Endurion pisze:To umowa - płacę 60 zł/mies za LTE Freenet. Lejek raczej nie wchodzi w grę - przerabiałem to na starej ofercie to wtedy z internetu się nie dało korzystać i to było te 0.1 Mbps DL a nie 1.0.
Nie sprawdzę tak naprawdę czy mam lejek czy nie - bo mam w sumie 95GB pakietu (dawno wykorzystane) + jeszcze 100GB w których prędkość mi niby spada do 10Mbps, ale tego w Mój Orange już nie pokazują i jak problemów nie było, to i tak miałem większe prędkości niż te 10. Ciężko ich pojąć.
W salonie mi to ot tak wymienią? Szczerze, jak pomyślę o użeraniu się z nimi, spisywaniu kto wie czego i czekaniu nie wiadomo ile to mi się odechciewa. Mam spory uraz do nich.
Jeśli korzystasz z Mój Orange na komputerze to na zakładce Podsumowanie dla numeru internetowego powinieneś mieć takie pomarańczowe kółko z kreskami zasięgu. Jak w to klikniesz, zobaczysz info, czy masz lejek. Jeśli te kolorowe kreski są w maksymalnym obszarze (dla LTE 112mb/s oraz dla 3G 42mb/s) to nie masz lejka. Jeśli te kreski kończą się wcześniej, to masz lejek. Możesz być zalogowany do LTE, a tam po wykorzystaniu dodatkowego pakietu 100 GB w ramach Nielimitowanego LTE masz lejek do 1mb/s.
A co do wymiany karty SIM to idziesz do Salonu i mówisz, że masz podejrzenia, że karta jest uszkodzona i prosisz o jej wymianę. Sprawdzą ją w testerze i jak coś będzie nie tak to wymienią bez opłat. Jeśli po teście w testerze okaże się, że jest ok, to i tak poproś o wymianę (opłata 25zł).
Nie upieraj się, że chcesz bezpłatnie, potem po prostu złóż reklamację w BOK i tyle.
Druga sprawa to twoja wypowiedź sugeruje, że cały czas logujesz się do LTE.