DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 23 z 102
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 102
 #871752  autor: ricki123
 15 cze 2016, 14:42
Co do Rbm to niestety nieogarnięci są również konsultanci w salonach. W moim mieście (Ostrów Wielkopolski) próbowałem przenieść numer z Virgin mobile do rbm panny w dwóch salonach z pół godziny wklepywaly numer z nowej startówki rbm i okazywało się że nie można dokonać takiej migracji. W końcu odpuściłem bo nie mam tyle nerwów. Na forum ludzie nie zgłaszali takich problemów więc są ludzie z wiedzą i z przypadku
 #871761  autor: rudymax
 15 cze 2016, 15:18
ricki123 pisze:próbowałem przenieść numer z Virgin mobile do rbm panny w dwóch salonach z pół godziny wklepywaly numer z nowej startówki rbm i okazywało się że nie można dokonać takiej migracj
Po prostu nie miały odpowiedniej startówki. Ja niedawno migrowałem z T-mobile do RBM i pracownik salonu przyniósł pudełko ze starterami, ale wśród nich był tylko jeden stary, który się nadawał. Chyba z ciekawości próbował wklepać dane z tych nowszych, ale się nie dało. Ten stary można łatwo odróżnić z wyglądu po opakowaniu, a sama karta sim nie ma możliwości wyłamania do mniejszych rozmiarów.
 #871784  autor: xander21
 15 cze 2016, 17:27
ricki123 pisze:Co do Rbm to niestety nieogarnięci są również konsultanci w salonach. W moim mieście (Ostrów Wielkopolski) próbowałem przenieść numer z Virgin mobile do rbm panny w dwóch salonach z pół godziny wklepywaly numer z nowej startówki rbm i okazywało się że nie można dokonać takiej migracji. W końcu odpuściłem bo nie mam tyle nerwów. Na forum ludzie nie zgłaszali takich problemów więc są ludzie z wiedzą i z przypadku
Mi nie chciało przenieść z mobilnych wikingów do fakt. Też panny wklepywały, ale jednak coś myślące, bo zadzwoniły do innego salonu play i przez telefon podawały dane a u siebie drukowały umowę przeniesienia. Więc czasami komputery odmawiają posłuszeństwa. A plusem jest, że jeden salon może z innym się konsultować i załatwić sprawę. :D

wniosek: najlepiej spróbować w kilku salonach a nie od razu się zniechęcać.
 #871787  autor: Gregrin
 15 cze 2016, 17:48
ricki123 pisze:Jeśli jest tak jak piszesz to jeszcze gorzej świadczy o rbm. Żeby w całym mieście nie było jednej startówki na którą można przenieść numer. To kpina z klientów
O RBM świadczy to ze ta wielka marka ma swoja "taryfę" komórkową i traktują to pewnie niejako jako prestiż który niewiele kosztuje i do którego nie trzeba dokładać. Ważne żeby strona dobrze wyglądała a dostępność czy obsługa klienta już tam nikogo nie interesuje a z pewnością nie jest to w kwestii play. Takie są realia.
 #871835  autor: ricki123
 15 cze 2016, 20:49
@xander u mnie są 3 salony we wszystkich próbowałem bezskutecznie to gdzie mam jeszcze próbować? Rzadko się zniechęcam ale tu się poddałem bo trafiłem wyjątkowo niekmpetentnych konsultantów i przez to mam zdanie jakie mam o tej submarce
 #871848  autor: Wiola_K
 15 cze 2016, 21:39
I jak z bonusem jeśli przeszło się z abo na kartę. Dostaje się kasę od aktywacji karty czy tylko 100 zł. Mam abonament do listopada i myślę skorzystać z tej promocji po tym jak dzisiaj Play zaprezentował ofertę i jeszcze wmawia że jest dobra.
 #871895  autor: reboot
 16 cze 2016, 08:22
artsky *111*49*1# pokazuje nr zarejestrowany czy niezarejestrowany?
W 1 i 2 przypadku zgłaszaj to na infolinię i ręcznie włączą bonus.
Ja na RBM7MNP chwilę po przeniesieniu numeru nie mogłem wbić bonusa (komunikat "nr niezarejestrowany"), więc zgłosiłem to do Play i wbili mi go ręcznie.

WKS
 #871915  autor: Patryk_
 16 cze 2016, 11:04
7MNP nie da się zarejestrować ani pod 730 300 300, ani w "małym" salonie Play - próbowałem w przeciągu tygodnia w dwóch. Wyskakuje im w systemie "taryfa niedostępna" czy jakoś tak.
Odsyłają do salonu firmowego - niestety dla to poważniejsza wyprawa (ścisłe centrum miasta) niż do punktu w markecie, i te kolejki...
 #871924  autor: perdos1
 16 cze 2016, 11:45
Mam ten sam problem, na infolinii odesłali mnie do salonu oddalonego o 50 km. Najgorzej będzie jeśli zrobię 100km na marne.

Proszę o informację czy komuś udało się zarejestrować MNP7 w dużym salonie.
 #871931  autor: Gregrin
 16 cze 2016, 11:59
Tez miałem ten problem (nie dało się tego zrobić W ŻADNYM salonie) i zrobiłem zgłoszenie (jakiś tydzień temu). Dzisiaj dzwonili (790 500 500) ze problem jest rozwiązany i można podejść do KAŻDEGO salonu i powinno się dać zarejestrować. Jeśli ktoś ma już coś zarejestrowane w RBM to podobno da się to załatwić telefonicznie (pewnie przez 790 666 666 -nie dopytywalem), jeśli jest coś zarejestrowane tylko w play'u to nie da się podpiąć danych bo RBM nie ma do nich wglądu i trzeba rejestrować w salonie. Takie info od konsultanta.

