DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 202
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 202
 #868099  autor: detmax
 27 maja 2016, 19:15
Darekka :) zgadza się :) , przed paroma godzinami wypakowałem nowy starter, który zamówiłem jakiś roku temu z Heyah i jeszcze jeden z T-Mobile, z Heyah od razu problemy ( np. z uruchomieniem pakietów internetowych ) , z T-Mobile nie zauważyłem ... , czyżby marka Heyah była traktowana po macoszemu ? :(
 #868100  autor: darekka
 27 maja 2016, 19:24
No niestety tak wychodzi albo systemy mają deczko inne. Jeśli zaś o ilość problemów chodzi to T-mobile jest mniej problematyczny ale osiągi w sieci(u mnie przynajmniej) ma identyczne jak Heyah więc przynajmniej tutaj mają identyczny priorytet.

Jako ciekawostkę podam, że nawet w sprawie startera T-mobile"Masz złotówkę..." przełączają do BOK Heyah. Dzwoniąc do Heyah bezpośrednio załatwimy wszystko dotyczące T-mobile.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868127  autor: zoltan666
 27 maja 2016, 22:42
Taka ciekawostka. Posiadam starter „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” z którego aktualnie nie korzystam. Na koncie 15 zł., a ważność konta jakiś czas temu była do 27.05. Wysłałem kod *140*350# (5 zł.) i ważność konta została przedłużona do 4.09. Taka data widnieje w MiBOA i pod *101#. Tymczasem wczoraj przyszedł sms, że za 2 dni kończy się ważność konta i numer zostanie zablokowany. No i żeby oczywiście doładować... Ciekawe, czy rzeczywiście zablokują?
 #868129  autor: odkrywca1
 27 maja 2016, 23:28
@zoltan666 Nie zablokują. To jest błąd systemu automatycznego. Podobnie miałem i nie zablokowali.
Jednak musisz zaglądać do miboa czy nie wyskoczysz z usługi 10gb do zwykłej dniówka

Edit: Dziś przyszedł sms o odnowienie około 10:40 potwierdzenie po około 3h czekania 13:30
Z ciekawostek transfer około 52GB.

Po zakończeniu okresu 30 cykli nie pobrało z konta za bezpieczny internet. Wystąpił jedynie brak usługi do rozłączenia sesji internetu. Prawdopodobnie ma to chronić użytkownika przed naliczeniem niepotrzebnych kosztów za neta lub błąd systemu ?
 #868163  autor: darekka
 28 maja 2016, 14:14
Kolego skoro masz "tylko" 52GB transferu jeśli możesz i chcesz zużyj je abyśmy mogli ocenić skutki(ewentualna blokada itp). Nawet gdybyś dostał blokadę to jeden telefon do BOK powinien ją usunąć po powołaniu się na Regulamin.
Ja niestety przetestować jeszcze nie mogę, a szkoda(zresztą u mnie pakiet mam ważny do końca miesiąca, a nie 1 dzień-tak "naprawili" w T-mobile).

Kto wie-teoretycznie na naszych kartach z aktywną "Masz złotówkę..." usługa Bezpieczny internet nie powinna występować(jak jest wiemy sami-kosiło wielu z nas 3-9zł., blokowało internet itp). Być może już ogarnęli system i odczepił się od nas(u mnie Bezpieczny internet kilka dni temu skosił 3zł.choć nie miałem aktywnej "Masz złotówkę...", a transmisję komórkową miałem w telefonie zablokowaną-oddali po zgłoszeniu ).
Raczej błąd systemy, że nie skosili za Bezpieczny internet po wygaśnięciu "Masz złotówkę...".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868232  autor: darekka
 28 maja 2016, 23:04
Nie żebym się chwalił ale od 8ego nastukałem 360.

:smt006 P.S. 28ego maja mimo wyłączonej usługi SzafaGra w Heyah(smsem nie działało, dopiero konsultant w rozmowie wyłączył choć twierdził, że śladu po smsie dezaktywacyjnym w systemie brak,a w bilingu był oczywiście) system pobrał za nią 2zł.(zgłoszenie wysłane i czekam).
Sprawdzajcie czy i Was nie skubią po cichu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868337  autor: zoltan666
 30 maja 2016, 01:48
odkrywca1 pisze:@zoltan666 Nie zablokują. To jest błąd systemu automatycznego. Podobnie miałem i nie zablokowali.
Jednak musisz zaglądać do miboa czy nie wyskoczysz z usługi 10gb do zwykłej dniówka
Wychodzące działają. Sms z 28.05 mówi, ze ważność konta na wychodzące skończyła się. I drugi z 29.05, ze aby zachować kasę należy doładować konto w ciągu 12 dni.
 #868382  autor: darekka
 30 maja 2016, 13:31
Ja u siostry reaktywowałem na Heyah(tym samym co troszkę wyżej zeżarło 2zł. za Szafa Gra ale oddali dziś całe 6zł.). Od wysłania sms aktywacyjnego "Masz złotówkę..." do zwrotnego z potwierdzeniem uruchomienia minęło dokładnie 3minuty. Oczywiście pakiet internetu tylko 52GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868406  autor: detmax
 30 maja 2016, 16:35
Darekka, dzięki za ważne informacje :) czyli 30 dni i mamy maksymalnie 1500GB, niestety trochę kiepsko wygląda te 50GB na dzień i tym bardziej możliwość zmieniania dziennej ilości GB bo za jakiś czas mogą oni wykombinować np. 20GB i stwierdzą, że jest OK .
Z drugiej strony widzę kombinatorstwo T-Mobila, bo jeśli przekroczysz te 50GB to bez BOK-u Heyah się nie obejdzie i musisz dzwonić aby Ci odblokowali.
=== WAŻNE ===
Dzisiaj dzwoniłem do BOK-u Heyah i dowiedziałem się istotnej kwestii, otóż faktycznie to jest NO LIMIT na internet, ale babka mi powiedziała, że mając łącznie pobrane i wysłane 1-2 TB lub więcej to mogą dać lejek 16kbit , zapytałem się dlaczego , to odpowiedziała mi, że mówią o tym ogólne warunki świadczenia usług internetowych i jest to spowodowane tym, aby nie doszło do nadmiernego przeciążenia sieci.
Reasumując ... owszem nie ma limitu danych, ale jak ograniczą prędkość do 16kbit to także nie ma limitu przesłanych danych tylko, że z takiego internetu nie da się już korzystać.
 #868407  autor: darekka
 30 maja 2016, 16:39
Ja tam ich bym chętnie sprawdził, a dokładnie co się stanie jak zużyję pierwsze po reaktywacji usługi 52GB. Jak będę miał sposobność to je zużyję(tylko czort wie kiedy to nastąpi, bo mam tak naprowione, że suma GB ważna jest do końca miesiąca a nie 1dzień).
Jeśli zaś chodzi o limit o ograniczenie prędkości to wątpię aby był nakładany-warunki oferty mamy bezlimitowe.

