Ja mam:
-1x T-mobile i zero problemów(wył.poczty głos. 1 tel i załatw, działanie internetu-zero problemów, rozliczenie usług-1zł.dziennie i spokój),
-2 x Heyah i problemy jakie były:
-na pierwszym starterze:awaria neta(3dni), skoszenie 3zł.za Bezpieczny internet(oddali kasę) po reklamacji system zablokował net na bodaj 3dni(sms o przekroczeniu miesięcznego limitu wydatków) oraz w trakcie blokady internetu 2 godz.blokada poł.wychodzących(wszystko to mimo pobierania codziennie po 1zł.):naprawili, wypłacili rekompensaty, wył. poczty głos.-jeden telefon wystarczył załatwione(choć w systemie opcji wyłączenia nie było-zrobione zgłoszenie do technicznych i po chyba godzinie smsy z potw.wył.poczty)
-na drugim: pobranie 3zł. i 6zł. za bezpieczny internet oraz 0,43zł.za rozmowę(mimo pobrania 1zł. za usługę): oddali kasę, wył.poczty głos.-1 telefon(sytuacja jak wyżej, brak opcji w systemie, mimo kilku dni oczekiwania cisza, a w pierwszym numerze wył.poczty dość szybkie). Ponowny telefon po kilku dniach-poczta zablokowana w kilka minut.
W obu przypadkach system nie wyłączył Szafa Gra mimo sms-ów deaktywacyjnych-1 telefon i ręczne wyłączenie na obu.
Podsumowując z Heyah są problemy,a z T-mobile odpukać działa wszystko jak należy.
EDYCJA:właśnie zauważyłem, że na moim 2gim Heyah ostatnie pobranie 1zł. było 10maja, a dziś skosiło za połączenie głosowe. Zgłoszenie przez MiBoa i czekamy.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)