DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 202
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 202
 #866487  autor: KC-KARLOS
 16 maja 2016, 17:50
Bonus - 1 min do całego T-Mobile/Heyah/stacjonarne za 2 odebrane.
Ale nie o tym mowa jeśli chodzi o ten wątek :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #866488  autor: notsure
 16 maja 2016, 17:50
W tej taryfie i tak trzeba 100 zł na 100 dni więc to nie jest taki problem, bo chyba nie ma sensu korzystać z taryfy na żula bez uruchomienia promocji.

Ja o godz 18:06 powinienem mieć pobraną 30-tą złotówkę, tzn. ostatnią w cyklu. Czyli z tego co piszecie internet no limit będzie do jutra do godziny 18:06 ? I później się wyłączy bez żadnego info. Jak długo się czeka na ponowne zaproszenie do aktywacji ?

Szkoda, że nie ma opcji wysłania na jakiś nr TAK w wersji samoodnawialnej bez żadnych przerw (pomijając brak kasy na koncie).
 #866490  autor: aupol
 16 maja 2016, 17:54
Mam pytanko. Posiadam starter heyah Masz złotówkę. Próbowałem uruchomić *140*350# z promocji 100 dni ważności konta jednak otrzymałem komunikat o błędnym kodzie. Czy u Was zadziałało ?
 #866517  autor: zoltan666
 16 maja 2016, 20:39
kaspeed pisze:Będzie cza za 4,99 aktywować te 100dni;) a czy jak doładuje za 50zl ( standardowo 100dni) + te 4,99 za 100dni ssumuje mi na 200dni:)??
Mi po wysłaniu kodu *140*350# policzyło 100 dni od 27.05 (wtedy kończyły mi się wychodzące), czyli się zsumowało. Aktualnie mam 111 dni ważności konta. I z regulaminu wnioskuje, że po wysłaniu kolejnego kodu dodałoby kolejne 100 dni licząc od 4.09. Tylko, że ja w momencie wysyłania kodu miałem zwykłą Frii, bez aktywnej dodatkowej usługi. Być może z aktywną usługą nie da się z tego skorzystać.
kaspeed pisze:Tylko teraz czy opłaca sie doładowac za 44zł na alledrogo czy online pzez MBOA;/
Na alledrogo można kupić bezpośrednie doładowanie wskazanego numeru kwotą 50 zł. za 40 zł., ale dość szybko się te doładowania rozchodzą.
 #866520  autor: aupol
 16 maja 2016, 21:00
Uruchomiłem ponownie kod na 100 dni i za drugi razem zadziałał.
Interesuje mnie jeszcze inna kwestia.
Przykładowo, jeśli o godzinie 15 otrzymałem smsa o włączeniu oferty masz złotówkę, po kilku dniach skończyła się ważność dla połączeń wychodzących i po dniu przerwy o godzinie 12 doładowałem konto to czy w tym samym dniu zostanie uruchomiony no limit czy dopiero kolejnego dnia. Ogólnie chodzi o to kiedy jest sprawdzany stan konta - o północy czy przed godziną uruchomienia oferty ?
 #866523  autor: zoltan666
 16 maja 2016, 21:11
@aupol - czy kod zadziałał na aktywnej ofercie "Masz złotówkę..." i czy przedłużył ważność konta?
Jeśli ofertę masz aktywną, na koncie jest kasa, a wychodzące są zablokowane to i tak codziennie pobiera 1 zł., więc po doładowaniu i odblokowaniu wychodzących teoretycznie no limit powinien od razu działać.
 #866532  autor: zoltan666
 16 maja 2016, 22:10
Aktualny limit wynikający z miboa to około 50GB na dzień, bo o tyle co 24 godziny zwiększa się pakiet internetu. A jak jest w rzeczywistości? Kto to wie?
 #866554  autor: driver
 17 maja 2016, 00:58
W kwestii nolimitu na internet podzielam pogląd Kolegi "darekka".
Kilka stron wątku wcześniej pisał, że po rozmowie z konsultantami miboa (a odbył jak wynika z forum już niejedną) to, że widzimy w systemie jakąś ilość GB (nikt chyba nie miał mniej niż 50 GB pierwszego dnia korzystania z "Masz złotówę") spowodowane jest nieprzystosowaniem systemu bilingowego T-Mobile do nielimitowanego pakietu internetowego - przynajmniej w ofercie prepaid. Wpisanie jakiejkolwiek dużej ilości GB ma pozwolić na "oszukanie" tego systemu. Być może 50 GB jest maksymalną wielkością pakietu na starcie świadczenia usług. Kolejne dni korzystania z "Masz złotówę" powiększają pakiet o około 50 GB w ramach jego kumulacji.

