DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

Czy uważasz, że taka forma kontaktu (czat) jest dobrym pomysłem?

Zdecydowanie tak
11
58%
Raczej tak
6
32%
Nie mam zdania
Brak głosów
0%
Raczej nie
Brak głosów
0%
Zdecydowanie nie
2
11%
 #849132  autor: orson_dzi
 03 lut 2016, 22:02
Jest jakiś problem techniczny w tej sprawie. Chat nie zawsze jest wyrzucany na widok i trzeba stronę przeklikać kilka razy, albo poczekać.
Trzeba pamiętać, że chat cały czas ma status testowego kanału kontaktu i cały czas przy nim grzebią.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #849138  autor: p2225
 03 lut 2016, 22:23
Pod koniec stycznia pojawił mi się od razu, a ostatnio czekałem dość długo i się nie pojawił. Trzeba pamiętać, że działa od godziny 8 do 20 w dni robocze. Ciekawe, że podczas kontaktu konsultanci nie mówią per Pan tylko na "ty". Nie żeby mi to przeszkadzało, ale może taką mają formę komunikacji poprzez czat. :P

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #849308  autor: orson_dzi
 04 lut 2016, 17:25
p2225 pisze:Ciekawe, że podczas kontaktu konsultanci nie mówią per Pan tylko na "ty". Nie żeby mi to przeszkadzało, ale może taką mają formę komunikacji poprzez czat. :P
Jeśli sobie nie życzysz, to możesz zwrócić uwagę, będziesz Pan ;) . Dla większości osób to odpowiada, ale też i sporo jest takich, którzy sami proszę o taką formę kontaktu.

Jak pisałem, przyczyn braku wyświetlania jeszcze szukają...

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #849558  autor: orson_dzi
 05 lut 2016, 17:55
Po stronie klienta może i tak, ale za to cyrki techniczne przeniosły się na stronę obsługi :) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #849560  autor: p2225
 05 lut 2016, 18:01
W każdym razie sprawę załatwiłem i trafiłem na wspomnianą w pierwszym poście jedną z kobiet i czy będzie wszystko w porządku - okaże się.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #849587  autor: orson_dzi
 05 lut 2016, 20:05
Obsada chatu jest niewielka, więc jakbyś często się z czymś zgłaszał, to nie raz trafisz na tą samą osobę. Ale zdarzają się i tacy, co rozmawiając tego samego dnia po 3-4 razy z tą samą osobą i tego nie zauważają ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #849595  autor: p2225
 05 lut 2016, 20:50
Dlatego też nie wymieniam tych osób z imienia :)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #872575  autor: Blank
 20 cze 2016, 12:29
Od teraz, czat dostępny jest w aplikacji Mój Orange na Androida
https://play.google.com/store/apps/deta ... ange&hl=pl
Od teraz ułatwiamy Ci kontakt z doradcą dzięki:
- przyciskowi kontaktu, dostępnemu na każdym ekranie
- BEZPŁATNEMU połączeniu z doradcą po zalogowaniu loginem i hasłem
- chatowi - pisz z doradcą i szybko rozwiąż sprawę
Oprócz tego masz wygodny dostęp z bocznego menu do Oferty i informacje o ratach za sprzęt (w szczegółach faktury).
Poprawiliśmy też kilka zgłoszonych przez Was błędów (dziękujemy) i zwiększyliśmy szybkość i niezawodność aplikacji.
Obecnie czat umożliwia obsługę:
Zgłoszeń dla klientów indywidualnych w obszarze:
-- PREPAID (zlecenia)
-- MIX i POSTPAID (zlecenia)
-- STACJONARNE (uszkodzenia Neostrady, kwestie techniczne)
Zgłoszeń dla klientów biznesowych w obszarze:
-- PREPAID (oferta internetu na kartę dla firm)
-- POSTPAID (zlecenia)
Sprawy techniczne - z wyj. usług stacjonarnych nie są obsługiwane na czacie.
Na czacie, obsługiwane są sprawy dot. pytań i zleceń (z wyj. usług stacjonarnych)
Na czacie, pracownicy nie obsługują spraw z zakresu:
- sprzedaży (mogą najwyżej umówić kontakt z działem sprzedaży, jeśli jesteś zainteresowany ofertą)
- problemów ze złożonych zamówieniem (dla zamówień ze sklepu, dzwoń 510 700 700, przez infolinię, kontaktuj się z 801 234 567, salonu - kontaktu się z salonem)
- kwestii technicznych - dzwoń na 510 100 100 lub zmień sieć

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #872747  autor: orson_dzi
 20 cze 2016, 23:01
divhashmorex pisze: zmień sieć
AMEN!!!

