DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 28 z 193
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 193
 #875194  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2016, 13:35
p2225 pisze:Jak trzeba zmigrować do RBM5? Przez kod/BOK/salon też?
Kodem. Będąc w Fakt Mobile, wbijasz *163# i szukasz opcji "RBM na Kartę 5"

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #875195  autor: p2225
 04 lip 2016, 13:38
Ale chyba chodzi o migrację z zarejestrowanego numeru RBM7 do RBM5? Czyli z RBM7 do Fakt i dopiero do RBM5? :D

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #875197  autor: KC-KARLOS
 04 lip 2016, 13:43
Masz dwie drogi:
> jeśli jesteś w innych taryfach Playa na kartę, kodem lecisz do Faktu, a potem poprzez *163# do RBM 5
> jeśli jesteś już w RBM 7 MNP wystarczy skorzystać z Play24 (migracja bezpośrednia na "nowszą wersję RBM").
Po migracji tracisz kasę promocyjną i resztę pakietów, zachowasz kasę główną wraz z jej ważnością.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #875198  autor: p2225
 04 lip 2016, 13:46
Mega, a myślałem, że jeszcze kasę stracę. Dzięki! :D

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #875278  autor: 3G
 04 lip 2016, 22:53
A jaki jest kod na Fakt? Ja pod *163# nie mam faktu chyba, choć teraz nie mogę sprawdzić, ale tak kojarzę.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #875295  autor: 3G
 05 lip 2016, 06:11
Dzięki!

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #875627  autor: asffaf
 07 lip 2016, 09:59
Posiadam RBM 5
Darmowy Internet LTE - włączony
Pakiet 600 MB - włączony (ważny 29 dni)

Prędkość intenretu LTE 0,01 mb/s = włączony lejek.
Od wczoraj jest taki stan. Przez jeden dzień zapomniałem przedłużyć paczki intenretu mobilnego dopiero w środę go aktywowałem i do dziś mam wolny internet.

Awaria, wyłączonie promocji czy błąd po stronie operatora ?
 #875629  autor: asffaf
 07 lip 2016, 10:08
Tzn ? Restart routera był. Dziś kończy się DIL. Jeśli jutro nie ruszy zadzwonię do operatora.
 #875640  autor: asffaf
 07 lip 2016, 10:21
Tak, kilka razy. Nigdy wcześniej nie miałem problemu. W 15 minut wszystko się aktywowało.
 #875887  autor: garfield-
 08 lip 2016, 09:14
nie
  • Strona 28 z 193
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 193
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 193