DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 18 z 193
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 193
 #871001  autor: detmax
 10 cze 2016, 16:05
Surface123 oni ( czyli Play ) aby nie robić sobie problemów ubili aktywację DIL-a w RBM 7 MNP , po co sprawdzać kto i w jaki sposób uzyskał daną taryfę ? skoro do RBM1 nie powinno się przenosić to tym bardziej nie powinno być tam DIL-a dla osób przenoszących numer z Faktu.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2016, 16:07 przez detmax, łącznie zmieniany 1 raz.
 #871002  autor: jarekt
 10 cze 2016, 16:06
Nie przez przypadek (w moim przypadku) - mnie osobiście konsultant kilkukrotnie przeniósł do tej taryfy bo o taką poprosiłem (powiedziałem Red Bull Mobile na Kartę 1). Innym razem poprosiłem o "RBM 7" (nie mówiąc MNP) - dostałem RBM 7 MNP (MNP no bo w końcu przenosiłem numer).

Ponieważ w RBM nie ma dwóch taryf w której lądują przenoszone numery - jest tylko jedna która nazywa się RBM7MNP, to mówiać "RBM7" dostawaliśmy RBM7MNP (może to robił automat może konsultant) a mówiąc RBM1 (albo samo RBM) dostawało się RBM (RBM1/RBM(I)) i np. automat z jakiegoś powodu nie zmieniał tego na RBM7MNP (a tym bardziej na RBM1MNP - bo takiej nie ma w systemie).

To z resztą jest wszystko nieistotne jak to technicznie się odbywało i czy był i jaki był % udział człowieka czy automatu w tym procesie.

-----
Edit
-----

@detmax - no napisałem Ci, ze zrobili jak chcieli bo taki mieli kaprys. Pominąłem zupełnie kwestię, że wyłączenie usługi jednym taryfom a pozostawienie innym taryfom (a wszystkie te taryfy objęte były jednym regulaminem DILa) jest wysoce niezgodne z prawem w dodatku zrobili to (wyłączyli usługę) tak jak pisałem bez ogłoszenia tego na play.pl, bez podania do publicznej wiadomości i bez zmodyfikowania regulaminu - znowu niezgodnie z regulaminem i prawem.

Tym samym naruszyli zbiorowe interesy konsumentów i złamali prawo w sposób karygodny jaki UOKiK bardzo nielubi...

O "naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji" i "sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami zachowanie przedsiębiorcy" to nawet nie będę pisał bo Play swoim zachowaniem wyczerpał znamiona naruszenia/złamania "zbiorowych interesów konsumentów"

Strona UOKiK z powyższymi cytatami https://uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php i tam można również złozyć zawiadomienie o tej praktyce Play.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2016, 16:21 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #871003  autor: Gregrin
 10 cze 2016, 16:10
Dalo się tez kodem przechodzić wiec nie zwalajmy na konsultanta. A różnica jest taka ze do RBMI się nie da dostać a do RBM7MNP (jest to taryfa do której automatycznie się trafia z przenosin) tak + na allegro są tysiące starterów z ta taryfa. Prościej było to wyłączyć niż zmieniać sposób przejścia i walczyć ze starterami z allegro.
 #871013  autor: Gregrin
 10 cze 2016, 17:05
W podobnym czasie co telefonicznie. Chyba od początku działał kod *163# i tam lista wszystkich taryf RB tylko nikt z tego nie korzystał bo po co jak można było przez infolinie. Później chyba został tylko kod aż w końcu i z niego zniknęła 7MNP.
 #871087  autor: mario2t
 10 cze 2016, 23:17
Chciałem kupić starter RBM7 na allegro by korzystać z tego Darmowego LTE, ale z tego co widzę to jest jakiś koniec. Słabo się w tym wszystkim orientuje i nie wiem czy kupować czy dać z tym spokój.

Teraz mam pytanie czy dla dla wszystkich taryf RBM7 jest koniec tego darmowego LTE bo widzę, że na allegro są jeszcze jakieś aukcje?

Czy w RBM5 dalej jest to darmowe LTE na 100 dni?
 #871089  autor: Andrzej311
 10 cze 2016, 23:42
mario2t pisze:Chciałem kupić starter RBM7 na allegro by korzystać z tego Darmowego LTE, ale z tego co widzę to jest jakiś koniec. Słabo się w tym wszystkim orientuje i nie wiem czy kupować czy dać z tym spokój.

Teraz mam pytanie czy dla dla wszystkich taryf RBM7 jest koniec tego darmowego LTE bo widzę, że na allegro są jeszcze jakieś aukcje?