Kompleksowa obsługa po stronie stacjonarnej ruszy za max dwa miesiące.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #875860  autor: Rebeliant
 07 lip 2016, 23:37
Korzystałem dziś i moje wrażenia są raczej średnie. Najpierw kosulka rzucała formułkami rodem z facebooka. Dopiero po napisaniu, że u niej chyba nic nie załatwię i poproszeniu o podanie numeru do BOK, poprosiła o dane i zaczęła sprawdzać, ale nie pomogła nic. Dla porównania po zatelefonowaniu, sprawę załatwiłem w 1,5 minuty.
 #875982  autor: slawekt
 08 lip 2016, 20:25
Rebeliant pisze:Korzystałem dziś i moje wrażenia są raczej średnie.
Jestem jak najdalszy od chwalenia Orange, lecz mam wręcz przeciwne zdanie co do kontaktu na chat z Orange (również prepaid) :-) Połączyłem się za pomocą aplikacjo Orange konsulem, i bez kłopotu w parę minut wyjaśniłem wszystkie sporne kwestie... Poszło jak z płatka, także jak widać wszystko zależy od tego, z kim się połączymy :-(
 #876335  autor: Przemix
 11 lip 2016, 10:40
Dzisiejsza aktualizacja Mój Orange na iphona wnosi czat oraz ...darmowe szybkie połączenie z doradcą. Gdy kliknie się z poziomu aplikacji to otwiera dailer z numerem 502 802 800,8605 więc pewnie działa za darmo ze wszystkich telefonów, nie tylko tych z aplikacją Mój Orange. Mały przełom...
Jest jeszcze szybkie połączenie dotyczące "Usług i doładowań": 502 802 800,6432
i "Zakup nowej umowy" 502 802 800,3541
(przecinek na iphonie to długie przytrzymanie gwiazdki)
 #876339  autor: orson_dzi
 11 lip 2016, 11:06
slawekt pisze:Poszło jak z płatka, także jak widać wszystko zależy od tego, z kim się połączymy :-(
Muszę potwierdzić. Nie wiem kto konkretnie pracuje na chacie prepaidowym, ale ogólnie rzecz biorąc całą lokalizacja, w której się znajduje... powiedzmy, że bywają tam ciekawe przypadki ;)

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #938125  autor: ssjdamian
 11 lip 2017, 23:06
Jako były pracownik czatu dla klienta biznesowego pragnę powiedzieć, po stronie obsługi klienta biznesowego, do czatu dedykowane są na prawdę najlepsze osoby. Pracowałem na czacie biznesowym niemal rok, załatwiałem czasami na prawdę zawiłe sprawy, które wymagały wielu konsultacji. Na czacie na zmianie w biznesie pracuje 4-6 osób i wszyscy bez względu na płeć to specjaliści w swoim fachu. Część z Doradców to byli doradcy z infolinii technicznej, część zaś obsługiwała sprawy stricte billingowe lub usługowe. Zespół ten się uzupełnia idealnie. Czasami jednak odpowiadać mogę wolniej, gdyż niedawno uruchomiona została wielosesyjność i Doradcy rozmawiają nawet z 3 klientami jednocześnie :)
 #938227  autor: Blank
 12 lip 2017, 11:17
Niestety, po stronie pozostałych działów już niekoniecznie. W ostatnich miesiącach, na czacie wprowadzono wiele zmian, które skutkowały znaczącym wzrostem zainteresowania tym kanałem.
Głównie dlatego, że uproszczono sposób wejścia na czat (wystarczy wejść na orange.pl i w zakładkę KONTAKT).
W praktyce, oznacza to, że cały czas dołączają nowi.
Na prepaidzie, można zauważyć drastyczną różnicę między pracownikami. Są tacy, którzy są super, a są beznadziejni. Ja mam swoich faworytów i "faworytów". Jak trafiam na tych drugich, to od razu się rozłączam.
Z podobnym problemem, boryka się postpaid, ale tam większość jest po środku. Przeciętni do bólu.


W przeciwieństwie do biznesu i usług stacjonarnych (stacjonarne mają nawet osobną technikę), w ofertach indywidualnych na czacie, nie pracują osoby z działu technicznego. I nie mają możliwości kontaktu z takimi osobami (konsultacja z tech. tylko telefonicznie). Dlatego czat nie zajmuje się kwestiami technicznymi.
Z tego co wiem, od lipca, prepaid i postpaid dostali oficjalną zgodę na KAŻDORAZOWE odsyłanie klientów z sprawami technicznymi na w zależności od problemu *100, *900 (1,99 zł za minutę) i nasz orange.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #938797  autor: orson_dzi
 14 lip 2017, 21:48
Blank pisze:Z tego co wiem, od lipca, prepaid i postpaid dostali oficjalną zgodę na KAŻDORAZOWE odsyłanie klientów z sprawami technicznymi na w zależności od problemu *100, *900 (1,99 zł za minutę) i nasz orange.
Lipca którego roku?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)