I chyba każdego z Użyszkodników tego wątku forum ciekawi co stałoby się, gdybyś 1 dnia przekroczył te 50 GB, bo 2 dnia korzystania trzeba by już przekroczyć najprawdopodobniej 100 GB. Zgadzam się z darekka, że wg. regulaminu oferty "Masz złotówę" mamy net bez limitu, więc też wydaje mi się, że jeśli przekroczyłbyś 1 dnia 50 GB i system ograniczył by Ci prędkość netu, to powinieneś wykonać telefon do konsultanta miboa i zażądać przywrócenia pełnej prędkości.
Pytanie, czy konsultant miałby taką możliwość? Może w ramach jakiegoś resetu, restartu naliczania dla danego nr. Ale to tylko gdybanie dopóki ktoś z Szanownych heavy userów "Masz złotówki" ww. przekroczenia limitu dziennego nie dokona.

I kończąc przydługi już wywód. Jakieś trzy lata temu ziom, który pracował w Orange mówił mi, że system bilingowy mobilnego netu pomarańczowych miał wówczas maksymalny pakiet netu ustawiony bodajże na 62 czy 65 GB na miesiąc. Jak jest teraz nie mam informacji. Ale per analogia to pewnie T-Mobile obecnie nadal ma jakiś limit pakietu GB w swoim systemie.

driver
 #866555  autor: driver
 17 maja 2016, 01:26
Kolego "aupol".
Z mojego doświadczenia przedłużania "Masz złotówę" w T-Mobile po 5 zł sztuka.
Po wykonaniu doładowania po południu przez kilkanaście minut nic się nie zadziało. Pewnie obciążenie systemu. Niby w miboa było widać w historii kwotę doładowania, ale pakiet 50 GB nie. Po kilkunastu, chyba ponad 15 minutach przyszedł sms o doładowaniu konta i jego ważności. Po wejściu w miboa pojawił się pakiet ponad 50 GB i pakiet około 3600 złotówek. I od tego momentu mój no limit wystartował.
Innym razem przedłużałem po północy i porażka, bo nie poczekałem na pojawienie się pakietu w miboa. Zobaczyłem, że odnotowało doładowanie i zmienił się stan konta. Ruszyłem z netem i dostałem bana, znaczy się włączył się uprzejmie tzw. Bezpieczny internet w T-Mobile czyli 10 MB za 3 zł, a później 90 MB za 6 zł. Więc radzę cierpliwość i ostrożność przy starcie.

P.S. Coraz bardziej utwierdzam się w poczuciu, że jesteśmy testerami jakiejś przygotowywanej prepaidowej oferty T-Mobile przed wypuszczeniem jej na rynek... No bo kto przetestuje lepiej niż maniac-spece z forum telepolis :wink:

driver
 #866567  autor: darekka
 17 maja 2016, 07:12
Tak jak napisano 2 posty wyżej mamy całkowity BRAK LIMITU(Regulamin jako dokument wiążący o tym mówi a jest on największą świętością wiążącą obie strony\). No limit dotyczy dosłownie wszystkiego. Co do puli G zwróćcie uwagę na limit złotówek jaki system pokazuje(ja mam grubo ponad 100tyś.zł), takie absurdalne kwoty/ilości GB są spowodowane ułomnością systemu bilingowego( coś musi być tam wpisane, a system nie zrozumie niczego innego niż konkretna ilość -mogłoby tam być i 1600GB czyli 1,6TB, bo tak miałem w T przed awarią ale coś typu BRAK LIMITU system kolokwialnie mówiąc "oleje" i blokadę założy). Jak już wielokrotnie pisaliśmy,czytaliśmy i sami spece z T przyznają system mają wymienić do końca tego roku.

