DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 48
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 48
 #862729  autor: xander21
 20 kwie 2016, 22:44
Rozyk pisze:Chyba nikt jeszcze nie wspomniał, że VM przysyła SMS-a po pół roku działania Freemium, że się skończyło i trzeba (można) ponownie włączyć..

Więc (jak można było przewidzieć) nie sprawdziły się wieszczenia krzykaczy, że VM wycyka ludzi i będzie łoić za rozmowy po normalnych stawkach korzystając z nieświadomości ludzi, że Freemium się skończyło.

O tym było w regulaminie od początku istnienia Freemium, ale większość nie czytała i potem swoje zmyślone teorie snuje.
 #865557  autor: Maciej Loret
 11 maja 2016, 20:33
Witam,

po 2 tygodniach, udało mi się końcu przenieść zapasowy numer do VM. Około 16-tej uruchomiłem kod *222*000#.
Po zalogowaniu się na stronie VM, pola odpowiadające za ilości minut czy MB są puste.
Mam już #freemium czy nie? Można to jakoś sprawdzić?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #865631  autor: Maciej Loret
 12 maja 2016, 11:31
Nigdzie nie widziałem informacji, a dla mnie jest pozytywna.
Numer, który przeniosłem z Play na Kartę do VM Freemium jest widoczny w Play24.
Widać stan konta, minut, SMSów i MB do wykorzystania...
Niestety nie ma możliwości dokupywania pakietów...

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #865647  autor: drozda
 12 maja 2016, 13:28
Na razie jest to jedna z taryf w Play. Ale niedługo mają się zmigrować do modelu Enhanced MVNO lub nawet Full MVNO z własnym HLR i systemem billingowym oraz kodem sieci 260-45.
 #865971  autor: Eon
 14 maja 2016, 02:10
VM korzysta z nadajników Play i T-Mobile. W związku z tym jak jest traktowane połaczenie z VM do Play? Czy tak jak wew. sieci ? Nawet jak jest na nadajniku TM ?
i jeszcze jedno pytanie: Czy dodatkowe dokupywane do freemium pakiety minut do wszystkich obejmują tez stacjonarne?
 #865985  autor: cyanoone
 14 maja 2016, 09:23
Eon pisze:VM korzysta z nadajników Play i T-Mobile. W związku z tym jak jest traktowane połaczenie z VM do Play? Czy tak jak wew. sieci ? Nawet jak jest na nadajniku TM ?
Nadajnik nie ma nic do rzeczy. Na razie połączenia Virgin<>Play są liczone jako wewnątrzsieciowe.
Eon pisze:Czy dodatkowe dokupywane do freemium pakiety minut do wszystkich obejmują tez stacjonarne?
Tak.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #872212  autor: molibden
 18 cze 2016, 07:04
jest taka sprawa. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzylo we freemium. Dziś miał się odbyć reset freemium i miałem mieć 30min +sms i mb na całe 30 dni. Wstaję dziś rano, chce doładować telefony i co widzę. Reset był a na koncie mam 0min, 0sms i 0mb. na obu telefonach. Dołądowałem za 10zł i kupiłem pakiet 100min. Normalnie aktywowali i za chwilę dostaję sms że pakiet ważny tylko do końca dzisiejszego dnia. Miał juz ktoś coś takiego? napisałem do cmok z prośba o naprawienie tego stanu czyli - przywrócenie darmowych środków i aktywowanie wykupionego pakietu na 30dni a nie na jeden dzień. Ktoś miał podobną sytuację i jak ona się skończyła?
To trochę bez sensu teraz na jednymtelefonie nie mam nic i nie mam jak z niego dzwonić bo nie chcę doładowywać pakietu żeby go jutro stracić a z drugiego moge dzwonić, ale pakiet mi jutro przepadnie. zaesze reset freemium miałem wcześnie rano. Teraz też był, ale środków mi nie dali i jeszcze widac nie uznają tego resetu za pełny bo mi pakiet tylko na jeden dzień przyznali.
 #872218  autor: molibden
 18 cze 2016, 08:34
Już sam nie wiem co to było, ale było. Na teraz jest wszystko ok. Prawdopodobnie minęło pół roku od aktywacji freemium i trzeba było jeszcze raz aktywować. Niestety nie dostałem zednej informacji o tym ze freemium się kończy i dziś wchodzę na panel www i widze 0min, 0 sms i 0 mb. Co jest się dziwię.. No ale założyłem ze skoro mam wyzerowane wszystko to reset był. sprawdziłem czy mam aktywne freemium - mam - bo ponownej aktywacji nie chciał system przeprowadzić. Wobec tego kupiłem sobie pakiet minut i tu zonk... Po kilku sekundach dostaję info że pakiet ważny tylko do końca 18.czerwca. - czyli do dziś. Napisałem do cmok i jednocześnie sam zacząłem drażyć sprawę o co w tym wszystkim chodzi. W miedzyczasie w panelu zniknęły mi całkowicie wszystkie pakiety i wyswietliło że nei mam obecnie wykupionego zadnego pakietu - nawet tego który kupiłem dziś rano. Jednocześnie zobaczyłem ze świeci mi się link do aktywacji freemium którego wcześniej nie było. Skoro cmok nie odpowiada to aktywowałem to freemium i tym razem aktywacja przebiegła normalnie. Na panelu przy obu numerach pojawiły się przewidziane środki (30min) a w jednym przywrócili mi ten pakiet co dziś kupowałem z miesięcznym okreem ważności tym razem więc firma bidna ale solidna. Tylko trzeba uważac właśnie z tym resetem po pół roku bo nie wysyłają zadnego info a jak widać jest to dość kłopotliwe bo nie dzieje się to automatycznie w srodku nocy tylko u mnie trwało do 7 rano - bo o 6 normalnie stare freemium miałem niby aktywne a jednocześnie 0 min na koncie i sytuacja mocno zagmatwana się zrobiła. najważniejsze ze niczego mi nie zeżarło z konta i wszystko teraz gra.
 #872223  autor: molibden
 18 cze 2016, 09:25
bo tak jest w regulaminie, no ale mogliby wysłać takiego sms. Co miesiąc zasypują zawiadomieniami o końcu pakietu a w takiej sprawie nic nie napiszą i ludziom potem ściąga kasę z konta złotówkowego jak się nie zorientują. Szczęście że mi ten pakiet minutowy zaliczyli na cały miesiąc bo pierwotnie to on był ważny do końca obecnego dnia. Nie wiem czemu wykazali się taką łaskawością. Czy to norma czy też wynik tego ze poprosiłem o to w cmok. Naprawdę - dziwne to wszystko. Sprawdzałem czy mam freemium rano - miałem aktywowane bo próba wpisania kodu aktywacyjnego była odrzucana i wyświetlało ze freemium jest aktywne. Okazało sie ze nie jest aktywne i na dodatek przez pewien czas w ogóle nie miałem nic - żadnego pakietu. juz myślałem że zdezaktywowali mi ten pakiet co kupiłem przed godziną, ale na szczęście przywrócili.
 #872226  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2016, 09:27
I tak bym go nie zauważył pewnie bo kartę używam sporadycznie ;)
Wie ktoś jak kartę zarejestrować w Virgin bo przyjdzie mi nowa karta -zamówiłem nowy starter i przydałoby się zarejestrować.
Stara karta mi coś się uszkodziła i z adaptera wypadała ;P
A że numeru nikt nie znał to zamówiłem nowy starter.

Pozdrawiam :)
  • Strona 27 z 48
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 48
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 48