DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 101 z 204
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 204
 #870482  autor: jutek
 08 cze 2016, 12:17
To już weszło chyba z miesiąc temu jak nie wcześniej. Albo smsy, albo internet, taka nieudolna kontroferta Virgin dla Play Unlimited za 25zł ;)
 #870560  autor: ala12
 08 cze 2016, 18:17
Gregrin pisze:Z zeszłego miesiąca zostało ci 70MB i przez błąd systemu przeszło. Miałeś jeszcze jakieś niewykorzystane minuty albo sms ?? Moze one tez przeszły ?
minuty i smsy nie przeszły a z pakietu netu zostało w tamtym miesiacu okolo 280MB
więc to chyba jakiś bug u nich
 #870563  autor: odkrywca1
 08 cze 2016, 18:29
jutek pisze:To już weszło chyba z miesiąc temu jak nie wcześniej. Albo smsy, albo internet, taka nieudolna kontroferta Virgin dla Play Unlimited za 25zł ;)
Dodatkowo liczyłem na obniżkę we freemium pakietu za 19 złotych nolimi voice bo doszła konkurencja w postaci FaktMobile
Powinni uważniej śledzić poczynania konkurencji i ja nie chcą schodzić z centy do dać więcej w ramach pakietu.
 #870566  autor: saximel
 08 cze 2016, 18:32
Freemium kończy mi się 14 czerwca. Żeby ponownie aktywować będę musiał wprowadzić kod ussd 15 czerwca czy będę mógł przedłużyć szybciej?
 #870573  autor: odkrywca1
 08 cze 2016, 18:40
saximel pisze:Freemium kończy mi się 14 czerwca. Żeby ponownie aktywować będę musiał wprowadzić kod ussd 15 czerwca czy będę mógł przedłużyć szybciej?
Jeżeli kończy ci się 6 miesięczny okres to 15 czerwca
Jeżeli kończy ci się 30 dniowy okres to z automatu się odnowi a pakiety za pół darmo dokupisz w pierwszym dniu nowego freemium czyli również 15.
 #870592  autor: Remington
 08 cze 2016, 20:12
odkrywca1 pisze:Dodatkowo liczyłem na obniżkę we freemium pakietu za 19 złotych nolimi voice bo doszła konkurencja w postaci FaktMobile
Powinni uważniej śledzić poczynania konkurencji i ja nie chcą schodzić z centy do dać więcej w ramach pakietu.
Musi się im jeszcze business case spinać. Fakt to oferta Playa, który ma mniejsze koszty niż MVNO kupujący od niego minuty.
 #870627  autor: odkrywca1
 08 cze 2016, 22:24
Remington pisze:
odkrywca1 pisze:Dodatkowo liczyłem na obniżkę we freemium pakietu za 19 złotych nolimi voice bo doszła konkurencja w postaci FaktMobile
Powinni uważniej śledzić poczynania konkurencji i ja nie chcą schodzić z centy do dać więcej w ramach pakietu.
Musi się im jeszcze business case spinać. Fakt to oferta Playa, który ma mniejsze koszty niż MVNO kupujący od niego minuty.
Niestety na rynku prepaid nie ma sentymentów
Ja lubię Virgina i Fakta jednak widzię, że fakt przynajmniej w internecie ma lepszą reklamę tego pakietu za 19 bo grzeją tą ofertą wszędzie.
Dla moich potrzeb fakt jest teraz tak samo i korzystny jak VM ale problem się robi jeżeli mają wpadać nowi klienci bo ci mogą wybrać fakta zamias VM a jak VM nie zdobęcie 1ml ( który miał być zdobyty 2 lata temu ) to wychodzi ( ciekawe czy zrealizują pogróżki ja nie zdobędą melona)
Virgin :smt008 Fakt
 #870730  autor: ukefake
 09 cze 2016, 11:27
Parę lat temu przeniosłem numer do virgin żeby skorzystać z oferty 50% więcej.
Ostatnio sobie przypomniałem, że zmieniłem dow osobisty i chciałem się zorientować jak to u nich uaktualnić. Okazało się, że po przeniesieniu numeru moich danych NIE MA w systemie. CMOK swierdził, że:
przenoszenie numeru nie równa się jego rejestracji. Numer należy zarejestrować samodzielnie.
Przyznam, że taką opcję widziałem u operatora wRodzinie, ale wyraźnie to zaznaczyli, że jest to opcja, bo domyślnie wszystkie dane przechodzą również do Biorcy. Sprawdziłem papiery które podpisywałem dla virgin i faktycznie nie mam tam karty rejestracyjnej.
Czy zwykłe wypełnienie formularza w klubie virgin wystarczy? czy trzeba będzie dosyłać skan dowodu osobistego?
 #870748  autor: DanielR
 09 cze 2016, 13:11
Moim zdaniem dziwna odpowiedź. Szkoda, że nie dowidziałeś się co CMOK miał na myśli. Przecież przenosząc numer wysyłamy również ksero DO. Po co? czyżby jedynie do weryfikacji? Dane w Klubie Virgin mam uzupełnione. Tylko pytanie co z drugim numerem, który mam podpięty do jednego konta? A mnie się zdaje, że kiedyś dzwoniłem (albo wysyłałem maila) do nich z pytaniem, czy mój numer jest zarejestrowany i dostałem odpowiedź pozytywną.
Zresztą, ja też w zeszłym roku zmieniałem DO na na nowy i w Klubie Virgin jedynie zaktualizowałem jego numer.
Niezbyt mi się to podoba... :?

