DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 50
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 50
 #853007  autor: sindikat
 26 lut 2016, 13:11
wasylek pisze:...kupujesz pakiet któryś z Viking 10,19,29 w którym otrzymujesz to na konto główne które jest ważne rok...
Czyli po przeniesieniu mam 0 zł na koncie, więc najpierw doładowuję za, np. 10 zł, a za chwilę ładuję No-Limit za 29 zł? I wtedy mam 10 zł na odbieranie w roamingu czy jak zapomnę przedłużyć usługę bez limitu? Po roku lub jak wcześniej wykorzystam te 10 zł znów robię jak na początku?
 #853012  autor: KC-KARLOS
 26 lut 2016, 13:20
Inaczej, musisz zapłacić za starter (10, 19, 24 lub 29 zł), w którym po jego aktywacji będzie już doładowany wybraną kwotą lub pakietem zintegrowanym VIKING 24 / VIKING 29 (w zintegrowanych pakietach jeśli załadujesz tylko stałą kwotę, saldo będzie zerowe).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #853039  autor: sindikat
 26 lut 2016, 14:04
Załóżmy, że dziś jest piątek i wygasa mi numer w Orange. W sobotę i niedzielę pewnie nie działa system. W poniedziałek już jedną nogą jestem w wikingach. W jaki sposób mam zapłacić za nową kartę? I ile będę na nią czekał? Nie widzi mi się prowadzić firmę kilka dni bez telefonu.
 #853052  autor: KC-KARLOS
 26 lut 2016, 14:51
Za starter płacisz, gdy składasz zamówienie zakupu nowego numeru lub przy wniosku o przeniesienie numeru. Przelew/płatność kartą. Wszystko jest opisane na stronie mobilevikings.pl
Wysil się i poczytaj :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #853063  autor: wasylek
 26 lut 2016, 15:35
sindikat pisze:Załóżmy, że dziś jest piątek i wygasa mi numer w Orange. W sobotę i niedzielę pewnie nie działa system. W poniedziałek już jedną nogą jestem w wikingach. W jaki sposób mam zapłacić za nową kartę? I ile będę na nią czekał? Nie widzi mi się prowadzić firmę kilka dni bez telefonu.
z tydzień najmniej czekania, ponieważ najpierw otrzymujesz starter oraz formularze do wypełnienia które trzeba odesłać, więc jak dzisiaj zamówisz to we wtorek lub środę otrzymasz formularze i starter i musisz go odesłać więc jak środę do 15 wyślesz to do piątku powinny dojść dokumenty, więc w sobotę powinieneś być w Mobile Vikings.

Za starter płacisz zależy jaką chcesz mieć na start taryfę Vikings 10,19 lub 29 albo Vikings No limite 24 i 29, cyfry obok taryfy to taka sama kwota w złotych.

Ps. Numer w orange powinien być wyłączony w sobotę zaraz po 24.00, a numer w Vikings powinien działać tak od 1.00 w sobotę, ale może to trwa nieco dłużej. Że podajesz inny termin przeniesienia to w ten dzień numer będzie wyłączony i aktywowany w nowej sieci.
 #853090  autor: sindikat
 26 lut 2016, 17:50
Jakieś to zawiłe. Nadal nie wiem czy mam to robić w Orange czy przez Ich stronę.

Fakturę VAT na firmę mi wystawią jako comiesięczny rachunek?
 #853097  autor: sindikat
 26 lut 2016, 18:14
OK, ale Orange będzie wtedy wiedziało, że od Nich uciekam? Bo w sumie wolałbym u Nich zostać, ale dużo za dużo wołają. Czy będą mieli reakcję żeby coś mi zaproponować?

