DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #850788  autor: areksz
 12 lut 2016, 14:21
orson_dzi pisze:
areksz pisze:Dziś do mnie zadzwoniono z salonu firmowego na WP 25 Pruszkowie, jutro mają być umowy i ręcznie wprowadzone tak mi się wydaje .
Wydaje mi się że to pełna zasługa ambitnej Pani którą miała na uwadze dobro klienta a nie moje zgłoszenie do UKE .
Skoro dzwonił do Ciebie salon, to nie ma to kompletnie żadnego związku z UKE, ani Twoją reklamacją. Ich o wyniku zgłoszeń nikt nie informował. Zwyczajnie mieli przebłysk geniuszu i wpadli na to, co powinni zrobić już na samym początku.
Witam,
związane to było z moim zgłoszeniem do BOK i skan pisma do UKE wniosek o interwencję(dla osób chcących pisać o interwencję link: https://www.uke.gov.pl/kontakt/

Oczywiście pani która dzwoniła z salonu robiła co mogła podczas mojej wizyty w salonie. I tylko jej pozytywne zaangażowanie i pogoda ducha sprawiły , że nie olałem sieci Orange.
Owa Pani pierwszym razem poddała się jak o tym pisałem(nie z własnej woli-a z winny Orange), wysłała też maila na HelpD Orange i podejrzewam ze skojarzono sprawę klienta i zgłoszenia do UKE. Co spowodowało sraczkę w BOK i załatwienie problemu.
Dzisiaj przeniesienie dalej nie było by możliwe jednak HelpDesk już wiedział co i jak a wniosek poszedł Faxem do "centrali".
Orange poprawcie te swoje badziewne systemy .
Sprawa jest zawiła a nie jest to winna konsultanta/doradcy że nie działa wasz system do wprowadzania wniosków przy wielu leadach na kliencie.

Pozdrawiam Salon Pruszków Wojska Polskiego 25 należy się premia dla całej ekipy salonu oczywiście $$$$$ .
:mrgreen:
Za pracę w warunkach wojennych .
 #850932  autor: orson_dzi
 13 lut 2016, 11:36
areksz pisze:wysłała też maila na HelpD Orange i podejrzewam ze skojarzono sprawę klienta i zgłoszenia do UKE. Co spowodowało sraczkę w BOK i załatwienie problemu.
:smt005 :smt005 :smt005

Jak ja lubię jak ludzie myślą, że to faktycznie tak wygląda.
Ale ważne, że jesteś zadowolony ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #850987  autor: petrydz
 13 lut 2016, 17:24
Po prostu ktoś nie miał zbytnio dużej wiedzy jak wprowadzic MNP w przypadku jak wczesniej byleś klientem. Co do Twoich danych to nic w tym dziwnego, że to zostaje w CRM -ie, kazdy klient który miał kiedys uslugi w Orange widnieje do tej pory w Orange, tylko ze uslugi ma nieaktywne.
 #851061  autor: Blank
 14 lut 2016, 11:36
orson_dzi pisze:Jak ja lubię jak ludzie myślą, że to faktycznie tak wygląda.
orson_dzi pisze: :smt005 :smt005 :smt005
Moja reakcja była identyczna xD
A najlepsze w tym wszystkim jest to:
areksz pisze:Pozdrawiam Salon Pruszków Wojska Polskiego 25 należy się premia dla całej ekipy salonu oczywiście $$$$$ .
Czyli pochwała dla osób, które skopały sprawę, bo nie potrafiły tego zrobić od razu (dało się to zrobić od razu, jeśli tylko pomyślałaby co robi, zamiast bezmyślnie klikać) xD

To jest trochę tak jak na forum. Dodałeś post i chciałbyś coś dopisać. Możesz bezmyślnie napisać kolejny post pod postem, albo pomyśleć i kliknąć EDYTUJ. Niestety, tylko niektórzy zdają się myśleć, a w wypadku systemów obsługowych (nie tylko Orange, ale każdego) trzeba pomyśleć nieco bardziej... co przewyższa poziom inteligencji przeciętnej pani od paznokci w salonach Orange...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #851075  autor: kwasek66
 14 lut 2016, 13:43
divhashmorex pisze:To jest trochę tak jak na forum. Dodałeś post i chciałbyś coś dopisać. Możesz bezmyślnie napisać kolejny post pod postem, albo pomyśleć i kliknąć EDYTUJ. Niestety, tylko niektórzy zdają się myśleć, a w wypadku systemów obsługowych (nie tylko Orange, ale każdego) trzeba pomyśleć nieco bardziej... co przewyższa poziom inteligencji przeciętnej pani od paznokci w salonach Orange...
To już wiem dlaczego Panie u mnie, wręcz wywiad środowiskowy prowadza przy MNP... Ile abo, kart, neta, neo, nju, aktywne/nieaktywne... Może jeszcze gustowna lampa, frmy CRM i po oczach???
 #852483  autor: areksz
 23 lut 2016, 16:19
a to odpowiedz z UKE polecam takie załatwianie sprawy oryginalna wiadomość z UKE:
w odpowiedzi na Pana wniosek o interwencję UKE, informuje, iż wystąpiliśmy do Spółki Orange o przedstawienie wyjaśnień w sprawie.



