DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 7 z 193
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 193
 #869825  autor: garfield-
 06 cze 2016, 12:48
Nie rozumiem tej polityki, skoro naczelną zasadą jest, żeby migrować ze strych taryf do nowych(info na którejś z konferencji- chyba RIZ), po co dają do takich dinozaurów RWK ...
 #869829  autor: Pablo-1986
 06 cze 2016, 13:02
Zmigrowałem z RMB 7 MNP na RBM i nadal mam ważność konta do 1-11-2016. A kilka dni temu (chyba w sobotę) ładowałem numer za 50 i nie szło LTE odpalić.

Dobry humor podstawą dnia.
 #869835  autor: manyaky
 06 cze 2016, 13:18
Super. Ja akurat w RBM 7 MNP nabiłem sobie ostatnio w promo doładowań 3000 minut i teraz przy przejściu na RBM5 wszystko pójdzie w las. Na szczęście LTE aktywowałem 30. maja.
 #869836  autor: Pablo-1986
 06 cze 2016, 13:26
Bonusy przepadają. Mi przepadły po migracji pakiety danych oraz promocyjne złotówki. Data ważności połączeń przychodzących to nadal 1 listopada. Odbieranie do 31.12.

Dobry humor podstawą dnia.
 #869840  autor: detmax
 06 cze 2016, 13:39
Panowie którzy mają RBM 5 / 9 ( RBM II ) czy macie przy Darmowy Internet LTE - po prawej stronie, W(y)łączony i na dole (możesz jeszcze włączyć ) ? bo jeśli nie ma tego słowa " możesz jeszcze włączyć " to i w RBM II oznaczałoby, że nie można tego włączyć ...
 #869841  autor: Pablo-1986
 06 cze 2016, 13:41
W moim przypadku zmigrowałem do RBM na karte 5. Nadal mam zachowaną ważność konta z tamtej oferty RBM 7 MNP. Tylko bonusy przepadają. Zleciłem aktywację pakietu 600mb, aby to jakoś chodziło.

Dobry humor podstawą dnia.
 #869844  autor: manyaky
 06 cze 2016, 13:51
Ja wciąż myślę, że to błąd przy przekonfigurowywaniu taryfy.

Nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, dla którego w RBM 7 miałoby to zostać wyłączone, a w RBM 5 miałoby zostać (poza zwiększeniem ARPU w zw. z ważnością konta).

Szczególnie, że regulaminy nie zostały zmienione.

Sugeruję bombardować dzisiaj wieczorem na streamie na FB Gruszki pytaniami o ten problem i dlaczego zostało to wyłączone.
 #869845  autor: Glebo
 06 cze 2016, 13:53
Jaką polecacie strategię dla kogoś kto chce zostać w RBM 7 (bo na przykład ma dużo GB kupionych jeszcze w promocjach 10GB/10PLN) i ma ważność konta zrobioną do końca września.
Teraz skorzystać z tych 100PLN/10GB/RWK czy poczekać do końca lata i wtedy ją włączyć?
Czy Play może bez ostrzeżenia wycofać tę nową promocję, czy też zwykł zapowiadać takie ruchy z pewnym wyprzedzeniem?
 #869846  autor: manyaky
 06 cze 2016, 13:55
Bombardować pytaniami dzisiejszy stream na FB (tylko stamtąd czytane są pytania). W następnej kolejności pisać reklamacje, jeśli regulamin nie zostanie zmieniony oraz nie zostanie zmiana podana do publicznej wiadomości.

Poza tym:
Krzysiek Sylwerski pisze:Sprawdzamy sprawę, na pewno to nie jest celowe działanie – bądźcie spokojni.
 #869847  autor: Pablo-1986
 06 cze 2016, 13:57
detmax pisze:Pablo-1986 napisz proszę w jaki sposób zmigrowałeś do RBM 5 , kodem ? czy przy pomocy konsultanta ?
Zrobiłem to dziś przez Play24

Dobry humor podstawą dnia.
 #869857  autor: KC-KARLOS
 06 cze 2016, 14:20
manyaky: i co to da, skoro "Rumun" nie zajmuje się RBM? Ani szefowa prepaidów w Play? RBM ma swoją wydzieloną komórkę organizacyjna, a Fakt Mobile swoją. P4 obsługuje te oferty taryfowo, billingowo i technicznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #869858  autor: detmax
 06 cze 2016, 14:21
Manyaky no właśnie, większość przeszła z rzekomym końcem DIL w RBM 7 jak do porządku dziennego, a tu Krzysiek Sylwerski z Play twierdzi prawdopodobnie coś innego, dlaczego nie dadzą normalnego komunikatu ... tak jak to było w styczniu 2015 z końcem darmowego internetu LTE za 30zł ... jakiś obłęd dosłownie ...
 #869864  autor: wolfrom
 06 cze 2016, 14:32
Konsultantka z Red Bulla twierdzi, że DIL jest nadal w ofercie RBM I, który też jest 7, ale bez MNP. Czy może ktoś to potwierdzić czy tak faktycznie jest, czy wszystkie 7 nie mogą korzystać z DIL?
 #869869  autor: KC-KARLOS
 06 cze 2016, 14:41
A nie jest tak czasem, że dla RBM 7 MNP usunęli możliwość aktywacji DIL aby zrobić miejsce dla pakietu 100 zł + 10 GB + RWK? Możliwe, że systemowo promo dla rejestrujących numer wyklucza się z DIL.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #869870  autor: manyaky
 06 cze 2016, 14:43
Karlos20 pisze:manyaky: i co to da, skoro "Rumun" nie zajmuje się RBM? Ani szefowa prepaidów w Play? RBM ma swoją wydzieloną komórkę organizacyjna, a Fakt Mobile swoją. P4 obsługuje te oferty taryfowo, billingowo i technicznie.
Jeśli są razem na Taśmowej, to siedzą obok.

Poza tym niech ktoś z PRu to zbada i da definitywną odpowiedź, że to nie błąd, a celowe działanie. Ja wolę mieć jasną informację z poprawieniem regulaminu, niż potem na nic pisać reklamacje.
Andrzej311 pisze:Czy u was też zwiększyła sie prędkość internetu??? U mnie nawet czterokrotnie jest wyższy transfer i to w sam szczyt.
Wg mnie odpalili sporo stacji/pasm w ostatnich dniach. Bardzo dużo 800 pojawiło się w Warszawie. Od wczoraj łapałem LTE+ w niektórych rejonach, gdzie nie było, a od dzisiejszego poranka również u mnie w mieszkaniu. Stąd wyższe prędkości. Na pewno nie jest to efekt tego, że jakieś 10% redbullowców nie może odpalić Darmowego LTE.
 #869875  autor: detmax
 06 cze 2016, 15:13
Karlos20 , powoli wszystko staje się jasne, niestety to była odpowiedź PLAY-a na tych co handlowali na AlleDrogo , nie ma możliwości aktywacji DIL na RBM 7 MNP czyli taryfy, która powstała na skutek albo przenosin z innej sieci albo też, która powstała w zeszłym roku na skutek zmiany taryfy z FAKT-u co dawało rok ważności konta dla RBM7 a handlarzom duże spektrum na kręcenie "byznesu ".
Ostatnio zmieniony 06 cze 2016, 15:19 przez detmax, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 7 z 193
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 193
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 193