Ja tu nic w ten deseń nie widzę https://www.heyah.pl/regulaminy/ogolne_ ... d89cb0c43d .
W ogólnym Regulaminie świadczenia usług prepaid T-mobile do, którego odnosi się w sprawach nieuregulowanych w Regulaminie naszej usługi http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 000413.pdf również nic nie widzę.

P.S. skąd szanowna konsultantka wytrzasnęła Regulamin usług internetowych?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, 16:49 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868409  autor: detmax
 30 maja 2016, 16:48
No właśnie, ja też szukam tych regulaminów i nic nie mogę znaleźć , ale jedno jest pewne, koniecznie musimy sprawdzić co się stanie jak przekroczymy w ciągu dniu 52GB to raz i w miesiącu 1-2 TB to dwa , najlepiej spróbować wbić 3 TB i sprawdzić czy dadzą lejek ...
 #868411  autor: darekka
 30 maja 2016, 16:50
Te 3TB to raczej w cywilnym użytkowania nierealne są... 52GB to inna sprawa zupełnie i łatwa do zbadania. Jak już kilkukrotnie pisałem wcześniej te 52GB bierze się z "głupoty" systemu-muszą coś wpisać w ilości GB aby wogule działało. Jak zresetuje mi się suma GB to celowo zużyję te 52GB i zobaczę czy coś zablokują(jak coś Regulaminy mam pod ręką, a i rekompensata się przyda).

P.S. jakoś chętnych do testowania możliwości naszej usługi i wpłynięcia na rozwój naszej wiedzy tutaj mało jest, a szkoda bo byśmy wiedzę taką mieli wcześniej

P.S. w naszym przypadku(Heyah i t-mobile) zastosowanie mają TYLKO I WYŁĄCZNIE Regulamin darmowych starterów z naszą usługą i Regulamin ogólny świadczenia usług przedpłaconych w systemie T-mobile do, którego ten pierwszy odsyła. Żadne inne cudowne zapisy nas nie dotyczą i w razie problemów tylko o ich zapisy możemy oraz Operator może się opierać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868419  autor: darekka
 30 maja 2016, 17:34
Opisz dokładnie co i jak było. Kiedy transmisja ruszyła po zamarciu, dzwoniłeś czy czekałeś itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868432  autor: kaspeed
 30 maja 2016, 18:20
Ciekawa sprawa mnie coprawda co okolo 10gb resetuje sesję Nie zgłaszałem na razie rekord wynosił 33gb w jednej sesji:(

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #868433  autor: darekka
 30 maja 2016, 18:29
Kolego jednostki :smt006 - gb(gigabit) to co innego niż GB(GigaBajt). Zgłaszaj problem i naprawią. Ja nigdy nie miałem z tym problemu.

P.S. dopisujcie u kogo macie problemy(Heyah/T-mobile).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868509  autor: darekka
 31 maja 2016, 11:10
A szkoda, żo czekałeś na nowy pakiet nielimitowany z 52GB -niestety to nam nic nie wnosi. Trzeba było nie czekać tylko zgłosić problem, bo limitu nie mamy i te 52GB jest symboliczną wartością.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #868525  autor: detmax
 31 maja 2016, 12:41
Dokładnie, zgadzam się w 100% z Darkiem :) , nie mają prawa "zamrozić" internetu po 52GB i w takiej sytuacji Panowie, reklamujcie to niezwłocznie i jednocześnie zażądajcie aby w codziennej wartości limitu była wartość na tyle duża np. 500GB aby potem nie trzeba było znowu dzwonić do konsultantów.
Wyobraźmy sobie teoretyczną sytuację, że pobieramy codziennie więcej jak 52GB czyli codziennie mielibyśmy dzwonić do BOKU Heyah aby odblokowali nasz internet ?! przecież to absurd.
T-Mobile się wycwaniło i są tego efekty ...
  • Strona 18 z 202
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 202
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 202