że niedawno był pakiet 10 gb za 10 zł, a teraz no limit sms za 3 zł.

Czytałem w innym wątku, że skończyła się furtka przez FM i tym samy sposób na RWK w Play Lubię to i RBM, zgadza się? W takim razie ratuje mnie ten pakiet za 19 (sms nie potrzebuje, dlatego wcześniej myślałem o pakiecie za 20 zł w RBM), bo chyba trzeciej opcji nie ma?

I chyba nadal opłaca się przenieść najpierw do Play, doładować za 5 zł, aby otrzymać bonus i 5 zł za RWK, a następnie oba doładowania wymienić w pakiecie 10 zł za 5 zł, co daje 80 zł na koncie promocyjnym. Czyli za 10 zł otrzymuję 275 minut (80 : 0,29) do wydzwonienia, zgadza się?
 #840106  autor: jason22
 13 gru 2015, 18:51
barney89 pisze:Rozumiem, że jest on aktywowany na 30 dni, a we Freemium również jest RWK po każdym doładowaniu?
Tak i pakiet sam odnawia się co miesiąc.
barney89 pisze:Mam też pytanie jak długo ważne są te "tymczasowe, promocyjne pakiety" ? Chodzi mi o to, że niedawno był pakiet 10 gb za 10 zł, a teraz no limit sms za 3 zł.
- Pakiet 10 gb za 10 zł - 22.11.15 do 6.12.15
- Pakiet no limit sms za 3 zł - 7.12.15 do 27.12.15
barney89 pisze:bo chyba trzeciej opcji nie ma?
Raczej nie, bo w NJU jest 19 za same komórkowe i w Fakcie tak samo, a wszędzie indziej 29 "nierozłącznie" z smsami.
barney89 pisze:Czyli za 10 zł otrzymuję 275 minut (80 : 0,29) do wydzwonienia, zgadza się?
Dokładnie. Dodatkowo na starterze są 4 zł na koncie promocyjnym i 1 zł na głównym, co daje 293 minuty (85 : 0,29) :wink: Aczkolwiek pakiet 10 za 5 można aktywować raz w miesiącu (nawet jak wykorzystasz to 10 zł szybciej, to pakiet jest ważny 30 dni).
  • Strona 20 z 48
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 48
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 48