Czy w RBM5 dalej jest to darmowe LTE na 100 dni?
Tak jest w RBMI jeśli taki w ogóle znajdziesz i RBM 5.- Nie opłaca sie kupować na alegro bo zapłacisz więcej za przesyłke. Udaj sie do najbliższego sklep, kiosku i kup starter za 5zł.
 #871091  autor: detmax
 10 cze 2016, 23:51
Mario2t , w dużym skrócie ... wstrzymaj się z zakupem na AlleDrogo jakichkolwiek starterów gdzie widzisz RBM7, w RBM5 jest nadal darmowe LTE, jeśli nie masz startera z tą taryfą to najbezpieczniej będzie dla Ciebie zakup zestawu startowego z puszką za 9zł ( starter powinieneś bez problemu zakupić np. w kiosku ) , w którym jest nadal darmowe LTE , przy doładowaniu za 50zł, ważność połączeń wychodzących daje Ci 100 dni co oznacza, że praktycznie przez cały ten czas możesz korzystać z Darmowego Internetu LTE, musisz jednocześnie pamiętać aby co 30 dni włączać ów usługę ponownie, wedle poniższej instrukcji .

Nielimitowany szybki internet LTE ZA DARMO

Przez 30 dni możesz bezpłatnie korzystać z szybkiego Internetu LTE w Red Bull MOBILE i pobierać dane bez pomniejszania pakietów. Po upływie 30 dni usługę możesz włączyć ponownie. Promocja dotyczy korzystania z technologii LTE tylko w zasięgu własnej sieci Play. Promocję darmowy internet LTE włącz kodem *111*480*1#. Aktywacja usługi jest możliwa, gdy na Twoim koncie znajduje się kwota 30 zł i nie minął okres ważności połączeń wychodzących.

Włączyłeś usługę? Sprawdź czy jest aktywna kodem *111*480*3#. Pamiętaj, że aby w pełni korzystać z LTE, musisz mieć urządzenie obsługujące technologię LTE oraz znajdować się w zasięgu LTE (dostępne w wybranych miejscowościach). Sprawdź mapę zasięgu na http://www.play.pl a techniczne warunki swojego telefonu u jego producenta. Po wykorzystaniu pakietów internetowych nadal korzystasz z darmowego Internetu, ale z ograniczoną prędkością.
 #871095  autor: tescik
 11 cze 2016, 01:15
Witajcie, czytalem caly ten watek 5 dni temu
ale nie pamietam juz czy : przy przenoszeniu numeru z RBM 7 MNP do RBM5 (oczywiscie zeby miec DIL) przenoszone sa podstawowe zlotowki na koncie (wiem ze bonusowe - nie)?
Bo akurat 6tego mi sie konczyla waznosc konta wiec doladowalem 50zl a na nastepy dzien skonczyl mi sie darmowy LTE (wtedy tu zajrzalem) niestety nie udalo mi sie go ponownie wlaczyc a mam juz z 83zł na koncie

PS. Na innym numerze tez mam RBM7mnp ale od miesiaca jest nie aktywny a zeby moc uruchomic RWK to musze niestety doladowac konto wiec fajnie by bylo wplacic 30zl (by mial wtedy 31zl), uruchomic RWZ, przeniesc sie do RBM5 i wlaczyc DIL bez koniecznosci kolejnego wplacania 30zł juz na RBM5 :)
 #871100  autor: KC-KARLOS
 11 cze 2016, 04:47
tescik pisze: czy : przy przenoszeniu numeru z RBM 7 MNP do RBM5 (oczywiscie zeby miec DIL) przenoszone sa podstawowe zlotowki na koncie (wiem ze bonusowe - nie)?
Tak, kasa główna jest przenoszona do nowej taryfy.
U mnie na RBM 7 MNP nie mam już opcji DIL, niestety. Czas wykorzystać 53 GB zebrane z pakietów 10/10 i doładowań oraz pomyśleć co lepsze: DIL w RBM5 (mies. utrzymanie w przeliczeniu to ok 16,66 + 2 GB z doładowania 50 zł na 100 dni) czy nowy starter PINK z promocjami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #871104  autor: gregmar
 11 cze 2016, 07:11
U mnie dziś się skończył DIL i nie moge już go aktywować - nie widać go w P24.
Taryfa RBM 7 MNP - nie pochodzi z żadnego przeniesienia, karta granatowa, jakiś promocyjny starter od operatora.

