Taka ciekawostka - w ubiegłym tygodniu byłem w salonie Play, żeby zarejestrować numer na kartę mojej Mamy i od razu wymienić kartę SIM na nowszą (poprzednia jeszcze z czasów 2009 r.). Numer postanowiłem zarejestrować na siebie, podałem konsultantce dowód osobisty (oczywiście nie robiła kserokopii, bo to podobno jest już zakazane). Kiedy zaczęła wpisywać dane (imię, nazwisko) to w w tym momencie nic dalej nie wpisywała, spojrzała tylko na resztę dowodu. Kiedy wydrukowała formularz do podpisu zwróciłem uwagę, że wszystkie dane były wpisane, ale dodatkowo mój adres korespondencyjny, o który pracownica nie zapytała
Zapytałem skąd dodatkowo te dane, jeśli nie pytała? Okazało się, że moje dane były w systemie, tylko zaakceptowała, a zostały w systemie, bo ponad 1,5 roku temu byłem jeszcze w Play i te dane "siedziały sobie po cichu" (obecnie Virgin Mobile, dodam że nie mam żadnych innych numerów w Play).