wcześniej aktywowałem bonus 0,5 kodem a potem 4 vouchery na play24
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Hmm... no to ciekawe dlaczego u mnie nie pokazuje tego vouchera...
Też aktywowałem cztery a teraz mam kolejny jeden
na trzech numerach aktywowałem po jednym voucherze, przedłużyło mi to net do 09.05, więc Dax13 dzwoń na infolinię i powiedz, że inni mają voucher, a Ty nie, może technicznie tego nie rozwiążą, ale dostaniesz rekompensatę 0,5 GB i wydłużysz net.
Już tak nie rozdają bezmyślnie rekompensat, a nawet jeśli to zostanie przyznana od 1.05
Zamiast cebulować doładuj za 5zł, kup 500MB i masz miesiąc spokoju. Ja też nie mam voucherów (na dwóch numerach) ale płakać z tego powodu nie będę.
Zamiast cebulować doładuj za 5zł, kup 500MB i masz miesiąc spokoju. Ja też nie mam voucherów (na dwóch numerach) ale płakać z tego powodu nie będę.
Jak to nie? W poniedziałek na jednym numerze nie weszły mi "sms" napisałem reklamację. We wtorek telefon od konsultanta i przyznany pakiet "100 min i 100 SMS do wszystkich sieci oraz 100 MB Internetu"
Co mniej więcej napisałeś bo mi nigdy rekompensaty nie dali :/
Wcześniej dzwoniłem w sprawie vouchera to powiedzieli że mogę tylko jeden aktywować i mi kolejnego nie dadzą. Przed chwilą zadzwoniłem ponownie, odebrał inny konsultant i przyznał mi voucher bez problemu
Oto pełny tekst reklamacji: "Witam.W dniu dzisiejszym wysłałem kod z gazety Fakt (EXSU). Niestety na pierwszy sms dostałem odpowiedż "Przepraszamy.Operator nie aktywował pakietu. Po wysłaniu kolejnego sms dostałem nastepną wiadomość "Dla numeru XXXXXXXX przekroczono już dozwoloną ilość aktywacji.Proszę o naprawienie błędu.Pozdrawiam"Gregrin pisze:Co mniej więcej napisałeś bo mi nigdy rekompensaty nie dali :/
Raz mi zniknęły zgromadzine SMS-y, to na rekompensatę czekałem do 1-go następnego miesiąca. To samo pisali z resztą inni, którzy takowe otrzymywali.
Ale faktycznie w styczniu nie wszedł mi bonus w promocji doładowań, za co przyznali mi pakiet 3w1, który otrzymałem w ciągu kilku minut.
Ale faktycznie w styczniu nie wszedł mi bonus w promocji doładowań, za co przyznali mi pakiet 3w1, który otrzymałem w ciągu kilku minut.
Zauważyłem że jeśli się do mnie nie dodzwonią to na emailowo potwierdzoną przezemnie zgodę na rekompensatę muszę czekać do początku następnego miesiąca, a jeśli odbiorę połączenie od nich to włączają natychmiast.
bo dzwonią do ciebie z działu reklamacji i taką rekompensatę masz aktywowaną od razu po rozmowie, a twoja odpowiedź na maila zanim trafi do działu reklamacji to może leżeć kilka dni, a jak już trafi to ląduje w kolejceszunaj pisze:Zauważyłem że jeśli się do mnie nie dodzwonią to na emailowo potwierdzoną przezemnie zgodę na rekompensatę muszę czekać do początku następnego miesiąca, a jeśli odbiorę połączenie od nich to włączają natychmiast.
Zna ktoś może stronkę na fakt (mobile) ,aby zareklamować pisemnie !
Kiedyś pisałem przez tę zakładkę http://faktmobile.pl/kontakt ale nie odpisali. Było to chyba tuż po starcie sieci, także mogło się to zmienić. Z Play24 przekierowywało kiedyś właśnie na tę zakładkę.
Wracając do promocyjnego 1GB. Jakby ktoś szukał, to chyba wygląda to tak: https://literia.pl/ksiazki/fakt/smartfo ... la-seniora.
Ja dziś nie trafiłem, najwcześniej będę mógł się rozejrzeć po weekendzie.
Wracając do promocyjnego 1GB. Jakby ktoś szukał, to chyba wygląda to tak: https://literia.pl/ksiazki/fakt/smartfo ... la-seniora.
Ja dziś nie trafiłem, najwcześniej będę mógł się rozejrzeć po weekendzie.
Ciekaw jestem czy rozpatrzą ! Ale ,jak oni dzwonią do danego klienta ,a czy może wchodzą na konto play24 ? bo ja już sam nie wiem! POZDRAWIAM
Tak nie do końca z tą kolejką, bo jak dzwoniłem dlaczego nie aktywowali rekompensaty to mi odpowiadali że jest przewidziana z nowym miesiącem.L pisze:bo dzwonią do ciebie z działu reklamacji i taką rekompensatę masz aktywowaną od razu po rozmowie, a twoja odpowiedź na maila zanim trafi do działu reklamacji to może leżeć kilka dni, a jak już trafi to ląduje w kolejceszunaj pisze:Zauważyłem że jeśli się do mnie nie dodzwonią to na emailowo potwierdzoną przezemnie zgodę na rekompensatę muszę czekać do początku następnego miesiąca, a jeśli odbiorę połączenie od nich to włączają natychmiast.
@BlacQ1 dzwonią, jeśli nie odbierzesz to wtedy masz przez Play24.
Rozglądał się ktoś za tym poradnikiem? Ja nie mogę na to trafić albo źle szukam.
Spróbujcie wyslac smsa o treści Bonus1, Bonus2, Bonus3, Bonus4 i dla odmiany Bonus5. Ja dostaje komunikat przy czterech pierwszych kodach komunikat, że przekroczono dozwoloną ilość aktywacji pakietów. I może właśnie trzeba wysłać smsa o takiej o treści z nowego Poradnika dla seniora?
Może tym razem nie będzie "bonus", a Internet, Transfer etc. Zamiast bawić się w zgadywanie lepiej przejść się po salonach prasowych, empikach, ale ja byłem dwukrotnie i nie znalazłem lub źle szukam.
Pojawiły mi się kolejne 4 vouchery