Acha, a Internet u Wikingów działa tylko w Play czy w roamingu też i w jakich technologiach?
 #853104  autor: Gregrin
 26 lut 2016, 18:46
sindikat pisze:Internet u Wikingów działa tylko w Play
P4 i t-mob.
sindikat pisze: Orange będzie wtedy wiedziało, że od Nich uciekam
Tak. Dostana wniosek i wyznacza datę przeniesienia. Powiadomią viking a oni ciebie.
sindikat pisze:Bo w sumie wolałbym u Nich zostać,
Zawsze bez problemu możesz cofnąć wniosek wypowiedzenia.
 #853119  autor: wasylek
 26 lut 2016, 19:46
sindikat pisze:OK, ale Orange będzie wtedy wiedziało, że od Nich uciekam? Bo w sumie wolałbym u Nich zostać, ale dużo za dużo wołają. Czy będą mieli reakcję żeby coś mi zaproponować?

Acha, a Internet u Wikingów działa tylko w Play czy w roamingu też i w jakich technologiach?
jak zamierzasz zostać w Orange, to lepiej to zrób w Virgin nic nie będziesz płacił, a w Vikingach musisz zapłacić min 10zł aby rozpocząć procedure przeniesienia numeru, gdy ustawisz czas przeniesienia numeru wciągu miesiące, to gdy tylko otrzymasz formularze i odeślesz im przesyłkę z formularzami, to w dniu otrzymania formularzu przez Mobile Vikings czy tam Virgin Mobile to wysyłają do Orange informacje by wyznaczyli termin przeniesienia numeru. I od tego czasu będą mieli miesiąc na przekonanie ciebie do zostania w sieci Orange.
 #853122  autor: sindikat
 26 lut 2016, 20:07
Muszę mieć nielimitowane MMS, a z tego co wiem w dziewicy za nie się płaci zgodnie z taryfą.

Nie zostanę w Orange jeśli mi nie zejdą z abo. Obecnie jest to 44,99 netto. Umowa na rok, bez telefonu.

Upieraja się, że tak drogo, bo to na firmę.

Czy w wikingach można mieć fakturę na NIP?
 #853129  autor: Gregrin
 26 lut 2016, 20:48
sindikat pisze:Upieraja się, że tak drogo, bo to na firmę.
To im powiedz ze na osobę fizyczna dostaniesz bez problemu lepsze warunki. Faktury za doładowanie to tez podobno nie jest problem.
sindikat pisze:Muszę mieć nielimitowane MMS, a z tego co wiem
Tu masz wszystko na tacy [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert
 #853134  autor: wasylek
 26 lut 2016, 21:37
sindikat pisze:Muszę mieć nielimitowane MMS, a z tego co wiem w dziewicy za nie się płaci zgodnie z taryfą.

Nie zostanę w Orange jeśli mi nie zejdą z abo. Obecnie jest to 44,99 netto. Umowa na rok, bez telefonu.

Upieraja się, że tak drogo, bo to na firmę.

Czy w wikingach można mieć fakturę na NIP?
Tak wiem ale zaproponowałem Virgin abyś w razie rezygnacji z przejścia nie stracił kasy. Bo jak zrezygnujesz z przejścia w Vikingach to najprawdopodobniej nie otrzymasz zwrotu za pierwsze doładowanie ale otrzymasz w ramach tego doładowania nowy numer.

W profilu jest możliwość dodania Nip, więc pewnie gdy uzupełnisz to pole to także zostanie dodane do faktury.
 #853292  autor: reboot
 27 lut 2016, 21:08
sindikat pisze:Załóżmy, że dziś jest piątek i wygasa mi numer w Orange
Wygasa? W sensie, że do piątku jest ważna umowa podpisana np. 24msc temu, a potem jest już umowa na czas nieokreślony?
Jeśli tak, to pamiętaj, że obowiązuje Cię pełny okres wypowiedzenia tj. jeśli masz skonstruowaną umowę tak, że cykle rozlcizeniowe są powiedzmy 21-20, to składając dziś wypowiedzenie miesięczny okres wypowiedzenia obejmuje okres rozliczeniowy 21 marca do 20 kwietnia i jesteś wolny od 21 kwietnia, nie zaś z dnia na dzień z 27/28 lutego.

Więc skłądając w Mobile Vikings dyspozycję przeniesienia numeru musisz wziąć to pod uwagę, że będziesz jeszcze siedział w Orange między 31 a 59 dni (zależy jak będzie wyglądała sytuacja z okresem wypowiedzenia).

