Ponowne rozpoczęcie korzystania z usługi masz zł masz no limit po przerwie
Sprawa wygląda tak
1. System Tmobile żeby zaczął działać poprawnie i nie pobrał opłat "bezpieczny internet" itp należy doładować przed rozpoczęciem cyklu czyli (przed 00:00) według regulaminu
Ja mogę powiedzieć, że lepiej jak jest doładowanie przed północą bo łatwiej dochodzić ewentualnej rekompensaty
2. Zgonie z regulaminem jeżeli system nie naliczy opłaty złotówka to w tym cyklu 24h obowiązuje zwykła taryfa dniówka/frii czyli pobiera opłaty za internet i połączenia głosowe
Opłata codzienna za opcję będzie naliczana z góry za dany cykl rozliczeniowy, pod warunkiem, że w momencie rozpoczęcia
cyklu saldo konta będzie umożliwiało pobranie opłaty codziennej. Pobierana będzie ona bez względu na to, czy konto jest
aktywne na połączenia wychodzące. Jeśli saldo konta nie będzie umożliwiało pobrania opłaty, wówczas w danym cyklu 24-
godzinnym Użytkownik nie korzysta z opcji usługowej, lecz ponosi opłaty wg standardowych stawek cennika taryfy Frii.
3. Po rozpoczęciu korzystania z usługi po przerwie trzeba bardzo uważać czy już przyznało pakiet danych kodem *103*22*8*11#
4. Nie jest to błąd systemu, jeżeli nie pobrało złotówy, lecz wygodny haczyk, żeby skasować człowieka na kasę.
5. Nie wiem czy reklamacja złożona w tej sprawie będzie uznana.
6.(nieobiektywnie) Strasznie denerwują mnie w T te wszystkie sztuczki żeby zabrać środki z konta i nic w zamian nie oferować typu bezpieczny internet