Dzisiaj nastąpił finał mojej przygody z DIL w RBM7MNP, na szczęście pozytywny.
3.06 skończył mi się 30 dniowy okres DIL, więc wprowadziłem kod na uruchomienie usługi na kolejne 30 dni, na ekranie wyskoczył napis "
dziękujemy, uruchomimy w 24h, bla, bla, bla" oraz dostałem
smsa, że usługa będzie aktywna w ciągu
24h. Jednak z uwagi na znane wszystkim zawirowania z początku czerwca usługa się nie uruchomiła, przez co nie wiedząc o tym zużyłem 20 GB.
Moje zgłoszenie zostało dnia 7.06 "
rozwiązane" w ten sposób, że konsultant powiedział "nie mógł Pan tego uruchomić, bo usługa od 1.06 była dezaktywowana w Pańskiej taryfie i mogę Panu dać 20zł na konto promocyjne".
Na nic moje prośby, groźby, że RBM w żaden sposób nie ogłosił zakończenia promocji, regulamin wiszący na stronie www wciąż mnie obowiązywał, że przecież dostałem komunikat USSD i sms potwierdzający poprawnie złożone zlecenie i oczekuję zwrotu 20 GB i uruchomienia DIl.
"
Nie pomogę Panu, przekażę sprawę wyżej".
Oczywiście nie przekazał jej wyżej, tylko
zakończył!!! Potrzebny był kolejny telefon do BOK i prośba o kontakt telefoniczny. Pech chciał, że rozładował mi się telefon i nie odebrałem, więc konsultant rozwiązał moje zgłoszenie w identyczny sposób "
aktywacja niemożliwa, usługa w danej taryfie niedostępna, regulamin zmieniono 6.06, więc od 1.06 prawidłowo naliczano pakiet danych, 20 GB nie zostanie zwrócone".
Ponowne zgłoszenie z prośbą o kontakt telefoniczny - kontaktu brak, za to 11.06 zgłoszenie rozwiązano...w identyczny sposób tj. kopiuj + wklej "
bla bla proszę zmienić taryfę na RBM5"
Od 11.06 męczyłem ich codziennie telefonami oczekując, że ktoś mi wyjaśni
dlaczego Play/RBM nie zastosował się do pkt VI.1 regulaminu i nie powiadomił na stronie play.pl o zakończeniu promocji, jak również czemu Play nie respektuje regulaminu, który obowiązywał 3.06.
Dzisiaj jak wspomniałem zadzwonił do mnie konsultant przeprosił za dziwne odpowiedzi poprzedników,
przyznał mi rację, że zgodnie z regulaminem powinienem mieć włączony ten pakiet i skoro oczekuję zwrotu 20 GB, to niestety nie może mi ich przydzielić, ale
może mi dać 70 zł na konto główne, za co będę mógł kupić sobie 20 GB (3*6GB po 20 zł i 1*2GB za 9 zł).
Niby 3 tygodnie bez internetu (lejek 32kbps to porażka, ale bałem się kupić pakiet, bo okazałoby się, że mi za niego nie zwrócą na zasadzie "nikt nie kazał Panu kupować pakietu") i wyszedłem na zero... jednak nie wydam wszystkiego na pakiety internetu. Kupię sobie prawdopodobnie 6 GB za 20 zł (wciąz mam ważność pakietu internetu do września 2016 po zeszłorocznym błędzie), a jak się skończy w mojej taryfie DIL (tak nagle jak teraz), to przejdę na taryfę Formuła Play na Kartę z włączonym pakietem Unlimited i za pozostałe 50 zł rekompensaty będę mógł kupić 2x pakiet Unlimited
Warto walczyć o swoje, choć w sumie nie powinienem walczyć, tylko od razu trafić na kogoś rozgarniętego, kto będzie rozumiał słowo pisane i poprawnie zinterpretuje zapisy regulaminu (co powinno mieć miejsce 7.06 a nie 2 tygodnie później).
Współczuję tym, którzy zmienili z RBM7MNP na RBM5, lecz wiedziałem, że nie warto tego robić, bo wtedy w żaden sposób nie wyegzekwowałbym od Play/RBM rekompensaty "
bo przecież zmienił Pan taryfę, to nic nie możemy zrobić".