PS Jeśli ktoś ma tak daleko to ja bym dzwonił do salonu i prosił żeby sprawdzili czy będą umieć podłączyć 7MNP do naszego konta. Ew 2 opcja to zarejestrować jakąś kartę w RBM (czyli w praktyce energy) i wtedy telefonicznie powinno dać się załatwić. Chyba lepsza opcja starter energy za 5zl niż 100km wycieczka ;)
 #871940  autor: jarekt
 16 cze 2016, 12:47
Bez problemu zarejestrowałem od pierwszej próby kilkanaście numerów RBM7MNP przez infolinię 730 300 300: przedwczoraj, wczoraj i dzisiaj (dzisiaj 2 rozmowy - jedna "nieudana" - czytaj niżej).

Tylko dzisiaj z pierwszym konsultantem nie udało się zarejestrować numeru (coś mu się wyświetliło chyba na ekranie bo nagle zaniemówił i powiedział, że absolutnie nie da rady tego zrobić przez telefon) i odesłał mnie do salonu. Odczekałem godzinkę (bo wiem, że system czasami im robi różne numery zwłaszcza teraz gdy jest totalnie przeciążony i pojawiają się timeout'y, no i jak zwykle: konsultanci mogą mieć różne uprawnienia) i zadzwoniłem ponownie.
Inny konsultant nie miał żadnych problemów. Dodam, że za każdym z 4 razy rozmawiałem z innym konsultantem.

Podpinałem do głównego numeru (w Play24 jest głównym numerem), który został rok temu przeniesiony z NJU do Play (i zarejestrowany podczas tego przeniesienia w salonie) a potem był przeniesiony do FAKT i RBM7MNP w złotych czasach :). Mam też zarejestrowane numery w taryfie Formuła Play na Kartę Starter ale na innym koncie w Play24 - to może mieć znaczenie ale niekoniecznie. Na koncie, na którym mam zarejestrowane te numery w RBM7MNP nie ma innych taryf.
 #871949  autor: Gregrin
 16 cze 2016, 12:54
jarekt pisze:Mam też zarejestrowane numery w taryfie Formuła Play na Kartę Starter ale na innym koncie w Play24 - to może mieć znaczenie ale niekoniecznie. Na koncie, na którym mam zarejestrowane te numery w RBM7MNP nie ma innych taryf.
To nie zależy od konta p24 ale od tego czy dana osoba (pesel) jest zarejestrowana w bazie RBM (a tym samym dane są już potwierdzone w salonie) i można je zaimportować. Możliwe ze niektórzy konsultanci mogą tez importować bezpośrednio z bazy play.

Ja mam tylko pytanie co w momencie gdy będziemy chcieli wyrejestrować numer ?? Na infolini mi powiedziano ze numer zostanie odłączony... Trochę dziwne dziwne bo jeszcze nie ma obowiązku posiadania niezarejestrowanego numeru i chyba można go bez problemu wyrejestrować ??
 #871959  autor: artsky
 16 cze 2016, 13:36
Zadzwoniłem pod 790 500 500, pomoc techniczna, z prośbą o aktywację pakietu 100 min 10 GB i RWK. Konsulka przekazała do działu technicznego w celu aktywacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Chyba info mówi jasno co i jak https://www.redbullmobile.pl/rejestrujnumer/ ... Rok ważności dotyczy taryf Red Bull MOBILE Energy na kartę i Red Bull MOBILE 7 MNP...
 #872013  autor: sebixon
 16 cze 2016, 19:28
Przeniosłem numer, doładowałem za 5 zł i dostałem 60 zł na 90 dni.Włączyłem ten pakiet 100,10,rwk i wszystko ok.Z zakrętek sprite będę sobie przedłużał ważność.Teraz mam takie pytanie bo mam taryfę "Play na Kartę 1 zł MNP" i nie ma tam opcji co mogę z 5zł zrobić 10 na promocyjne a by się przydało.Czy mogę zmienić taryfę na taką gdzie jest taka opcja i nie stracę środków promocyjnych? Jeżeli tak to w jakich taryfach tak można ?
 #872015  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2016, 19:36
Środki promocyjne przepadną przechodząc do taryf MINI MAX, RBM Energy i Fakt Mobile. GB przepadają w momencie zmiany na dowolną taryfę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #872017  autor: kalebita
 16 cze 2016, 19:37
sebixon pisze:Przeniosłem numer, doładowałem za 5 zł i dostałem 60 zł na 90 dni.Włączyłem ten pakiet 100,10,rwk i wszystko ok.Z zakrętek sprite będę sobie przedłużał ważność.Teraz mam takie pytanie bo mam taryfę "Play na Kartę 1 zł MNP" i nie ma tam opcji co mogę z 5zł zrobić 10 na promocyjne a by się przydało.Czy mogę zmienić taryfę na taką gdzie jest taka opcja i nie stracę środków promocyjnych? Jeżeli tak to w jakich taryfach tak można ?
W regulaminie masz kod do sprawdzenia statusu promocji.
http://www.play.pl/resources/pdf/Pakiet ... 062012.pdf
  • Strona 23 z 102
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 102
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 102