W odpowiedzi Spółka Orange poinformowała, iż Pana numery telefonów (60xxxx oraz 72xxxxzostały skutecznie przeniesione do sieci Orange i funkcjonują w ofercie pre-paid od 16 lutego 2016 r. Dodatkowo Spółka wyjaśniła, iż problem z przeniesieniem numerów związany był z nieprawidłowościami systemowymi, które zostały wyeliminowane, a 12 lutego 2016 r. podpisał Pan w salonie Spółki stosowne dokumenty na podstawie których dokonano przeniesienia numerów.



Spółka w ramach rekompensaty za powstałe niedogodności zasiliła każdy z przeniesionych numerów kwotą 28 zł, aby mógł Pan bezpłatnie aktywować usługę „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz 8 GB dla przenoszących numer”. W ramach tej usługi ma Pan możliwość wykonywania nielimitowanych połączeń głosowych na numery komórkowe i stacjonarne, wysyłania nielimitowanej liczby SMS na numery komórkowe w Polsce oraz otrzymuje pakiet Internet 8 GB, w ramach którego może korzystać z mobilnego dostępu do Internetu i WAP na terenie Polski, przez okres 31 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Usługę może Pan aktywować poprzez;
itd .
Pokazuję to , że winny był cudowny system w Orange a nie jak pisaliście "zła wola" konsultanta w salonie. Ja trafiłem na konsultantki zaangażowane, jednak to dział testów Orange dał d@@y bo nie przewidział takiej sytuacji testując software dla salonów.
Sprawa wygląda tak: dwa numery hulają w Pomarańczy a Plus dalej twierdzi że "jest wszystko zgodne i nie stwierdzono problemu " na pohybel takim firma które mają gdzieś zgłoszenia klientów jak plus zyskał minus 5 numerów wielkie brawa dla forum plusa i "konsultantów " i nieoceniony dział techniczny.
 #852554  autor: orson_dzi
 24 lut 2016, 08:40
areksz pisze:Pokazuję to , że winny był cudowny system w Orange a nie jak pisaliście "zła wola" konsultanta w salonie. Ja trafiłem na konsultantki zaangażowane, jednak to dział testów Orange dał d@@y bo nie przewidział takiej sytuacji testując software dla salonów.
Przecież UKE nie sprawdziło co było przyczyną, tylko wysłał do Orange pytanie, odpowiadając Ci słowo w słowo to, co dostali w odpowiedzi od Orange. Jeśli Orange napisałoby do UKE, że to krasnoludki, to UKE napisałoby Ci, że to krasnoludki.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #905281  autor: areksz
 14 sty 2017, 21:49
minął rok i po roku mimo zapewnień Orange, ze to incydent i przypadek "niewiedza pracownika" innym salonie to samo! Nie możemy Pana przenieść coś w systemie blokuje przyjęcie wniosku...Inny numer telefonu,przy wprowadzaniu danych error..
Tym razem , inne miasto salon firmowy O i to samo.
Po wizycie zadzwoniłem do BOK i był inteligentny pracownik który zrobił zgłoszenie do producenta softu dla orange.Kolejna skarga do UKE na wprowadzenie urzędnika i klienta w błąd.
Zobaczymy..
 #906568  autor: zwariowany.kurczak
 22 sty 2017, 16:34
Ten problem jest NADAL - w salonach firmowych sobie tworzą następne konto klienta i tyle... Widocznie system O to syf, skoro nie chcą Klienta - to jak później kupić abo... System abo/mix sam sobie robi dobrze, z pre-piad wydziwia.
Oczywiście, lepiej przejść do Nju na kartę, niech nam kurier przywiezie, później do O, tylko promocje O nie dotyczą migracji z Nju :)

BAREJA TO MAŁO :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
 #906577  autor: areksz
 22 sty 2017, 17:26
ticket zgłoszony jako problem do dostawcy oprogramowania dla Orange, skarga kolejna w UKE wisi .
Według Bok Orange to pierwszy taki przypadek ;) na moje stwierdzenie, że mam tak z każdym numerem który przenoszę zdziwienie, weryfikacja i szok!!!(nie dotyczy nju tam nie mają takiego szamba-też mam 2 numery w Nju karta ) 4 numery przenoszone zawsze ten sam SYF, teraz to samo!!!

Orange ma w du/* ie klientów !!!
 #906612  autor: zwariowany.kurczak
 22 sty 2017, 21:29
areksz pisze:(nie dotyczy nju tam nie mają takiego szamba-też mam 2 numery w Nju karta )
Nju chyba leci po nowej bazie CRM Orange, coś jak w play PESEL jest kluczem i usługi działają - MAŁO system łyka przeniesienie abonamentu NJU do play karty i dalej taki numer jako dodatkowy w NJU - mimo iż pierwotna FV z abonamentu sie jeszcze nie wystawiła... A obie FV przyszły poprawnie rozliczone :)
Syf w systemie i tworzenie KOLEJNEGO nowego Klienta z nowym numerem, bo karta... I takich kont człowiek ma kilkanaście...
 #906676  autor: orson_dzi
 23 sty 2017, 11:23
zwariowany.kurczak pisze:Nju chyba leci po nowej bazie CRM Orange
Jedno i to samo.

Sprawa jest banalna, jak wyżej:
zwariowany.kurczak pisze:Syf w systemie i tworzenie KOLEJNEGO nowego Klienta z nowym numerem, bo karta... I takich kont człowiek ma kilkanaście..
I sprawa rozwiązana.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)