DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 35
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35
 #872137  autor: Marek_G
 17 cze 2016, 13:17
@DanielR, jest odpowiedź na FB Orange: "...usługa dostępna jest dla osób, które zarejestrują numer po starcie promocji.".
Ostatnio zmieniony 17 cze 2016, 13:20 przez Marek_G, łącznie zmieniany 1 raz.
 #872141  autor: Gregrin
 17 cze 2016, 13:50
surface123 pisze:to nie jest fair co zrobili !!
Dlaczego ?? Chcą zachęcić niezarejestrowanych do rejestracji. Jeśli świadomie decydują się pominąć dotychczasowych użytkowników to ich sprawa i ryzyko niezadowolenia pozostałych klientów (co maja powiedzieć abonamentowcy zarówno orange jak i play). Z drugiej strony wyobraźcie sobie jaka musi być nieświadomość ludzi skoro sieci muszą dawać promocje żeby zachęcić do rejestracji bo inaczej klient będzie miał pretensje ze mu numer wyłączyli :D Biorąc to pod uwagę, myślę ze orange liczy ze zarejestrowani/abonamentowcy nawet nie zauważą tego bonusu i nie będzie zali.
 #872149  autor: Gregrin
 17 cze 2016, 14:13
Napisze jeszcze raz, bonus ma zachęcić niezarejestrowanych. Pewnie będą jeszcze takich ludzi sms'ami spamować i wspominać o promocji.
 #872181  autor: forum_tg
 17 cze 2016, 19:24
Rebeliant pisze:Ma być na innym koncie, na bonusowym za rejestrację, czyli inne niż bonusy za doładowanie.
ale w takim razie jak to będzie "schodziło". ten regulamin jest jakiś ubogi, albo coś źle czytam. :wink:
 #872395  autor: Blank
 19 cze 2016, 12:47
Bonus dotyczy osób zarejestrowanych w okresie obowiązywania promocji, tj. nie wcześniej niż 16 czerwca. Bonus można odebrać w ciągu 60 dni od rejestracji. Z bonusu mogą skorzystać tylko te osoby, które wcześniej danego numeru nie zarejestrowały - robią to po raz pierwszy.
Czyli jeśli przejdziemy z numerem do innego operatora, i wrócimy, to nici z bonusu.

Bonusu nie da się przedłużyć. Gigabajty trafiają na osobne konto. Minuty nie mam pojęcia gdzie - zważywszy, że mają być do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych.

Zwrotny SMS najprawdopodobniej informuje o zarejestrowaniu zgodnym z promocją albo jest wynikiem błędu.

Regulamin był pisany na kolanie, tak samo jak przygotowywana była promocja jako odpowiedź na działania Play. Pracownicy - według mojej wiedzy - nie mają informacji na temat tej promocji - mogą się jedynie domyślać i interpretować te przepisy.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #872411  autor: ManiacGSM
 19 cze 2016, 15:02
''pisane na kolanie''

zgadzam się w 100%. Właśnie czytałem na innej stronie o tematyce szeroko pojętej telekomunikacji i jeden gość w komentarzu zachęcił mnie abym wysłał sms-a takim jak w regulaminie. Nie ,życzę Wam ,ale spodziewajcie się chwilami błędów systemowych.

Czyli: BONUS na numer 80028.

W odpowiedzi po chwili otrzymałem sms-a o treści:

Witaj.Twój numer nie jest zarejestrowany. Zarejestruj numer i odbierz bonus. Pozdrawiamy Orange.

Dodam ,że do 25/09/2017 mam ofertę Zetafon, i spodziewałem się z automatu coś w rodzaju formułki: Bla, bla ,bla , przykro nam ,ale twój numer nie może brać udziału w promocji.

A tak jeszcze po krótce pytanie , czy jeśli zawierana jest umowa to numer jest już zarejestrowany? Bo gdzieś przeczytałem ,że to dwie osobne bajki.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #872812  autor: Rebeliant
 21 cze 2016, 12:54
Przed chwilą miałem telefon z BOK w kwestii kilku niepoprawnie działających usług. Konsultantka oznaczyła mój numer jako "nowy użytkownik po MNP", zobaczymy jak będzie się to miało do bonusu. Na razie jednak wstrzymuje się do czasu urlopu, wtedy dam znać co i jak.
 #873002  autor: rudymax
 22 cze 2016, 12:59
Wczoraj zarejestrowałem nr w Orange. Dzisiaj dwukrotnie próbowałem aktywować bonus, niestety bez skutku. Zrobiłem zgłoszenie poprzez konto Orange i oto otrzymana odpowiedź:

Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące braku bonusu za rejestrację numeru. Rejestracja Pana numeru została błędnie odznaczona, dlatego otrzymał Pan informację o braku rejestracji i braku bonusu.
Potwierdzamy, że numer jest zarejestrowany. Przyznaliśmy również bonus 1000 minut do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz 10 GB pakietu danych.
Termin ważności bonusu 30 dni ,do 22.07.2016.
Ponieważ zależy nam na Pana zadowoleniu, tym bardziej jest nam miło, że skutecznie rozwiązaliśmy tę sprawę.
Pozdrawiamy,
Orange

Niby OK, szybka reakcja, ale zanim zacznę korzystać z bonusu chciałbym to gdzieś sprawdzić i tu pojawia się problem. Na koncie Orange w podsumowaniu nie widać ani minut, ani pakietu danych. W regulaminie nie doczytałem się jak sprawdzić stan przyznanych środków, próbowałem *124*# też nic. Czy ktoś wie gdzie sprawdzić te 1000 minut i 10 GB ? Jeżeli to istotne, to taryfa Frii.


Sprawa wyjaśniona. Pakiety pojawiły się w podsumowaniu po godzinie od odpowiedzi z BOK Orange.
 #873025  autor: KC-KARLOS
 22 cze 2016, 13:58
rudymax pisze:Sprawa wyjaśniona. Pakiety pojawiły się w podsumowaniu po godzinie od odpowiedzi z BOK Orange.
Na Koncie Orange (Mój Orange) występują opóźnienia. Zwróć na to uwagę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #873032  autor: KR2615
 22 cze 2016, 14:18
I to mega dużym opóźnieniem. Raz nawet miałem wrażenie, że pobiera z głównego pakietu a nie bonusowego
 #873265  autor: Marek_G
 23 cze 2016, 17:15
Ja muszę pochwalić Orange bo dziś obsługa klienta naprawdę mnie zaskoczyła.
Spróbowałem aktywować ten bonus chociaż z bardzo małymi nadziejami na sukces bo numer już był zarejestrowany przed startem promocji. Jednak SMS zwrotny informował, że numer nie jest zarejestrowany. To mnie zaniepokoiło więc spróbowałem sprawę wyjaśnić (użyłem czatu w mobilnej aplikacji Orange). Zapytałem czemu po wysłaniu SMSa z aktywacją bonusu przychodzi zwrotny o braku rejestracji. Konsultantka wyjaśniła, że numer jest zarejestrowany, zapytała jeszcze o datę rejestracji i powiedziała, że w drodze wyjątku może mi przyznać bonus.
Bardzo pozytywne zaskoczenie, nie dość, że teraz mam pewność, ze moje dane nigdzie nie zginęły to jeszcze dostałem bonus którego właściwie nie powinienem mieć.
 #873288  autor: musiolek
 23 cze 2016, 19:44
Jedno pytanie:
Od kiedy biegnie miesięczny okres ważności bonusowych pakietów za rejestrację :?: Od dnia rejestracji danych osobowych czy od dnia wysłania bonusowego sms-a :?:
 #873290  autor: Blank
 23 cze 2016, 19:55
@Marek_G, akurat czat to potężna broń Orange. Co prawda technicznie i sprzedażowo nie pomogą (bo nie mają jak), ale zwykle większość z tych nielicznych ludzi, naprawdę stara się pomóc. Dlatego polecam korzystać z tej formy kontaktu (oczywiscie nie za często, aby nie psuć im wskaźników ;)).

@musiolek, od momentu przyznania bonusu (a ten zostanie przyznany w ciągu maksymalnie 24 godzin od wysłania SMS-u.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #873443  autor: Marek_G
 24 cze 2016, 16:56
U każdego chyba tak jest. Mam OFNK i też w sumie mam 17 GB. Co najlepsze 10 GB jest ważne miesiąc więc te 7 GB które teoretycznie powinno być ważne 3 dni ma ważność 30 dni.
 #873493  autor: Hods
 24 cze 2016, 23:58
Wydaje mi się, albo kilka dni temu na stronie www.zarejestrujnumer.pl była możliwość wygenerowania formularza z imieniem, nazwiskiem, peselem i numerem karty SIM, żeby tylko zanieść go do salonu z dowodem w celu weryfikacji, teraz nie widzę tego "generatora" - został usunięty, czy mnie się coś pomyliło? Albo może mogę znaleźć go na innej stronie?
  • Strona 2 z 35
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35