Także, wykorzystam dostępne MB i zmieniam na RBM5, zobaczymy czy przejdzie RWK.
 #871119  autor: notsure
 11 cze 2016, 09:50
Ja uruchomiłem dzisiaj na dwóch kartach DIL-a, jedna w RBM5 druga w RBM na kartę. Szkoda, że wciąż RedBull nie zajął oficjalnego stanowiska co do zmian, mało to profesjonalne :/
 #871120  autor: reboot
 11 cze 2016, 09:52
Jakże piękną odpowiedź dostałem od Play. Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Bylo to zgłoszenie 131708373 (już zamknięte), ale nikt nie pofatygował się, aby do mnie zadzwonić i wyjaśnić:
a) czemu skoro od 1.06 usługa była niedostępna, to wciąż wisiała w Play24
b) czemu po aktywacji usługi kodem 3.06 otrzymałem sms zwrotnego o tym, że zostanie to uruchomione w ciągu 24h (dołączam zrzut ekranu)
c) co oznacza zapis "Informacja o zmianie lub odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej”. - czyżby można było informować po fakcie?

Nie będę wrzucał pisma jako pliku graficznego, ale wkleję jako cytat (wtedy lepiej można pogrubić ciekawe fragmenty).

6 czerwca poinformowano o odwołaniu promocji, WOBEC TEGO OD 1 CZERWCA transmisja była rozliczana z pakietów.

Szanowny Panie,

w odpowiedzi na zgłoszenie z 7 czerwca 2016 roku, zarejestrowane za pośrednictwem infolinii, przedstawiam swoje wyjaśnienia. Sprawa dotyczy braku możliwości włączenia pakietu LTE. Pana oczekiwaniem jest zmiana planu taryfowego oraz zwrócenie 20 GB limitu danych.

Weryfikacja i szczegóły sprawy:
Usługa „Darmowy Internet LTE na 30 dni” pozwala na korzystanie z transmisji danych w zasięgu technologii LTE bez pomniejszania limitu dostępnego w ramach innych pakietów lub środków na koncie. Warunkiem uruchomienia tej opcji jest posiadanie na saldzie Pakietu Złotówek minimalnie kwoty 30 zł.

Wyjaśniam, że „Darmowy Internet LTE na 30 dni” był usługą dodatkową, udostępnioną przez operatora. Możliwość aktywacji pakietu do taryfy „RBM na kartę 7 MNP” została odwołana. Nie stanowi to naruszenia Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla Użytkowników ani regulaminu Pana oferty.

6 czerwca 2016 roku, na podstawie zmienionej oferty, na stronie internetowej http://www.redbullmobile.pl pojawiła się informacja, że pakiet jest dostępny jedynie w ramach ofert „Red Bull MOBILE na kartę” lub „Red Bull MOBILE na kartę II”. Dla poprzednich promocji „Red Bull MOBILE na kartę I” został on wycofany.

Wobec tego, transmisja danych od 1 czerwca 2016 roku była realizowana prawidłowo w ramach dostępnych pakietów, poza usługą LTE.

Decyzja:
Pana reklamację uznałam za niezasadną. Oczekiwania względem zmiany planu taryfowego oraz zwrócenia 20 GB limitu danych nie mogą zostać spełnione.

Podstawa prawna:
Regulamin Usługi Darmowy internet LTE na 30 dni:
„Część VI Dodatkowe informacje, pkt 1. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, że odwołanie warunków nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika. Informacja o zmianie lub odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej”.

Pomocne informacje:
Za pośrednictwem Play24 może Pan aktywować dodatkowe pakiety internetowe z limitem danych.

Regulamin usługi jest dostępny na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/ ... 0.2014.pdf.

Zachęcam do zmiany oferty na „Red bull MOBILE na kartę II”. W tym celu proszę o kontakt z Obsługą Klienta lub wizytę w dowolnym Punkcie Sprzedaży.

Niniejszą odpowiedź wysłałam do Pana listem. Zachęcam do wyrażenia zgody na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym. To umożliwi otrzymanie odpowiedzi na podany przez Pana adres e-mail lub na Play24 już w kilka minut od momentu zamknięcia zgłoszenia. W celu dokonania zmiany prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.

Proszę o ocenę przygotowanych dla Pana wyjaśnień poprzez wypełnienie ankiety na Play24 lub przesłanie odpowiedzi na otrzymaną wiadomość SMS.

Obrazek

WKS
 #871123  autor: perdos1
 11 cze 2016, 10:14
notsure pisze:Szkoda, że wciąż RedBull nie zajął oficjalnego stanowiska co do zmian, mało to profesjonalne :/
Masz oczywiście rację, powinni poinformować wcześniej w których taryfach DIL zostanie wyłączony.

Nie poinformowali, trudno. Wyłączenie usługi jest jednak logiczne. Tam gdzie jest RWK tam nie ma DIL, inaczej strzeliliby sobie w stopę jak w okolicach września ubiegłego roku z furtką z fakt mobile.

