DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 202
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 202
 #865184  autor: darekka
 09 maja 2016, 13:34
Wiem o tym ale w Regulaminie oferty nie zawarto informacji o możliwości wycofania(owszem w ogólnym Regulaminie świadczenia usług do, którego odsyła jest o takiej możliwości informacja) co pozwala domniemywać, że będzie jak z RBM niby mieli skasować, a 2 lata śmiga.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #865344  autor: surface123
 10 maja 2016, 13:24
No więc tym razem konsultant jak obiecał przyspieszyć tak zrobił, dzisiaj o 12.00 naprawili i działa poprawnie czyli w jeden dzień.

Ale jak czytał mi konsultant co odpisywali poprzednio to aż włos się jeży na głowie...

Wychodziło na to że to ja się czepiam, że mam źle APN ustawiony itp itd... a to dać do innego telefonu, modemu itd...

Co do rekompensaty to zwrócili tylko to co pobrali podczas niedziałającej usługi, nie chcieli dać nic więcej :/
 #865378  autor: zoltan666
 10 maja 2016, 17:29
Za parę dni i ja zamierzam uruchomić "Masz złotówkę...". Mam nadzieję, że będzie wszystko ok i bez problemów/reklamacji. Na razie korzystam z darmowych 10 GB po doładowaniu i dziś planowałem jeszcze doładować dla kolejnych 10 GB, ale skoro przedłużyli promocje za doładowanie w T-Mobile do 14.06, to doładuje za miesiąc jak mi minie 30 dni w "Masz złotówkę...".
 #865385  autor: surface123
 10 maja 2016, 18:17
Dla testów prędkości to się kupuje zwykłą startówkę T-mobile :) lub jakąś z większą paczką danych :)

Szkoda takiej karty do samych testów

Niestety max prędkości degradują się bardzo szybko, niedawno miałem jeszcze pod 80-90 Mb/s teraz już tylko 50-70 max...
 #865588  autor: michcio123
 12 maja 2016, 07:37
A u mnie usługa chyba się zdeaktywowała wcześniej niż powinna, wczoraj nie pobrało 1zł nalicza opłaty za połączenia i nie przedłużył się pakiet internetu ten z pod *103*11#.
 #865615  autor: zoltan666
 12 maja 2016, 10:28
Myślę, że w sobotę aktywują ofertę "Masz złotówkę..." Z waszego doświadczenia - czego mam pilnować, co sprawdzać, aby mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo i nie ponoszę dodatkowych kosztów poza ta złotówką dziennie?
 #865641  autor: surface123
 12 maja 2016, 13:05
Mi przy 16 dniu szlag trafił no limit mimo że pobierano kasę codziennie. Naprawili po 4 telefonach i 6 dniach.

Edit

Chyba szykuje się kolejna "awaria" bo nie pobrali mi dzisiaj złotówki a powinni pobrać przed godz. 11.00

Coś czuję że jutro net padnie again :/
Ostatnio zmieniony 12 maja 2016, 13:08 przez surface123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #865642  autor: darekka
 12 maja 2016, 13:06
michcio123 - pisz/dzwoń do Nich i zgłaszaj problem, jeśli straciłeś jakąś kasę za transfer/rozmowy domagaj się zwroty i prawidłowego świadczenia usług.

Ja na karcie T-mobile z "Masz złotówkę..." od 8maja zużyłem 61,5GB,a w poprzednim okresie 30-dniowym 221GB(był dzień, że poszło 113GB) -ZERO PROBLEMÓW. :smt006

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #865695  autor: notsure
 12 maja 2016, 18:53
To mi też pobrało na karcie Heyah 10-ego 24 złotówkę, widzę 11-ego nie pobrało dzisiaj też nie, net znowu na lejku. Trzeci raz padło od włączenia to jest w ciągu 26 dni. Działanie tej usługi to katastrofa :(
 #865706  autor: darekka
 12 maja 2016, 20:06
Ja mam:
-1x T-mobile i zero problemów(wył.poczty głos. 1 tel i załatw, działanie internetu-zero problemów, rozliczenie usług-1zł.dziennie i spokój),
-2 x Heyah i problemy jakie były:
-na pierwszym starterze:awaria neta(3dni), skoszenie 3zł.za Bezpieczny internet(oddali kasę) po reklamacji system zablokował net na bodaj 3dni(sms o przekroczeniu miesięcznego limitu wydatków) oraz w trakcie blokady internetu 2 godz.blokada poł.wychodzących(wszystko to mimo pobierania codziennie po 1zł.):naprawili, wypłacili rekompensaty, wył. poczty głos.-jeden telefon wystarczył załatwione(choć w systemie opcji wyłączenia nie było-zrobione zgłoszenie do technicznych i po chyba godzinie smsy z potw.wył.poczty)
-na drugim: pobranie 3zł. i 6zł. za bezpieczny internet oraz 0,43zł.za rozmowę(mimo pobrania 1zł. za usługę): oddali kasę, wył.poczty głos.-1 telefon(sytuacja jak wyżej, brak opcji w systemie, mimo kilku dni oczekiwania cisza, a w pierwszym numerze wył.poczty dość szybkie). Ponowny telefon po kilku dniach-poczta zablokowana w kilka minut.
W obu przypadkach system nie wyłączył Szafa Gra mimo sms-ów deaktywacyjnych-1 telefon i ręczne wyłączenie na obu.

Podsumowując z Heyah są problemy,a z T-mobile odpukać działa wszystko jak należy.

EDYCJA:właśnie zauważyłem, że na moim 2gim Heyah ostatnie pobranie 1zł. było 10maja, a dziś skosiło za połączenie głosowe. Zgłoszenie przez MiBoa i czekamy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 7 z 202
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 202
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 202