DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #843317  autor: mskrot
 03 sty 2016, 10:54
Coś się chyba zepsuło z przyznawaniem bonusu 15% po doładowaniu przez FB.
Mam sporo kasy w Pakiecie Złotówek, pakiet ważny do 3 stycznia.
Zatem 1 stycznia rano doładowałem 5 zł. przez FB. Powinno dać 0,75 zł. bonusu
i przedłużyć pakiet o 30 dni. Zgodnie z regulaminem jest na to 24 godz.
Wiele razy już z tego korzystałem i z doświadczenia bonus wpadał do Pakietu
zazwyczaj do godziny czasu od doładowania. W moim przypadku minęło już ponad 48 godz.
i ani bonusu, ani przedłużenia nie ma. Wczoraj popołudniu wrzuciłem kolejne doładowanie
za 5 zł. Pomyślałem, że może 1 mieli jakiś bug po Sylwestrze i nie zadziałało. Niestety
do tego drugiego doładowania też póki co nie dostałem bonusu. Dzisiaj, żeby ratować kasę
z Pakietu Złotówek uruchomiłem 10 za 5. To na szczęście zadziałało prawie od ręki.
Napisałem zgłoszenie do Play w sprawie braku bonusów, zobaczymy co odpiszą.
A jak tam u Was, wchodzi bonus do Pakietu, czy też nie???
 #843400  autor: reboot
 03 sty 2016, 18:21
Nie wchodzi. Zgłoszenie napisane, nie ma co się przejmować ratowaniem bonusów, liczę wręcz na rekompensatę związaną z brakiem możliwości korzystania z promocyjnych złotówek (mam ważne do dzisiaj).

WKS
 #843624  autor: Rozyk
 04 sty 2016, 23:33
Ja wczoraj też doładowałem przez FB za 9 zł i też (do tej chwili) nie przedłużyło mi tych bonusowych złotówek i (chyba) nie dodało nic do bonusa.
 #843666  autor: mskrot
 05 sty 2016, 10:20
Widać, że problem jest większy. Na profilu Play'a na FB też ludzie piszą o braku bonusów. Ktoś tam żalił się, że wcięło mu 70 zeta, bo Pakiet Złotówek się nie przedłużył.
Ja na swoje zgłoszenia z dnia 2.01.2016 dostałem dzisiaj SMS o treści "Witamy, informujemy że zgłoszenie (...) wymaga dodatkowej analizy przez naszych ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi."
 #843710  autor: mskrot
 05 sty 2016, 15:50
reboot pisze:mskrot to chyba jakiś żart z dodatkową analizą przez ekspertów.
Taaa... trzeba powołać komisję śledczą... :mrgreen:

A wracając do tematu, to przed godzinką dostałem oba bonusy po 0,75 za doładowania z 1 i 2 stycznia. Ciekawy tylko jestem, czy kasę z Pakietu też by szybko oddali, gdybym nie przedłużył go w ostatniej chwili 10 za 5... :roll:
 #843727  autor: reboot
 05 sty 2016, 17:55
Ja nie dostałem kasy, którą miałem na koncie, mimo że doładowując na FB mieściłem się w terminie 24h, żeby 0,75zł przedłużyło mi resztę. Zatem poszło drugie zgłoszenie.

WKS
 #843728  autor: forum_tg
 05 sty 2016, 18:13
jak wcześniej miałem taki problem, to zrobiłem zgłoszenie i po ok 3 dniach kasa została przelana, termin przedłużony, a następnie zrobiłem nowe zgłoszenie że chce rekompensatę za ich błąd i dostałem ekstra 10 czy tam 20 zł do środków promocyjnych które też przedłużyły ważność konta
 #844426  autor: mskrot
 09 sty 2016, 14:03
Po 7 dniach doczekałem się na reakcję ze strony Play na moje zgłoszenie. Telefon z BOK z przeprosinami i 10 PLN na konto w ramach rekompensaty.
 #845505  autor: wiktor
 16 sty 2016, 20:11
Na mnie niestety się wypieli cytuje

Szanowny Panie,



odnosząc się do przesłanej korespondencji, chciałam poinformować, że

za problemy jakie wynikają z doładowań odpowiada wyłącznie Facebook, to nie jest nasz błąd, dlatego bardzo proszę kierować reklamacje do portalu społecznościowego.



W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.
 #845508  autor: bolek2004
 16 sty 2016, 20:35
Pisz ponownie zgłoszenie i podaj jego numer na forum play w dziale pomocy. Ta odpowiedź jest żenująca. Proszę zgłosić się do Facebooka :) Dawno nic bardziej głupiego nie czytałem.
Dodam tylko że błąd naprawiono, dziś ładowałem przez FB i nie było problemu z bonusem.
Ta odpowiedź to tak jak ten sławny mem: "Halo policja, proszę przyjechać na facebooka" :)
 #845515  autor: dazzler
 16 sty 2016, 21:33
Mam identyczny problem. Zasiliłem konto 02.01, bonus przyszedł 5.01 dzieki temu straciłem 60 zl z konta promocyjnego. Napisalem na play24 reklamacje w dniu 04.01, na co 6.01 odpisali żeby pisać zgloszenie na facebooka. Napisalem 06.01 i cisza do tej pory. Ponowiłem zgłoszenie na fejsie 14.01 i dalej cisza. Dzwonilem do play na numer bok to tez odesłali na fejsa. To normalnie chore! Play to oszusci i zlodzieje i tyle. Daj znać czy udalo Ci sie zalatwic. Moze faktycznie trzeba napisać ponownie na play24 i dać nr zgłoszenia na forum play to się tym zajmą.
 #845521  autor: Rozyk
 16 sty 2016, 22:12
Niestety trzeba się zawsze upewnić czy bonus przyszedł. Mogłeś sobie wykupić pakiet 10 za 5 - na wszelki wypadek. Ja też tak musiałem zrobić. Co prawda dali w końcu te 15 %, ale po kilku dniach.
 #845545  autor: bolek2004
 17 sty 2016, 07:32
Żeby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie trzeba się trochę przyłożyć powołując się na ten regulamin
Po pierwsze dla tych co konsultanci twierdzą żeby zgłaszać do FB, a nie do play mamy takie zdanie:
"Organizatorem oferty promocyjnej „Bonus za doładowanie konta przez aplikację Strefa Doładowań w Play na stronie http://www.facebook.com” jest P4 Sp. z o.o. z siedzibą w (02-677) Warszawie, ul. Taśmowa 7"
Druga sprawa. Jeśli bonus został dodany po kilku dniach to powołujemy się na ten zapis:
"10. Bonus przyznawany jest w ciągu 24 godzin od Doładowania."
I to cała filozofia, nie ma opcji żeby konsultanci dalej odsyłali do FB.
 #908239  autor: aster
 30 sty 2017, 01:00
U mnie też zadziałało poprawnie. 2 godz. po doładowaniu sprawdziłem środki promocyjne i bonus już był doliczony. Dopóki to tak działa to wszystko jest spoko, ale jeśli byłby poślizg o 2 dni to konto promocyjne miałbym wyzerowane.

Natomiast dziwi mnie jedna rzecz, mianowicie po doładowaniu chyba przychodzą aż 3 maile od PayU, z tego w tym ostatnim (potwierdzającym zasilenie) jest text "Potwierdź swój e-mail aby łatwiej doładowywać:" i poniżej przycisk by potwierdzić.

Po co miałbym w PayU potwierdzać email?