Wcale nie byłbym zdziwiony gdybyśmy z naszymi no limitami właśnie byli jego BETA testerami. :smt005 Może o tym świadczyć spora ilość problemów z T/heyah, które to ZAWSZE przekazywane są do techników jako konkretne zgłoszenie z dokładnym opisem problemu. Dodatkowo nawet konsultanci miewali problemy z logowaniem do moich kont z "Masz złotówkę...", które obchodzona poprzez logowanie przez zwierzchnika na dyżurze. Dodatkowo podejrzenia te uprawdopodobnia wąska ilość posiadaczy tych limitowanych starterów(T/Heyah) z kilkoma znacznie różniącymi się warunkami ofert. Jak wiecie zostało lekko ponad pół roku na zapowiadane wdrożenie nowego systemu, a nikt poważny nie zrobiłby tego bez przetestowania na nielicznej grupie "królików laboratoryjnych"-my mamy super ofertę za grosze i bez limitów(błędy, blokady itp. to uroki świeżego systemu), a operator darmowych testerów. Ja tam nie narzekałbym skoro oferta praktycznie jest nieodwoływalna(niby w ogólnym regulaminie świadczenia usług jest coś na ten temat), a jak wiemy ZAWSZE i w KAŻDEJ innej ofercie prepaid/abonament w jej Regulaminie zastrzegano możliwość wycofania jej.

Ja po blokadzie internetu przez T-mobile obecnie mam 25godzinne cykle dobowe (czas od pobrania 1zł. codziennie jest inny ale ponad 24godz. od poprzedniego)- (13ego. pobranie 1zł. 15:37, 14ego 16:19, 15ego 17:11, 16ego 18:39), a ja głupi myślałem, że doba ma 24godz :lol: dodatkowo nadal mam pakiet obecnie 217GB ważny do końca maja(nie do następnego dnia jak powinno być). No cóż jak działa to ok.

Co ciekawe to to, że nie wiem od kiedy liczyć 30dni(zgodnie z Regulaminem 30 cykli 24godzinnych):
a)od otrzymania sms o aktywacji usługi(wg.Regulaminu byłoby ok),
b)od 1szego dnia czerwca(niby MiBoa informuje, że pakiety mam miesięczne co głupotą jest ale
działa)-jeśli tak to o której się skończy(potw.smsem dostałem jakoś 15:37 ale kasę kosi co
ponad 24 godz. więc zgaduj zgadula)
Generalnie jak coś się stanie (może jakaś blokada się pojawi albo co innego :smt005 ) Regulaminem ich naprostuję :twisted: . Ciekawe ile pakietu i do kiedy ważnego otrzymam od nowej aktywacji .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #866658  autor: zoltan666
 17 maja 2016, 15:22
Mnie złotówkę pobierało kolejno o: 0:18, 0:17, 0:25, 0:25. Do doładowań doliczało 1 grosz, czyli doładowanie: 5,01 zł., 30,01 zł. A za 100 dni ważności konta pobrało 5,01 zł., choć w regulaminie jest 4,99 zł.
 #866684  autor: kaspeed
 17 maja 2016, 17:24
Doładowalem się za 5taka wychodządze poszly w heyah do przodu o 7dni.Wszystko ok miałem na koncie 13,01 mam 12,99 po 2 sekundowej rozmowie.Złotówkę pobrało? bo pisalo obciązenia.W info nie mam ani pakietu PLN ani gb wtfl?Coraz ciekawiej po rozmowie z konsultantem z 12,99 zrobiło się 13,19 pln;)Po kilku sekundach internetu zrobilo się 10,18 :D znow musze zadzwonić:D :smt005

No to te 3zł to bezpieczny internet.Konsul łaskawie zwrócil środki..
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 18:45 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #866694  autor: darekka
 17 maja 2016, 18:26
Widocznie błąd systemu-zgłoś operatorowi i domagaj się zwrotu(nie chodzi o 2grosze ale o zasady świadczenia usługi zgodnie z Regulaminem).
To, że nie widać ilości GB/złotówek itp. a w MiBoa to czasami tak jest ale powinno działać(nie pobierać za nic kaski poza 1zł. codziennie za usługę).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #866701  autor: kaspeed
 17 maja 2016, 18:48
No to mi ładnie pobrał 1zł obciązenie za usługę.Potem jak zadzwoniłem zjadlo 2gr .Po zgłoszeniu oddali 2zł ( tu chyba konsul sie pomylił) bez żadnej łaski.Następnie odpaliłem internet zjadło 3zł.Po telefonie nr2 dowiedziałem się że skasowało za bezpieczny internet.W drodze wyjątku? ładnie brzmi, oddał konsul nr2 3zł i kazał czekac na sms zwrotny że aktywowano usługę.Problemy pojawiły się po doładowaniu o odwieszeniu usługi.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 12 z 202
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 202
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 202