Mi też wczoraj około godz. 18:06 pobrało standardowo 1 zł, a dzisiaj o 11:48 mam obciążenie 6 zł nie wiem za co. Chwilę byłem na necie po przyjściu z pracy i mam znowu działa wolno. Dostałem smsa:
Transmisja danych została ograniczona zgodnie z miesięcznym limitem wydatków na Internet. Zarządzaj limitem na
http://m.iboa.pl/net/limit
Oczywiście ten link nie działa. Co więcej logując się na konto w miboa przez heyah.pl nie znajduje takich ustawień jest tylko limit danych w roamingu, chciałem tam ustawić 5 zł dla bezpieczeństwa ale to też nie działa
Wcześniejsze przeboje z kartą heyah opisywałem z wątku "Darmowe startery". Dziesięć dni podziałało i znowu problemy, pobrałem jakieś 30 GB w tym czasie.
p.s. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z T-Mobile ale przyznam szczerze, ze takiej prowizorki to nawet w czasach starego simplusa nie było. Nie wiem jak ktoś może z tego korzystać na co dzień nie wiedząc za co za chwilę go skasuje i dlaczego zaraz coś padnie, nie ma co niemiecka jakość :/
EDIT:
Na heyah.pl po zalogowaniu jest zakładka "Kontakt" i tam można niby coś zgłosić i wysłać wiadomość. Ktoś to tam czyta ? Czy można tak zgłosić błąd usługi czy lepiej od razu dzwonić do konsultanta ?
EDIT 2: Odpowiadając na poniższe, tak 3 zł pobrało mi zaraz po aktywacji karty 10 dni temu zanim wysłałem te TAK na 80481.