DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 170
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 170
 #866845  autor: Loczekzmc
 18 maja 2016, 16:38
Reasumując, przenoszę numer, doładowuje 30zł konto i włączam tę ofertę, ewentualnie co miesiąc ją odnawiam. Patrząc na inne oferty to 28zł i 8gb oraz no limity to chyba najlepsza oferta w tej cenie tak mi się zdaje.

Obrazek
 #866852  autor: Gregrin
 18 maja 2016, 17:51
Tak, w głównym pakiecie 8GB a dodatkowo duże bonusy za doładowanie (im większe tym większy bonus).
Loczekzmc pisze:włączam tę ofertę, ewentualnie co miesiąc ją odnawiam
Tak jak pisałem, ta oferta ma dziwne ograniczenie wg regulaminie:
"8.Włączenie usługi jest możliwe tylko w ciągu pierwszych 12 miesięcy stażu w sieci Orange (365 dni) z chwilą przeniesienia do Mobilnej Sieci Orange numeru przydzielonego przez innego operatora."
Po 12 miesiącach nie da się jej włączyć ale jeśli jest już włączona (w opcji cyklicznej) to dalej odnawia się na tych samych warunkach.
Wiec po ok 11m-cach (jeśli nie chcesz od razu) trzeba ja sobie włączyć w opcji cyklicznej a tym samym mieć spokój bo pakiet sam się odnawia a my musimy tylko pamiętać żeby środków na koncie do odnowienia pakietu nie zabrakło.
 #867816  autor: Matsss
 25 maja 2016, 16:17
Trochę wdepnąłem z tym przeniesieniem numeru. Byłem dziś w play przenieść numer (zostało 30 dni do końca umowy z orange) i okazało się, że babcia zmieniała dowód (numer jest na nią) i przenoszenie zostało anulowane. Dziś już nie dam rady podjechać do salonu, więc zostaje mi zapłacenie jednego miesiąca bez żadnej zniżki w orange i oferta od play będzie ważna dopiero za dwa miesiące?
 #867956  autor: Gregrin
 26 maja 2016, 14:15
Daj konkretna datę przeniesienia numeru (dzień w którym kończy się umowa albo następny -nie jestem pewien) i nie powinno być żadnej kary ew zapłacisz 1/30 miesięcznego zobowiązania.
 #868009  autor: Matsss
 26 maja 2016, 20:53
Umowę mam do 24.06, mam ponownie pojechać do Play i dodatkowo coś powiedzieć? Najprawdopodobniej dopiero w sobotę dam radę podjechać.
 #868075  autor: Gregrin
 27 maja 2016, 13:36
Matsss pisze:Umowę mam do 24.06, mam ponownie pojechać do Play i dodatkowo coś powiedzieć?
Obecnie twoje przeniesienie zostało odrzucone ? Jeśli tak, to musisz jechać ponownie i zlecić je ale nie z zachowaniem okresu wypowiedzenia tylko na konkretna datę czyli 25.06. Możesz zadzwonić (albo odwiedzić salon) i zapytać w orange z jakimi kosztami się to będzie wiązało ale nie wiem czy będzie im zależało żeby odpowiedzieć rzetelnie czy raczej będą cie "straszyć" ;)
Z tego co wiem to po zakończeniu umowy kar być nie powinno a jedynie proporcjonalna oplata za okres korzystania czyli max pełen okres.(poprawiam bo mi się pomyliło z wypowiedzeniem z nju)
Opieram się na http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 09#p794609
Ostatnio zmieniony 28 maja 2016, 03:40 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy.
 #868104  autor: Matsss
 27 maja 2016, 20:05
Tak, zostało odrzucone z powodu innego numeru dowodu, który został zmieniony podczas trwania obecnej umowy. W umowie mam napisane, że najpóźniej wypowiedzenie trzeba złożyć 30 dni przed końcem umowy. Pojadę tam być może jutro i dopytam w salonie play co i jak teraz będzie z przeniesieniem.
 #868137  autor: Gregrin
 28 maja 2016, 03:34
Tak jak mowie, umowa umową ale prawo pozwala ci przenieść numer (czyi de facto zerwać) w dowolnym momencie. Jeśli przed zakończeniem okresu zastrzeżonego (24m-ce) to w umowie są opisane kary. Jeśli po zakończeniu umowy i przejściu jej na czas nieokreślony to w sumie max za jeden miesiąc mogą cie policzyć (zgodnie z tym co pisze w linku który podałem wcześniej).
 #868438  autor: aster
 30 maja 2016, 19:10
Jak wygląda "przeniesienie" numeru z Nju do Orange? Oczywiście nie liczę na promocje dla przenoszących bo te wykluczają klientów Nju, ale czy przeprowadzka z Nju do Orange Free na Kartę jest bezbolesna (można to zrobić samemu online) czy wymaga wizyty/kontaktu z operatorem?
 #868528  autor: aster
 31 maja 2016, 12:46
Dzięki, właśnie się dowiedziałem, że telefon jest w nju z rachunkiem, tak więc trzeba przejść na nju na kartę wysyłając im te pismo:

http://www.njumobile.pl/b/articles/oswi ... -karte.pdf

Czy w powyższym muszę wypełnić zarówno górę i dół, czy tylko sam dół?
 #868633  autor: PawlusG
 31 maja 2016, 22:01
Obie części wypełniasz, bo musisz dać dyspozycję, co zrobić z numerem po zakończeniu umowy.