Poza tym, nie rozumiem tego wielkiego oburzenia. Wyłączyli DIL w jednej taryfie, w której dali RWK z promocji. Można BEZ żadnych problemów przejść do taryfy bez RWK. Wiąże się to co prawda z podwyżką (15 zł/miesiąc zamiast 10 zł/miesiąc), ale i tak w ŻADNEJ sieci nie znajdziecie oferty nawet zbliżonej do RBM. W tym przypadku operator robi łaskę dając tak tani internet, trzeba to docenić i cieszyć się, że nie wyłączyli DIL całkowicie. Wiązałoby się to z podwyżką nie do 15 ale do 45 zł, wtedy dopiero byłby płacz.

Nie piszcie już reklamacji, nic kompletnie one nie dadzą. Włącznie RWK w MNP7 i przejdźcie do RBM5, niektórzy piszą, że ważność konta się nie zmienia, może się udać. A jak nie to trudno, trzeba przeboleć to 5 zł/miesiąc. Nadal będzie to bardzo tani dostęp do internetu z ogromnym pakietem danych.
 #871139  autor: jarekt
 11 cze 2016, 11:34
Ale numer! Wczoraj (10 czerwca) lub dzisiaj rano Play podmieniło regulaminy DIL-a na stronie https://www.redbullmobile.pl/obsluga-kl ... specjalna/.
i dodano wsteczne daty!!!

Zmieniono:

1) w nagłówku:
"OBOWIĄZUJE OD 22.10.2014 R. DO ODWOŁANIA"
na
"OBOWIĄZUJE OD 22.10.2014 R. DO ODWOŁANIA zmieniony dnia 06.06.2016"

2) punkt I.1:
"Z usługi „Darmowy Internet LTE na 30 dni” (zwanej dalej „usługą”) mogą korzystać Użytkownicy, którzy kupili lub otrzymali Zestaw Startowy w ramach Oferty Red Bull MOBILE na kartę, Red Bull MOBILE na kartę (edycja specjalna) lub Red Bull MOBILE na kartę II."
na
"Z usługi „Darmowy Internet LTE na 30 dni” (zwanej dalej „usługą”) mogą korzystać Użytkownicy, którzy kupili lub otrzymali Zestaw Startowy w ramach Oferty Red Bull MOBILE na kartę lub Red Bull MOBILE na kartę II."

Odwołanie do taryfy Red Bull MOBILE na kartę (edycja specjalna) usunięto również ze wszystkich dalszych punktów gdzie występowało, zmieniono "play.pl" na "redbullmobile.pl" (ale nie wszędzie!) i wprowadzono kilka innych mniej ważnych zmian.

Dodam, że zgodnie z punktem VI.1 (przed i po tych zmianach) informacja o zmianie lub odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na ply.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej.

Tak się jednak NIE stało - nie podano tej informacji na play.pl ani do publicznej wiadomości. Zmieniono jedynie regulamin na stronie redbullmobiule.pl i go wczoraj lub dzisiaj dopiero tam umieszczono - a to NIE TO SAMO co mówi ten punkt regulaminu!
 #871153  autor: perdos1
 11 cze 2016, 12:44
Zauważ, że play niezbyt chętnie nagłaśnia tą usługę i wcale się mu nie dziwię. Dziwię się, że jeszcze jej nie zakończyli.

Prawda jest taka, ktoś przygotowując RWK za rejestracje w MNP7 zapomniał o tym, że tam jest DIL. Tak samo było z furtką z Fakt Mobile, z tym że w obecnym przypadku w porę się zorientowali. Metoda z przejściem z Fakt Mobile działała ponad miesiąc jeśli dobrze pamiętam.
 #871157  autor: Kolejny Tomek
 11 cze 2016, 13:08
Przeniosłem wczoraj numer z Orange do RBM. Mam teraz taryfę RBM na kartę 7 MNP.

Chcę teraz aktywować pakiet "100zł, 10GB i RWK" ale dostaję odpowiedź że muszę zarejestrować numer w Play?

Co to oznacza? Że ten pakiet nie jest dla mnie i nie będę mógł tego włączyć? Jeśli tak to dlaczego go widzę w Play24? A może za szybko po migracji próbuję i muszę jeszcze trochę poczekać?

Docelowo chce przejść na RBM5, nawet już raz to próbowałem dzisiaj zrobić ale dostałem w Play24 błąd systemu.

Karta jest już na pewno aktywna bo mogę rozmawiać.
  • Strona 18 z 193
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 193
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 193