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #870752  autor: Remington
 09 cze 2016, 13:22
Ksero jest wysyłane do weryfikacji, żeby ktoś znający czyjeś dane, nie przejął jego numeru. Trzeba pamiętać, że MNP może też rodzić koszta w przypadku zerwania umowy w trakcie.
 #870834  autor: słoneczny
 09 cze 2016, 21:35
jutek pisze:To już weszło chyba z miesiąc temu jak nie wcześniej. Albo smsy, albo internet, taka nieudolna kontroferta Virgin dla Play Unlimited za 25zł ;)
Co ty opowiadasz?
Te nowe pakiety w Virgin są już od lutego 2016, a formuła 25zł w Play ma dopiero miesiąc. Zarówno Telix jak i Telepele puściły bąka z tym niusem. Telepele nawet się kapnął i go usunął. ;) Ktoś w komentach zrobił podpuchę, a redakcja to łyknęła jak pelikany.

To Virgin był pierwszy z tymi pakietami.
 #870882  autor: olekst
 10 cze 2016, 00:19
Czy w Virgin nadal połączenia są przerywane po 1h?
Dotyczy do połączeń konferencyjnych również?
Przerywanie połączeń dotyczy połączeń poza Play jak i połączeń w sieci Play?
 #871096  autor: słoneczny
 11 cze 2016, 01:30
Ostatnio stwierdzam, że nie są przerywane. Ostatnia rozmowa wczoraj 1:17minut - VM do Play. Aczkolwiek nie dam głowy jak to jest w połączeniach z innym operatorem, bo rozmawiam długo głównie w obrębie sieci P4.
 #871098  autor: KC-KARLOS
 11 cze 2016, 04:42
Połączenia są przerywane po dobiciu max 2h. Zasady te same, co w Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #871102  autor: Kryniczanin
 11 cze 2016, 05:20
Po godzinie przerywa połączenia VM. Testowane na połączeniu do play.
 #871121  autor: eric88
 11 cze 2016, 09:57
po ostatnich ofertach play i virgin , sam już nie wiem czy zostać w virgin czy raczej uciekać do play.a może bardziej opłaca się orange , nawet przy tej ofercie play, tylko nie wiem czy 100 zł tez bym dostał na starcie.

Obrazek

Polecam ---> http://tiny.pl/gq8qh https://db.tt/UXjp368N http://bit.do/62y6
 #871125  autor: DanielR
 11 cze 2016, 10:21
słoneczny, Kryniczanin - rozmawialiście będąc w sieci macierzystej, czy korzystając z roamingu?
surface123 pisze: No to super sieć, nie ma co... :/
Ten temat był poruszany wielokrotnie. To naprawdę jest tak wielki problem? Dwie godziny nawijać bez problemów, a później znów można się połączyć (co zajmuję chwilę) i nawijać kolejne dwie? Swoją drogą, ile procent użytkowników komórek rozmawia po dwie godziny? Teraz, gdy ceny są tak niskie, że można połączyć się praktycznie w każdej chwili z każdym, o czym tu rozmawiać ciągle i długo? Nawet, gdy dwie osoby mieszkają daleko od siebie. To te dwie godziny jednorazowego połączenia moim zdaniem są wystarczające do przeprowadzenia bardzo treściwej rozmowy.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
  • Strona 101 z 204
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 204
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 204