:)
 #868698  autor: areksz
 01 cze 2016, 09:54
Syf z przeniesieniem odcinek 2 szambo Orange :
W dniu 24 maja 2016 w Orange salonie złożyłem papiery o przeniesienie się z VM do Orange karta Free.
W dniu 1 czerwca 2016 numer nie jest przeniesiony. Orange najpierw twierdzi, że nie było numeru tymczasowego na wniosku(był jak byk na nalepce z IMSI) drugi raz byłem w salonie wysyłałem papiery(te same) okazuję się , że nie mogą przenieść gdyż wydany numer tymczasowy 504990186 jest nieaktywny!!! Sprawa jest w UKE.
Co do Orange odradzam WAM takie numery, tej firmie nie zależy na klientach.
Przez okres tygodnia numer nie został przeniesiony.
Codziennie dzwoniłem pisałem maile zero odzewu! BOK to szczyt bezczelności i chamstwa! Nikt w tym czasie z Orange nie zadzwonił, to ja wydzwaniałem i kontaktowałem się co jest grane...
Z takim podejściem do klienta to daleko nie zajedziecie!!
Jutro rezygnuję z przeniesienia ....
 #868704  autor: Ricki1980
 01 cze 2016, 10:45
Jak wygląda sprawa powrotu do Orange na kartę po chwilowym pobycie w innej sieci. Słyszałem, że system ma z tym problemy i nie jest tak łatwo. Czy to prawda?
 #868714  autor: areksz
 01 cze 2016, 11:48
Według mnie prawda.
Miałem w Idei 4 numery telefonów + 4 w Orange karty rejestrowane.
Poza tematem powyższym co opisałem, na dwóch poprzednich kartach sim z Plusa które przenosiłem do Orange był syf.
Nie mogli mnie przenieść gdyż nie mogli zapisać jako stary klient a nowy wywalało błędy.
Powiem to z doświadczenia, jak będzie problem to masz 10 % że cie przeniosą.
Olewają klientów kartowych w salonach. Pochodziłem po salonach i na 7 doradców jednemu się chciało... była nawet na to moja reklamacja w Orange: dostałem 25 zł*2karty SIm zadośćuczynienia ale nic się nie zmieniło. Mają gdzieś klienta kartowego.
Jesteś w salonie ścierwem nie klientem !!!
Nie wiem czemu nie można przenieść numeru przez stronę www i pocztą karta sim jak w Virgin? Skoro salonom się nie chce to może backoffice?
 #869557  autor: WellDone
 05 cze 2016, 13:58
Problem z przeniesieniem numeru do Orange nie wynika z tego, ze siec robi problemy, tylko pracownicy nie potrafią obsługiwać systemów. A konkretnie Optiposa. Jak będziecie mieli kiedyś problem to powiedzcie konsultantowi, żeby wybrał w aplikacji "istniejący klient" i zaznaczył opcje "szukaj tylko w crm".

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #869580  autor: PawlusG
 05 cze 2016, 14:33
WellDone pisze:Jak będziecie mieli kiedyś problem to powiedzcie konsultantowi, żeby wybrał w aplikacji "istniejący klient" i zaznaczył opcje "szukaj tylko w crm".
Nie zawsze to działa, u mnie całe przeniesienie musiało się odbyć ręcznie przez centralę w Warszawie.

:)
 #869582  autor: Gregrin
 05 cze 2016, 14:35
PawlusG pisze:Nie zawsze to działa, u mnie całe przeniesienie musiało się odbyć ręcznie przez centralę w Warszawie.
To jeszcze napisz jak można ich się o to doprosić ;) Podejrzewam ze nie było łatwo.

@WellDone dzięki za cenne info. Na pewno się przyda ;)
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 14:49 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #869584  autor: WellDone
 05 cze 2016, 14:41
Uwierz mi, działa zawsze, znam wszystkie crmy wszystkich opow i wiem jak działają. Jest jeszcze kilka pol które trzeba odpowiednio wypełnić, ale konsultanci nie pomyślą i taki jest efekt. Jak ktoś ma problem (konsultant) niech dzwoni na wsparcie wewnętrzne.
To przeniesienie ręczne przez centrale polega na tym, ze do działu odpowiedzialnego za mnp wysyłane są w formie szablonu dane do wprowadzenia. Trwa to zawsze co najmniej jeden dzień dłużej, a nie ma takiej potrzeby.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #869585  autor: WellDone
 05 cze 2016, 14:44
Gregrin pisze:
PawlusG pisze:Nie zawsze to działa, u mnie całe przeniesienie musiało się odbyć ręcznie przez centralę w Warszawie.
To jeszcze napisz jak można ich się o to doprosić ;) Podejrzewam ze nie było łatwo.
Domagaj się wysłania przez tzw "generator mnp". Nie ma opcji, ze klient wyjdzie nie obsłużony.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 14:56 przez WellDone, łącznie zmieniany 1 raz.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
  • Strona 102 z 170
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 170
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 170