WKS
 #853327  autor: sindikat
 28 lut 2016, 09:34
Bo ja myślałem, że najpierw składam w Orange wypowiedzenie z informacją, że przechodzę do innego operatora i, że to Oni poprowadzą ten proces. A z tego co czytam wynika, że wystarczy na stronie wikingów złożyć zlecenie i Oni sami poinformują Orange, że nie chcę już korzystać z Ich usług? Czy mimo wszystko w Orange lepiej jest złożyć wypowiedzenie tej umowy z informacją, że już złożyłem wniosek o przeniesienie?
Umowa jest do kwietnia lub maja. W tym tygodniu zajdę do salonu i potwierdzę. Piątek podałem jako przykład z racji, że nie bardzo mogę sobie pozwolić żeby numer był nieaktywny, np. dwie czy trzy doby. Nie dojdzie do takiej sytuacji?
 #853352  autor: wasylek
 28 lut 2016, 13:20
sindikat pisze:Bo ja myślałem, że najpierw składam w Orange wypowiedzenie z informacją, że przechodzę do innego operatora i, że to Oni poprowadzą ten proces. A z tego co czytam wynika, że wystarczy na stronie wikingów złożyć zlecenie i Oni sami poinformują Orange, że nie chcę już korzystać z Ich usług? Czy mimo wszystko w Orange lepiej jest złożyć wypowiedzenie tej umowy z informacją, że już złożyłem wniosek o przeniesienie?
Umowa jest do kwietnia lub maja. W tym tygodniu zajdę do salonu i potwierdzę. Piątek podałem jako przykład z racji, że nie bardzo mogę sobie pozwolić żeby numer był nieaktywny, np. dwie czy trzy doby. Nie dojdzie do takiej sytuacji?
Z orange nie musisz się kontaktować, wystarczy złożyć wniosek w Mobile Vikings aby numer został przeniesiony po zakończeniu umowy, więc otrzymają od Orange wiadomość do kiedy jest umowa i dzień po zakończeniu umowy numer powinien być aktywny w Mobile Vikings, czyli jak umowa np jest do 24.05 to numer zostanie wyłączony 25.05 o 00:01, a numer w Mobile Vikings powinien być aktywny ok 01:00 dnia 25.05. I orange będzie miało czas od otrzymania informacji ze chcesz przenieść numer, do zakończeniu umowy na przekonanie ciebie abyś został u nich.
 #853447  autor: reboot
 28 lut 2016, 20:23
Gregrin, coś Ci się link źle wkleił
Chcę przenieść numer od innego operatora. Co należy zrobić, jak wygląda proces?
sindikat pisze: Piątek podałem jako przykład z racji, że nie bardzo mogę sobie pozwolić żeby numer był nieaktywny, np. dwie czy trzy doby. Nie dojdzie do takiej sytuacji?
W teorii gdy na Twojej karcie Orange po ostatnim dniu umowy zniknie zasięg, to chwilę później powinien się on pojawić na nowej karcie otrzymanej od Mobile Vikings.
Jest tak też w 99% w praktyce :) jednak ten 1% (lub pewnie mniej) to sytuacje nietypowe, gdy numer nie działa JUŻ w starej sieci i JESZCZE nie działa w nowej. Wisi gdzieś w próżni i nikt nic nie wie. Bądź jednak dobrej myśli, bo są to jednostkowe przypadki i winny jest bezduszny "system".

WKS
 #853662  autor: Gregrin
 29 lut 2016, 20:22
reboot pisze:Gregrin, coś Ci się link źle wkleił
Podwalem go na wcześniejszej stronie. Przy cytowaniu go zepsuło.
 #853727  autor: sindikat
 01 mar 2016, 09:39
Umowę mam do 17 maja. Obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli przed 17 kwietnia Mobile Vikings musi poinformować Orange, że taki wniosek złożyłem, prawda? Kiedy w takim razie najlepiej zacząć proces przenosin?
  • Strona 30 z 50
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 50
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 50