DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 48
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 48
 #853667  autor: kersiu
 29 lut 2016, 21:05
Witajcie - mam do was ogromna prosbe o pomoc bo duzo o tym czytam ale moze lepiej bedzie jak mi doradzicie. Posiadam w tej chwili plusa na karte. Nie jestem zadowolony ze swoich wydatkow gdyz korzystam z telefonu malo a jednak place duzo. Czyli w granicach 60-70 zl na 3 miesiace. Potrzebuje najlepszej oferty gdy rozmawiam okolo 20-40 minut z jednym numerem + ok 15 min z reszta oraz wymieniam okolo 120 smsow miesiecznie z jednym numerem oraz ok 30 smsow z reszta i wykorzystuje okolo 300-400 mb internetu miesiecznie (moze tak malo przez to ze pakiet 150 mb za 9 zl w plusie starczal mi na 2 tyg a pozniej bylo tak wolno ze huhuhu).

Czy w takim przypadku lepsza opcja bedzie Freemium w Virgin mobile z pakietem smsow za 3 zl czy moze Lycamobile? Ogolnie to co pisza na Virgin - czyli wiele negatywow o jakosci tej sieci (ciagle awarie , przerywanie rozmow , problemy z doladowaniami i aktywowaniami pakietow) to prawda? czy tylko wynajeci hejterzy??

Z gory dzieki jesli odpowiecie a nie napiszecie "przeczytaj forum to sie dowiesz" ;)
 #853672  autor: Gregrin
 29 lut 2016, 21:35
Ja z virgin nie miałem problemu. Na tym forum tez nie zauważyłem żeby ktoś specjalnie się skarżył na jakość w tej sieci. Jedyne co, to swego czasu chyba 2 osoby miały problemy przy przenoszeniu ale myślę ze były to losowe przypadki.
Co do lyca. To mniejsza siec niż virgin i co do niej miałbym większe wątpliwości.
 #853673  autor: piechucki
 29 lut 2016, 21:38
Starter Virgin>>karta do telefonu>>kilka dni testów >> sam będziesz mógł ocenić jak to działa w Twojej lokalizacji. Ja powiem Ci: SPOKO :)
 #853675  autor: kersiu
 29 lut 2016, 21:45
wielkie dzieki bo nie liczylem na tak szybka odpowiedz:) no dobrze - widocznie przenosze sie z narzeczona do tej sieci bo juz serdecznie mam dosyc Plusa - jedyna dobra opcja tam to bliski numer za 5 zl a reszta to dno - np ten pakiet 150 mb za 9 zl :)

Jeszcze mam jedno pytanie - bo gdzies tu na forum o tym czytalem - jak przeniose sie z plusa to VM bedzie dzialal na antenach plusa?
 #853820  autor: xander21
 01 mar 2016, 15:02
Chyba Virgin poprawili się i działają jak kiedyś. Ostatnio pisałem do nich na cmok i otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30min. Kilka razy o różnych porach pisałem.
A jeszcze niedawno mieli problemy i nawet nie odpisywali lub następnego dnia.
Cieszy mnie, że coś tam robią z systemem komputerowym. Byleby wszystko potem działało sprawniej. Przenosze do nich numer znów, ciekawe jak teraz będzie z przenosinami. :)
Czy się poprawili i nie będzie trzeba czekać kilka dni, zobaczymy.
 #857000  autor: jarekt
 18 mar 2016, 20:23
Punkt 31 regulaminu oferty/pakietu #Freemium:

"31. Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawianego Pakietu #Freemium, następuje AUTOMATYCZNA DEZAKTYWACJA Oferty. W przypadku chęci dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna aktywacja.".

Także pilnujcie swoich środków na koncie głównym w Virgin !
 #857001  autor: Rozyk
 18 mar 2016, 20:36
Po pierwsze to wiadomo od początku, a po drugie co miesiąc przychodzi SMS, że pakiet się kończy. Więc nie rozumiem tej sensacji...
 #857006  autor: jarekt
 18 mar 2016, 20:44
...no pakiet się kończy i jutro znowu się odnowi (jak zwykle) - pomyśli Kowalski, a tu figa i 0zł na koncie...
10 minut bez #Freemium to przecież 3zł, a sporo osób ma we #Freemium tylko 5zł, które dostali za przeniesienie numeru - osobiście znam 11 takich osób, które przez prawie 6 miesięcy jeszcze ani razu konta nie doładowywały.
 #857032  autor: DanielR
 18 mar 2016, 22:44
No i co z tego?! Pakiet się nie odnowi po pól roku, ale konto i tak jest ważne jeszcze kolejne pół roku, ponieważ sama aktywacja #Freemium wydłuża ważność numeru o rok. Czy to też widzisz w regulaminie?
Że już nie wspomnę o comiesięcznym SMS-ie przypominającym, co już wyżej słusznie przypomniał Rozyk.
Tak swoją drogą, trzeba być - delikatnie rzecz ujmując, nieodpowiedzialnym ignorantem, żeby choć raz na pół roku nie skontrolować stanu tak ważnego dla siebie numeru. To przecież zajmuje chwilkę.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #857043  autor: jarekt
 18 mar 2016, 23:18
Ale ja nie napisałem nic o ważności konta - ona się przecież nie zmienia jak zauważyłeś po pół roku w momencie wyłączenia się automatycznie #Freemium.

Chodzi tylko o to, że #Freemium się wyłącza nagle po pół roku o czym podejrzewam sporo osób nie wie a jak wiedziało to zapomniało, czyli za rozmowy i smsy będą schodziły złotówki konta.

To że przychodzi raz w miesiącu SMS nic nie znaczy. Dopiero po paru dniach ktoś może się zorientować, że nie przyszedł SMS, a przez parę dni to można sporo wygadać i wydać.
A na pewno są i tacy co zauważą brak SMSa, że pakiet się odnowił ale pomyślą, że skoro nie przyszedł jeszcze SMS to znaczy, że jeszcze 30 dni nie minęło a faktycznie minęły np. 33 dni.

To nie będą pewnie duże kwoty tych niespodziewanych "obciążeń" ale osoby jadące tylko i wyłącznie na #Freemium czasami nie mają co do garnka włożyć (znam sporo naprawdę ubogich osób, których ten problem na bank będzie dotyczył).
 #857045  autor: DanielR
 18 mar 2016, 23:31
Cóż, kłania się konieczność przeczytania regulaminu usługi, na spokojnie i ze zrozumieniem. A to wciąż (niestety) jest problemem dla wielu ludzi, kierujących się głównie, a często jedynie, kolorowymi i krzykliwymi reklamami, wywołującymi określone emocje. A później następuje rozczarowanie... :|
jarekt pisze:To że przychodzi raz w miesiącu SMS nic nie znaczy.
Ej, ej, chwila... Przecież SMS z pytaniem, czy abonent chce przedłużyć odnowienie pakietu #Freemium, przychodzi zawsze co miesiąc na trzy dni i na dzień przed upływem 30 dnia ważności pakietu w danym miesiącu. Więc i na trzy dni i na dzień przed ostatnim półrocznym odnowieniem, też zapewne przyjdzie taka wiadomość. Nie przesadzaj i nie wyolbrzymiaj kwestii marginalnych. Wystarczy każdego miesiąca w 27 i 29 dniu skontrolować wyświetlacz i sprawdzić czy nie przyszedł SMS z nr 8000. I tyle.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 11:49 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #857050  autor: Andrzej24
 19 mar 2016, 00:22
kersiu pisze:(ciagle awarie , przerywanie rozmow , problemy z doladowaniami i aktywowaniami pakietow) to prawda? czy tylko wynajeci hejterzy??

Z gory dzieki jesli odpowiecie a nie napiszecie "przeczytaj forum to sie dowiesz" ;)
Nieprawda. Może się zdarzyć lecz to jest więcej krzyku konkurencji niż prawdy. Najlepiej sam zamów starter i sprawdź. Nie kosztuje majątek a będziesz pewien,. Obecnie Virgin działa na 3 sieciach. Play, T-monile i Plus. Plus kiedyś był niedostępny dla tej sieci. Teraz jest
  • Strona 25 z 48
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 48
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 48